Kalsarikänniketju

  • 5 201 579
  • 66 626

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hmm... mikäköhän idea oli tehdä kaksi purkkia hernekeittoa? Nyt vedetään kyykkypunkkua ja hernekeittoa.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
se on hirmunen määrä viinaa, jonka ammattilainen pystyy juomaan, ihan nuin vain. ite pystyn humalttumatta kittaamaan puolen litran konjakin, no ehkä vähän kännistyn.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jestas sentään.

Tänään treenausta huomiselle. Pitäisi olla kuuntelemassa livemusiikkia. Ja eihän se rata-autoilijakaan nyt radalle lähde jos ei ole ensin vähän renkaita ja jarruja lämmiteltynä?

Hyvää viikonloppua kaikki!
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Suosikkijoukkue
Kärpät
Grilliaterian ystävänä kysyttävä kyllä et mikäs kyseinen annos on.

Oulun Roosterista löytyy, hinta 16€. Hampurilainen pekonilla ja itse tehdyt ranskalaiset, coleslaw, ja muut vihannekset. Sämpylät taitaa olla myös itse paikassa tehtyjä. Dippi oman maun mukaan, itse valitsin tänään auran. En minä tietenkään tiedä, onko se Suomen paras, kun en ole kaikkia maistanut, mutta vaimo väitti, että ruokablogeissa etelässäkin tästä kirjoittelevat :D
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Oulun Roosterista löytyy, hinta 16€. Hampurilainen pekonilla ja itse tehdyt ranskalaiset, coleslaw, ja muut vihannekset. Sämpylät taitaa olla myös itse paikassa tehtyjä. Dippi oman maun mukaan, itse valitsin tänään auran. En minä tietenkään tiedä, onko se Suomen paras, kun en ole kaikkia maistanut, mutta vaimo väitti, että ruokablogeissa etelässäkin tästä kirjoittelevat :D
Olikos tää sama roosteri josta sai jotain chiliburgereita, vai sekoitanko toiseen samannimiseen?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
On sama. Saa myös vege, pulled pork, kana, aura, lohi ja vuohenjuusto -burgereina. Ex-työkaverit veti jotain salaattia, toinen lohi- ja toinen halloumi. Nössöjä.
Oisit sanonut et jos vedät chiliburgerin niin maksat puolet :D

Ois naamat olleet varmaan näkemisen arvoisia.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Eilen tepsin pelissä kaljaa ja sillä tiellä ollaan vieläkin eli aamupala kaljaa ja kalsarit.
Muija tulee illal takasin himaan työmatkalta niin varmaan pitää jossain vaiheessa lopettaa kupittelu ettei tuu kotitöitä.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Liiton rahat haettu maanantaina, ei vielä maksettu, tilillä oli 30e eli hain täyden satsin. Nyt toivotaan että maksavat pian, yleensä maksettu seuraavana päivänä hausta, en tiedä mikä mättää...
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tulihan se viesti sieltä juuri kun pääsi sanomaan... 1437e pamahtaa tilille perjantaina tekemättä mitään. Taino, juon mie kaljaa. Päiviäkin on mennyt vasta 186/400 eli tovin voi vielä nauttia tästä olotilasta. Työnteko kannattaa.
 

Bacon

Jäsen
Meinasin tuossa ruveta pelaamaan videopelejä, mutta homma päätyi siihen, että Spotify huutaa ja kittaan kaljaa. Johan viime oluesta onkin jo kolmisen viikkoa. Maistuu eversti Sandels pirun hyvältä.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sandels maistui hyvältä. Nyt mennään jo viskin puolella. Halpaa on eikä kovin hyväksikään voi haukkua, mutta kyllä tämä uppoaa. Ehkä Jets-Wild matsia myöhemmin, koska Koivu ja Laine. Siitä onkin hieman aikaa, kun täällä ketjussa on viimeksi pyöritty. Mitä videopelejä @Bacon pelaa? Itse olen jäänyt aika pahasti koukkuun tuohon fortniteen viime aikoina. Juu, lasten peli joidenkin mielestä ja bug on kovempi. Bloodborne kans aika jees, mutta ei sitä uskalla yöllä pelata.
 

A Siente

Jäsen
Mulla soi musat isoista kuulokkeista ja kuuntelen peliääniä pienemmistä kuulokkeista, jotka laitan vain toiseen korvaan. Saa hyvin yhdistettyä. Tietysti riippuu mitä pelaa ja mitä kautta sekä miten tosissaan ottaa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Olutta ja ja ja ja... mikäs sana mun piti tähän laittaa?

Aivansama. Pääasia et on kivaa.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Kuinka kännissä pitää olla että tänne saa kirjoittaa? Kolmas olut menossa ja nettipokeria hakataan. 2/4 casheilla ja nyt viides meneillään.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kuinka kännissä pitää olla että tänne saa kirjoittaa? Kolmas olut menossa ja nettipokeria hakataan. 2/4 casheilla ja nyt viides meneillään.
Ihan sama. Joskus oon kirjoittanut 1 oluen avattuani ja joskus noh... reippaasti Jägeriä juotuani.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nimenomaan Fortniteä. Sinähän olet turkulaiseksi yllättävän hieno ihminen.
Kiitos kohteliaisuudesta, mutta en ole turkulainen. Olen aikanaan asunut kokonaisen vuoden Turussa. Ei kai tuon perusteella minua voi turkulaiseksi luokitella? Turun ympäryskunnissa suurimman osan elämästäni. Tällä hetkellä Uudellamaalla. Ymmärrän hyvin tuon käsityksen turkulaisista. Hyviä tyyppejä löytyy, mutta suurin osa, ainakin minun tuntemistani, on melko hankalia persoonia. Suoraan sanottuna aika ylimielisiä. SaiPalle toivon aina menestystä. Lukuunottamatta sitä, jos vastassa on TPS. Tänäkin vuonna annoitte oikein hyvän haasteen ja ensi vuonna menette varmasti pitkälle. Lehterä on erittäin kova koutsi.
Lukko on minulle se joukkue, jolle toivon aina mahdollisimman huonoa menestystä. En osaa sanoa syytä. Ehkäpä Vahalahden, Nummelinin ym siirrot sinne ovat vaikuttaneet liian syvästi.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Ehkä pitää yrittää ettei ihan valtavissa plexoshofeneissa tänne kirjoittelisi :) Vannomatta paras kuitenkin.
Ohhoh, taas uusi sana kännien vetämiselle. Voi olla jopa haasteellinen sanoa sitte kun on ihan kunnolla suu täynnä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös