Kalsarikänniketju

  • 5 201 294
  • 66 623

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Aijaa. En tosin vieläkään tiedä, mitä lutaa tarkoittaa. Popeda on vähän junttia, mutta se suomalaiselta hyäksyttäköön. Jos tuo numero 18 kertoo peniksesi pituuden senttimetreinä, onnittelut siitä sinulle.

Et selvästi ole oppinut. Linkissä sinulle kulttuuria.

POPEDA-Heavy Lutaa - YouTube

Sitä kuuluisaa kahdeksaatoista senttiä saat vielä hakea.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jim Beam on ystäväni, mutta saa nähdä, että kuinka pitkään.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Deutschland vor edelleen. Eli Saksa on suurempi kuin muut. Sen faktan kanssa te joudutte elämään.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä osaan Horst Wessel liedin sanat ulkoa. Tulisiko joku äkkiä pidättämään minut?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jag älskar alla er.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Yleisenä keskustelun herättäjänä, mietin, että onko se kalsarikänni jos julkisella paikalla juo ja on jonkunlaiset kalsongit tai legarit päällä?
No ei tietenkään. Henkilökohtaisesti kalsarikänneilen ilman kalsareita (kait tämä lasketaan, yksin himassa), ensimmäinen olut menossa. Arvon lähtisikö illalla ihan Stadiin vai ei.
 

BurnabyJoe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche
Junassa menossa kohti Helsinkiä ja HIM:in keikkaa. Onneksi tuli vodkapullo mukaan. Mikäs tässä musaa kuunnellessa ja dokaillessa.
#rebel
Väärä ketju tai ei, tällä hetkellä ei kiinnosta
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Se on vasta huomenna!

Se nyt niin justiinsa oo noi päivät.

Eräs jatkislainen laitto kuvaa tuskasta ja siellä oli jo setä nukahtanu nurmikolle, ilmeisen rankka festari tai sitten @pettter ille tullut uni väärään paikkaan.

Rouvalla alkoi loma ja sen kunniaksi näemmä otan lonkeroa ja votkaa. Osaa muuten tuo itänaapuri tehdä hyvää votkaa.
 

JKyykka

Jäsen
Mä en oo koskaan vetänyt kalsarikännejä. Nyt juon kuitenkin ilman housuja kaljaa kotisohvalla. Hieman jo humaltunut. Tarkoitus on kyllä lähteä kylille. Ei taida täyttää kalsarikännien määritelmää.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kyllä se vaan on niin et lasipullosta olut maistuu paremmalta kuin tölkistä. Vielä kun tietäisi, miksi. Oisko myytinmurtajia?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä se vaan on niin et lasipullosta olut maistuu paremmalta kuin tölkistä. Vielä kun tietäisi, miksi. Oisko myytinmurtajia?
Joo, sama efektihän on huomattavissa esim. Cokiksessa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei ole elämä viime aikoina muuttunut. Jokerit on edelleen paras ja Saksa rulaa. Mutta mikäs tässä, Ritari Ässä. Olutta, viskiä ja vodkaa, niillä mennään.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
En kehtaa kalsareissani laittaa tätä naisketjuun. Mutta tekisi mieli käydä vielä kerran panemassa erästä mimmiä 7 vuoden takaa. Ja tarkoituksena olisi viedä hänet viikonlopuksi laivalle tai telttailemaan jonnekin. Ongelmana on saada yhteys häneen. Jos ilman erityistä strategiaa soitan hänelle, hän ei välttämättä vastaa. Jos laitan tekstiviestin, hän ehkä vastaa muutaman tunnin jälkeen vihaisesti. Mä tiedän, että jos pystyn pitämään keskustelua yllä 5 minuuttia, olen voittanut. Sen jälkeen hän lämpenee takuuvarmasti, niinkuin pystykorvan piippu talvisodassa. Joku hokkuspokkus -viesti pitäisi keksiä, jolla saada hänet vastaamaan ei-vihamielisesti minulle. Varattu nainen kyseessä, mutta hänen omien sanojensa mukaan "pienet seikkailut piristää". Vai onko ajatus kaikkinensa ihan pöljä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös