Kalsarikänniketju

  • 5 197 944
  • 66 617

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Nylon Beattia kuuntelen. Silloin oltiin vielä nuoria ja vetreitä, nyt ollaan jo vähän vanhempia. Mutta kyllä noi tytöt nopeella googlella näyttää vieläkin aika hyvältä, tykkään tosta muhkummasta Erinistä jopa enemmän kuin siitä nuoresta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nylon Beattia kuuntelen. Silloin oltiin vielä nuoria ja vetreitä, nyt ollaan jo vähän vanhempia. Mutta kyllä noi tytöt nopeella googlella näyttää vieläkin aika hyvältä, tykkään tosta muhkummasta Erinistä jopa enemmän kuin siitä nuoresta.
Eriniä liputan. T: 30v kusipää
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Nylon Beattia kuuntelen. Silloin oltiin vielä nuoria ja vetreitä, nyt ollaan jo vähän vanhempia. Mutta kyllä noi tytöt nopeella googlella näyttää vieläkin aika hyvältä, tykkään tosta muhkummasta Erinistä jopa enemmän kuin siitä nuoresta.
Voisin laittaa itekin soimaan Teflonloven. Melkoinen korvamato kyseessä.

Saunan jälkeisiä olusia vieläkin maistellaan täällä. Jos Poria pitää kehua jostain asiasta niin eräs sielläkin valmistettu 3. veroluokan olut maistuu kyllä minulle.
(ja ihan hyvä eräs radiojuontajakin sieltäpäin on)
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämän viikon olen ollut lomalla ja tänään ajattelin kalsaroida kotona. Seuraava lomapätkä on elokuun lopussa, onpahan jotain mitä oottaa.
Lentopalloa katon ja sitä oon aina tykännyt kahtoa, mukava lajihan tämä on.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Voi Mulukulla pilluun et mä oon hyvä tyyppi, itseni ystävä. Voin kiivetä puuhun, voin ruokkia sorsia, voin haastaa sinut kaksintaisteluun pitkällä sillalla. Saat valita aseen. Henkinen minäni on mielikuvitukseni visualisoima hahmo, joka chillaa, kikkaa, soittaa regee...jeah...takana menneisyys
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Joskus on semmonen huono humala. Kaikki vituttaa mikään ei onnistu haista sinäkin sorsa vittu. Nyt on semmonen hyvä känni, tuli pitkät tovit höpöteltyä kesä illassa sattumalta muiden lätkäfanien kanssa terassilla oluen ääressä. Saattoi siihen jokunen tarjotin shottejakin kantautua illan mittaa. Nyt kotona, hyvää musaa youtubesta ja chillinkiä. Kuka keksi alkoholin, kiitos sille. Toki rakkauden keksijällekin pointsit kuten Kaija laulaa.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Jahans...minä taidan siirtyä teatteritaiteen pariin. Olen seurannut politiikkaa jo pitkään. Minusta teatteritaiteeseen siirtyminen on evotuaalinen ja luonnollinen jatkumo. Samat kulissit molemmissa. Jos politiikka näin laajassa mielessä ymmärretään yhteisten asioiden vaikuttamisena, on teatteritaide myös sitä. Politiikkaa ilman politisointia. Teatteritaide on siis politiikan kehittynyt muoto ilman demokratiaa, kaikki on vapaaehtoista.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Autotallissa on 20 litraa toissa kesän herukkasadosta tehtyä mehua (tiivistettä) jotka taitaa jäädä juomatta. Mitenkäs helposti nuo muunnetaan alkoholiksi? Käymisastia, vielä käyttämätön, löytyy kyllä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Pitäsköhän se ottaa noi hälytykset pois käytöstä. Tyhmyyttäni huomasin vasta nyt että se on mahdollista. Sitten ei tarvisi seuraavana aamuna ihmetellä mitä on raapustellut kun oikea yläkulma vilkkuu punaista useamman lainauksen verran. Eikä ole enää mitään mieltä lähteä vastailemaan kun on kuitenkin jo eri mieltä kuin illalla/yöllä.

Känni päälle ja kaka housuun.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Bissee yksin ja musiikkia. Mikään ei voi olla kauniimpaa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo heräsin. Aamulla hain uuden laatikon. Pakko oli kun ajattelin ettei ne kohta enää myy. Kuus vedin puistossa ja pari ehdin himassa. Täällä Malmilla on kiva dokailla ulkona kun kukaan ei tunne. Hertsikassa joskus joku treffikumppani näki kun olin niin rauniona jossain. Kerrankin tärisin Lidlin jonossa, päiväkausiin ollut käynyt suihkussakaan. Joo ei kannata treffailla samasta kaupunginosasta. Sä oot mies. Tai no joku on nainen.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Niin tekee. Mitäs?

Pienissä höyryissä tutkiskelen mieltäni, ja ymmärrän asemaani suhteessa ympäristöön. Olen nähnyt Mt Everestin. Tajusin, että Helvetti, mikä vuori minulla on kiivettävänä säästyäkseen itsemurhalta. Näen vuorella kollektiivin, ja heidän minulle asettamat paineet. Yritän epätoivoisesti kysellä tuhansilta ihmisiltä, miksi teettä tämän minulle. Turhaan. Oivalsin, että se mitä minä kysyn sitä heiltä, sitä superegoni kysyy alitajuisesti identiteetiltään. Näin vastassa siis itseni,
Aloin nähdä sen, että vittumainen kollektiivi eli suurinnosa ihmisistä on piilevästi voimavara.
No...en jaksa kertoa älypuhelimella pitempää.. Liian pitkä tarina.
 

BurnabyJoe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche
Ai perkele että maistuu hyvältä taas näin muutaman viikon selvänä olon jälkeen. Kohta pitäis treffeillekkin lähtä, ei passaa liian päissään olla.
Märkää juhannusta teillekkin lurjuksille.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kohta pitäis treffeillekkin lähtä, ei passaa liian päissään olla.
Märkää juhannusta teillekkin lurjuksille.
Ei kai vaan viimeisellä lauseella ole jotain mahdollisia kaksoismerkityksiä?
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Olutta. Huomennakin. Ja vielä lauantainakin. Saako tänne laittaa viestiä 00-06 jälkeen jos vaikka ilta sattuu venähtämään?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös