Kalsarikänniketju

  • 5 200 876
  • 66 623

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Oon niin mukava jätkä etten oo koskaan saanu turpaan
Vaikkakin oon erittäin lupsakka kaveri, enkä haasta riitaa, niin muutaman kerran on kaveri(t) tulleet kimppuun. Kunnolla turpaan oon kerran saanut Helvetin enkeliltä( syytä en voi kuin arvailla) Vaikka tapauksesta on useampi vuosi, niin kiva jälki muistuttaa tapahtuneesta oikean silmän alla. siihen sain haavan, jota en tyhmyyksissäni vienyt tikattavaksi.

Sinällään jännä, että monen monta kertaa olen käynyt vieraspaikkakunnilla katsomassa SaiPan pelejä , ja lähtenyt viihteelle humalaisen todella hyvästä mielijohteesta SaiPan fanipaita päällä, mutta Koskaan en ole joutunut ongelmiin siitä johtuen, ennenminkin olen saanut hyvähenkistä juttuseuraa kaikkialla. Toki en itse ole ollenkaan riidanhakuinen, mikä suurimmalta osalta selittää tuota hommaa, mutta kuitenkin kiitokset sinne muille paikkakunnille.

Jotkin väittävät, että porissa saa turpaan työttömiltä hitsaajilta heti, mutta erityiskiitokset tästä Poriin, ja Winstoniin. Aina on sieltä löytynyt mukavaa juttuseuraa.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
@Krepo

Lätkäfanit on hyvää porukkaa. Tuskin on yleistä saada pataan vierasjoukkueen kotibaarissa vieraspaita päällä vaan juurikin hyvää keskustelua. Noista prätkäjengiläisistä kannaatta pysyä kaukana. Kyllähän se jo jotain kertoo ku isoilla miehillä tarve päristellä mopoilla, mikä meillä normaaleilla ihmisillä jäi sinne teini ikään.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kolme viikkoa lomaan!

Jumankekka miten sitä kaipaakin. Kevään ajan olen tehnyt omien töideni lisäksi 1-2 muun tyypin duuneja, kun ovat olleet ties millä saigoneilla ja hömppävapailla. Saatana että kupoli on ollut koetuksella, kun itsellä oli yksi iso projekti joka olisi jo työllistänyt riittävästi.

Nyt juon bisseä ja kuuntelen 70-luvun Aerosmithiä. Rehellinen tarkoitus on humaltua. Pieni taivas olisi ollut se, että olisin voinut tehdä tätä mökilläni Saimaalla, mutta tällä kertaa sinne ei ehtinyt, kiitos töiden.

Mutta kylmä olut, nouseva humala, kovaa raikaava vanha Aerosmith ja mimmin WhatsApp-viestit ja kuvat pitävät kyllä perjantai-illan vahvasti positiivisella!

Päivän biisi:

Aerosmith: No More No More
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Oisko toi sit sellanen humalaisen päähänpisto :)

:)

Tää on nykyään niin hiljainen ketju. Ootteko te saatana raitistuneet? Tässä kuuntelen Leevi and the Leavingsiä ja harkitsen pubiin lähtöä, kyllähän tää maistuu vaikka joskus vois kuvitella että tökkää monen päivän jälkeen.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Valehtelen nykyään sosiaalityöntekijälle suoraan koska ei sitä saatanan saarnaamista jaksa kuunnella. Noiden mielestä on alkkis vaikka joisi kaksi kaljaa viikossa. Vitun siveyden sipulit. Niitä ei ole kukaan pannut perseeseen tarpeeksi.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Oluttahan tässä nautitaan. Viininlitkujakin olisi. Taju kankaalle.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Saunan jälkeisiä olusia. Humalatilaa haetaan kuin 16-kesäinen päättäreitä viettävä konsanaan.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vanhin tyttäreni kirjoitti kaksi ällää. Pippaloinnit kesti nelisen tuntia. *huokaus*
Persele! Peri minun aivot ja ulkonäön, koska ilmeisesti minulle ei jäänyt yhtään mitään.
Penkonut kaikki paikat... ei täällä ole viinaksia, oluita, siidereitä, käsideseja tai mitään.
Seuraavaksi autotalliin ja tuulilasinpesunesteelle.
Kaikki paikalliset pubit jo sulkevat aikataulujensa mukaisesti.
Yhteinen "Paskat" huuto orjuuttaville aikatauluille?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen humalassa ja soitan Aerosmithiä. Ei mulla muuta.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Pikku huppelissa on kiva kattoa legendaarisen Poliisi-tv:n Poliisin matkassa - osuutta.

Kirkuvia teinejä, kovanaamoja, humalaisia... Kaikkia mahollisia löytyy laidasta toiseen laitaan.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen humalassa ja soitan Aerosmithiä. Ei mulla muuta.

Harvoin näin sekaisin, ettein löydä edes vääriä näppäimiä. Psilosybiinisienesi ilmeisesti toimivat, sillä mikään muu ei selitä Aerosmithiä.
Toisaalta minä kuuntelen Rammsteinia hienosäätökuulokkeilla, joten himmeä olen minäkin. Rammsteinia ”kirjastoversiona”? Perse!
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pikku huppelissa on kiva kattoa legendaarisen Poliisi-tv:n Poliisin matkassa - osuutta.

Kirkuvia teinejä, kovanaamoja, humalaisia... Kaikkia mahollisia löytyy laidasta toiseen laitaan.
Sinun pitää keksiä jotain speciaalia, *f* että mekiin näemme sinut.

Oikoluin: virheitä, mutta ei harmita. Puhallusmittari on... kiehtovakappale.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Harvoin näin sekaisin, ettein löydä edes vääriä näppäimiä. Psilosybiinisienesi ilmeisesti toimivat, sillä mikään muu ei selitä Aerosmithiä.
Toisaalta minä kuuntelen Rammsteinia hienosäätökuulokkeilla, joten himmeä olen minäkin. Rammsteinia ”kirjastoversiona”? Perse!

Aerosmith on aivan vitun kova. Etenkin se 70-luvun versio. Parasta tässä maailmassa.

Steven Tyler, maailman paras vokalisti. Joe Perry, maailman paras kitaristi. Vittu että Steven on niin kova joissain levyissä!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vähän mietin kyllä sitä, että lähtisin Vaasankadun Kultapalmusta hakemaan vähän puhtia. Vittu että vituttaa. Saahan sitä toki muualtakin. Kolme viikkoa jäljellä ennen lomaa. Kyllä pitää Kultapalmussa asioida.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Sinun pitää keksiä jotain speciaalia, *f* että mekiin näemme sinut.
Jos ny en ihan väärin vastaustasi ymmärtänynnä... enn tiedä oisko se positiivinen vai negatiivinen juttu et poliisitvhen päätyisi :D Toisaalta vois sanoa sukujuhlissa et oletteko päätyneet kys. sarjaan mutta kyllä siinä samalla voisi tulla vähän paskaa niskaan. "Poika perkele, MITÄSINÄOLEMENNYTTEKEMÄÄN..."

Eiköhän helpoin tapa tuohon sarjaan päästäkseen ois joka vkonloppu riidan haastaminen portsarille / muuten vaan yleisen pahennuksen aiheuttaminen (esim. parkkipaikalla autolla revittely / muuten vaan "rokkikonsertin" pitäminen). Jahka ensin Yle saisi tuon sarjan kaivettua naftaliinista.

Lisää olutta!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jätkiltä hyvää vihjettä Vaasankadun herkuista. Puhelimella luen. Kovista en ole kiinnostunut. Rahaa on. Aikaa huomiseen puoleenpäivään, sit pitää alkaa toipua duuniin.
 
Viimeksi muokattu:

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
  • Tämä on sellainen hysch-hysch -asia... Lupaatteko, että ette kerro kellekään?
  • Olen ollut festareilla pokena ympäripäissäni. Porukka oli paikalla niin sekokunnossa, ettei ne erottaneet yötä päivästä tai paskaa banaanihatusta.
  • Eli, katselkaa ympärille ja ihmetelkää näennäisiä auktoriteettejä.
  • Tarkemmin katsoen: persereiästähän me kaikki olemme tulleet... tjsp
Nyt kuolo korjaa, jatkoja. Ette ole kauniita, mutta somia.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kolme viikkoa lomaan.

Lähden lomille hevonvittuun täältä Stadista. Olen puolitoista kuukautta metsässä kaikkia keikkoja lukuunottamatta. Enkä tiedä tulenko takaisin.

Kaikki te jotka ajattelette että teillä on jotain kivaa lisämaustetta tuohon böndessä kököttämiseen, niin kertokaa. Kyllä ne lisämausteet ehtivät mukaan.

Nimim. Kyl mä saan mausteita ja Nummenkallion maine vain kasvaa ;)
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kyllä 70-luvun Aerosmith on kova. Duunasin siitä taulunkin. Ihan mahtavaa settiä.

Maailmassa ei ole monta niin kovaa vokalistia kuin nuori Steven Tyler. Armotonta svengiä, räppäystä (Walk This Way! muistakaa!), tiukkaa rääkymistä, matalaa mörinää, kaunista balladityyppistä laulamista jne. Kyllähän Stevenillä oli aika tuhdit viihdykkeet käytössä, mutta vittu että on kova jätkä! Menee kaikkien aikojen top 5 laulajiin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vuosi 1997 on kyllä jännä vuosi. Silloin Jokerit voitti mestaruuden ylivoimaiseen malliin ja Borussia Dortmund voitti Mestarien liigan finaalissa Juventuksen 3-1. Siinä finaalissa Karl-Heinz Riedle teki kaksi maalia ja vaihdosta sisään tullut Lars Ricken laukoi ensikosketuksella palloon maalin, kun Juventuksen maalivahti Angelo Peruzzi oli tullut jonkin verran vastaan ja Ricken pamautti sitten kunnon vedon. Jotenkin vuosi 1997 oli ylivoimaisuuden vuosi ja suosikkini Jokerit ja Borussia Dortmund olivat silloin kovia. Siihen ei ole enää ollut paluuta. Toki vuonna 2002 sekä Jokerit että Borussia Dortmund voittivat mestaruudet, mutta jotenkin se ei enää tuntunut samalta kuin vuonna 1997.

Vuonna 2013 vierailin Dortmundissa ja olihan se hieno kokemus nähdä peli Borussia Dortmund - Mainz 05 yli 80 000 katsojan kanssa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kihlattu tuli laivalta, joten jokainen pääteltäköön ketjun tarpeellisuuden. Katatonia soi ja Yatzynopat vierii. Tänään ei lopu juomat kesken.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös