KalPa kaudella 2011-12

  • 408 154
  • 921

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Näin väittävät, lisäksi niiralamontun fooruminen perintöä kunnioittaen huhuissa liikkuu huikeita nimiä. Saapas nähdä ketä tulee...

Olen snadisti kujalla näistä huhuista, joten voisiko vähän valaista, vaikka huhuja ovatkin...?
 

Mustis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion Palloseura, Kalevan Pallo
Olen snadisti kujalla näistä huhuista, joten voisiko vähän valaista, vaikka huhuja ovatkin...?

Ei varsinaisesti nimillä olla puhuttu, mutta jotenkin näin meni maanantainen huhu:

nimimerkki susilogo:

Huomenna julkaistaan Kuparisen sopimus. Torstaille luvassa yksi megapommi ja pari turbopommia


Tämän jälkeen alko tietenkin uskomaton nimien pyörittely, joilla ei ole mitään totuuspohjaa.
 

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Sieltä tulee ainakin se Joroisten härkä jonka jo aikaa sitten paljastin.

Aamun Mullikassa oli Hentusesta pikku juttu, mutta Kimmo "Jukka Hentunen on lapseni kummisetä" Kapanen ei liiemmin valota enempää tuota juttua. Ei siis suoranaisesti kiistä eikä myönnä Hentusen sopimusta.

Samaisessa lehdessä K.Kapanen kertoi, että KalPa hakee yhtä kovemmanluokan hyökkääjää ja Tommi Miettisen polvioperaatiosta riippuen vahvistusta myös sentteriosastolle.
 
Viimeksi muokattu:

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Jos KalPa hakee siis lehden mukaan enää 1-2 hyökkääjää, niin mikäli huomenna on jotain tiedotettavaa niin eiköhän siinä ole Samin paluu, Kisun option käyttäminen, Rissasen jatko ja jotain pikku ekstraa. Näin sen näkisin.
 

Iggy12

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Sharks, Flyers, KalPa, Jarome Iginla
Tämän jälkeen alko tietenkin uskomaton nimien pyörittely, joilla ei ole mitään totuuspohjaa.

Niimpä, pelkkiä "märkiä" unelmia monet niistä. Hentusen hankinta vaikuttaisi kuitenkin ihan mahdolliselta. Tietenkin Kapasen paluu voisi olla se "megapommi".
 
Suosikkijoukkue
KalPa /naisjoukkue
Tuo Kapasen spekuloitu paluu taitaa kuivahtaa siihen että seurahan eilispäivänä ilmoitti että "joukkue alkaa olla jo valmis ja etsitään enää korkeintaan 1-2 hyökkääjää. Kuten kilpisydänpalstallakin joku jo totesi aiemmin, jos seura ETSII hyökkääjää niin eihän Kapasta tarvitse etsiä, hänethän löytää seuran toimistosta. Eli Sami taitaa sittenkin vaan jatkaa siellä tutuksi tulleissa toimistohommissa.

Jos laajemmassa kuvassa asiaa ajatellaan niin olisihan se ollut aika erikoista että mies ensin näyttävästi ja juhlavasti lopettaa virallisesti uransa ja sitten vuoden päästä jo palaisi takaisin,lyhyen tähtäimen suunnittelu eikä höntyily ei ole kuulunut Samin toimintaan koskaan. Yhtälailla paluu pelkän Tuokkolan kokemattomuuden takia olisi yhtä kummallinen visio, ensin mies valitsee itse ja palkkaa päävalmentajan, lopettaa oman uransa ja sitten palaisi kohta sen saman itse palkkaamansa päävalmentajan takia itse takaisin kehiin?
 
Tuo Kapasen spekuloitu paluu taitaa kuivahtaa siihen että seurahan eilispäivänä ilmoitti että "joukkue alkaa olla jo valmis ja etsitään enää korkeintaan 1-2 hyökkääjää. Kuten kilpisydänpalstallakin joku jo totesi aiemmin, jos seura ETSII hyökkääjää niin eihän Kapasta tarvitse etsiä, hänethän löytää seuran toimistosta. Eli Sami taitaa sittenkin vaan jatkaa siellä tutuksi tulleissa toimistohommissa.

Toisaalta taas Sami ei itse ole ollut millään tavalla kommentoimassa viime aikaisia muutoksia joukkueessa, joka taas hieman viittoisi paluuseen. Ei mulla ainakaan mitään sitä vastaan jos sinne Tommi Jokisten tilalle joku vaikka tulisikin, kärkiketjut alkavat toki olla miehitetty.
 
Suosikkijoukkue
KalPa /naisjoukkue
Toisaalta taas Sami ei itse ole ollut millään tavalla kommentoimassa viime aikaisia muutoksia joukkueessa, joka taas hieman viittoisi paluuseen. Ei mulla ainakaan mitään sitä vastaan jos sinne Tommi Jokisten tilalle joku vaikka tulisikin, kärkiketjut alkavat toki olla miehitetty.
Ei minullakaan Samin paluta vastaan mitään olisi, maailmanluokan pelimies vieläkin. Vaan meinaatkos että Kapasen veljekset on erilinjoilla joukkueen tiedotuksessa? Kimmohan juuri esiintyi seuran edustajana minä käsitin.
 
Ei minullakaan Samin paluta vastaan mitään olisi, maailmanluokan pelimies vieläkin. Vaan meinaatkos että Kapasen veljekset on erilinjoilla joukkueen tiedotuksessa? Kimmohan juuri esiintyi seuran edustajana minä käsitin.

Tarkoitin että yleensähän toimitusjohtaja tiedoittaa asioista joukkueessa ja tähän menessä Sami on niin tehnytkin. Mutta jostakin syystä on nyt jättänyt viime päivien valmentaja ja pelaaja kuvioista tiedottamisen kokonaan Kimmon vastuulle, joka ainakin minusta hieman kertoisi siitä että paluu kaukaloon on tapahtumassa.
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eihän se, että Kimmo Kapanen ilmoittaa että joukkueeseen etsitään 1-2 hyökkääjää sulje mitenkään pois sitä etteikö Sami voisi palata. Siellähän voi olla muutama sopimus jo valmiina ja paria kaveria etsitään.

Itse uskon ja toivon, että Sami ottaa hokkarit naulasta ja tekee paluun. Ihmettelisin suuresti, jos Kapasen paluusta kirjoittaa esim. Hesari joka tunnetaan asialehtenä ilman todellista tietoa asiasta. Lisäksi Kapasen omat kommentit jo tuon hesarijutun jälkeen viittasivat vahvasti paluun puolesta.

Miksi paita ei ole montun katossa? Mitään lopettamisjuhlia en ole nähnyt enkä niistä mitään kuullut.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Miksi paita ei ole montun katossa? Mitään lopettamisjuhlia en ole nähnyt enkä niistä mitään kuullut.

Siksi, että Sami on urheilijana ja ihmisenä perin vaatimaton eikä ole itsestään ensimmäisenä numeroa tekemässä. Ja kai uran voi lopettaa ilmaan "Raipen jäähyväiskiertuettakin". Vai onko jokaisen lopettavan kiekkoilijan pidettävä lopettamisjuhlat?

Mutta saas kattoo kuin käy,palaako vai ei?Uskon jälkimmäiseen vaihtoehtoon.
 

Himari

Jäsen
Kyllähän tuo paluu omiin silmiini näyttää ainakin erittäin todennäköiseltä. Viime aikaiset haastattelutkin kertovat melko selvästi paluusta. Kapanen on harjoitellutkin kuulemma jo pidemmän aikaa suhteellisen kovasti.

Eipä voisi muutenkaan kovempaa pelimiestä tuohon joukkueeseen kuvitella kuin itse Herra Sami "uusamisami" Kapasta. Olisihan se aivan mahtavaa!
 

#17:)

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPan facebook päivityksessä on mainostettu tilaisuutta merkittäväksi.
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
En vaihda edellistä tuntumaani. Kapasen paluu, Kisun option käyttö, Rissasen jatko ja jotain pientä ekstraa, olkoon se sitten Hentunen tai jotain muuta.
Kaikki muu on plussaa odotuksiini. Ei siinä, kaikki edellä mainittukin käy.
 

pleijjeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
En vaihda edellistä tuntumaani. Kapasen paluu, Kisun option käyttö

Nämä ainakin toteutuivat. Tosin Kiiskisen jatkoa ei suuremmin ole uutisoitu, mutta kai tuo on nyt sitten selvää kun kotisivuilla niin lukee:

KalPan SM-liigajoukkueen hyökkäyksestä löytyvät jo ennestään muun muassa nimet Sakari Salminen, Tuomas Kiiskinen, Janne Laakkonen, Kalle Kerman ja Tommi Miettinen.

Elikkä S.kapanen palaa kaukaloon ja K.Kapanen siirtyy toimitusjohtajaksi (hoitanee myös sopimusasioita kuten tähänkin asti). Muita sopimuksia saadaan siis vielä odotella tovi.
 
Viimeksi muokattu:
Tarkoitin että yleensähän toimitusjohtaja tiedoittaa asioista joukkueessa ja tähän menessä Sami on niin tehnytkin. Mutta jostakin syystä on nyt jättänyt viime päivien valmentaja ja pelaaja kuvioista tiedottamisen kokonaan Kimmon vastuulle, joka ainakin minusta hieman kertoisi siitä että paluu kaukaloon on tapahtumassa.

Niinhän siinä sitten kävi kuten aamulla jo vähän uumoilin. Toivotaan että vuosi levossa en tehnyt kropalle hyvää ja nähdään taas #24 dominoimassa kenttä tapahtumia.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Niinhän siinä sitten kävi kuten aamulla jo vähän uumoilin. Toivotaan että vuosi levossa en tehnyt kropalle hyvää ja nähdään taas #24 dominoimassa kenttä tapahtumia.

Hienoa, että paloa riittää vieläkin laatikkoon. Toivotaan kuitenkin, jotta ei ole pyöristynyt Jutilan mittoihin..
 

slapshot83

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hienoa, että paloa riittää vieläkin laatikkoon. Toivotaan kuitenkin, jotta ei ole pyöristynyt Jutilan mittoihin..

Ei ainakaan vielä tämän kevään peleissä mitä puku päällä hänet hallilla näin, niin ei habitus ollut Jutilaistunut.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kapasen paluu on hieno asia. Kiiskisen jatkokin on pelillisesti ihan hyvä juttu, vaikka siihen hintaan olisi ehkä saatu parempikin. Noh, en jaksa siitä nyt nillittää.

Se mikä tässä nyt jäi hieman kaivelemaan niin odotin että joko toissapäivänä tai tänään olisi kuultu myös Jaakko Rissasen jatkosta. Maalinkietäjät kyllä saa vuodesta toiseen jauhaa nelosketjussa mutta sitten kun tulee omista junnuista tuloksen tekoon kykenevä taitopelaaja niin ei sitä voida sössiä muualle, ei vaan voi. Toivottavasti.

Tällä hetkellä sitten rosteri näyttää hyökkäyksen osalta tältä:

Kapanen - Kuparinen - Salminen
Kerman - Miettinen - Kiiskinen
Laakkonen - Riekkinen - Pakarinen
Jokinen - X - Junnila

Laiturit ihan hyvällä mallilla, mutta sentteriosastolle kaivataan vielä vahvistusta. Miettinen on huhujen mukaan sen verran pahasti loukkaantunut, että Toman kausi alkaa joko myöhässä tai puolikuntoisena. Pakko tuohon on tulla vähintään Rissasen jatko ja mielellään joku muukin sentteri.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Kapanen - Kuparinen - Salminen
Kerman - Miettinen - Kiiskinen
Laakkonen - Riekkinen - Pakarinen
Jokinen - X - Junnila

Kummallista jos tuohon vielä Hentunen olisi tulossa ellei joku sopimuksen alainen laituri ole lähdössä pois. Minun silmääni joukkue kokonaisuudessaan näyttää sentteriosastoa lukuun ottamatta valmiilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös