Ilmoitukset

Nimimerkit Jayzon ja Old Tom huilaavat viikon keskinäisen nokittelun takia.

Kaj Kunnas

Viestiketju osiossa 'Yleinen jääkiekkokeskustelu' , aloittajana Barnes, 26.12.2015 klo 20.28.

1. adolf Jäsen

Ai samperi mielikuva tuosta jostain ihmisestä kirjoittamassa jotain tulikiven katkuista kirjettä siitä, miten jumala on nyt sinua rankaissut. Kyllä on noilla satuloruilla kaamea valta tehdä ihmisen ajattelusta pahaa.

Kuulostaa siltä että kaitsun elämässä on paljon iloa. Tuommoisesta tulee hyvä mieli.

2. Crueman Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ilves, Man Utd
    Lainaus: Mitähän erikoista tuossa mielipiteessä on? Uskon että monikin pelkää esim. vihannekseksi tulemista vielä enemmän kuin tuota toista karmeaa vaihtoehtoa.

Ja tuossa artikkelissa Kunnas toteaa, että jos olisi ennen tätä kohtausta joutunut valitsemaan, olisi valinnut syövän eli otsikko antaa hiukan väärän kuvan.

3. riimu Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Toronto, Wild, Leijonat
    Tapasin Kaitsun muutama päivä ennen sitä kohtausta, oli todella ystävällinen ja symppis kaveri. Ihan sama mitä mieltä ihmiset ovat selostuksista. Kaikkea hyvää hänelle ja toipumiselle.

4. Useful Idiot Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK, Detroit Red Wings
    Lainaus:
    Ei kai Kaitsu mikään hankala ihminen olekaan? Kuuleman mukaan äärimmäisen lämmin ja mukava ihminen. Toipumisia täältäkin.

5. Eino_Mies Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Rauman Lukko
    Kaitsu oli hyvin skarppina äsken Maikkarilla EVS:n vieraana. Toivottavasti palaa pian saikulta takaisin hommiin.

6. Durable Jäsen

Lainaus:
    Maanantaina taitaa olla mukana jo jälkihiessä.

7. pernaveikko Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Crusaders
    Lainaus:
    Syöpä on ainakin Suomessa vielä ihan käsittämättömän paha ja pelätty asia, vaikka oikeasti siitä hyvin usein parantuu. Sehän riippuu luonnollisesti täysin syövästä ja sen agressiivisuudesta, mutta suomalaisten peloissa ne kaikki niputetaan samaan. Se ei ole mikään automaattinen kuolemantuomio. Mielummin sitä elää vähän lyhyemmän aikaa hoidettuna kuin napsahtaa yhtäkkiä vihannekseksi missä vähän tajuaa maailmanmenosta, mutta mitään ei pysty tekemään ainakaan itsenäisesti.
    --

Yle teki hienon kulttuuriteon tuossa Puheen selostusjuhlassa, kun luonnollisesti ilmaveiviä toivottiin paljon, mutta todettiin sen kuullun niin monta kertaa. Tilalle laitettiin sitten Kaitsun ja Toni Söderholmin hehkutus samasta maalista. Olen sen joskus kuullut, mutta en lukemattomia kertoja kuten suomenkielisellä selostuksella.

8. El Lude Jäsen

Lainaus:
    Ihanko totta? Minkä syövän olet sairastanut tai tällä hetkellä sairastat? Jos et sairasta tai ole sairastanut, niin juttusi on ihan samaa paskaa kuin kertoisi depressioita sairastavalle, että mene ulos ja ota itseäsi niskasta kiinni. Kerrotko vielä jotain muita latteuksia tähän lopuksi?!
    Se on vitun helppoa jakaa viisauksia, kun ei ole tarvinnut itse katsoa viikatemiestä silmiin tai nähdä puolison ja lapsen silmissä kuolemanpelkoa, kun isän syöpädiagnoosi vahvistuu.

Omakohtaisesti voin sanoa, että syöpä on todella vittumainen sairaus. Kunnaksen heitto oli todella mauton...

9. Pekkis Jäsen

Lainaus:
    Eikö pitäisi olla, ja luuletko, että jossain muualla se ei sitä ole?

Omassa elämässäni en tee kaikkea mahdollista estääkseni taudin iskemisen, mutta kovasti pelkään sen minuun iskevän.

10. pernaveikko Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HIFK, Crusaders
    Lainaus:
    Olen sitä ihan riittävästi hyvin läheltä nähnyt. Kaikki eivät ole selvinneet.

- Olen aina sanonut, että on huonoa tuuria sairastua syöpään. Onneksi syöpädiagnoosi ei enää ole kuolemantuomio - kaksi kolmesta sairastuneesta paranee. Tulevaisuudessa vieläkin useammat, Suomen Syöpäyhdistys ry:n ylilääkäri Liisa Pylkkänen sanoo.

11. euron kolikko Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Philadelphia Flyers
    Kiva, kun Kaitsu on palanut saikulta takaisin töiden ääreen. Ja heti sinne missä on elementissään. YLE puheen SM-liiga-illassa mies uiskenteli kuin kala vedessä mikrofonin kanssa seurajohtajien ja valmentajien seassa jossain vissiin liigan infotilaisuudessa.

Perjantaina sitten Lindin kanssa Puheen kiekkokierroksella?

12. teude Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
    Hyvä haastattelu Radio Rockilla, myös Jussi Markkas-keissi aiheena.

13. UnenNukkuja Jäsen

Suosikkijoukkue:
    TPS, Kapteeniainekset Durggusest
    Kyllä Kaitsu fiksuja puhuu. Eilen Puoli Seitsemässä kun herra jutteli, jäin analysoimaan jopa omaa metelöintiäni sairaudestani. Vika kun minulla(kin) päässä, kosketti tuo aika syvälle.

14. Oldtimer Jäsen

Suosikkijoukkue:
    RoRe, Rops, TPS (kiekko/futis)
    Mitä helvettiä muuten tuo idiootti Kunnas tekee tuolla Kanadassa – YLEn "tiimissä"? Toivottavasti on liikkeellä omalla kustannuksellaan, omasta puolestani jätkä sais jatkaa sairaslomaansa vielä parilla kolmella vuodella.

15. Karhunvartija Jäsen

Lainaus:
    Twittertilinsä mukaan taitaa olla lomalla ja katsomassa tytärtään Torontossa.

16. Oldtimer Jäsen

Suosikkijoukkue:
    RoRe, Rops, TPS (kiekko/futis)
    Lainaus:
    Hyvä, ehdin jo pelätä pahimpaa.....

17. Patapakka Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ässät
    On hyvin mielenkiintoista, kuinka voimakkaita vihantunteita Kaj Kunnas herättää osassa ihmisiä. Kunnas ei kuitenkaan ainakaan minun mielestäni ikinä pilkkaa ketään, on kohtelias, lähestyy asioita positiivisuuden kautta, laittaa persoonansa peliin. Ylipäätään sellainen muiden ihmisten aliarvioiminen ja haukkuminen puuttuu oikeastaan kokonaan hänen toiminnastaan. Samaan aikaan täällä ihannoidaan ties ketä oikeasti muita kohtaan kusipäisesti käyttäytyviä ihmisiä.

@Oldtimer kommentti on erittäin kyseenalainen ja pisti kyllä itseäni sen verran vihaksi, että tekisipä mieleni sortua selkeään vihapuheeseen häntä kohtaan.

18. Katto Jäsen

On varmaan kohtelias, mutta ihan pelleksihän se on ruvennut. Se ylen Harjakainen kuvaa hyvin. Kukkuu. Kova on ukko brändäämään itseään. Minä minä minä. Nyt on onnistunut tuotteistamaan myös oman aivohalvauksensa. Onko enää yhtään lehteä missä ei ole siitä ehtinyt kertoa. Varmaan kirjoittaa siitä kirjan kuten Tami uupumuksestaan.

19. Useful Idiot Jäsen

Suosikkijoukkue:
    HPK, Detroit Red Wings
    Minua ei kyllä Kai Kunnas erityisesti ärsytä, mutta tavallaan ymmärrän että joku ei siedä sitten ollenkaan herran juttuja. Tulee vähän mieleen sellanen sympaattinen "yleishönö" hyvällä tavalla. Eipä ainakaan ole harmaata massaa.
    Urheilumies henkeen ja vereen. Se on aina arvostettavaa

Viimeksi muokattu: 21.09.2016 klo 23.17
  20. Raid76 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    ÄSSÄT V-M Savinainen, Ruudut ja Ässien sylkykupit
    Lainaus:
    Kertoo enemmän kommentin kirjoittajasta kuin Kunnaksesta. Ei jatkoon.

Joskus on Kunnaksella hiukan livennyt yli, mutta urheilumies isolla sydämellä ja kaiken lisäksi todella mukava tyyppi. Ei ole koskaan ärsyttänyt millään muotoa.

21. Jupe Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Helsingin IFK
    Se on vain fakta että jotkut persoonat ärsyttää enemmän kuin toiset ja jos olet julkisuuden henkilö niin altistut arvostelulle. Ihan sama jos esson baarissa kahvipöydässä istuu yli-innokas urheilufani joka hölöttää kaikesta kaiken, vaikka onkin hyväntahtoinen niin on ärsyttävä ja saisi olla välillä hiljaa ja antaa muiden puhua. Pahimmillaan Kaj Kunnas on mun mielestä tätä, mutta kun malttaa ottaa iisisti niin arvostan ja nimenomaan tuota antaumuksellista urheilufanitusta.

_

22. Barnes Jäsen

Suosikkijoukkue:
    KalPa, Leijonamiehistö
    Kunnas on onnistunut erinomaisesti paluussaan. Se pikkupoikamainen into ei ole kadonnut mihinkään, mutta tyyli on hillitympi ja lähempänä Sotshia edeltänyttä Kunnasta. Tykkään kovasti!

Toivon mukaan Kunnas jatkaa samaan malliin eikä vedä esim. U20-kisojen haastatteluita läskiksi.

23. adolf Jäsen

Nyt esimerkiksi tuolla studiossa on todella ammattitaitoinen urheilutoimittaja ja jopa miellyttävä ihminenkin vetämässä tuota hommaa. Pidän tästä paljon enemmän kun niitä sirkustemppuja on aimo annos karissut pois.

• Päivän pelit

• HIFK
    • VS
    • KooKoo
    • 11.62
    • X4.30
    • 24.20
    • Ilves
    • VS
    • Ässät
    • 12.20
    • X3.95