Kaj Kunnas

  • 53 211
  • 141

riimu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Avs, Preds, Leijonat
Tapasin Kaitsun muutama päivä ennen sitä kohtausta, oli todella ystävällinen ja symppis kaveri. Ihan sama mitä mieltä ihmiset ovat selostuksista. Kaikkea hyvää hänelle ja toipumiselle.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tapasin Kaitsun muutama päivä ennen sitä kohtausta, oli todella ystävällinen ja symppis kaveri. Ihan sama mitä mieltä ihmiset ovat selostuksista. Kaikkea hyvää hänelle ja toipumiselle.
Ei kai Kaitsu mikään hankala ihminen olekaan? Kuuleman mukaan äärimmäisen lämmin ja mukava ihminen. Toipumisia täältäkin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitähän erikoista tuossa mielipiteessä on? Uskon että monikin pelkää esim. vihannekseksi tulemista vielä enemmän kuin tuota toista karmeaa vaihtoehtoa.

Syöpä on ainakin Suomessa vielä ihan käsittämättömän paha ja pelätty asia, vaikka oikeasti siitä hyvin usein parantuu. Sehän riippuu luonnollisesti täysin syövästä ja sen agressiivisuudesta, mutta suomalaisten peloissa ne kaikki niputetaan samaan. Se ei ole mikään automaattinen kuolemantuomio. Mielummin sitä elää vähän lyhyemmän aikaa hoidettuna kuin napsahtaa yhtäkkiä vihannekseksi missä vähän tajuaa maailmanmenosta, mutta mitään ei pysty tekemään ainakaan itsenäisesti.
--

Yle teki hienon kulttuuriteon tuossa Puheen selostusjuhlassa, kun luonnollisesti ilmaveiviä toivottiin paljon, mutta todettiin sen kuullun niin monta kertaa. Tilalle laitettiin sitten Kaitsun ja Toni Söderholmin hehkutus samasta maalista. Olen sen joskus kuullut, mutta en lukemattomia kertoja kuten suomenkielisellä selostuksella.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Syöpä on ainakin Suomessa vielä ihan käsittämättömän paha ja pelätty asia, vaikka oikeasti siitä hyvin usein parantuu. Sehän riippuu luonnollisesti täysin syövästä ja sen agressiivisuudesta, mutta suomalaisten peloissa ne kaikki niputetaan samaan. Se ei ole mikään automaattinen kuolemantuomio.

Ihanko totta? Minkä syövän olet sairastanut tai tällä hetkellä sairastat? Jos et sairasta tai ole sairastanut, niin juttusi on ihan samaa paskaa kuin kertoisi depressioita sairastavalle, että mene ulos ja ota itseäsi niskasta kiinni. Kerrotko vielä jotain muita latteuksia tähän lopuksi?!
Se on vitun helppoa jakaa viisauksia, kun ei ole tarvinnut itse katsoa viikatemiestä silmiin tai nähdä puolison ja lapsen silmissä kuolemanpelkoa, kun isän syöpädiagnoosi vahvistuu.

Omakohtaisesti voin sanoa, että syöpä on todella vittumainen sairaus. Kunnaksen heitto oli todella mauton...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ihanko totta? Minkä syövän olet sairastanut tai tällä hetkellä sairastat? Jos et sairasta tai ole sairastanut, niin juttusi on ihan samaa paskaa kuin kertoisi depressioita sairastavalle, että mene ulos ja ota itseäsi niskasta kiinni. Kerrotko vielä jotain muita latteuksia tähän lopuksi?!

Olen sitä ihan riittävästi hyvin läheltä nähnyt. Kaikki eivät ole selvinneet.

- Olen aina sanonut, että on huonoa tuuria sairastua syöpään. Onneksi syöpädiagnoosi ei enää ole kuolemantuomio - kaksi kolmesta sairastuneesta paranee. Tulevaisuudessa vieläkin useammat, Suomen Syöpäyhdistys ry:n ylilääkäri Liisa Pylkkänen sanoo.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Kiva, kun Kaitsu on palanut saikulta takaisin töiden ääreen. Ja heti sinne missä on elementissään. YLE puheen SM-liiga-illassa mies uiskenteli kuin kala vedessä mikrofonin kanssa seurajohtajien ja valmentajien seassa jossain vissiin liigan infotilaisuudessa.

Perjantaina sitten Lindin kanssa Puheen kiekkokierroksella?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hyvä haastattelu Radio Rockilla, myös Jussi Markkas-keissi aiheena.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kyllä Kaitsu fiksuja puhuu. Eilen Puoli Seitsemässä kun herra jutteli, jäin analysoimaan jopa omaa metelöintiäni sairaudestani. Vika kun minulla(kin) päässä, kosketti tuo aika syvälle.
 

Oldtimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoRe, Rops, TPS (kiekko/futis)
Mitä helvettiä muuten tuo idiootti Kunnas tekee tuolla Kanadassa – YLEn "tiimissä"? Toivottavasti on liikkeellä omalla kustannuksellaan, omasta puolestani jätkä sais jatkaa sairaslomaansa vielä parilla kolmella vuodella.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On hyvin mielenkiintoista, kuinka voimakkaita vihantunteita Kaj Kunnas herättää osassa ihmisiä. Kunnas ei kuitenkaan ainakaan minun mielestäni ikinä pilkkaa ketään, on kohtelias, lähestyy asioita positiivisuuden kautta, laittaa persoonansa peliin. Ylipäätään sellainen muiden ihmisten aliarvioiminen ja haukkuminen puuttuu oikeastaan kokonaan hänen toiminnastaan. Samaan aikaan täällä ihannoidaan ties ketä oikeasti muita kohtaan kusipäisesti käyttäytyviä ihmisiä.

@Oldtimer kommentti on erittäin kyseenalainen ja pisti kyllä itseäni sen verran vihaksi, että tekisipä mieleni sortua selkeään vihapuheeseen häntä kohtaan.
 

Katto

Jäsen
On varmaan kohtelias, mutta ihan pelleksihän se on ruvennut. Se ylen Harjakainen kuvaa hyvin. Kukkuu. Kova on ukko brändäämään itseään. Minä minä minä. Nyt on onnistunut tuotteistamaan myös oman aivohalvauksensa. Onko enää yhtään lehteä missä ei ole siitä ehtinyt kertoa. Varmaan kirjoittaa siitä kirjan kuten Tami uupumuksestaan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minua ei kyllä Kai Kunnas erityisesti ärsytä, mutta tavallaan ymmärrän että joku ei siedä sitten ollenkaan herran juttuja. Tulee vähän mieleen sellanen sympaattinen "yleishönö" hyvällä tavalla. Eipä ainakaan ole harmaata massaa.
Urheilumies henkeen ja vereen. Se on aina arvostettavaa
 
Viimeksi muokattu:

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
@Oldtimer kommentti on erittäin kyseenalainen ja pisti kyllä itseäni sen verran vihaksi, että tekisipä mieleni sortua selkeään vihapuheeseen häntä kohtaan.

Kertoo enemmän kommentin kirjoittajasta kuin Kunnaksesta. Ei jatkoon.

Joskus on Kunnaksella hiukan livennyt yli, mutta urheilumies isolla sydämellä ja kaiken lisäksi todella mukava tyyppi. Ei ole koskaan ärsyttänyt millään muotoa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Se on vain fakta että jotkut persoonat ärsyttää enemmän kuin toiset ja jos olet julkisuuden henkilö niin altistut arvostelulle. Ihan sama jos esson baarissa kahvipöydässä istuu yli-innokas urheilufani joka hölöttää kaikesta kaiken, vaikka onkin hyväntahtoinen niin on ärsyttävä ja saisi olla välillä hiljaa ja antaa muiden puhua. Pahimmillaan Kaj Kunnas on mun mielestä tätä, mutta kun malttaa ottaa iisisti niin arvostan ja nimenomaan tuota antaumuksellista urheilufanitusta.

_
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kunnas on onnistunut erinomaisesti paluussaan. Se pikkupoikamainen into ei ole kadonnut mihinkään, mutta tyyli on hillitympi ja lähempänä Sotshia edeltänyttä Kunnasta. Tykkään kovasti!

Toivon mukaan Kunnas jatkaa samaan malliin eikä vedä esim. U20-kisojen haastatteluita läskiksi.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Nyt esimerkiksi tuolla studiossa on todella ammattitaitoinen urheilutoimittaja ja jopa miellyttävä ihminenkin vetämässä tuota hommaa. Pidän tästä paljon enemmän kun niitä sirkustemppuja on aimo annos karissut pois.
 

Baldrick

Jäsen
Vaikka Kaitsun tilanne onkin mikä on, niin siitä huolimatta olen tyytyväinen, ettei hänen selostamistaan tarvitse enää ainakaan lätkän parissa kuunnella kotvaan. Toivottavasti päätös pitää. Ehkä futiksessa ok selostaja, mutta lätkän puolella aiheuttaa lähinnä vihantunteita, kun heiluu joko toimittajana paikan päällä ja kyselee typeriä (tai toteaa ja odottaa typeriin toteamuksiinsa vastakaikua) tai sitten selostaa ja jauhaa kaikkea rasittavaa paskaa.

Tämä oli kaikille hyvä ratkaisu.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ikävämpi homma. Kunnas oli oikeasti asiallinen paluunsa jälkeen, eikä tuollaista kohtaloa (suht lyhyen ajan sisään aivoinfarkti ja rouvan syöpä) toivoisi yhtään kenellekään. Toivotan Kajtsulle hyvää jatkoa, palaathan vielä joskus ruutuun.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Harmi minustakin että Kajtsu poistuu Yleltä, oli kuitenkin värikäs persoona ja tosiaan niiden ihan pahimpien häröilyjen jälkeen jo ihan asiallinenkin, tosin minua ei edes ne pahimmat överiksi vedetyt jutut jaksneet ärsytttää. Hieno mies, mutta ymmärrettävää sekin että tällä hetkellä sydäntä lähempänä on muut asiat kuin työ. Toivottavasti vielä joskus tekee paluun ruutuun.

Ikävä jäi Kaitsun haastetteluita, toi vähän vaihtelua niihinkin niiden perinteisten "miltä nyt tuntuu?" juttujen sekaan. Sotshissa nähtiin miehen huippuhetki, enkä sunkaan tarkoita miesten pronssipelin jälkeistä haastattelua, vaan finaalin jälkeistä haastattelua Alexander Steenin kanssa. Sen sijaan että Kajtsu olisi alkanut kaivelemaan jotain syväanalyysiä Steeniltä tuon pelin jälkeen, päättääki Kajtsu kysyä ensimmäisenä Steeniltä että "Tiesitkö että isäsi pelasi aikanaan Teemu Selänteen kanssa samassa joukkueessa?". Itkua hiertänyt Steen oli hämillään, mutta Kajtsulle pisteet että sai Steenin hereille tuolla kysymyksellä. Pelin aikana mies ei nimittäin hereillä ollut.

Tsemppiä Kajtsu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös