Kaikkien aikojen hirveimmät biisit

  • 57 495
  • 385

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
1. Anssi Kela - koko tuotanto

2.Ultra Bra - koko tuotanto.

3.suomiräppi

Tuo Karavaanari on kyllä yks biisi, milloin aina vaihtuu radiokanava kun se rupeaa soimaan..aargh.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Tämä...

...Laura Voutilaisen äsken esittämä kappale, on kyllä kauhein biisi jonka olen ikinä kuullut! 0 pistettä tullee taas kisoissa.

Ps. Oli muuten Laura halvan h***an näköinen ällöttävässä mekossaan... YÖK!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Tämä...

Viestin lähetti tiki10
...Laura Voutilaisen äsken esittämä kappale, on kyllä kauhein biisi jonka olen ikinä kuullut! 0 pistettä tullee taas kisoissa.

Ps. Oli muuten Laura halvan h***an näköinen ällöttävässä mekossaan... YÖK!

Olin kohtuullisen lähellä kirjoittaa tähän ketjuun suurinpiirtein samat sanat...

Eipä tarvitse taaskaan vuonna 2003 hävetä suomalaisten puolesta euroviisufinaalissa. Eli jotain positiivistakin.
 

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yeah guys

Ne ei ikinä opi. Ne ei jumal--ta ikinä opi säveltämään HYVÄÄ BIISIÄ EUROVIISUIHIN. Se biisi tehdään Euroviisuihin, eikä "¤%!#¤& Suomen radioon tai mihinkään muualle! Ei ole vaikeaa heittää sekaan klisheisiä koukkuja ja mehukasta sointukuviota. Helevetti sentään.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No joo... olkaamme silti iloisia siitä, että Ressu Redfordia ei valittu Euroviisuihin. Ei silti... eipä siellä kyllä yhtäkään hyvää biisiä ollut. Ennen manattiin, että suomen kieli on syypää siihen, ettei pärjätä... no niin... mitäköhän nyt syytetään?

Ihan välikommenttina Euroviisuista: Lappeenrannan raadin sihteerillä oli suhteellisen hauska nimi: Sini Tiainen.:D
 

pykli

Jäsen
Lapa: Yatta (tai Greenl tai millä nimellä nyt sattuukaan kulkemaan) olikin alunperin vitsi - se on jonkun paikallisen koomikkoryhmän viritys - mutta ihmiset ovat kummallisia ja kappaleesta tuli kauhea hitti. Näin olen siis kuullut.

Euroviisuista puheenollen, minkä takia niiden euroviisubiisien pitäisi olla "parempia" tai "erilaisempia" kuin ne ihan normaalit suomalaiset hittibiisit ? Vaikka omasta mielestäni 95% suomalaisista hittibiiseistä - viihdemusan puolella siis, johon euroviisut katson kuuluvan - on täyttä tuubaa, siihen viiteen prosenttiin mahtuu myös helmiä. Nythän kaikista kilpailukappaleista oli väen väkisin yritetty tehdä "kansainvälisiä", ja tulos oli hirveä.

Mutta ... kuten useat esimerkit osoittavat - "wadde hadde dudde da", Ruotsin voittobiisi vuosi pari sitten, Viron voittobiisi viime vuonna, jopa tuo "Yatta" - huonollakin biisillä voidaan menestyä, jos se on tarpeeksi huono. Ja ihmisten maku voi olla kummallinen, joten ...

No, eipä sillä nyt ole ollut henk. koht. sen suurempaa merkitystä pärjääkö Suomi joissain puolivillaisissa lauluskaboissa.

Ai niin, hirveimmät biisit ? Väkisin väännetty huumorimusiikki, tyyliin Turo's Hevi Gee, Rehupiikles ja Matti & Teppo.

Kerta-annoksissa voi olla ihan mukavaakin, mutta esim. Turo's Hevi Geen kokoelmalevyn kolme kertaa pakosta läpikuunnelleena (koulussa ATK-tunnilla) voin väittää sen olevan aika hirveää.

Näin.

--- pykli
 

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti pykli
...
Euroviisuista puheenollen, minkä takia niiden euroviisubiisien pitäisi olla "parempia" tai "erilaisempia" kuin ne ihan normaalit suomalaiset hittibiisit ? Vaikka omasta mielestäni 95% suomalaisista hittibiiseistä - viihdemusan puolella siis, johon euroviisut katson kuuluvan - on täyttä tuubaa, siihen viiteen prosenttiin mahtuu myös helmiä. Nythän kaikista kilpailukappaleista oli väen väkisin yritetty tehdä "kansainvälisiä", ja tulos oli hirveä.
...
--- pykli

Sen takia "parempia", että ne voittaisivat. Mutta oli kyse sitten Euroviisuista tai kalle koikkalaisen kotidemosta, useimmitenhan pyritään siihen että kappale on hyvä. Minun mielestä hyvässä kappaleessa on (mm.) mielenkiintoinen ja monipuolinen sävellys, sekä melodia, joka jää päähän. Lisäksi tietysti omaperäisyyttä, mutta sitähän ei Euroviisujen voittoon välttämättä tarvita...
Laura Voutilaisen biisi oli minulle, ja uskoisin että monille muillekin, totaalisen mitäänsanomaton. Siinä ei ollut mitään mielenkiintoista, ei mitään koukkua, ei mitään mistä sen jälkeenpäin muistaisi. Ainoa asia jonka minä siitä muistan, on se, että siinä hoettiin "addicted to you". Ja se ei riitä, ei.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
joku vuosi n.-93 kun autolla mökiltä kotiin oltiin menossa, itse nukuin onnellisesti kunnes radio alkoi soittamaan jotain tosi skeidaa.. olikohan se joku suomalainen 'tekno' viritys, muuta en muista kuin että siinä laulettiin suunnilleen: "tuuliko se hiekkaa kuljettaa" ja tuota hoettiin koko hemmetin biisin ajan.. harmikseni (vai onnekseni) en ole sen jälkeen tuota tuotosta kuullut..
 

JokeriJätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylösnoussut
Kyllä KAIKKI tekno ja räppijumputukset ja selitykset pitäis kieltää lailla! Joku täällä puhuikin jo ohi ajavista teinicorollista, joissa kyseinen jumputus pauhaa. Kun erään kaverin kyytiin "joudun" (muuten hyvä jätkä) mutta se jumputus kyllä se on KÄRSIMYSTÄ!

Täällähän mollataan myös Popedan Maailmankaikkeuden suvijenkkaa, jokaisella on mielipiteensä mutta minä sanon että se on loistava biisi.
Ja Popedan Oodi makkaralle on kyllä biisi, johon kannattaa suhtautua huumorilla, kyllähän sen huomaa että huumorilla koko biisi on tehty kun sitä vähän viitsii kuunnella.

Ai niin meinas unohtua että kaikki blacmetalbändit on enemmän tai vähemman pellejä. Tulee tässä mieleen bändi, jota yläasteella (useita vuosia sitten) kuuntelin, tosin nyt se on makunsa menettänyt eli Klamydia, joka laulaa näin:
Norjalaisen blackmetalbändin karmee solisti
Henrik Belsebuuvi uhkaa tappaa kaikki
basisti Ruunarkaan ei enää dikkaa turskaa
tosi raskas mies syö vain kivimurskaa
Enenpää en muista.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti JokeriJätkä
Norjalaisen blackmetalbändin karmee solisti
Henrik Belsebuuvi uhkaa tappaa kaikki
basisti Ruunarkaan ei enää dikkaa turskaa
tosi raskas mies syö vain kivimurskaa
Enenpää en muista.

Aah, legendaarista. Kovalevyltäkin löytyy Klamydia - Sattans Fjongar.mp3. Mahtava kappale, jossa vedetään "cooleja" death metal-tyyppejä oikeen kunnolla. Samaa sarjaa on myös "Negatiivisemman ajattelun ryhmä".
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Kauhein kappale? 99% "hittimusiikista" on niin turhaa p*skaa ettei sitä kukaan muista enää kolmen vuoden päästä.

Kyllä silti on näitä legendaarisia kauhuklassikoita, kuten Kikan "Mä haluun viihdyttää". Nauroin vedet silmissä sitä mahtavaa syntikkaintroa viime viikolla.

Niin ja tietenkin kaikki Matti Nykäsen ja Jasmin Mäntylän tuotokset.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Viestin lähetti mission16W

Niin ja tietenkin kaikki Matti Nykäsen ja Jasmin Mäntylän tuotokset.

joko sinä etukäteen teilaat Jasmin Mäntylän tuotokset?
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Hamraan
joko sinä etukäteen teilaat Jasmin Mäntylän tuotokset?

Mene Seiskan sivuille ja imaise Jasminin uusi single. Kun saat kyyneleet loppumaan ja keräät luusi lattialta, jossa olet pyörinyt ulvoen naurusta, lienet samaa mieltä :)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti mission16W


Mene Seiskan sivuille ja imaise Jasminin uusi single. Kun saat kyyneleet loppumaan ja keräät luusi lattialta, jossa olet pyörinyt ulvoen naurusta, lienet samaa mieltä :)

Mistä tuon löytää??? Itse en ainakaan löytänyt linkkiä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kamalat zipaleet...

Täällä on lueteltu jo niin pitkät listat hyviä huonoja kappaleita, että vaikee pistää enää paremmaksi. Jotakin silti tulee mieleen:

* Mikko Alatalon koko hänen itsensä esittämä tuotanto
* Paula Koivuniemen "Kuuntelen Tomppaa"
* Suurin osa J.Karjalaisen kappaleista ensimmäisen 3 minuutin jälkeen (kun mies ei ymmärrä lopettaa jankutusta)
* Reijo Taipaleen raiskaama versio "Blue Cafe";sta (alkuperäinen loistava!)
* Kaikki Tina Turnerit
* Koko Kikan tuotanto
* Koko smurffituotanto
* Koko Muskan tuotanto
* Arja Korisevan "Kun mieli maailmoja juoksee" (Biisissä sanotaan "Minä olen tyhjä pallo ilman sinua, ellet minuun ilmaa puhallaaaa..." Voi herranjumala, mitä lyriikkaa...)

Tässä joitakin esimerkkejä...
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
tuotannot

- alien ant farm
- limp biskit
- linkin park
- europe
- smurffit
- whitney houston
- britney

jne jne...
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Viestin lähetti mission16W


Mene Seiskan sivuille ja imaise Jasminin uusi single. Kun saat kyyneleet loppumaan ja keräät luusi lattialta, jossa olet pyörinyt ulvoen naurusta, lienet samaa mieltä :)

URL kehään, pakko kuulla.
 

Bjogae

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,
NJ Devils
Viestin lähetti pykli
Mutta ... kuten useat esimerkit osoittavat - "wadde hadde dudde da", Ruotsin voittobiisi vuosi pari sitten, Viron voittobiisi viime vuonna, jopa tuo "Yatta" - huonollakin biisillä voidaan menestyä, jos se on tarpeeksi huono. Ja ihmisten maku voi olla kummallinen, joten ...
[/B]

Olen melko varma siitä että "Wadde hadde dudde da" biisi oli saksalaista tuotantoa, eikä voittanut mitään. Ruotsin voittobiisi oli se "tusen och en natt" tms. joka kuulosti aivan Abbalta.

Pakko laittaa tähän vielä Bruce Willis - koko tuotanto, sekä Ressu Redford - koko tuotanto...
 

pykli

Jäsen
Bjogae :
Olen melko varma siitä että "Wadde hadde dudde da" biisi oli saksalaista tuotantoa, eikä voittanut mitään. Ruotsin voittobiisi oli se "tusen och en natt" tms. joka kuulosti aivan Abbalta.

No niin niin, olisipa pitänyt laittaa tai sinne väliin, tottahan minä nyt Stefan Raabin ja jonkun hurriblondin erotan. Mutta hitti kai siitä tuli siitäkin renkutuksesta.

Raabhan on se ääliö joka taisi / taitaa (?) yrittää olympialaisiin hiihtäjänä Moldovan edustajana ihan vain ollakseen "hauska". Lähes koko saksalaisen viihdemusiikin vuosisatainen perinne voitaneen muuten suuremmitta mutinoitta liittää tähän viestiketjuun.

--- pykli

(liite: saksalaisen viihdemusiikin vuosisatainen perinne)
 

Voittaja

Jäsen
Kyllähän kaikki J. Karjalaisen "biisit" ovat surkeinta mitä on yritetty laulaa...40 kymppinen mies laulaa lipeäkalan äänellä lastenlauluja
 

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Siis

onko tämä Stefan Raa(tähän en saa millään iskettyä tuota saksalaista kirjainta) sama heppu, jolla on ProSiebenillä oma talk-show?

Eräs Stefanin hip hop -vaikutteinen huumoripläjäys taitaa muuten tälläkin hetkellä olla saksalaisten vaivaskanavien soittolistoilla. Senkään nimeä en juuri nyt muista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös