Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit kaudelle 2014–2015

  • 177 476
  • 722

Barney

Jäsen
Tuolla voimasuhdeketjussa kun useat ovat väittäneet, että Blues pelaa tänä keväänä finaalissa, niin uskaltaako kukaan ottaa vetoa vastaan? Minä väitän siis, että Blues ei pelaa Liigan finaaleissa kauden 2014-2015 päätteeksi. Panos voisi olla vaikka 20e.
 

Atthe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Tuolla voimasuhdeketjussa kun useat ovat väittäneet, että Blues pelaa tänä keväänä finaalissa, niin uskaltaako kukaan ottaa vetoa vastaan? Minä väitän siis, että Blues ei pelaa Liigan finaaleissa kauden 2014-2015 päätteeksi. Panos voisi olla vaikka 20e.
Jos vaikka tällä mentäis. Eli nappaan tästä kiinni, vaikka eihän sitä saisi oman suosikkinsa puolesta lyödä veto tunnepohjalta.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
1939, VirG ja Entrosantieria vastaan käydyt 20€ Ilves vs. Sport runkosarjavedot ovat ratkenneet edukseni jo joku aika sitten. Tällä hetkellä ero on 29 pistettä ja kummallakin joukkueella on enää kuusi ottelua jäljellä. Pistän tietoja yv:llä.
 

Barney

Jäsen
Jos vaikka tällä mentäis. Eli nappaan tästä kiinni, vaikka eihän sitä saisi oman suosikkinsa puolesta lyödä veto tunnepohjalta.
Homma selvä. Eli mennään 20 euron panoksella.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Raja siis 20 ja panos 20. Sovittu! Hakulinen vs. Saarela ;)

Ja tämä vetohan peruuntui koska Hakulisen pelimäärä ei täyttynyt. Muuten oli kyllä todella tasainen taistelu ppg:lle mitattuna.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
1-0 murskajaisten jälkeen tämä rupeaa vaikuttamaan jo kannaltani kohtuullisen mukavalta. Katsellaan nyt silti runkosarjan loppuun, kun erot ovat pienet
Joo näyttää vahvasti siltä, että Tappara tosiaan on näillä sijoilla, mutta odotellaan vielä lopullista niittiä ja vaihdellaan sen jälkeen heti tiedot.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Meillä on käyttäjän @Epic Perrin kanssa vedot siitä että 1) Kumpi on toista korkeammalla runkosarjassa, Blues vai JYP ja että 2) kumpi saa enemmän tehopisteitä, Perrin vai Hirscovits. Itse veikkasin Bluesia ja Hirsoa.

Homma näytti selvältä vielä vähän aikaa sitten, mutta hyvin ovat Blues ja Hirso kirineet. Perrinillä nyt 53p ja Hirsolla 52p, JYPillä on 95p ja Bluesilla 94p. Mielenkiintoisempia pareja saa hakea. Tämä veto on tuonut minulle mukavasti lisäjännitystä Liigan seuraamiseen.
 

Guarantee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, ManU
Mikäli passaa ni voisin lähteä mukaan Bluesilla, Saipalla ja Ässillä?
Jos vain yksi valinta niin pakko se on omiin luottaa ja lähteä Ässillä

Tollanen veto tuli tehtyä Bärilundin kanssa. Mulla siis Ässät, Saipa ja Blues vastaan Bärilundin Pelicansia.
Panos jokasessa 20e. Rupee maistumaa voitolle vaikka toki ohuet saumat on Pelsuilla vielä ohittaa Pata.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itsellä oli liuta vetoja enkä niitä ylöskirjannut joten muistellaan jotain. Viestihistoriaa täytyy vähän paremmalla aikaa kaivella, sieltähän ne varmaksi näkee. Nämä nyt ainakin tulee mieleen:

Janne Niskalan pistepörssivoitto, käyttäjän YOLO 1922 kanssa. Näyttää jo aika epätodennäköiseltä kun pelejä enää niin vähän. Voi lähestyä asianosainen tilinumeron kera.

1939 kanssa Kivimäki vs Hurtubise maalimäärä. Kivimäen loukkaantuminen taisi tästä tuoda mulle voiton eeppisen taistelun jälkeen maalimäärin 2-1. Vai voiko Kivimäki jonkun matsin vielä pelata?

Lukko vs HIFK hintaan 50e nimimerkin Red Label kanssa. Tällä hetkellä näyttäis kääntyvän voitoksi mutta mahdollisuudet häviöönkin on. ( nyt kun vielä varmistin niin ero onkin enää 3pts ja täysin auki tämäkin)

Zaarin kanssa oli H.Koivisto vs Elo ppg, eiköhän tämä jo ratkennut ja Zaari voi lähestyä yv:llä tilinumeroineen.

Myös juuri lyöty veto JYPin sijoituksesta on kesken.

Muuta ei tule mieleen mutta käyn tosiaan nuo tuolta viesteistä läpi kun kerkeän. YV:llä saa lähestyä jos tästä joku jäi puuttumaan.
 
Viimeksi muokattu:

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Ottaako joku vedon vastaan? Väitän että Lukko ei pääse toiselle playoff kierrokselle. 20€ veto tähän.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ottaako joku vedon vastaan? Väitän että Lukko ei pääse toiselle playoff kierrokselle. 20€ veto tähän.
Pakko kysyä, lasketaanko toiseksi playoff-kierrokseksi puolivälierät vai välierät? Ensimmäinenhän on laskentatavasta riippuen joko säälipleijarit tai puolivälierät. Vai paljastinko nyt koko vedon idean?
 

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Pakko kysyä, lasketaanko toiseksi playoff-kierrokseksi puolivälierät vai välierät? Ensimmäinenhän on laskentatavasta riippuen joko säälipleijarit tai puolivälierät. Vai paljastinko nyt koko vedon idean?

Idea oli siis että Lukko pääsee suoraan Playoffeihin ilman säälejä, ja putoaa ensimmäisellä kierroksella. Jos selvittää säälit niin putoaa myös ensimmäisellä kierroksella. Kumpikin käy. Selitinköhän nyt tarpeeksi selvästi..
 

Bacon

Jäsen
Idea oli siis että Lukko pääsee suoraan Playoffeihin ilman säälejä, ja putoaa ensimmäisellä kierroksella. Jos selvittää säälit niin putoaa myös ensimmäisellä kierroksella. Kumpikin käy. Selitinköhän nyt tarpeeksi selvästi..

Olisiko helpoin, jos sanot, että Lukko ei pääse puolivälieristä jatkoon?
 

Epic Perrin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NHL
Meillä on käyttäjän @Epic Perrin kanssa vedot siitä että 1) Kumpi on toista korkeammalla runkosarjassa, Blues vai JYP ja että 2) kumpi saa enemmän tehopisteitä, Perrin vai Hirscovits. Itse veikkasin Bluesia ja Hirsoa.

Homma näytti selvältä vielä vähän aikaa sitten, mutta hyvin ovat Blues ja Hirso kirineet. Perrinillä nyt 53p ja Hirsolla 52p, JYPillä on 95p ja Bluesilla 94p. Mielenkiintoisempia pareja saa hakea. Tämä veto on tuonut minulle mukavasti lisäjännitystä Liigan seuraamiseen.

Joo, jännäks menee. Samanlainen veto oli mulla myös @Bärilund kanssa, koskien Pelsuja/Redenbachia. Se on tainnut ratketa jo minun edukseni.
 

ekihoo

Jäsen
KARI TYNI HAISTA VITTU T EKIHOO AKA KESÄTYTTÖ AKA RAUTAKANSLERI LÄHE VITTU JO MENEE SUT ON NÄHTY. HAISTAKAA KARITYNI LÄHE JO MENEE VITUN PELLE HUORA SAATANAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Tää olikin hyvä veto @Sörsseli oli unohtunut vallan. Nyt on molemmilla pelaajilla 32 ottelua takana ja Kousalla on 17 pistettä ja Lindellillä 16. Eli tasaista on. Lindell on kyllä ollut todella vahva oikeastaan koko kauden. Tätä on hieno seurata. Tää oli siis noiden pelaajien PPG- veto.

Heh, aika identtistä tahtia Lindell ja Kousa on koko kauden ajan lätkinyt. Tällä hetkellä molemmilla on 53 ottelua ja Lindell johtaa Kousaa tällä hetkellä yhdellä pisteellä ja molemmilla on yhtä paljon pelejä. Tää oli kyllä multa ihan hyvä haku, vaikka itse sanonkin. Kuitenkin Esa teki viime kaudella 44 otteluun 5 pistettä :) No aika moni harjoituskauden nähnyt olisi varmaan oikeasti ollut valmis lyömään tämän vedon. Aika lähellä puolustajien pistepörssin kärkitaistelua tää meidän veto.

Toivottavasti Kousa ei saa Lindelliä kiinni, niin ei tuu Lukko piikittely liian kalliiksi. Tuli jo hävittyä yksi pulloveto kun Lukko sijoittui Ässien yläpuolelle sarjataulukossa. Voip olla, että jostain olis ennen kauden alkua saanut Ässille paremman kertoimen kuin 2 :D No onneksi @1936 oli armeliaampi, kuin Raumam Boja keskimäärin ja tuli vähän kertoimessa vastaan ;)
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mites @Bärilund tuo suomalaisten pistepörssiveto menee tällä hetkellä? Onko joku jo pudonnut kisasta?

Entäs @FutureHockey tuo jäähypörssikisa? Mikä on tilanne?

@Tuamas taitaa mennä tuo meidän pakettiveto mulle 2-0, 3-0 tai 2-1. Riippuu Henrik Koiviston ja Saarelan maaleista enää.

Ja sitten on vielä tuo Kousan ja Lindellin äärimmäisen tiukka PPG-veto vielä. @Sörsseli
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös