Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit kaudelle 2014–2015

  • 177 009
  • 722

Babbel85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal, Juventus
Kumpi tekee tässä Kärpät-JYP sarjassa enemmän pisteitä: Ivan Huml vai Eric Perrin? Otan Humlilla kiinni. Tasapisteissä enemmän maaleja tehnyt voittaa. Mikäli jompikumpi missaa edes yhden pelin (ei ole kokoonpanossa ollenkaan, kesken yksittäisen matsin poistuminen ei vaikuta) tai pisteet ovat täysin samat, ei maksuja kummallekkaan.

Panos voisi olla 20e.

Tästä kyllä "helppoa" rahaa tulossa mikäli Humlia ei vain viltitetä. Toivotaan että roikkuu edes 13 hyökkääjänä mukana, hyötyä kentällä ollessaan ei juuri joukkueelle tuo.
 

1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat
Kiitos kaikille kaikille kanssani vedonlyöneille! Jännitystä riitti loppuun asti..
Voitot on nyt maksettu jokaiselle, onnittelut!

vs @SJK10 Kivimäki (1) vs. Hurtubise (2) 20€
vs @Babbel85 Kivimäki (1) vs. Voutilainen (17) 20€
vs @Ralph Kivimäki (1) vs. Vihko (12) 20€
vs @Kaukosäädin Sport (14.) vs. Ilves (10.) 20€

Sportille väh. 5 pistettä Kärppiä vastaan pelatuista otteluista (1p.)

vs @Gemondo 20€
vs @dorka 30€

Myös oli veto Kivimäki vs. Palola, mutta @Mängimies ehdotti voittoa käytettävän oman seurani tukemiseen joten tuli ostettua muutama Sportin osake lisää.

Ensi kaudella mennään taas Kivimäellä (tai Kallella), tällä kertaa loukkaantumispykälät mukaan. Palaillaan asiaan lähempänä syksyä halukkaiden kanssa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Toveri @ElManazer ja minä löimme vetoa. Sanoin, että Kärpät vie mestaruuden, hänen mukaansa Lukko. Panos kymmenen euroa. Kahtellaan kuinka käy.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Up089 kanssa oli veto Lukon jatkoon menosta. En jaksa kaivella tilinumeroa, niin anna johonkin hyvään, minkä parhaaksesi katsot. Jos et muuta keksi niin ekalle kevään pummille ruokaa tai vappuna jollekin sitä tarvitsevalle vappupallo.
 

Surtr

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Väitän että JYP menee tällä kaudella finaaleihin.

Panos 20€.

Ensimmäiselle kuka ehtii nappaamaan tämän kännivedon kiinni!
 

sinikettu

Jäsen
Kovat on odotusarvot. Laskeskelin tuossa, että Jypillä on 11-12% mahis voittaa sarja. Huomisen peli 45-55, mahdollinen maanantain peli 75-25. Jypille 0.45 * 0.25 = 11.25 %. Kärpille 0.55 + 0.45 * 0.75 = 88.75 %.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Uskaltaako joku ottaa vedon kumpi jatkaa Lukko vai Tappara..? Minä väitän että Lukko jatkaa. Panos 20€

Vitun hyvä veto. Lukolla kaksi ottelupalloa ja seuraavaksi mahdollisuus himassa katkaista sarja.

Laitatko kerrointa?
 
H

Hidas_ja_kankea

Kovat on odotusarvot. Laskeskelin tuossa, että Jypillä on 11-12% mahis voittaa sarja. Huomisen peli 45-55, mahdollinen maanantain peli 75-25. Jypille 0.45 * 0.25 = 11.25 %. Kärpille 0.55 + 0.45 * 0.75 = 88.75 %.

Oikeinhan tuo on laskettu. Vedonvälittäjät ovat päätyneet eri arvoilla 83/17 suhteeseen,joten ei edelleenkään JYP:in jatkoonmeno mikään jymy-yllätys olisi.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Uskaltaako joku ottaa vedon kumpi jatkaa Lukko vai Tappara..? Minä väitän että Lukko jatkaa. Panos 20€
Jopa Veikkaus tarjoaa 3,20 kerrointa Tapparan jatkoonmenolle, joten onnitella täytyy jos jonkun saat tuohon tarttumaan :) Itse pistin joitakin euroja juuri tuohon Veikkauksen tarjoukseen ihan vain kaiken varalta..
 

Babbel85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal, Juventus
Jopa Veikkaus tarjoaa 3,20 kerrointa Tapparan jatkoonmenolle, joten onnitella täytyy jos jonkun saat tuohon tarttumaan :) Itse pistin joitakin euroja juuri tuohon Veikkauksen tarjoukseen ihan vain kaiken varalta..

Eihän se ole tyhmä kuka pyytää? Kyse ei ole siitä mitä kerrointa kukakin tarjoaa.. Täytyy sanoa että hirveä alikerroin tuo Veikkauksen 3.20 Tapparan jatkoon menolle! Jos pelkästä Tapparan voitosta tänään saa samoja kertoimia.
 

Nick Neim

Jäsen
Päivän erikoistarjous! Nyt kaksi yhden hinnalla.

Minä: Kärpät voittaa mestaruuden
Sinä: Nimeät kaksi joukkuetta, joista toinen voittaa mestaruuden.

Veto raukeaa kaikkien kolmen joukkueen jäädessä ilman mestaruutta. Veto nimeämälläsi summalla max 50€.
Tarjous on voimassa rajoitetun ajan. Teen ainoastaan yhden vedon kahta nimettyä joukkuetta vastaan, joten esimerkiksi Tappara voi olla useammassa vedossa mukana, mutta Tappara+Lukko ainostaan kerran.

Tarjous on voimassa rajoitetun ajan ja nopeat syövät hitaat. Palstalla ilmoitetut maksuhäiriöt estävät vedon.

@Hidas_ja_kankea lähden mukaan juurikin Tapparalla ja Lukolla. 20e panos?

Tämä on siis vielä hengissä, nostellaan nyt ylös vaikkapa muistutukseksi. Näemmä pari muuta vetoa jo voititkin, joten jospa Tappara nyt hoitaisi mestaruuden...
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuli veikattua DrMultihunterin kanssa Kärpät-JYP sarjasta finaaliin etenijää. Turpiinhan siinä tuli, joten yritetään ottaa vahinko takaisin tänään alkavilla finaaleilla.

Eli, minä väitän, että Tappara etenee nyt alkavassa finaalisarjassa mestaruuteen asti. Sinulle jää siis luonnollisesti ennakkosuosikki Kärpät.
Panos oman makusi mukaan väliltä 20-50e.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli veikattua DrMultihunterin kanssa Kärpät-JYP sarjasta finaaliin etenijää. Turpiinhan siinä tuli, joten yritetään ottaa vahinko takaisin tänään alkavilla finaaleilla.

Eli, minä väitän, että Tappara etenee nyt alkavassa finaalisarjassa mestaruuteen asti. Sinulle jää siis luonnollisesti ennakkosuosikki Kärpät.
Panos oman makusi mukaan väliltä 20-50e.

Otetaan kiinni 50€:lla.
 
H

Hidas_ja_kankea

Tämä on siis vielä hengissä, nostellaan nyt ylös vaikkapa muistutukseksi. Näemmä pari muuta vetoa jo voititkin, joten jospa Tappara nyt hoitaisi mestaruuden...

Kyllä minulla on vedot muistissa, joita innostuin tekemään viisi kappaletta.
En ole vielä voittanut mitään. Parista tapauksesta tästä samasta vedosta on jo tulokseton tasapeli ainakin saavutettu.
 

Nick Neim

Jäsen
En ole vielä voittanut mitään. Parista tapauksesta tästä samasta vedosta on jo tulokseton tasapeli ainakin saavutettu.

Niin joo, totta. Vaikka tässä samankaltaisessa vedossa vastustajalla ei ole joukkuetta finaalissa, niin eihän Kärpät vielä mestaruutta ole voittanut...

Ja nostin tuon pääosin itselleni ylös, kun jouduin miettimään hetken kenen kanssa sitä vetoa tulikaan lyötyä. Nyt jälleen huomattavasti helpompi löytää, sitten kun aikanaan veto ratkeaa.
 
H

Hidas_ja_kankea

Päivän erikoistarjous! Nyt kaksi yhden hinnalla.

Minä: Kärpät voittaa mestaruuden
Sinä: Nimeät kaksi joukkuetta, joista toinen voittaa mestaruuden.

Veto raukeaa kaikkien kolmen joukkueen jäädessä ilman mestaruutta. Veto nimeämälläsi summalla max 50€.
Tarjous on voimassa rajoitetun ajan. Teen ainoastaan yhden vedon kahta nimettyä joukkuetta vastaan, joten esimerkiksi Tappara voi olla useammassa vedossa mukana, mutta Tappara+Lukko ainostaan kerran.

Tarjous on voimassa rajoitetun ajan ja nopeat syövät hitaat. Palstalla ilmoitetut maksuhäiriöt estävät vedon.

Ottelua odotellessa yhteenveto tilanteesta. Niin voitot kuin tappiot ovat henkilökohtaisesti mahdollisia. Jokaisen vedon jälkeen olen esittänyt tulosvaihtoehdot omalta kannalta katsottuna. Ottelun jälkeen tilitiedot voidaan lähettää yv:nä.

@Hidas_ja_kankea Otan tuon kiinni Lukolla ja Bluesilla. 25€?

25/0

@Hidas_ja_kankea lähden mukaan juurikin Tapparalla ja Lukolla. 20e panos?

20/-20

Otan kiinni Lukolla ja JYP:illä, jos vielä kolmannen otat?
edit. 20e panos?

20/0

Laitetaas pieniä ilmaan:

Olli Palola voittaa myös pleijareiden maalipörssin
Tappara-IFK sarja kestää maksimissaan viiden pelin verran

20e per kohde!

Otin tämän kiinni maalikuninkuuden osalta. Toivottavasti Kemppainen tai Palola tekee tänään maalin, jotta ei mene tulkinnalliseksi.

20/-20

Harvinaisen pitkään vedot ovat pysyneet auki. Unohtuikohan joku veto?
Toivottavasti kellään osallistuneella ei löydy negatiivistä merkintää luotettavuusketjussa.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli veikattua DrMultihunterin kanssa Kärpät-JYP sarjasta finaaliin etenijää. Turpiinhan siinä tuli, joten yritetään ottaa vahinko takaisin tänään alkavilla finaaleilla.

Eli, minä väitän, että Tappara etenee nyt alkavassa finaalisarjassa mestaruuteen asti. Sinulle jää siis luonnollisesti ennakkosuosikki Kärpät.
Panos oman makusi mukaan väliltä 20-50e.

Otetaan kiinni 50€:lla.

Ja voittoprosentti palstavedoissa pysyy sadassa. Tässä vedossa tosin taitaa olla kaksi voittajaa, ei liene paljoa 50€:n menettäminen mestaruusjuhlia haittaavan. Laittelen YV:llä maksutiedot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös