Käyttäjien keskinäiset vedonlyönnit kaudelle 2014–2015

  • 177 457
  • 722

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pientä tilannekatsausta.
Olen kovasti sitä mieltä, että TPS on rajusti yliarvostettu noissa voimasuhdearvioissa tällä hetkellä.

Senpä tähden löisin mielelläni jonkun TPS-fanin kanssa vedon siitä, että TPS EI tule pääsemään suoraan puolivälieriin, ts. sijoittumaan kuuden parhaan joukkoon. Sinulla on siis sijat 1-6, minulla 7-14.

Panokseksi ehdotan jotain pientä rahasummaa, vaikka 20-30 euroa, mutta siitä voidaan keskustella sitten kun joku ottaa vedon vastaan.
Nimim. @Aanri otti tämän kiinni kahdellakympillä. Vainuni oli tällä kertaa kohdillaan ja tämä veto tulee kotiin. Myös eräs toinen nimimerkki tarjoutui lyömään tämän vedon kanssani mutta en ottanut kiinni, pöhlö kun olen.


Tuntuu tuo Lukko olevan kaikkien rankingissa vähintään runkosarjan kakkonen. Tästä inspiroituneena tarjoankin tällaista vetoa kenelle vaan:

Lukko ei ole kahden parhaan joukossa Liigan runkosarjassa. Panos jotain 20-100 € välillä.
Otin tämän vedon vastaan, 30 eurolla. Tämä se ei sitten vielä olekaan varmistunut, päinvastoin. Mahdollisuuksia Lukolla (ja minulla) kuitenkin on, kun tämän hetkisellä kakkosella on vain neljä pistettä enemmän, pelin enemmän pelanneena. Toki siinä välissäkin on vielä kaksi joukkuetta, mutta kumminkin. Edellyttäisi kyllä parannusta peliotteisiin. Jännää.

Yllättävän hyvin siis meni, huonoimmillaan tulee vain kymmenen euroa kuokkaan ja tiedä vaikka jäisi viisikymppiä voitolle.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuka nappaisi vedon ettei JYP ole 4 joukossa runkosarjan lopussa ? Joko Kossupullosta tai 15 eurosta tai jotain vastaavaa, riipuen vähän missä asuu.
 

Tempestas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuka nappaisi vedon ettei JYP ole 4 joukossa runkosarjan lopussa ? Joko Kossupullosta tai 15 eurosta tai jotain vastaavaa, riipuen vähän missä asuu.
Noh huominen Blues peli voi jo merkitä paljon, mutta otan tämän vedon vastaan -> JYP on neljän joukossa. Kertoimet on toki vastaan, haastava otteluohjelma ja heikkoja pelejä alla, mutta Kärppien, Tapparan ja KalPan jälkeen siinä olisi paikka neljän sakkiin. HIFK:lla helpoin loppuohjelma, joten se sinne luultavasti kairaa neljän joukkoon, mutta katsotaan tämä arpa silti vaikka siitä Kossupullosta.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noh huominen Blues peli voi jo merkitä paljon, mutta otan tämän vedon vastaan -> JYP on neljän joukossa. Kertoimet on toki vastaan, haastava otteluohjelma ja heikkoja pelejä alla, mutta Kärppien, Tapparan ja KalPan jälkeen siinä olisi paikka neljän sakkiin. HIFK:lla helpoin loppuohjelma, joten se sinne luultavasti kairaa neljän joukkoon, mutta katsotaan tämä arpa silti vaikka siitä Kossupullosta.

Niin siis itse olen tässä halukas lyömään siitä että on neljän joukossa, esittelinkö väärin tuon vai miten :) ei tuo kirjoitus aina vahvin puoli.
 

Tempestas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin siis itse olen tässä halukas lyömään siitä että on neljän joukossa, esittelinkö väärin tuon vai miten :) ei tuo kirjoitus aina vahvin puoli.
Heh, pieni väärinkäsitys siis. Nyt kun usko on näin kova JYPin neljän joukkoon pääsystä niin eihän kukaan enää lähde haastamaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mulla ei vielä vetoja ole sisällä, niin ajattelin tarjota paria kohdetta, jos joku nappaisi kiinni, panoksena vaikka kossupullo (?)...

2.) Ässät sijoittuu runkosarjassa paremmalle sijalle, kuin HPK.
Tämän voisin ottaa kiinni, olisiko vaikka 20 euroa parempi kuin tuo kossupullo?
Okei, kiinni veti. Ja sovitaan siis että 20 euroa panos. Voin rohkaista sinua jo etukäteen kertomalla, että voittoprosenttini palstan vedonlyönnistä viime kaudelta on puhdas nolla, eli maksumieheksi jouduttiin.

Tämä veto onkin hienosti vielä elossa ja voipi olla, että vedon häviäjän kausi päättyy ja voittaja saa painaa 20 eurolla vaikka kaljaa kitusiin säälipeleissä. Keskinäinen peli tuolla vielä tuo värinää tähän, vaikka takamatkalla tullaan. Eikös tasapisteissä paremmuus sarjassa ratkaista noille 3 pisteen voitoilla ja tätä vasten Ässillä on vielä pisteen etu, koska tasapisteissä Kerho häviää kaikille paitsi Sportille.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tämä veto onkin hienosti vielä elossa ja voipi olla, että vedon häviäjän kausi päättyy ja voittaja saa painaa 20 eurolla vaikka kaljaa kitusiin säälipeleissä. Keskinäinen peli tuolla vielä tuo värinää tähän, vaikka takamatkalla tullaan. Eikös tasapisteissä paremmuus sarjassa ratkaista noille 3 pisteen voitoilla ja tätä vasten Ässillä on vielä pisteen etu, koska tasapisteissä Kerho häviää kaikille paitsi Sportille.

Jep, johdossa ollaan, mutta jännitys näyttää jatkuvan aina päätöskierroksille. Tämän hetken voittoprosenttini Jatkiksen vedonlyönneistä on 0% (0/1), joten olisi hienoa, mikäli tähän tulisi parannusta ;)

Ja tasapisteissä Ässät vie, juuri noiden kolmen pinnan voittojen takia.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En ole koskaan tähän ketjuun viestiä laittanut, mutta nyt pätkähti ehdotus mieleen. Markus Kankaanperä tulee jäämään runkosarjan osalta alle sataan jäähyminuuttiin.
Eli minulle alle sata minuuttia, sinulle yli sata minuuttia. Jos on tasan sata, niin tarjoan oluen. Panos 20€ tilisiirtona?
Otetaan kiinni sillä lisäehdolla, että Kanki pelaa vähintään 50 matsia runkosarjassa. Sopiiko?

Tämähän menee tiukalle. Pelejä on jäljellä kahdeksan kappaletta ja Kankaanperällä pelattuja pelejä 45 kpl:tta ja jäähyjä 91 minuuttia.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Laitetaanpa itsekin pieni täky.

Eli Saroksella pienempi PM/ottelu runkosarjan osalta vs. sinun maalivahtisi. Pelattujen otteluiden määrä min. 20 ottelua. Panos 20e? Ja nopeimman kanssa veto kiinni.
Karhusella kiinni?

Tällainen tuli lyötyä lukkoon syksyllä. Tämän hetken tilanne Saros 2,04 ja Karhunen 1,98. Sekä Kerholla että Kärpillä kahdeksan ottelua runkosarjaa jäljellä, joten tilanne voi vielä kääntyä toisinpäin mikäli Saros seisoo päällään viimeisissä peleissä.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tällainen tuli lyötyä lukkoon syksyllä. Tämän hetken tilanne Saros 2,04 ja Karhunen 1,98. Sekä Kerholla että Kärpillä kahdeksan ottelua runkosarjaa jäljellä, joten tilanne voi vielä kääntyä toisinpäin mikäli Saros seisoo päällään viimeisissä peleissä.

Jep, tiukoilla ollaan. Saros ollut kyllä huikeassa vireessä viime ajat, kun taas Karhunen välillä haparoinut. Menee varmasti ihan viimeisiin otteluihin tämän parin ratkaisu.

Toinen veto minulla oli @red&white'a vastaan parista Kilpeläinen vs. Toivonen (T% ja PMK). Kilpeläinen johtaa molempia tilastoja suhteelliisen selvästi tällä hetkellä (92,21% vs 91,47% ja 1,85 vs. 2,78), mutta onhan Toivosella vielä jokunen peli aikaa kuitata tilanne tasoihin. PMK:n kohdalla nousu johtoon taitaa olla aika vaikean paikka.
 

Ralph

Jäsen
Kahdeksan ottelua runkosarjaa jäljellä joka jengillä, joten vielä yksi vilkaisu omiin vetoihini ennen loppukiriä.

vs. Mäntylä #18 - 20e
Craig Schira vs. David Kolomatis - tehopisteet runkosarjassa

- Schiralla koossa 26 tehopistettä, Kolomatisilla 12 tehopistettä. Kolomatis siis yli puolet perässä, eli vaikea uskoa että tekisi kahdeksassa ottelussa enemmän pisteitä kuin 43 ottelussa tähän mennessä. Jos edes mahtuu pelaamaan.

vs. 1939 - 20e
Joonas Vihko vs. Samuli Kivimäki - maalit runkosarjassa

- Vihko saanut jälleen kerran rikottua kymmenen maalin rajan. Kivimäki iski sen yhden ja loukkaantui. Vaikka tekisi ihmeparanemisen, hänen pitäisi tehdä yli maali per peli tahdilla häkkejä.

vs. Noutolokku - 20e
Petteri Nikkilä vs. Joonas Lyytinen - tehotilasto runkosarjassa

- Alistajalla koossa juuri nyt saldo +4, kun Lyytisellä komea +13. Tämä näyttäisi kääntyvän vastapuolelle, mutta toki jotain jännää voi vielä tapahtua kauden lopulla. Tämä kun on sellainen tilasto, että tässä ei Nikkilän tarvitse ajaa Lyytistä kiinni, kun Lyytinen voi tulla myös vastaan miinuksillaan. Huonolta näyttää, mutta viime kauden lopulla alistaja sai sellaiset plussat loppuun, että samaa odotellaan.

vs. Satunnainen - 20e
Otto Paajanen & Juhani Jasu vs. Joonas Riekkinen & Turo Asplund - pelatut ottelut runkosarjassa

- Kerhon kaksikolla koossa 95 ottelua ja Ilveksen vastaavalla 78. Ja kun tarjolla on yhteensä maksimissaan 16 ottelua, ilvesläisten mahdollinen loppusaldo on 94 ottelua. Eli tämä ratkesi jo.

vs. kalma - jaloviinapullo
Juuse Saros vs. Rasmus Rinne - tilastot runkosarjassa

- Tässä siis vertaillaan päästettyjen maalien keskiarvoja ja torjuntaprosentteja. Saroksen nämä ovat nyt 2,04 ja 93,21. Rinteen omat 2,51 ja 91,25. Muistakseeni myös nollapeleillä oli joku osuus, mutta nekin on Saroksen eduksi 6-1. Eli ilman Rinteen häikäisevää loppukautta ja Saroksen juhametsolamaista sulamista, tämä on selvä peli.

Ja lainaan itseäni vetohetkeltä, kun pohdittiin pelimäärärajoitteita: "En halua, että veto mitäidään siitä syystä, että Riksman vie Rinteeltä ykkösveskan paikan."
 

Ralph

Jäsen
Toinen veto minulla oli @red&white'a vastaan parista Kilpeläinen vs. Toivonen (T% ja PMK). Kilpeläinen johtaa molempia tilastoja suhteelliisen selvästi tällä hetkellä (92,21% vs 91,47% ja 1,85 vs. 2,78), mutta onhan Toivosella vielä jokunen peli aikaa kuitata tilanne tasoihin. PMK:n kohdalla nousu johtoon taitaa olla aika vaikean paikka.
Vaikka Hannu Toivonen pelaisi kaikki loput kahdeksan ottelua nollilla täydet 65 minuuttia, hänen maksimisaldo olisi 2,25 päästettyjen maalien keskiarvoissa. Eli se vertailu on jo ratkennut sinun hyväksesi. Jos oikein laskin.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikka Hannu Toivonen pelaisi kaikki loput kahdeksan ottelua nollilla täydet 65 minuuttia, hänen maksimisaldo olisi 2,25 päästettyjen maalien keskiarvoissa. Eli se vertailu on jo ratkennut sinun hyväksesi. Jos oikein laskin.

Näin vähän arvelinkin. Kiitokset kuitenkin ahkerammalle palstaveljelle laskelmista. Tuosta vedosta siis jännitettävää ainoastaan, jäänkö 10 euroa voitolle vai nollille.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Jep veto on kiini 15 eurolla. Pasi Veikkaa että JYP ON 4 joukossa, Ilmestyskirja ettei ole 4 joukossa :

Tää on kyllä viimeisien uutisien jälkeen varmaan paskin veto täälä :)

EDIT ja siis kyse runkosarjasta.

Yritin scoutata tarkasti kaikkien ohjelmat mutta mutulla mennään kun olen kaksi Jypin matsia viikkoon katsonut. Good luck!
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
@-RTK-

Mun puolesta voidaan hoitaa tämä pois. Tepsi ei ole kuuden joukossa runkosarjan päätyttyä. 20€ oli panoksena. Laitappa yv.



@Skeletor

Ja tähän sama juttu, eli mun puolesta voidaan hoitaa pois jos sulle käy. Tomek taisi tehdä parin vuoden jatkosopparin tovi sitten ja sen takia vahvasti epäilen, että ei enää saa potkuja tällä kaudella. Toki voidaan katsella loppuun saakka jos näin haluat. 40€ oli panoksena.

Laitappa yv:tä ja tiedot kun runkosarja on ohitse. Katsellaan sitten, kun Tomekista ei vaan koskaan tiedä...
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
vs. Satunnainen - 20e
Otto Paajanen & Juhani Jasu vs. Joonas Riekkinen & Turo Asplund - pelatut ottelut runkosarjassa

- Kerhon kaksikolla koossa 95 ottelua ja Ilveksen vastaavalla 78. Ja kun tarjolla on yhteensä maksimissaan 16 ottelua, ilvesläisten mahdollinen loppusaldo on 94 ottelua. Eli tämä ratkesi jo.

Aika selvällä erolla ratkesi. Jäin pahasti takamatkalle jo alkukaudesta Asplundin loukkaantumisen myötä. Tekisi mieli myös syyttää Arvosta, että mitä se tuolle Jasulle on noin paljon antanut pelejä, mutta ei ole yhtään varaa, kun vertaa siihen, miten Tuokkolalta on tullut luottoa Riekkiselle.

@Ralph lähetäpä tiedot yv:llä, niin hoidan maksun.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Noniin, nykysuhdanteet näyttävät, että Ässät todellakin tulee sijoittumaan, etten jopa sanoisi, selkeästi Lukon edelle sarjataulukossa. Onkos arvon herraa/rouvaa jo ruvennut pelottamaan, että tässähän suottaapi pian köyhtyä laadukkaan rommipullon verran? ;)

18 pistettä jaossa, 15 pistettä eroa. Laitetaanko lempijuoman nimi ja osoite tulemaan vai periksikö ei anneta milloinkaan?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
18 pistettä jaossa, 15 pistettä eroa. Laitetaanko lempijuoman nimi ja osoite tulemaan vai periksikö ei anneta milloinkaan?
Eikä mitä, eiköhän Lukko tuosta vielä sula.

Lindellkin on pisteen päässä sitä hemmetin Kousaa. Taidan joutua samalla hakemaan toisenkin pullon.

Ja jos KalPa on neljän joukossa, niin pitää hakea jotain hemmetin kallista kuohuvaa. Ei ihan putkeen menny tän kauden veikkaukset :D
 

Kukko

Jäsen
Tappara ei ole neljän parhaan joukossa runkosarjan lopussa.
Jos joku haluaa ottaa vedon, panoksena 20-100€ sopii mulle kummasta tahansa, eli kaksi erillistä vetoa.

Voin ottaa tämän kiinni. Eli minulle Tappara on runkosarjan päätyttyä sijalla 1-4, sinulle loput sijat. Panos 40€.

1-0 murskajaisten jälkeen tämä rupeaa vaikuttamaan jo kannaltani kohtuullisen mukavalta. Katsellaan nyt silti runkosarjan loppuun, kun erot ovat pienet
 

Tempestas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen puolesta, että JYP on neljän joukossa runkosarjan jälkeen, panoksena 20-100€? Kävin ennustajan luona ja nyt tiedän lopulliset sijoitukset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös