Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 628 367
  • 13 559

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Aivan täysin merkityksettömien tarjousten perässä juokseminen on kyllä aika junttia. Esim. se että ajetaan 10 kilsaa 20 senttiä halvemman kahvin perässä (ja kulutetaan enemmän rahaa siihen liikkumiseen).
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Only in Finland joku voi/viitsii keksiä jotain näin junttimaista: Tn pierun SM-kisoissa - Ilta-Sanomat

Linkki vie Iltasanomien sivuille uutiseen ratkiriemukkaasta aiheesta, eli pieremisen SM-kisoista.

Kisailun todellisena isäntänä toimiva herrasmies kertoilee mm. seuraavaa:

" - Minulla aina hautuu mielessä monia ideoita. Tässäkin mietin pierua monelta kantilta. Montaa asiaa mietin ja kokeilin, mutta se on monien sattumien summa, että tällaiseen päädyin. Sieltä ne ideat vaan tulee nupista, mies kuvailee mystistä luomisprosessiaan salaperäisesti."

Ja jotta kisoissa ei käytettäisi vilinkipeliä, on käräjätuomari varustautunut tilanteeseen:

" - Minulla tulee olemaan kuuntelulaitteet, jolla voi kuunnella pieruja putken sisällä. Jos vilppiä yritetään, minä kyllä huomaan heti."

Junttiuden multihuipentuma?
 

Höylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
" - Minulla aina hautuu mielessä monia ideoita. Tässäkin mietin pierua monelta kantilta. Montaa asiaa mietin ja kokeilin, mutta se on monien sattumien summa, että tällaiseen päädyin. Sieltä ne ideat vaan tulee nupista, mies kuvailee mystistä luomisprosessiaan salaperäisesti."

Ja jotta kisoissa ei käytettäisi vilinkipeliä, on käräjätuomari varustautunut tilanteeseen:

" - Minulla tulee olemaan kuuntelulaitteet, jolla voi kuunnella pieruja putken sisällä. Jos vilppiä yritetään, minä kyllä huomaan heti."

Junttiuden multihuipentuma?
Studio Julmahuvia ei tosiaan tarvita!
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Juntit odottavat kauppakeskuksen avajaispäivänä ovien avautumista rynnien sen jälkeen joukolla sisään samalla kun Star Wars -theme soi taustalla, ja Pasi Viheraho kuvaa = the next level of junttimaisuus. (Linkki ohjaa videoon lahtelaisen kauppakeskuksen avajaisista.)
Kuka on Pasi Viheraho? Joku junttiko?
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan järjetön hinta mutta kai nuokin kaupaksi menevät.
Jos kello on laadukas, ei 170 egeä edes ole kovin paljon. Anyway, hinta on tossa tapauksessa sivuseikka. Toi kello on todellakin tämän ketjun kamaa ja haluaisin nähdä henkilön, joka laittaa tollaisen ranteeseensa, vaikka saisi ilmaisiksi. Katkaisisin ennemmin vaikka vasemman käteni kuin suostuisin tuota hirvitystä pitämään.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se kun haluaa mennä ohi, mutta ei osaa sanoa "anteeksi, voisitko väistyä", vaan tyytyy pelkästään tökkäämään selkään... Raivostuttavaa.
Mulle joku helvetin kiukkuinen ämmänkuvatus tiuskaisi kerran tällaisessa tilanteessa, että "mitä vittua sä siinä sössötät, senkus menet vaa" kun kohteliaasti sanoin takana että "anteeksi väistätkö vähän?".
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mielestäni junttiutta on jo se, että tuollaisen sivuston löytää ja laittaa esille. Varsinkin kun katsoo mitä muuta ostettavaa sieltä löytyy.

Mun mielestä junttia on katsoa mitä muuta ostettavaa siellä on. Siitässait.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle joku helvetin kiukkuinen ämmänkuvatus tiuskaisi kerran tällaisessa tilanteessa, että "mitä vittua sä siinä sössötät, senkus menet vaa" kun kohteliaasti sanoin takana että "anteeksi väistätkö vähän?".
Jösses. Ämmähuoraa turpaan.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Osoittaa aivan järjetöntä ylimielisyyttä ja sivistymättömyyttä laukoa tuollaisia - varsinkin kun mies on repostellut omia suhdeasioitaan vaikka minkä lehtien palstoilla. Ne käytöstavat kannattaisi muistaa.
Helvetin hyvä läppä Jalmarilta, repesin. Taitaa totuudensiemenkin olla taustalla.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
SS: Harkimo nälvi Suhosta: | Jääkiekko | Iltalehti.fi

Tämä kuuluu ehdottomasti tänne. Aika helvetin junttimaista laukoa tuollaista julkisuudessa, vaikka kuinka olisikin huonot välit jne.

Minäkin moralisoisin tuota heittoa myös, ellei Hjalliksella olisi ollut myös itsellä vikaa sydämen kanssa.

Iltasanomat sen sijaan on ajan tasalla eivätkä hae noin sensaatiouutista. Muistavat mainita uutisessaan SS: Hjallis piikitteli Suhosta kovin sanoin, että "Harkimo itse sai vakavan sydänkohtauksen vuonna 2010."

Nyt Theofilus meni 100-0 Iltalehden Hjallis-mustamaalaamiseen.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minäkin moralisoisin tuota heittoa myös, ellei Hjalliksella olisi ollut myös itsellä vikaa sydämen kanssa.
Sydämettömän oloinen veikkohan kieltämättä kyseessä on. Just sellainen, joka on koulussa imenyt lumipaakkuja lapasista, räkä on valunut poskilla ja ääni värissyt, kun Hjallu on todennut luokkakavereilleen: "Okei. Vai ette te leiki mun kaa. No, mä kyllä palkkaan isona teidät kaikki ja annan potkut, ja ostan teidän pojat mun joukkueeseen ja annan niillekin potkut, ja valmentajille. Ja tuomaritkin yritän ainakin ostaa ja annan potkut. Virmane! VIRMANE! Muistuta että annan kaikille potkut jotka leukailee!"
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Minäkin moralisoisin tuota heittoa myös, ellei Hjalliksella olisi ollut myös itsellä vikaa sydämen kanssa.

Iltasanomat sen sijaan on ajan tasalla eivätkä hae noin sensaatiouutista. Muistavat mainita uutisessaan SS: Hjallis piikitteli Suhosta kovin sanoin, että "Harkimo itse sai vakavan sydänkohtauksen vuonna 2010."

Nyt Theofilus meni 100-0 Iltalehden Hjallis-mustamaalaamiseen.

Iltalehden uutisessa on alusta asti ollut kyseinen lause, tai ainakin eilispäivästä sihen aikaan kun näitä linkkejä alkoi tänne satelemaan:

"Harkimo viittaa kommentillaan Suhosen NHL-päävalmentajuuden päättymiseen kesken kauden 2000-2001 sydänvaivojen takia. Jokeri-pomo sai itse vakavan sydänkohtauksen tammikuussa 2010."
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Herramunjee. Eilen katoin ekaa kertaa Tuurin Neloselta (ihan vaan siks kun pari kaveria oli Scorpionsia tuolla kattomassa, ei näkynyt heitä..), niin tuo koko loppushow. Kyllä siinä ollaan junttiuden ytimessä, tai ainakin hyvin lähellä sitä ihan Keskisen Vesaa myöten.

Se yksikin pariskunta jota seurattiin, "meidän isännällä pitää kaikkea olla kaksi, siksi meillä on kaksi Mersuakin..". Sitten lapetaan ostoskärryyn kaksi Elramin imuria, plus kaikki muut pikkujoulun viettäjät, sateessa suihkussa kävijät ja naapurustossa asuvat puuhasteluineen puhumattakaan Vesasta siellä stagella..

Huh huh! Kova kattaus yhdessä tunnissa
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Herramunjee. Eilen katoin ekaa kertaa Tuurin Neloselta (ihan vaan siks kun pari kaveria oli Scorpionsia tuolla kattomassa, ei näkynyt heitä..), niin tuo koko loppushow. Kyllä siinä ollaan junttiuden ytimessä, tai ainakin hyvin lähellä sitä ihan Keskisen Vesaa myöten.

Omat suosikit: Keskinen itte jammailemassa ja se yks äijä hihattomassa paidassa huutamassa "Tuuri! Tuuri!".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös