Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 633 712
  • 13 571

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
OK, I see. Istu hattu päässä, mutta älä ihmettele jos sinua ei oteta vakavasti.

Kuulunut imageen jo kauan, sillä mielestäni erittäin junttimaista on se, että ottaa asiat liian vakavasti. Perusteltu nihilismi on täysin aliarvostettu juttu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuulunut imageen jo kauan, sillä mielestäni erittäin junttimaista on se, että ottaa asiat liian vakavasti. Perusteltu nihilismi on täysin aliarvostettu juttu.
Sanoinko, että liian vakavasti? Toivoin, että edes tarpeeksi vakavasti.

Tosin onhan se paljon kuulimpaa että ei vittu välitä mistään ja petrinyygoord ja vittu sidukkaa ja pipoja ja saatana ku ne vittu on niin perseestä ne aikuiset ja otetaas vähä energiaa ja vittu haistakaa paska jo.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Mikähän tässäkin oli ideana? Video Äijänsuon hallin kattoon kiipeävästä Pelicans-fanista. Junttimaisinta oli ehkä kuitenkin tuo videolla kuuluva kannustushuutelu.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Sanoinko, että liian vakavasti? Toivoin, että edes tarpeeksi vakavasti.

Tosin onhan se paljon kuulimpaa että ei vittu välitä mistään ja petrinyygoord ja vittu sidukkaa ja pipoja ja saatana ku ne vittu on niin perseestä ne aikuiset ja otetaas vähä energiaa ja vittu haistakaa paska jo.

Oho, tästähän kehkeytyi. No, jos huomasit määrittävän tekijän käyttäessäni termiä perusteltu nihilismi, niin sillä ei ole mitään tekemistä ilmaisemasi teiniuhon kanssa - kaukana siitä. Itse käytän sitä silloin tällöin viitatessani yleisempään - mutta perustellumpaan - käsitykseen siitä, että olemassaolevalla ei ole syytä tai tarkoitusta olla niin kuin se on ja kaikki voisi aina olla toisin, ja Merkityksen puuttuessa itsensä tai muiden liiallinen vakavasti ottaminen on naurettavaa.

Mutta jos jonkun mielestä minua ei voi ottaa vakavasti, koska minulla on pipo päässä sisällä, niin se kertoo kyllä todella paljon enemmän tämän arvostelman tekijästä kuin minusta. Ja kuten jo mainitsin, minä pidän juuri tuollaisen arvostelman tekijää todellisena junttina.

E: sinä et tule minua saivartelussa voittamaan, se on alaani. Mutta totta puhuen, minulle on aivan se ja sama mitä muut ihmiset tykkäävät siitä, että pidän pipoa päässä. Klassikkovastaus, mutta niin se vain on. Ainiin: minä olen jopa syönyt pipo päässä!! Eix qauheeta????
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
E: sinä et tule minua saivartelussa voittamaan, se on alaani. Mutta totta puhuen, minulle on aivan se ja sama mitä muut ihmiset tykkäävät siitä, että pidän pipoa päässä. Klassikkovastaus, mutta niin se vain on. Ainiin: minä olen jopa syönyt pipo päässä!! Eix qauheeta????
OK, sie voitit. Kunnioitan ihmisten oikeutta tehdä itsestään pellejä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...

E: sinä et tule minua saivartelussa voittamaan, se on alaani. Mutta totta puhuen, minulle on aivan se ja sama mitä muut ihmiset tykkäävät siitä, että pidän pipoa päässä. Klassikkovastaus, mutta niin se vain on. Ainiin: minä olen jopa syönyt pipo päässä!! Eix qauheeta????

Lisää teiniuhoa näköjään...

"Junttia!" sanon minä.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Ainiin: minä olen jopa syönyt pipo päässä!! Eix qauheeta????

Ei välttis, jos se kuuluu imageen. Menee samaan sarjaan kun avoautolla ajaminen pakkasessa. Pakko ajaa kun on avoauto hankittu. Sulla on siis varmaan vaan ihan vitun hieno pipo millä on kiva prassailla.

Siitä vaan, mutta junttiahan se on, siitähän ei mihinkään pääse.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pidän monasti pipoa päässä vain siksi, että lettini näköjään omistaa oman tahdon. Ja osa siitä tahtoo eriytyä omistaan.

Kevytsavukkeiden polttaminen on junttia ja itsepetosta. Niin tai minäpetosta. Saman keuhkosyövän ja keuhkoahtauman saa kyllä ihan punaisestakin Marlborosta.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Lisää teiniuhoa näköjään...

"Junttia!" sanon minä.

Haha, nojoo, totta: junttia oli. Teiniuhoiluakin. My bad.

Suurin syy edelleen pipon päässä pitämiseen on tosiaan sama kuin Uleåborgirilla. Ja jos myötäillään sitä näkemystä, että pipon pitäminen sisällä on junttimaista, niin näkisittepä tämän fledan silloin tällöin kun pipoa ei ole päässä. Se vasta junttimaista onkin. Ei ole helppoa elämä tämä, kun juntti on joidenkin mielestä joka tapauksessa.

E: by the way, as a matter of fact, englanninkielisten termien käyttäminen suomen kielen seassa on myös varsin junttia. Jotkut sanonnat eivät vaan käänny niin sujuvasti suomeksi, niin itsekin valitettavasti huomaan käyttäväni joskus näitä. Esimerkiksi juuri tuota "my bad" (jota yritän lausuttaessa pitää muodossa "ma bääääd" saadakseni siihen pientä itseironista vivahdetta siinä monestikaan onnistumatta) tulee turhaankin ujutettua sinne tänne. You know.

Ei välttis, jos se kuuluu imageen. Menee samaan sarjaan kun avoautolla ajaminen pakkasessa. Pakko ajaa kun on avoauto hankittu. Sulla on siis varmaan vaan ihan vitun hieno pipo millä on kiva prassailla.

Mulla on montakin vitun hienoa pipoa.
 
Viimeksi muokattu:

julle-jr

Jäsen
Suurin syy edelleen pipon päässä pitämiseen on tosiaan sama kuin Uleåborgirilla. Ja jos myötäillään sitä näkemystä, että pipon pitäminen sisällä on junttimaista, niin näkisittepä tämän fledan silloin tällöin kun pipoa ei ole päässä. Se vasta junttimaista onkin. Ei ole helppoa elämä tämä, kun juntti on joidenkin mielestä joka tapauksessa.
Itsekin kamppailin huonosti asettuvien hiuksien kanssa aikani. Sitten tajusin, että onhan se nyt aika pirun tyhmää ja junttiakin pitää epäsiistiä hiusmallia ja sitten yrittää peittää epäsiisteyttä jollain pipolla. Nykyisin leikkautan hiukseni lyhyiksi noin neljän viikon välein, joten ongelmia ei synny eikä tarvitse käyttää ylimääräisiä junttimaisia virheenpeittelykeinoja.

Mielestäni on siis järkevää pyrkiä välttämään tilannetta, jossa on pakotettu käyttäytymään junttimaisesti. En ole ikinä esimerkiksi paskonut metroon, vaan olen pyrkinyt käymään vessassa ennen matkan alkamista, jos on ollut niin kova paskahätä, että kotiin asti ei olisi selvinnyt.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Paskannan aina housuun koska Suomen julkiset vessat ovat bulkkia verrattuna esim. vähän eteläisemmän Euroopan vessoihin.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Itsekin kamppailin huonosti asettuvien hiuksien kanssa aikani. Sitten tajusin, että onhan se nyt aika pirun tyhmää ja junttiakin pitää epäsiistiä hiusmallia ja sitten yrittää peittää epäsiisteyttä jollain pipolla. Nykyisin leikkautan hiukseni lyhyiksi noin neljän viikon välein, joten ongelmia ei synny eikä tarvitse käyttää ylimääräisiä junttimaisia virheenpeittelykeinoja.

Ratkaisumalli tuokin, mutta itse kyllä ihan diggailen siitä, että hiuksia voi jotenkin laittaa. Aina silloin tällöin. Sitten kun luonto kerää satonsa ja hiuksia ei enää ole, sitten vedetään urhokekkosta. Ja silinteriä. Se ei ainakaan ole junttia. Paitsi jos pitää sitä sisällä päässä. Toisaalta voisi olla siistiäkin. Hipsteriä.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Kävin eilen Hartwall-Areenalla pojan kanssa katsomassa Monster Jam-tapahtumaa ja pakko todeta, että siinä showssa oli kyllä paljon tähän ketjuun sopivia elementtejä. Ehkä väsynein tapahtuma - mukaanlukien kaikki EHT- ja liigamatsit - mitä olen kyseisessä hallissa ollut todistamassa.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Koska en useimmiten halua olla nostamassa itseäni muiden yläpuolelle, ei ole tähänkään ketjuun ollut paljon kirjoitettavaa. Eilen näkemäni tapahtuma kuitenkin sopii tähän ketjuun kuin nakutettu. Olin karaokepubissa (jonkun mielestä sekin on jo junttia), jossa joku lauloi Celine Dionin "My Heart Will Go On" -biisiä (jonkun mielestä jne.) ja sitten tapahtui jotain sellaista, jota en olisi uskonut näkeväni. Jotkut keski-ikäiset muijat alkoivat sytytellä sytkäreitään ja heiluttelivat niitä musiikin mukana. KARAOKEPUBISSA! Ei helvetti.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Kävin eilen Hartwall-Areenalla pojan kanssa katsomassa Monster Jam-tapahtumaa ja pakko todeta, että siinä showssa oli kyllä paljon tähän ketjuun sopivia elementtejä. Ehkä väsynein tapahtuma - mukaanlukien kaikki EHT- ja liigamatsit - mitä olen kyseisessä hallissa ollut todistamassa.

Tähän kyllä täytyy yhtyä, en ole ihan tajunnut tuota juttua. Tosin aivan pikkulapsena itse muistaakseni tykkäsin noista Monster Jam-pikkuautoista, mutta muuten en ole kyllä tajunnut koko jutun juonta. Hyvin amerikkalaista, ja hyvin junttia. Mutta myönnettäköön, että pikkupoikana se olisi varmaan ollut siistiä.

Koska en useimmiten halua olla nostamassa itseäni muiden yläpuolelle, ei ole tähänkään ketjuun ollut paljon kirjoitettavaa.

Täällä on myös mahdollista käydä laskemassa itseään muiden alapuolelle - kuten minä olen tehnyt, joten tervetuloa vain!
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Olin karaokepubissa (jonkun mielestä sekin on jo junttia).

Kyllä, todella junttia. Kuka oikeasti haluaa kuunnella jengin raiskaavan biisejä, puhumattakaan siitä että menee itse tekemään sen lavalle?
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Kuka oikeasti haluaa kuunnella jengin raiskaavan biisejä, puhumattakaan siitä että menee itse tekemään sen lavalle?

Olikohan tässä joku kompa? Vastaan silti, että: no, ainakin minä. Mutta minäpä olenkin juntti. Tälläkin hetkellä on verkkarit jalassa ja kohta syön päivälliseksi eilistä pizzaa. Käsin. Katsoen jotain roskasarjaa netistä samalla.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mä oon vissiin aika juntti tän kentjun perusteella. Mulla on jalassa collegehousut, ja aion mennä ne jalassa kauppaan. Tennarit jalkaan ja sukat lahkeiden päälle. Luultavasti laitan vielä verkkatakin päälle, koska näyttää ihan vitun tyhmältä jos on collegehousujen kanssa joku "cool"-takki, vaikka nahkatakki.

Pitäisi varmaan ihan tämän ketjun kunniaksi laittaa hyllystä löytyvä vanha SVEA-pipo päähän! Toivottavasti joku täällä palstalla näkee mut kaupassa, ja saa materiaalia tähän ketjuun.

Niin, omistan vielä isot kuulokkeet, laitanko piruuttani nekin päähän?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä oon vissiin aika juntti tän kentjun perusteella. Mulla on jalassa collegehousut, ja aion mennä ne jalassa kauppaan. Tennarit jalkaan ja sukat lahkeiden päälle. Luultavasti laitan vielä verkkatakin päälle, koska näyttää ihan vitun tyhmältä jos on collegehousujen kanssa joku "cool"-takki, vaikka nahkatakki.

Minä muuten kävin kanssa päivällä kaupassa collegehousut ja risaiset Reinot jalassa, ja päällä oli Erätukusta ostettu tuulipuvun takki. Ja päässäni ollutta pipoa en ottanut pois päästä kaupan sisälläkään. Kaupassa vastaantulleen tuttavan kanssa juteltiin hetki autoista ja sitten vielä kaiken kruunuksi ostin kaupasta paketin Sinistä lenkkiä. Mitäpä sanotte tästä? Oliko tarpeeksi junttia?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Minä muuten kävin kanssa päivällä kaupassa collegehousut ja risaiset Reinot jalassa, ja päällä oli Erätukusta ostettu tuulipuvun takki. Ja päässäni ollutta pipoa en ottanut pois päästä kaupan sisälläkään. Kaupassa vastaantulleen tuttavan kanssa juteltiin hetki autoista ja sitten vielä kaiken kruunuksi ostin kaupasta paketin Sinistä lenkkiä. Mitäpä sanotte tästä? Oliko tarpeeksi junttia?
Mä oon vaan varmaan tullut niin vanhaksi, etten enää välitä. Tässä jokin aika sitten mulla oli kumpparit koulussa ja pientä piruilua ja nauruahan se aiheutti. Mä hymyilin takas ja sanoin että "eikö ookki komeet!". No, sit lähettiin kävelemään ruokalaan (eri rakennu, matkaa n. 200 metriä)... ulkona oli isot lätäköt ja sit mä pääsin nauramaan, kun muut joutu kiertämään pitkän matkan. Mä vaan kävelin lyhintä reittiä keskeltä lätäkköä :D

Junttius kunniaan!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä oon vaan varmaan tullut niin vanhaksi, etten enää välitä.

Minä en ole välittänyt oikeastaan ikinä. Minähän olen pitänyt esim. noita Reinoja jo ihan nulikkaiästä asti, silloinkin kun ne oli vielä junteista juntein asuste (sitten kai niistä tuli välillä jo coolitkin kunnes ne ovat muuttumassa tai jo muuttuneet takaisin juntiksi koska niitä näyttää olevan nykyisin kaikilla). Minulle ykkösprioriteetti on yleensä se että arkivaatteet on mukavia päällä ja jos ne ovat junttimaisia niin sittenpähän ovat, esim. Reinot ovat vaan niin mukavat jalassa ja helpot laittaa jalkaan että niitä on tullut aina käytettyä ihan yleiskenkänä melkein tilanteessa kuin tilanteessa. Ja jos minä täällä kotona viikonloppuisin löhöän kauhtuneet collegehousut jalassa niin en minä niitä todellakaan ala vaihtamaan pois jonkun lyhyen kauppareissun takia. Jos minä sen takia olen juntti niin sittenpähän olen, ei se minua haittaa.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minulle ykkösprioriteetti on yleensä se että arkivaatteet on mukavia päällä ja jos ne ovat junttimaisia niin sittenpähän ovat, esim. Reinot ovat vaan niin mukavat jalassa ja helpot laittaa jalkaan että niitä on tullut aina käytettyä ihan yleiskenkänä melkein tilanteessa kuin tilanteessa.

Jep, kotona Reinot on joka päivä kyllä jalassa. Hieno keksintö! Kauppaan en sentään niillä mene yleensä mitä nyt pari kertaa ne on vaan jääneet jalkaan sinnekin. Verkkareitakin on sopivasti ja hienompia housuja ei tarvita kuin muutaman kerran vuodessa.
 
Reinot ovat todellakin loistavat kotikengät, crocksit puolestaan lähtevät mukaan kesäisille patikkareissuille. Myös talvipakkasilla tehtävillä saunareissuilla on mukava napata crocksit mukaan vilvoittelukengiksi. Tuulihousuja ja verkkareita tulee käytettyä kotihousuina. Tarkoituksenmukaisuus kunniaan etenkin kotipukeutumisessa.

Pipokeskusteluun liittyen sanon vain että täältä erään yliopiston pienehkön luentosalin takariveiltä katsottuna havaitsen yhdellä silmäyksellä viisi pipopäätä. Edes rastapäitä ei näy niin montaa. Juntin näköistä on tällainen.

Juntteihin törmäsin päivänä muutamana erään supermarketin kassalla. Edessäni asioiva pariskunta oli shoppailemassa jotain euroshopperin limonadia ja suodatinpusseja, yhteishinnaltaan n. 3 euroa. Yrittivät maksaa viiden euron arvoisella K-Plussa-setelillä, mutta kun kuulivat ettei siitä saa rahaa takaisin, ilmoittivat he ilmeisen järkevinä talousihmisinä etteivät käyttäisikään "etuseteliä" vielä tällä kertaa. Kun K-kaupan kassahenkilö alkoi kyselemään tapahtuisiko maksu sitten käteisellä rahalla vaiko kortilla, ilmoitti pariskunta jättävänsä ostokset kassalle ja hakevansa vastaavat tavarat viereisestä S-Marketista koska sieltä saa 'niitä boonuksia'.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun K-kaupan kassahenkilö alkoi kyselemään tapahtuisiko maksu sitten käteisellä rahalla vaiko kortilla, ilmoitti pariskunta jättävänsä ostokset kassalle ja hakevansa vastaavat tavarat viereisestä S-Marketista koska sieltä saa 'niitä boonuksia'.

Kuten tuossakin tapauksessa, myös erään sukulaiseni tapauksessa kyse taitaa olla enemmän tyhmyydestä kuin junttimaisuudesta. Kyseinen vanhempi sukulaiseni totesi eräässä ruokapöytäkeskustelussa ettei käytä Lidliä, "koska sieltä ei saa boonusta".
Eipä saa ei. Mitä tuohon muutakaan voi sanoa ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös