Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 619 897
  • 13 543

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kyllä pilluralli on vähentynyt, itsekin ajelin kartsaa ympäri joskus 18-kesäisenä aika paljon mutta sen huomasi kyllä itsekin että parin kesän aikana ne autot siellä kylillä väheni. Toki itse ei tullut niin pahasti jotain toria pyörittyä ympäri, vaan ajettiin kyllä kaikki mahdolliset lähikylien pikkutiet läpi kesän valoisina öinä. Oli itse asiassa ihan metkaa puuhaa.

Mietin, onko tämä jäänyt pienempiin kaupunkeihin ja kyliin. Eräässä junttikaupungissa (ei Loimaa eikä Forssa) pilluralli näkyi ja kuului kesällä arki-iltana. Siinä sain oudon flashbackin nuoruuteni Turkuun.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kaikki vitsit jotka tiedän on muiden juttuja. Itse en ole koskaan vitsejä keksinyt. Toisaalta kerron harvoin vitsejä kun olen "tylsä tosikko". Anteeksi, menen muualle....
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mies haukkui Leijonia MM-kisojen alla - miesjoukko hakkasi ja potki

"Toinen uhreista oli ravintolan edessä arvostellut Suomen jääkiekkomaajoukkuetta ja todennut, ettei vuoden 2016 Leijonaryhmä ole kovin hyvä. Venäjällä pelatut MM-kisat olivat alkamassa seuraavana päivänä.
Tuntemattomaksi jäänyt mies oli syyttänyt uhria maanpetturiksi, jonka jälkeen uhri tönäisi miestä.

Yksi tekijöistä, 26-vuotias mies oli huutanut tämän jälkeen ”mitä te tönitte mun pikkuveljeä”.
Tosiasiassa miehellä ei pikkuveljeä ollut. Oikeuden mukaan kyse oli vain tekosyystä väkivallan aloittamiseksi."

Toki arvostelija se tässä oli ne myllyt aloittanut, mutta kun yhdistetään Malmi, Leijonat ja maanpetturuus, niin eiköhän tämän ketjun voi jo lukita tämän jälkeen.
Meno samanlaista kuin palstalla MM-kisojen aikana.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Petri Nygårdin ja Vesku Jokisen duetto. Tällaisella nämä kaksi junttia ovat meitä siunanneet.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Junttimaisuus on ilahduttavan globaalia, eikä siis koske pelkää Jatkoaikaa tai Futisforumia. Molopäisiä pipoilijoita on siis lähes kaikkialla. Voi kai sen lippiksen kääntää väärinpäinkin. Osoittaa yhtä paljon kantajastaan kuin farkut väärinpäin Göteborgin homofestareilla: ”mää ku ny oon tällaine rentikäs vappaa villiorhinen!”

Hyväksyn lippiksen tms. sisällä vain pikkulapsilla tai vanhoilla papparaisilla. Pieni lapsi ei tiedä asian juonta ja jokeltaa iloisena vaipat pöksyissään. Vanha herra ei muista käyttötarkoitusta ja jokeltaa sekavia inkontinenssisuoja pöksyissään.

Kaikki välille sijoittuvat pipopäät voisivat kohteliaasti pitää em. vaippoja, inkontinensseja, lappuja tai kuulokkeita korvillaan, jotta liikaa muodostuva primaarivirtsa ei roiskahtele muiden päälle.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Junttimaisuus on ilahduttavan globaalia, eikä siis koske pelkää Jatkoaikaa tai Futisforumia. Molopäisiä pipoilijoita on siis lähes kaikkialla. Voi kai sen lippiksen kääntää väärinpäinkin. Osoittaa yhtä paljon kantajastaan kuin farkut väärinpäin Göteborgin homofestareilla: ”mää ku ny oon tällaine rentikäs vappaa villiorhinen!”

Hyväksyn lippiksen tms. sisällä vain pikkulapsilla tai vanhoilla papparaisilla. Pieni lapsi ei tiedä asian juonta ja jokeltaa iloisena vaipat pöksyissään. Vanha herra ei muista käyttötarkoitusta ja jokeltaa sekavia inkontinenssisuoja pöksyissään.

Kaikki välille sijoittuvat pipopäät voisivat kohteliaasti pitää em. vaippoja, inkontinensseja, lappuja tai kuulokkeita korvillaan, jotta liikaa muodostuva primaarivirtsa ei roiskahtele muiden päälle.

Entä jos joku vain kokeekin pipot/lippikset osaksi ulkoista imagoaan? Jumalauta, ei tässä puhuta mistään helvetin kauneusleikkauksista vaan tietoisista tyylivalinnoista. Olisiko aika siirtyä ajattelussa nykyaikaan?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Entä jos joku vain kokeekin pipot/lippikset osaksi ulkoista imagoaan? Jumalauta, ei tässä puhuta mistään helvetin kauneusleikkauksista vaan tietoisista tyylivalinnoista. Olisiko aika siirtyä ajattelussa nykyaikaan?
Ei. Lakkia pitävät päässään sisätiloissa vain naaraat, narkkarit ja homoseksuaalit. Poikkeuksena ylioppilaslakki.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei. Lakkia pitävät päässään sisätiloissa vain naaraat, narkkarit ja homoseksuaalit. Poikkeuksena ylioppilaslakki.
Jaa, selvä. Sovitaan sitten että olen naaraspuolinen homoseksuaalinarkkari. Ihan sama.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Nyt täytyy kyllä sanoa, että en ole ikinä kohdannut tyylikästä (miespuolista) ihmistä, jolla on päähine sisällä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nyt täytyy kyllä sanoa, että en ole ikinä kohdannut tyylikästä (miespuolista) ihmistä, jolla on päähine sisällä.
Tyylikkyys on katsojan silmissä, kuten muutkin ulkonäköasiat.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tyylikkyys on katsojan silmissä, kuten muutkin ulkonäköasiat.

Tähän on puututtava. Olet väärässä. Tyylikkyys ei ole katsojan silmissä vaan on tiettyjä standardeja, joiden mukaan mennään. Esimerkiksi pipo päässä sisällä kun olet, niin olet typerys. Tai: haukut juuri kuollutta ihmistä. Tai: olet hirveässä kännissä rippijuhlissa. Tietenkin on poikkeuksia, mutta nyt ei ole kyse poikkeuksista, vaan yleisyyksistä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei jeesus :DD Ketä vittu kiinnostaa miten pukeudun tyyliin omassa kotonani. Eri asia jos ollaan kirkossa tai jonkun henkilön muistotilaisuudessa. Sellaisessa tilanteessa olisi todellakin epäkunnioittavaa olla riisumatta päähinettään. Kotona voin näyttää just siltä ku tykkään ja jos oot toista mieltä ni voi voi. Kouluissakin on osattu päästä jo tuon vanhanaikaisen käsityksen yli, et pipot sisätiloissa on junttiutta. Osalle se on vaa tapa korostaa persoonallisuspiirteitään. Koittakaa kestää.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei jeesus :DD Ketä vittu kiinnostaa miten pukeudun tyyliin omassa kotonani. Eri asia jos ollaan kirkossa tai jonkun henkilön muistotilaisuudessa. Sellaisessa tilanteessa olisi todellakin epäkunnioittavaa olla riisumatta päähinettään. Kotona voin näyttää just siltä ku tykkään ja jos oot toista mieltä ni voi voi. Kouluissakin on osattu päästä jo tuon vanhanaikaisen käsityksen yli, et pipot sisätiloissa on junttiutta. Osalle se on vaa tapa korostaa persoonallisuspiirteitään. Koittakaa kestää.

No jos pipo on persoonallisuuspiirre, niin menköön.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
No jos pipo on persoonallisuuspiirre, niin menköön.
Huoh. Ei pipo itsessään ole persoonallisuuspiirre, sanoinko mä niin? Mutta jos ihminen nimenomaisesti haluaa erottua pukeutumisellaan massasta, niin silloin se on enemmän oman tyylin hakemista kuin junttimaisuutta. Mä en oo ikinä seurannut mitään pukeutumiskoodeja ellen oo juomassa, hautajaisissa, juhlatilaisuuksissa jne. Muulloin mä oon 100% mä, niin ulkoa ku sisältä. Joskus pidän päähinettä sisällä, joskus en. Ihan fiiliksen mukaa mennää.

Ottakaa iisisti. Pelkkä ulkokuori ei kerro ihmisestä vielä paljonkaan mitään.

Edit: Ja ennen ku lisää mielensäpahoittajia astuu esiin, niin en mä nyt ruokaillessa päähinettä sentään pidä ylläni. Mut tietokoneella ollessa saattaapa joskus tulla tehtyä niin :D
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aika junttimainen keskustelu tuossa yllä kyllä meneillään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Juntti syntyi maalla ja saa kiusata. Nykyään se on kaupungissa, ennen ei ollut. Ja kun synnyit junttina siellä maalla, olet sitä aina. Nyt se on kaupunkia vaikka on ihan maalla. Niin se menee kun yhdistetään. Kuka hyötyy?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös