Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 615 579
  • 13 531

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Dick Johnson Greasy Store on ainakin facebookin mainoksen mukaan äärimmäisen juntti pulju kommentteineen, v***n hyvine kahvineen ja pallivahoineen. Jokaisessa kuvassa poseeraa tietenkin se sama tatuoitu, ananastukkainen möykky valkoisine taustoineen ja noloineen teksteineen, tyyliin "Be yourself. Be independent".
Kuka vittu käyttää edes jotain laventelille tuoksahtavaa partaöljyä?

Ollaan niinku vähän hassuja mut sit samalla tosi äijjiä heh heh
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Dick Johnson Greasy Store on ainakin facebookin mainoksen mukaan äärimmäisen juntti pulju kommentteineen, v***n hyvine kahvineen ja pallivahoineen. Jokaisessa kuvassa poseeraa tietenkin se sama tatuoitu, ananastukkainen möykky valkoisine taustoineen ja noloineen teksteineen, tyyliin "Be yourself. Be independent".
Kuka vittu käyttää edes jotain laventelille tuoksahtavaa partaöljyä?

Ollaan niinku vähän hassuja mut sit samalla tosi äijjiä heh heh

Nehän on äärimmäisen epäjuntteja tatskoineen, lävistyksineen ja hajustettuine pampulapartoineen ja nuo kikkelivitsit ovat sitä hipstereiden ironista läppää. Onko tässä nyt sama kehä kuin politiikassa, eli kun olet tarpeeksi äärivasemmalla niin oletkin jo lähellä äärioikeistoa?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Avasin tv:n ja siellä näkyi Walker Texas ranger kuka oli nascar kisoja seuraamassa. Mietin että nytpä tulen tätä junttimaisuusketjuun kertomaan mutta kanava kerrallaan ykköstä kohti kulkiessa tuli vastaan Putous ja ilmeisesti joku imatralaista pikaruokaduunaria esittävä... jokin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tai sitten New Yorkiin, Chicagoon tai Floridaan. Sinnekin pääsee Hesa-Vantaalta suorilla lennoilla, ja sielläkin saa juoda kaljaa kiekkopelin katsomossa, mikä on ihan helvetin hyvä juttu, sillä onhan jääkiekon katseleminen selvin päin aika tylsää.
Se ei olekaan junttia, kun Amerikassa amerikkalainen juo kaljaa katsomossa. Se, että suomalainen juo sitä, oli missä maassa tahansa, on helvetin junttia, koska keskimääräinen suomalainen ei osaa juoda niin kuin normaalit ihmiset. Taannoin olin Miami Heatin matsissa ja jo kaukaa American Airlines Arenalle johtavien portaiden yläpäässä kuului mölinää. Nousuhumalainen suomalainen miesseurue siellä kehuskeli kovaan ääneen, että pojat nyt ollaan isossa maailmassa ja arvuuttelivat, että onkohan kukaan suomalainen ennen edes ollut siellä niin hienossa paikassa. Itse olin ehkä vittu viidettä kertaa ja kävelin vähin äänin ohi, koska en yleensäkään keskustele suomi-junttien kanssa ulkomailla. Itse nautiskelin sivistyneesti katsomossa mojitoja ja Papa Johnsin pizzaa ja nautin urheiluviihteestä. Matsin jälkeen sitten näin suomalaiset uudestaan, yksi oli sammunut käytävälle ja muukin porukka nuokkui lähestulkoon oksennukset rinnuksilla hirveässä kunnossa. Ja se onkin ainoa kerta, kun olen NHL- tai NBA-matseissa törmännyt tuollaisessa sikahumalassa oleviin ihmisiin. Siksi on yleisesti ottaen junttia suomalaisten juominen katsomossa ja se pitää estää. Jos ei pysty pääsääntöisesti selvin päin jotain urheilua seuraamaan, kannattanee etsiä joku mielenkiintoisempi laji.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Siksi on yleisesti ottaen junttia suomalaisten juominen katsomossa ja se pitää estää. Jos ei pysty pääsääntöisesti selvin päin jotain urheilua seuraamaan, kannattanee etsiä joku mielenkiintoisempi laji.
Syy vai seuraus? Suomessa ei saa viedä kaljaa katsomoon, niin sitten kun ulkomailla pääsee tällaisesta luksuksesta nauttimaan niin äkkiähän sitä vetää överit ja homma karkaa lapasesta, kun se on uutta ja ihmeellistä. Jos tuota saisi tehdä luvan kanssa Suomessakin, niin varmasti ajan myötä siitä tulisi ihan normaalia ja ei se olisi niin ihmeellistä.

Kaljan juominen katsomossa on uusi normaali.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Siksi on yleisesti ottaen junttia suomalaisten juominen katsomossa ja se pitää estää. Jos ei pysty pääsääntöisesti selvin päin jotain urheilua seuraamaan, kannattanee etsiä joku mielenkiintoisempi laji.
Vai onko suomessa jääkiekko sellaista ettei sitä pysty selvänä katsomaan?
 
Se ei olekaan junttia, kun Amerikassa amerikkalainen juo kaljaa katsomossa. Se, että suomalainen juo sitä, oli missä maassa tahansa, on helvetin junttia, koska keskimääräinen suomalainen ei osaa juoda niin kuin normaalit ihmiset.

Istuin viime keväänä Kölnissä MM-puolivälierässä kolmen keski-ikäisen kanadalaisen vieressä. Kun kerroin heille, että Suomessa ei saa juoda katsomossa kaljaa, he sanoivat, että mitä ihmettä, ettekös te suomalaiset tykkää ryyppäämisestä kuin hullu puurosta. Totesin että kyllä tykkäämme mutta näittekö te miten tuolla osa porukasta melkein konttasi sisään halliin, vaikka kello oli vasta neljä iltapäivällä. Kannattaako tällaista kansaa enää hallissa juottaa lisää. Herrat totesivat, että no saattaisihan se kieltämättä vähän ongelmia poikia.

Mullahan ei toki ole hirveästi varaa toisten juomisia moralisoida mutta itse olen yleensä konttauskunnossa aikaisintaan alkuyöstä.


Taannoin olin Miami Heatin matsissa ja jo kaukaa American Airlines Arenalle johtavien portaiden yläpäässä kuului mölinää. Nousuhumalainen suomalainen miesseurue siellä kehuskeli kovaan ääneen, että pojat nyt ollaan isossa maailmassa ja arvuuttelivat, että onkohan kukaan suomalainen ennen edes ollut siellä niin hienossa paikassa. Itse olin ehkä vittu viidettä kertaa ja kävelin vähin äänin ohi, koska en yleensäkään keskustele suomi-junttien kanssa ulkomailla. Itse nautiskelin sivistyneesti katsomossa mojitoja ja Papa Johnsin pizzaa ja nautin urheiluviihteestä. Matsin jälkeen sitten näin suomalaiset uudestaan, yksi oli sammunut käytävälle ja muukin porukka nuokkui lähestulkoon oksennukset rinnuksilla hirveässä kunnossa. Ja se onkin ainoa kerta, kun olen NHL- tai NBA-matseissa törmännyt tuollaisessa sikahumalassa oleviin ihmisiin.

Kuulostaa keksityltä tai ainakin vahvasti väritetyltä tarinalta. Itse olen läikyttänyt änäripelissä kaljaa edessä istuvien päälle mutta olen myös saanut sitä niskaani itse, kun ihan paikalliset Rangers- ja Bruins-fanit rupesivat MSG:llä myllyttämään lähes kymmenen riviä ylempänä. Järkkärit saattelivat sitten yhden fanin ulos katsomosta.

Ja vaikka satoja matseja olen katsonut Hakametsässä, kertaakaan en ole nähnyt siellä sellaisia helvetin apinoita, joita seisoi edessäni Islandersin ja Capitalsin välisessä pudotuspelimatsissa Nassau Coliseumilla keväällä 2015. Jätkät oli riisuneet paidat päältään ja isoin ja äänekkäin oli kovin kärkäs kertomaan mielipiteitään. Bäckström "fucking faggot" ja "Swedish pussy" ja Ovetshkin "fucking commie bastard". Kun Joel Ward lanasi kotijoukkueen pelaajan hienolla puhtaalla taklauksella, kaveri huusi kovaan ääneen: "Ward, you dirty fucking nigger!" Katselin ympärilleni ja huomasin, että lisäkseni vaim yksi ihminen pyöritteli silmiään. Muita katsojia ja järkkäreitä ei näytännyt haittaavan ollenkaan. Valioliigassa noista jaellaan käsittääkseni pitkiäkin bännejä.

Onneksi noita herroja tuskin tarvitsee katsella, kun menen kolmen viikon päästä Islandersin ja Wildin matsiin Barclays Centeriin. Eiköhän Brooklyn ole heille liian urbaani ja monikulttuurinen ympäristö, joten sinne ei lähdetä pelejä katsomaan.

Papa Johnsin pizzan nauttiminen "sivistyneesti" oli aika hyvä läppä. Vähän sama kuin joku väittäisi syöneensä Hesen kerrosateriaa tai HK:n nakkimukia sivistyneesti.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Jokaisessa kuvassa poseeraa tietenkin se sama tatuoitu, ananastukkainen möykky valkoisine taustoineen ja noloineen teksteineen, tyyliin "Be yourself. Be independent"

Nehän on äärimmäisen epäjuntteja tatskoineen, lävistyksineen ja hajustettuine pampulapartoineen ja nuo kikkelivitsit ovat sitä hipstereiden ironista läppää.

Ei ei ei ei ei... Ei tässä ole hipstereistä kyse, onkohan noita edes enää lopulta kovin paljon pk-seudulla, vaan ennemminkin miesvastine niille naisille, jotka vuoraavat kämppänsä seinät "Live, Love & Laugh"-sisustustarroilla, myöhäisteiniajoilta alaselässä on muistona lutkaleima, asutaan stadissa eli jossain Kalasatamassa vuokralla kahden lapsen kanssa, joilla on molemmilla eri isät, työt ovat yhä kolmekymppisenä jotain kahvikapselien esittelyä ja eksoottiselle matkalle mennään Thaimaan turistirysiin. Joku sanoisi tylysti, että whitetrash 2.0, mutta minä sanon, että jokainen tyylillään. Eihän se ole multa pois ja aika moni täälläkin ihmisiä arvosteleva voisi välillä katsoa peiliin ajatuksen kanssa. Minä joukon mukana, jos en ihan kärjessä tai jopa ensimmäisenä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kuulostaa keksityltä tai ainakin vahvasti väritetyltä tarinalta.
Ei ole keksitty eikä väritetty yhtään, luultavasti olen jo unohtanutkin jotain kammottavia yksityiskohtia ja lennokkaita herrain juttuja mitä ehdin kuulemaan. Jos tuntisin myötähäpeää, olisin sitä tuossa tilanteessa tuntenut. Teki mieli mennä sanomaan ”vitun juntit”, mutta kuten sanottua yritän välttää ulkomailla noita suomi-kohtaamisia.

Papa Johns on huomattavasti hienostuneempaa, kuin rahvaanomainen hese ja nakkimuki.
 

Pekkis

Jäsen
Mielestäni melko junttimaista on raapia se oma läskinen perse irti sohvasta, toimittaa se vaalien äänestyspaikalle ja piirtää siellä kopissa sitten siihen paperille kirkkovene. "Kihi kihi" vaan kuuluu sieltä kopista, kun ollaan niin vitun junttia.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suomessa lätkämatsissa vedän erätauolla jonotuksen ja vessakäynnin jälkeen halvimman kaljan alas muutamalla huikalla erätauolla. Nykissä Rangersin pelissä join paikallista IPA-olutta koko erän ajan nautiskellen hyvän oluen mausta. Suosin jälkimmäistä tapaa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Jonkinlainen panojutuista vauhkoaminen on junteinta mitä tiedän. Ok, saat tai olet saanut pillua, niin on aika moni muutakin miljardia saanut. Tää on likipitäen ainoa juttu mitä pidän junteimpana julistuksena. Jotkut vielä luulevat että on hauskaa kertoa siitä, mutta kai se on ns male bondingiä kun kerrankin saa. Ketään ei kuitenkaan kiinnosta, varsinkaan internetissä.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Katsoa Metsoloita, eli olen juntti ja myönnän sen!
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Jonkinlainen panojutuista vauhkoaminen on junteinta mitä tiedän. Ok, saat tai olet saanut pillua, niin on aika moni muutakin miljardia saanut. Tää on likipitäen ainoa juttu mitä pidän junteimpana julistuksena. Jotkut vielä luulevat että on hauskaa kertoa siitä, mutta kai se on ns male bondingiä kun kerrankin saa. Ketään ei kuitenkaan kiinnosta, varsinkaan internetissä.
@Leon taisi mainita, että aina tulee näitä, jotka luulevat keksineensä panemisen uudestaan. Se on varsin osuvasti sanottu ja tältäkin palstalta löytyy väitteen oikeaksi todistajia.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
@Leon taisi mainita, että aina tulee näitä, jotka luulevat keksineensä panemisen uudestaan. Se on varsin osuvasti sanottu ja tältäkin palstalta löytyy väitteen oikeaksi todistajia.
Jollain palstalaisellahan on tähän liittyen osuva kuitti allekirjoituksessaan siitä kuinka joka jätkä saa pillua, mutta ryöstäppä pankki.

Mites muuten seksuaalivähemmistöissä. Retostellaanko niissä yhtä paljon et "Tuli tuossa viikonloppuna otettua vähän metristä melaa poskeen". Taikka sitten lepsot höpisee miten tuli viikonloppuna dipattua sormia vähän hunajapurkkiin?
 

sinikettu

Jäsen
@Leon taisi mainita, että aina tulee näitä, jotka luulevat keksineensä panemisen uudestaan. Se on varsin osuvasti sanottu ja tältäkin palstalta löytyy väitteen oikeaksi todistajia.
En tiärä, tarviiko sitä keksiä uudestaan, mutta kyllä se täytyy löytää uudestaan. Harva ihminen sitä on tehnyt ennen ensimmäistä kertaa. Pitää kokeilla, testailla, etsiskell ja tehdä mahdollisia harhalaakeja, ennen kuin alkaa rullaamaan. Sitten tuleekin jo toiset haasteet peliin.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
En tiärä, tarviiko sitä keksiä uudestaan, mutta kyllä se täytyy löytää uudestaan. Harva ihminen sitä on tehnyt ennen ensimmäistä kertaa. Pitää kokeilla, testailla, etsiskell ja tehdä mahdollisia harhalaakeja, ennen kuin alkaa rullaamaan.
Tämä onkin hyvä muistaa, jos pääsen itse joskus kokeilemaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@sinikettu sehän on homman hyvä puoli ettei opiskelu/kokeilu lopu (toivottavasti ainakaan), vaikka onkin vakiintuneessa parisuhteessa.

@Captain Slow Vaikka täällä vähemmistöön kuulunkin, niin ei mun (vähemmistö)kaveripiirissä ainakaan retostella panoista. Mainitaan ehkä silloin kun olen ollut samassa mestassa josta he ovat jatkoille lähteneet, mutta yksityiskohtia ei kerrota. Eikä kiinnosta.

Enemmän kuulen heterosinkkufrendeiltä että sai pillua. Joo, ei kiinnosta. Toki homopiirit kun on pienet, niin aina on joku tutun tuttu. Sehän vituttaa, mutta se on ihan toisen keskustelun paikka.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Homokaverilta kuulin kahden viikon Kanarianlomasta, jonka aikana oli ollut 15 seksipartneria. Muutenkin vanha sanonta "kun kunnolla aletaan nussia, niin naiset on vaan tiellä" avautui vasta niitä juttuja kuunnellessa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Koko hommahan olisi ihan ymmärrettävissä, jos olisi kuvaa ja ääntä kuten Kummelissa aikanaan. Timo Kahilainen muistaakseni kuvaili asiaa niin, että se paneminen ei ole siinä se juttu, vaan se kaverien kehu ja ihmettely, mutta täällä tekstimuodossa tulee kuva vain "yrittäjästä", joka kyllä yrittää, mutta ei todellisuudessa pane sen enempää kuin runkatessaan. Todellisuus voi olla eri, mutta se ei tule esiin, koska on aika rasittavaa alkaa kehua että OOH, se menee panee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös