Jukka Voutilainen Ruotsiin?

  • 17 574
  • 95
Tila
Viestiketju on suljettu.

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Dagbladetin mukaan Timrå ja pari-kolme muutakin seuraa Ruotsista olisivat kiinnostuneita Jukka Voutilaisesta. Ilmeisesti jonkinnäköistä Pärssinen-Voutilainen -tehokaksikkoa ollaan siis kokoamassa, Pärssisen sopimushan on jo (lähes) varma.

Edit: niin, ja mulle koppa Karhua
 
Viimeksi muokattu:

Agentti

Jäsen
Paha on isku Kerholle jos Welho lähtee ruotsiin, koska Tuulola ja Toke on jo menetetty Jokereille ens kauden osalta. Tosin voin luvata korinkaljaa jokaiselle joka kirjoittaa tähän ketjuun jos Voutilainen pelaa ens kaudella Timråssa, eli Timrå ei ainakaan ole seura missä Welho pelaa ensi kaudella!!!
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse povaisin Voutilaisen siirtyvän seuraan, joka ei sijaitse herran kotimaassa. Henkilökohtaisesti lähtisin maahan, jossa on tapana maksaa törkeää ylipalkkaa, mutta kyllähän Ruotsistakin enemmän rahaa saa kuin vaikkapa Kertsistä.

Pääasia oli kuitenkin vain kirjoittaa tähän ketjuun. Timrå ei ole mahdoton vaihtoehto ja olen mielelläni kärkkymässä nimimerkin Agentti olutkoria.
 

Tomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No, ei kai kukaan oikeasti ole uskonutkaan, että Voutilainen jäisi Kerhoon nykyisen sopimuksensa jälkeen.. Periaatteessa hyvä ettei ole menossa vastustelijoiden riveihin, vaikka toisaalta olisi tietysti kiva nähdä Welhon toimia lähempää jatkossakin.

Edit: Ja tokihan tällä viestillä ilmoittaudutaan samalla mahdolliseen olutkorienjakotilaisuuteen.
 
Viimeksi muokattu:

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No, kaljakoria tullaan kanssa kärkkymään, eli toivottavasti Velho suuntaa Timråhon, jos ei Kerhossa jatka uraansa, mikä vaikuttaa aika epätodennäköiseltä.

Voutilainen alkaa oleen siinä pisteessä, että ulkomaat varmasti alkavat houkutteleen, ja eiköhän hänen näytöillään paikka löydy jostain rahakkaammasta liigasta kuin kotoinen.


Lapin kulta sitten on sitten merkki Agentti.
 

Ronning

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Vancouver Canucks, Cliff Ronning
Agentti kirjoitti:
Tosin voin luvata korinkaljaa jokaiselle joka kirjoittaa tähän ketjuun jos Voutilainen pelaa ens kaudella Timråssa!!!

Niin siis tarkoitatko että jokainen saa korillisen kaljaa, vai kaljaa korin sisältä? Niin tai näin, otan tämän vastaan, alan itsekin hiljalleen epäilemään että Welhon aika alkaa ollalentää pesästä (Timråon. Vai miten se sanotaankaan..)
 

Agentti

Jäsen
Selvennys kaljakori lupaukseen:

Jokainen saa valita korillisen valitsemansaa kotimaista olutta mikäli Jukka Voutilainen pelaa ensi kaudella Timråssa! Moderaattorit voivat huomattaa jos kyseinen kansan kiihotus on heidän mielestään sopimatonta tai sitten itse ilmouttautuvat mukaan kaljanmetsästykseen!
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Tässä on riski melko pieni, joten ilmoittaudun täten halukkaaksi kuittamaan korillisen Kukko-olutta. Voutilaisen näkisin mielelläni tulevalla kaudella jokeripaidassa.
 

emiilioo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Flyers, Barca, Azzurri
Tällaisiin ketjuihin on mukava kirjoitella.

Vaikeahan se on arvuutella ilman minkäänlaista tietoa, mutta sellainen tuntuma on, että Vode saattaisi lähteä nimenomaan Ruotsiin. On kuitenkin kahlannut näitä Suomen kaukaloita jo aika kauan noinkin taitavaksi jannuksi.

Ruotsi/Sveitsi...Suomessa ehkä Jokerit tai Blues.

Niin ja karhu käy hyvin.
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ruotsiinhan nuo tuppaa menemään. Joten uskon kyllä että tämä saattaa olla mahdollistakin.

Niin ja mä voin ottaa Lapin kultaa, onpahan vuoden kaljat tienattu=)
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Agentti kirjoitti:
Selvennys kaljakori lupaukseen:

Jokainen saa valita korillisen valitsemansaa kotimaista olutta mikäli Jukka Voutilainen pelaa ensi kaudella Timråssa!

Kovin lupaus. Ikinä. Missään. Sandelsia, kiitos!
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Lapparia, Sandelsia, huoh. En ota mitään muuta kuin Karhua vastaan.

Toivottavasti lähtee ulkomaille. Se taitaa olla myös todennäköisin vaihtoehto. Kärpissä on sentterin tontit täyteen buukattu ja HIFK vetää vielä kauden/pari nälkäkuurilla. Kukaan terveen järjen omistava pelaaja tuskin lähtee Espooseen, turusta tai masa-sirkuksesta puhumattakaan.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Agentti kirjoitti:
Tosin voin luvata korinkaljaa jokaiselle joka kirjoittaa tähän ketjuun jos Voutilainen pelaa ens kaudella Timråssa
Pahoin pelkään, että tässä on taas kyseessä ns. helsinkiläinen lupaus.

Mutta toisaalta, eiköhän se ole Voutilaisellekin ihan hyvä välillä vaihtaa maisemaa. Ei sillä, etteikö Vodelle Hämeenlinnassakin käyttöä olisi, mutta ratkaisu voisi olla winwin-tilanne. Kerho varmasti säästäisi aika paljon rahaa jonkun muun pelaajan hankintaan. Leinosta tulee ensi kaudeksi hyvä ykkössentteri, ja uskoisin muille osastoille olevan enemmän tarvetta?
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei kai kukaan kerhofani haluaisi Vodea nähdä vastustelijoiden riveissä, mutta itse olen kyllä melkein sillä kannalla, jotta parempi että menisi toiseen liigaseuraan kuin ulkomaille. Kun taitaa tuo korvausjärjestelmä olla vielä toiminnassa..

Ei mulla mitään asiaa ollut, mutta korillinen ohrapirtelöä kelpaisi tännekin.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Timrå kutsuu Voutilaista.

Olvia.
 

M10

Jäsen
Master God kirjoitti:
Pahoin pelkään, että tässä on taas kyseessä ns. helsinkiläinen lupaus.

Niin, tässähän vielä odotellaan Eltonin oluita.

Kyllähän Voutilainen on ollut mielenkiintoinen pelaaja aina seurata, mutta ei hänen lähtönsä mikään katastrofi todellakaan olisi.

Karhua sit M10:lle, Agentti!
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Sinänsä minua ei kiinnosta missä nuo Jokereiden ylijäämämiehet pelailevat. Veikataan vaikka Timråta. Olut kyllä kiinnostaa -Karhua Kiitos.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Agentti kirjoitti:
Jokainen saa valita korillisen valitsemansaa kotimaista olutta mikäli Jukka Voutilainen pelaa ensi kaudella Timråssa!
Kiinni veti! Karhua mulle.
 

Biski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, The Hammers
Merkki kun merkki käy, mut mieluiten joisin Sandelsia, kiitos. Timrå, nyt kruunuja tiskiin!
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Että kehtaavatkin kirjoitella kesken kauden sopimusneuvotteluista. Jospa nimen kirjoittaminen paperiin oli vienyt Vuotilaiselta voimat ja peli jäi siksi eilen kesken. Mene ja tiedä, useasti on näin oikeasti käynyt, koko loppukauden suhteen.

Sandelsia.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllähän se on ollut selvää itselleni jo kauden alusta asti että Voutilainen ja Louhi eivät jatka ensi kaudella.Olkoon tuleva joukkue ulkomailta niin ei kiusaa meitä ensi kaudella.Timrå käy hyvin ja siirtoa ajattelin huuhtoa alas Karhulla,kiitos.
 

Ponto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jukkahan on sen verran kokenut, että kiinnostus Sm-liigaan ei ole enää entisellään ja varmaan huvittaisi katsella muitakin maisemia..

Karhua/Koffia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös