Jukka Voutilainen Ruotsiin?

  • 17 563
  • 95
Tila
Viestiketju on suljettu.

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos ja kun Vode Timråhon menee, Eltonilta saanee vinkkejä, miten kiertää lupauksensa.

Yllätyshän Voden lähtö ei tosiaankaan ole, kuten moni on jo aiemminkin todennut. Oikeastaan yllätys olisi se, jos Vode jostain syystä jatkaisikin Kerhossa. Hyvä pelaaja, muttei mikään Kerho-legenda. Hyvää jatkoa, vaikka sitten Timråssa.

6x4-pack tölkki-Guinnessia minulle. Ei taideta myydä koreittain.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllähän minä uskoisin Voutilaisen menevän Ruotsin maalle ja nimenomaan Timrån joukkueeseen. Lähdettä en ikävä kyllä pysty paljastamaan.

Suurin oluen ystävä en ole, mutta kyllähän se ilmaiseksi kelpaa. Karhu on ok.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Agentti kirjoitti:
Selvennys kaljakori lupaukseen:

Jokainen saa valita korillisen valitsemansaa kotimaista olutta mikäli Jukka Voutilainen pelaa ensi kaudella Timråssa!

Mä päästän sut hakureissulla helpolla ja otan Lapparia. Eiköhän tuo Ruotsiin jokatapauksessa ole menossa, seurasta en tiedä.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Vode Timråån ja koppa Koffia mulle. Kiitos.
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Elton kirjoitti:
Niin, kovat on pinnat, mutta malta nyt mielesi kunnes saat selville jannun liksan. Siitähän tässä on koko ajan ollut kyse, mikäli muistat!

Eli nyt siis Mikko Lainekin on Setziä kalliimpi?
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Karhua, kiitos.

Itse olen 100% varma Timrå-siirrosta. Nyt joku tilastonikkari voisi laskea arvion Agentin tämänhetkisestä olutlaskusta.
 

Jeffrey

Jäsen
Säälitään Agenttia sen verta, että mulle käy ihan mikä olut vaan kunhan se on kolmosta. Eli Vode Timraan.

Edit:

Tämä viesti on ketjun nro. 57. Kantsun prismassa halvin kori on 15.90 eli jos sen hinnan mukaan lasketaan niin olut-lasku olisi tällähetkellä 906,30€.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Jeffrey kirjoitti:
Tämä viesti on ketjun nro. 57. Kantsun prismassa halvin kori on 15.90 eli jos sen hinnan mukaan lasketaan niin olut-lasku olisi tällähetkellä 906,30€.
Joo, helpotetaan vähän taakkaa ja tissutellaan korit kesällä Ämy-rockin yhteydessä, mä voin kustantaa sisään. Tuosta reilusta yhdeksästä huntista tulisi pantteina takaisin 262,2 euroa!
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jeffrey kirjoitti:
Säälitään Agenttia sen verta, että mulle käy ihan mikä olut vaan kunhan se on kolmosta. Eli Vode Timraan.

Edit:

Tämä viesti on ketjun nro. 57. Kantsun prismassa halvin kori on 15.90 eli jos sen hinnan mukaan lasketaan niin olut-lasku olisi tällähetkellä 906,30€.

Mutta agentti itse on kirjoittanut kolme kertaa ja viisi muuta kaksi kertaa. Eli 60-4-5=51*15,90=810,90€.

Edit: 4->3
 

thunderbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sandelsia, kiitos

Kerran(kin) näin kovilla panoksilla pelataan, niin tottahan toki kori kaljaa kelpaa!

Vode Timrå:hon, kori Sandelsia minulle.
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Olen jo vähän aikaa ollut sitä mietlä, että Voden on aika vaihtaa maisemaa tämän kauden jälkeen. Miehen otteet on ollut enemmän ja vähemmän ailahtelevia ja paskimmillaan mies on kyllä todella hukassa. Hyvänä päivänä edelleenkin pitelemätön. En tiedä. Voihan se olla, että odotan mieheltä liikaa - onhan se pisteitä ihan mukavasti silti nakuttanut.

Niin joo. Olen ollut myös jonkin aikaa jo sitä mieltä, että Voden osoite on Ruotsi ja Timrå!

Mä voisin juoda KOFFia, kiitos!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä en edes tiedä missä Timrå on. Joku sympaattinen pikkuseura varmaankin, joten mikäs siinä. KalPalla ei perunoita riitä. HPK:n massit menee huhuttuun tehokolmikkoon. Karhua siis.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Nyt kun holhoojahallituksemme on rajattomassa viisaudessaan hilaamassa kaljakorin hintaa ylös niin täähän on ihan kannattava sijoitus. Tarttee vaan varoa lukemasta niitä varotustekstejä pullon kyljessä, ettei vaan jää kori juomatta.
Merkillä ei ole väliä.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Halvempaa ku Sedulla. Kyllä se Voutilainen taitaa Timråhon mennä. Tärkeintä tosin oli kirjoittaa tähän ketjuun. Carlsbergiä 4x sixpäkki, kiitos.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Jahas! Taitaa se Voutilainen valita Timrån tai ainakin niin toivon! Kyllähän sitä olutrikkaassa seurassa viikonloppu menisi Olvin merkeissä, voisi käydä siinä sivussa maistelemassa muunkin värisiä oluita.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eiköhän se Vode Timrån valitse, kun lukee tän ketjun. Haluaa auttaa köyhiä lätkäfaneja edes sen verran, että saavat kaljakorin mieheen. Ja kirjoittanut varmaan itsekin tänne.

Niin, tämä oli toinen viestini tähän ketjuun, joten saan kai kaksi koria kaljaa? Lapparia edelleen kiitos.
 

Luu2

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei helvetti, tää oluen kittaaminen vie muistinkin. Juonhan mä olutta paraikaa. Tottakai Timråhon. Karhua.
 

fani#x

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sandelssia kiitos mullekkin.
Lisää tällasia ketjuja!
Vodelle onnea ruotsiin!
 
No niin, lopetetaanpa sitten hassuttelu. Eiköhän tämä vitsi kulunut loppuun jo toiselle sivulle siirryttäessä.

t. Moderaattorit

ps. Saako jokainen moderaattori oman korinsa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös