''JHC Helsinki''

  • 72 848
  • 201

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi Jokerit ei perustanut kokonaan erikseen kokonaan omaa KHL-joukkuetta, ns. kakkosjoukkuetta pelaamaan pelkästään KHL:ssä ja nykyinen liiga-jokerit olisi jatkanut tavalliseen tapaansa SM-liigassa? Kumpainenkin joukkue olisi toiminut nykyisen Jokeriorganisaation suojissa ja pelannut kotimatsinsa Hartwallilla.

Bluesin KHL-yritys kaatui juuri tuollaiseen ajatukseen, eli 2:een joukkueeseen. Sitä ei hyväksytty.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Puhun nyt toki vain omasta puolestani, mutta ainakaan henkilökohtaisesti en ajattele JHC:tä minään Jokereiden korvaajana. Mielenkiintoisena projektina jolla on tietynlainen tilaus. En näe ristiriitaa siinä, että kannattaisin Jokereita ja JHC:tä. Ainakaan niin kauan kuin JHC on olemassa ensisijaisesti fanien luoma projekti johon ei ole tarkoitus hakea jotain sugar daddyä seuran historian ulkopuolelta.

Lisäksi en vakavasti ottaen unelmoi mistään liiganoususta, koska kyllähän Sport jo osoitti, että kovin vaikeaa se nykyään on. Ainoastaan suhmuroimalla sieltä päästään ulos vastaisuudessa. Siis ihan virallisesti. Kaikesta huolimatta annan tukeni projektille.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Täältä jostakin kaukaa sanottuna: valtaisan hyvä idea. Minusta tuo Töölön Vesa olisi paras nimi. Mitenkään en ole Jokereita kannattanut mutta jos tällainen hanke etenee, niin lupaan kannatuksen vuoksi käydä ainakin yhdessä kotiottelussanne. Siis siellä alasarjatasolla. Ehkä jopa useammassakin, jos aikataulut sattuvat osumaan kohdilleen.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Lopetetaan nyt alkuunsa ne haihattelut takaisin liigaan tai edes mestikseen parissa vuodessa nousevasta super-jokereista missä olisi nimimiehiä. Ei homma ole niin yksinkertaista.
Seura laitetaan pystyyn joko vitos tai kolmosdivarista ja niin pitkään pelataan ko. divaria kunnes nousu tapahtuu. Se ei tapahdu hetkessä eikä välttämättä pitkään aikaan muutenkaan sillä jääkiekko on kilpailtu laji.

Sillä ei ole mitään väliä.

Vaikka seura ei ensimmäisen parin kauden aikana nousisi kakkosdivariin tai vaikka seura aloittaisi vitosesta ja pelaisi siellä muutamankin kauden, niin meillä kuitenkin olisi seura. Kannattajien perustama, punakeltasydämien omistama, jokerihenkinen seura. Futispuolella JFC:llä starttaa jo kolmas kausi ja sarjatasona on tällä hetkellä 6. divisioona. Alimmalla sarjatasolla seiskassa vierähti kaksi vuotta, mutta mitä sitten?

Matseja olisi kaudessa vähemmän kuin korkeammilla sarjatasoilla, mutta pelimatkat olisivat lyhyempiä.
Hallit olisivat pieniä ja joskus jopa ilman kunnollisia katsomopaikkoja. Niihin on helppo luoda hyvä fiilis ja saada ääni kuulumaan kentälle asti. Etenkin jos/kun musiikkia ei jokaisessa matsissa soisi ollenkaan.

Minulle on tärkeintä saada seurata omaa seuraa, sarjatasosta viis. KHL-Jokerit ei ole se oma seura enää vaikka pelaakin kovemmassa sarjassa kuin ikinä.

On parempi lähteä itse tekemään projektia kun haihatella Lindeistä ja Variksista, Teemuista nyt puhumattakaan.

Ydinasia on Faneilta faneille.
Pohjalta ylöspäin. Ylpeänä eteenpäin. Pienin askelin. Punakeltaisin sydämin.

--
Mukavasti näköjään on keskustelua syntynyt. Itselle toi Töölön Vesa-idea ei vaan kuulosta hyvältä. Kyllä sen nimen pitää olla jotenkin Jokereihin viittaava eli juuri kuten esimerkiksi JHC. Kun seuran nimi on tuo virallisesti niin mitä Hjallis voi siihen sanoa? Jokainen kuitenkin todellisuudessa ymmärtäisi kuvitteellisen lyhenteen.
Juuri näin.
Ja vielä parempi jos se perustetaan tyhjästä, ilman olemassa olevia seuroja ja seuratoimijoita.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Arvoisa Kaulasuoja,

olin jo aloittamassa kirjoittamaan, mutta päätin vielä kerran päivittää sivun. Ei tarvinnut enää kirjoittaa, sillä purit sanoiksi kaiken sen mitä ajattelen. Kiitos!

Itselleni -ja tiedän, että myös monille, monille muille- Jokerit ei ole enää se sama Jokerit kuin ennen vaan jatkossa puhtaasti rahalla luotu muukalaislegioona, joka pelaa pelkästään rahaan perustuvassa liigassa, jolla ei ole mitään perinteitä. Kaiken lisäksi KHL:ssä pelataan Venäjän mestaruudesta ja liiga henkilöityy vahvasti Vladimir Putiniin. Ukraina-selkkauksen takia kyseinen valtio ja sen päämies eivät ole kovin kovassa huudossa minun(kaan) silmissäni.

Jos/kun JHC Helsinki näkee jonain ah niin kauniina päivänä päivänvalon, ei sarjatasolla tai pelin tasolla ole mitään merkitystä. Minulle se on uusi alku, Jokerikiekon paluu. Lisäksi, silloin pelataan kotimaan sarjaa, ei vieraan maan sarjaa.

Ei Jokerien ja JHC:n tarvitse olla kilpailijoita toisilleen tai toisensa poissulkevia asioita. Kyllä minäkin tulen ensi kaudella seuraamaan Jokereita KHL:ssä, mutta en koe joukkuetta enää samalla tavalla omakseni kuin aiemmin.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Kiinnostava juttu, ja Lukko -ihminenkin voisi olla jollain tavalla mukana kun kerran tänne pääkaupunkiin on pysyvästi asetuttu. Jonkinlaisen kannatuskausikortin voisin ainakin lunastaa, alasarjamatsien katsomisessa kun on ihan oma hohtonsa.

Mielenkiinnolla seuraan mitä tästä kehittyykään! Ja miettikää kuinka hienoja matseja johonkin kolmoseen saataisiinkaan, kaikki kun haluaisivat ehdottomasti rökittää tämän uuden seuran. Hyvää pöhinää!
 

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Arvoisa Kaulasuoja,

olin jo aloittamassa kirjoittamaan, mutta päätin vielä kerran päivittää sivun. Ei tarvinnut enää kirjoittaa, sillä purit sanoiksi kaiken sen mitä ajattelen. Kiitos!

Itselleni -ja tiedän, että myös monille, monille muille- Jokerit ei ole enää se sama Jokerit kuin ennen vaan jatkossa puhtaasti rahalla luotu muukalaislegioona, joka pelaa pelkästään rahaan perustuvassa liigassa, jolla ei ole mitään perinteitä. Kaiken lisäksi KHL:ssä pelataan Venäjän mestaruudesta ja liiga henkilöityy vahvasti Vladimir Putiniin. Ukraina-selkkauksen takia kyseinen valtio ja sen päämies eivät ole kovin kovassa huudossa minun(kaan) silmissäni.

Jos/kun JHC Helsinki näkee jonain ah niin kauniina päivänä päivänvalon, ei sarjatasolla tai pelin tasolla ole mitään merkitystä. Minulle se on uusi alku, Jokerikiekon paluu. Lisäksi, silloin pelataan kotimaan sarjaa, ei vieraan maan sarjaa.

Ei Jokerien ja JHC:n tarvitse olla kilpailijoita toisilleen tai toisensa poissulkevia asioita. Kyllä minäkin tulen ensi kaudella seuraamaan Jokereita KHL:ssä, mutta en koe joukkuetta enää samalla tavalla omakseni kuin aiemmin.

Itse ajattelen tätä jonkinlaisena jokerihenkisten yhteisöprojektina, jossa tosiaan ei kannata turhaa toivoa mitään "viidessä vuodessa liigamestareiksi"-ihmettä. Minulle ainakin riittäisi se, että pelasi tuo porukka millä tahansa sarjatasolla, se tekisi kunniaa jokeriperinteelle oli se nimi sitten mikä tahansa. Vaikkapa tavoitteena, että siellä olisi eniten faneja kuin millään muulla saman tason porukalla, ja siellä olisi hauskempaa kuin muissa otteluissa. Lisäksi katsomossa voi sitten kukin halujen mukaan turista KHL-jokereista, ei sekään ole kiellettyä.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Kaulasuoja purkikin mainiosti sanoiksi tämän projektin pohjimmaisen idean. En ole itsekään ajatellut, että nousut tapahtuisivat aina kerran vuodessa tämän joukkueen kanssa. Lähinnä niin, että nousut tapahtuisivat jos tapahtuisivat. Tärkeintä olisi saada uusi Jokerihenkinen seura Suomen sarjoihin, jota voisi seurata jos KHL ei nappaa. Ja tietysti myös seurata KHL:än ohessa. Kyllähän JFC jo näytti, miten tämänkaltainen projekti hoidetaan kunnialla.

Itse päätin nyt, että rupean tätä parhaani mukaan vetämään, jos jotakin ammattilaista ei jostain nyt ilmaannu. Olen siis täysin noviisi näissä asioissa, mutta toki kysymällä selviää.

Käsittääkseni ensimmäinen askeleet olisivat yhdistyksen perustaminen, pelaajat, ilmoittautuminen sarjaan ja niin edelleen. Katsotaan mitä tästä seuraa, apua saa tarjota :D
 

Gooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun käyttäjä Max Power avasi tämän ketjun, en kuvitellut että tämä joukkue saisi kovinkaan paljoa kannatusta vaikka ajatus onkin hyvä. Yllättävän hyvin ihmiset kuitenkin ovat ottaneet tämän idean vastaan. Pelkona on kuitenkin että tässä kävisi niinkuin FC Jokereiden alkuperäisessä jatkajassa, joka jaksoi pysyä pystyssä muistaakseni vain yhden kauden verran jossain harrastesarjassa. Varsinkin kun alkuperäinen Jokerit jatkaa pelejään kuitenkin edelleen vaikkakin ilman kaikkien kannattajien tukea.

Itse ainakin kannatan tätä ajatusta kunhan kaikki speksit saadaan kohdalleen. Tuo nimiasia varsinkin on vaikea, koska itse ainakaan en yleensä pidä näistä kirjainlyhennenimistä, vaikkakin tällaisessa tapauksessa se lienee helpoin vaihtoehto. Korvaavaa nimeä Jokereille on aika vaikea keksiä. Tuota nimeä "JHC" kuitenkin kannattaa miettiä, koska ainakin Jorvas High-tech Center käyttää nimeä JHC (www.jhc.fi). Rahaa olisi varmasti suhteellisen helppo hankkia jäsenmaksuilla ja myymällä kaulaliinoja.

Parastahan tässä projektissa olisi se, että toiminnassa ei ole mukana yhtään Harkimoa. Ei hallituksessa säätämässä, eikä varsinkaan hallilla soittamassa paskaa musiikkia.

Antti-Jussi Niemi ei muuten sulkenut pois uransa jatkoa, ehkä siitä "JHC:lle" kapteeni? ;)
 

Societa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Alkuperäinen FC Jokereiden jatkaja kaatui ymmärtääkseni loppupeleissä tekijöiden puutteeseen. Nykyään sosiaalisen median aikana, on tiedottaminen, ihmisten tavoittaminen ja henkilökontaktien luominen äärettömän paljon helpompaa. Tämä on varmasti yksi syy, miksi nykyinen JFC on jo edeltäjäänsä pitkäikäisempi.

Kiinnostuneita on jo tällä palstalla paljon, mikä lupaa hyvää. Pelkkä Jatkoaika käsittää kuitenkin marginaalisen osan Jokerikannattajista. Mielestäni seuraava askel voisi olla maltillinen mainostus ympäri SoMea, jolla pyritään saamaan kiinnostuneita kasaan, esim. facebookin perustettavaan aivoriiheen.

Mahdollista sarjatasoa, hallia yms. on niin kauan turha pohtia, kun mitään konkreettista ei ole kasassa.
Henkilökohtainen toiveeni on kuitenkin aloittaa alimmalta sarjatasolta. Ensimmäinen kausi on varmasti vaikea, joten sen aloitan mieluummin vähän alempaa voitokkaasti. Urheiluromanttisesti myös kauniimpaa kuin hypätä suoraan johonkin 3.divariin. ;)
 

Gemondo

Jäsen
Miksei kokonaan uutta seuraa?

Miksei uuden joukkueen nimi voisi olla vaikka HC Eteläpääty / HC EP? Perustelkaa joku miksi uuden nimen pitäisi olla sidoksissa Jokereihin. Ei tästä sitä vanhaa Jokeri-joukkuetta tule syntymään, vaikka idea kaunis onkin.
Ainakin minun korviini tämä kuulostaa siltä että tässä luodaan nyt vain (lähinnä) Etäläpäätyläisille uutta yhteisöllistä ajanvietettä. Onko sen enää pakko liittyä mitenkään Helsingin Jokereihin?

Eli olenko aivan väärässä jos väitän että tässä siis vain haetaan jotain mikä korvaisi Jokereiden jättämän tyhjiön niiden henkilöiden sydämistä jotka eivät enää koe Jokereita mieleisekseen joukkueeksi kannattaa?

Älkääkä ymmärtäkö väärin, minulla ei ole tätä hanketta vastaan mitään, päinvastoin, varmasti todella moni vanha Jokerikannattaja / Eteläpäätyläinen saisi tästä irti enemmän kuin KHL-Jokereista. Mutta ei se silti olisi Jokerit. Ja miksi pitäisikään olla.
 
Viimeksi muokattu:

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Eli olenko aivan väärässä jos väitän että tässä siis vain haetaan jotain mikä korvaisi Jokereiden jättämän tyhjiön niiden henkilöiden sydämistä jotka eivät enää koe Jokereita mieleisekseen joukkueeksi kannattaa?

Itse seuraan KHL:ää ja uuden seuran nousua, koska uskon sen tekevän itseni ja siihen osallistuvat onnelliseksi, riippumatta siitä oletko Eteläpäädyn jäsen vai et. Uskon meiningin perustuvan hyvään fiilikseen ja hauskanpitoon. Tämä kerää porukan yhteen taustoista riippumatta. Jokerit on ja aina tulee olemaan lähellä sydäntä. KHL ei anna mahdollisuutta seurata kotimaantasolla jengiä toisin kuin uusi seura. Ja mistä sitä tietää mihin tämmöinen lumipalloefekti vie ;)
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Miksei uuden joukkueen nimi voisi olla vaikka HC Eteläpääty / HC EP? Perustelkaa joku miksi uuden nimen pitäisi olla sidoksissa Jokereihin. Ei tästä sitä vanhaa Jokeri-joukkuetta tule syntymään, vaikka idea kaunis onkin.
Ainakin minun korviini tämä kuulostaa siltä että tässä luodaan nyt vain (lähinnä) Etäläpäätyläisille uutta yhteisöllistä ajanvietettä. Onko sen enää pakko liittyä mitenkään Helsingin Jokereihin?

Eli olenko aivan väärässä jos väitän että tässä siis vain haetaan jotain mikä korvaisi Jokereiden jättämän tyhjiön niiden henkilöiden sydämistä jotka eivät enää koe Jokereita mieleisekseen joukkueeksi kannattaa?

Älkääkä ymmärtäkö väärin, minulla ei ole tätä hanketta vastaan mitään, päinvastoin, varmasti todella moni vanha Jokerikannattaja / Eteläpäätyläinen saisi tästä irti enemmän kuin KHL-Jokereista. Mutta ei se silti olisi Jokerit. Ja miksi pitäisikään olla.

Jos uusi seura lähtisi kunnolla käyntiin niin se olisi varmasti monelle jatkossa Jokerit, eikä se venäläisten omistama muukalaislegioona, joka käyttää seuramme nimeä.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Jos uusi seura lähtisi kunnolla käyntiin niin se olisi varmasti monelle jatkossa Jokerit, eikä se venäläisten omistama muukalaislegioona, joka käyttää seuramme nimeä.

Tämä on juuri se asenne jolla tällainen projekti voi kuihtua ennen kuin se pääsee alkuun. Veikkaan, että valtaosa tähän projektiin siunauksen antavista tai jopa mukaan tahtovista on kuitenkin myös KHL-Jokerien fani. Olisi sitten parempi tietää etukäteen jos me ei kelvata mukaan.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Tämä on juuri se asenne jolla tällainen projekti voi kuihtua ennen kuin se pääsee alkuun. Veikkaan, että valtaosa tähän projektiin siunauksen antavista tai jopa mukaan tahtovista on kuitenkin myös KHL-Jokerien fani. Olisi sitten parempi tietää etukäteen jos me ei kelvata mukaan.

Henkilökohtaisten mielipiteiden esittäminen on kielletty? Tuskin kukaan haluaa karsia porukkaa pois kannatti sitten KHL-Jokereita tai ei. Itse en kuitenkaan jatkossa Areenalle astu tai rahaa KHL-organisaatiolle muutenkaan kanna.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Henkilökohtaisten mielipiteiden esittäminen on kielletty? Tuskin kukaan haluaa karsia porukkaa pois kannatti sitten KHL-Jokereita tai ei. Itse en kuitenkaan jatkossa Areenalle astu tai rahaa KHL-organisaatiolle muutenkaan kanna.

Ei tietenkään, mutta jos se täytyy värittää jollain hakamussuilla kielikuvilla niin se on jo toinen asia. Muutoin arvostan mielipidettäsi ja tässä hiljattain istuin viikon bannit liian tiukasta palautteesta jokeriveljille. Se vähän herätteli, että yhteistä perhettä tässä ollaan tai ainakin oltiin.
 

Gemondo

Jäsen
Jos uusi seura lähtisi kunnolla käyntiin niin se olisi varmasti monelle jatkossa Jokerit, eikä se venäläisten omistama muukalaislegioona, joka käyttää seuramme nimeä.

Taidat tarkoittaa että se korvaisi monelle nykyisen Jokerit? Sitä vain tuossa alunperinkin ihmettelin että jos esimerkiksi sinulle on Helsingin Jokerit nykyään käytännössä kuollut, niin miksi sen uuden joukkueen pitää olla myös Jokerit? Kun se ei palauta sitä 60-, 70-, 80- eikä 90-luvun Jokerit-seuraa takaisin, ei vaikka kuinka haluaisi. Eikä se myöskään tee tästä uudesta joukkueesta Jokereita, ei ainakaan niin kauan kun se aito ja alkuperäinen jollain tasolla vielä jääkiekkoa pelaa.

Toisaalta tässä on mahdollisuus luoda vaikka jotain vielä suurempaa ja toivonkin sydämeni pohjasta että joku lähtee tosissaan viemään tätä eteenpäin. Jos ei yritä, ei voi onnistua. Ja mitä sitten vaikka tästä ei lopulta mitään tulisikaan, tulipahan ainakin yritettyä.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Taidat tarkoittaa että se korvaisi monelle nykyisen Jokerit? Sitä vain tuossa alunperinkin ihmettelin että jos esimerkiksi sinulle on Helsingin Jokerit nykyään käytännössä kuollut, niin miksi sen uuden joukkueen pitää olla myös Jokerit? Kun se ei palauta sitä 60-, 70-, 80- eikä 90-luvun Jokerit-seuraa takaisin, ei vaikka kuinka haluaisi. Eikä se myöskään tee tästä uudesta joukkueesta Jokereita, ei ainakaan niin kauan kun se aito ja alkuperäinen jollain tasolla vielä jääkiekkoa pelaa.

Toisaalta tässä on mahdollisuus luoda vaikka jotain vielä suurempaa ja toivonkin sydämeni pohjasta että joku lähtee tosissaan viemään tätä eteenpäin. Jos ei yritä, ei voi onnistua. Ja mitä sitten vaikka tästä ei lopulta mitään tulisikaan, tulipahan ainakin yritettyä.

No nimihän ei voi näin alkuun edes olla Jokerit, kun ei lupaa siihen tulisi. Jokerit on kuitenkin ainoa joukkue mitä mä haluan kannattaa joten kyllä mulle tämä mahdollinen kannattajien seura olisi sitten Jokerit, ihan sama mitä nimeä KHL-jengi käyttää. Juuri tästä syystä toivottu vaihtoehto olisi juurikin JHC tai muu vastaava selkeästi läpinäkyvä lyhenne. Tällöin seuran virallinen nimi ei ole Jokerit mutta henkisellä tasolla se mulle sitä ainakin olisi.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Fakta on se, että on vain yksi Helsingin Jokerit. Tästä voi tulla korkeintaan joku ex. Jokeri-henkisten kannattajien puuhastelu seura, jotka ovat KHL Jokerit vastaisia. Mutta se sallittakoon.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Fakta on se, että on vain yksi Helsingin Jokerit. Tästä voi tulla korkeintaan joku ex. Jokeri-henkisten kannattajien puuhastelu seura, jotka ovat KHL Jokerit vastaisia. Mutta se sallittakoon.

Olet väärässä. Tämä kehitys tullee tuhoamaan kaikki jokeri-seurat, juniorit mukaanlukien.


Ja sekös hymyilyttää....
 

Gemondo

Jäsen
No nimihän ei voi näin alkuun edes olla Jokerit, kun ei lupaa siihen tulisi. Jokerit on kuitenkin ainoa joukkue mitä mä haluan kannattaa joten kyllä mulle tämä mahdollinen kannattajien seura olisi sitten Jokerit, ihan sama mitä nimeä KHL-jengi käyttää. Juuri tästä syystä toivottu vaihtoehto olisi juurikin JHC tai muu vastaava selkeästi läpinäkyvä lyhenne. Tällöin seuran virallinen nimi ei ole Jokerit mutta henkisellä tasolla se mulle sitä ainakin olisi.

Minusta aika muoviselta kuulostaa se, että perustetaan tyhjästä (tai jonkun muun seuran alaisuuten) tuostanoinvain uusi seura, joka sitten yhtäkkiä onkin Jokerit.

Mikäli tämän uuden "JHC":n on tarkoitus tosiaankin korvata nyt olemassa oleva Jokerit, niin ainakaan minä en halua siinä olla mukana.
Jos taas tässä ollaan aikeissa luoda jotain kokonaan uutta, vaikka ottaen jotain vaikutteita Jokereilta mukaan (esim. fanit, värit, logot...), niin tuen ehdottomasti hanketta kaikin tavoin miten vain pystyn.

Hieman on vain jäänyt vielä epäselväksi että mitä tässä ollaan rakentamassa, siksi kyselen.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Minusta aika muoviselta kuulostaa se, että perustetaan tyhjästä (tai jonkun muun seuran alaisuuten) tuostanoinvain uusi seura, joka sitten yhtäkkiä onkin Jokerit.

Mikäli tämän uuden "JFC":n on tarkoitus tosiaankin korvata nyt olemassa oleva Jokerit, niin ainakaan minä en halua siinä olla mukana.
Jos taas tässä ollaan aikeissa luoda jotain kokonaan uutta, vaikka ottaen jotain vaikutteita Jokereilta mukaan (esim. fanit, värit, logot...), niin tuen ehdottomasti hanketta kaikin tavoin miten vain pystyn.

Hieman on vain jäänyt vielä epäselväksi että mitä tässä ollaan rakentamassa, siksi kyselen.

Mitään muutahan ei tällä hetkellä ole kuin keskustelua täällä. Jos minulta kysyttäisiin niin kyllä uusi seura korvaisi tämän nykyisen KHL-''Jokerit''. Mutta kuten sanottu niin jos toiminta lähtee liikkeelle niin varmasti joukkueen puuhamiesten mielestä kaikki ovat tervetulleita oli sitten KHL-joukkueen fani tai ei. Mutta ei nyt kannata keulia, kun mitään toimintaa ei vielä tämän keskustelun lisäksi ole.

Muovista tämä ei kuitenkaan minun mielestäni olisi. KHL on muovinen. Blues, julli ja landepelaajista koottu Jokerit on muovinen. Mulle kannattajat ovat seura joten uusi jengi jatkaisi vain Jokereiden historiaa. Mutta tämä on tosiaan vain yksittäisen henkilön mielipide ei tällä hetkellä vielä olemattoman seuran.
 

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Mä en ainakaan koe että tämä jotenkin poissulkisi mahdollisuuden seurata KHL-Jokereita enempi tai vähempi tai ei ollenkaan. Jos tähän lähdetään, katsotaan mitä tulee, ja se saa luvan riittää. Ei paineita menestyksestä, eikä tavoitteena ole vittuilu Isoon Liigaan menevälle joukkueelle, vaan katsoa mitä tällä lähestymistavalla syntyy. Ehkäpä jotain punakeltaista.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Fakta on se, että on vain yksi Helsingin Jokerit. Tästä voi tulla korkeintaan joku ex. Jokeri-henkisten kannattajien puuhastelu seura, jotka ovat KHL Jokerit vastaisia. Mutta se sallittakoon.

Tämä ei ole fakta, vaan sinun mielipiteesi. Tiedän lukuisia ihmisiä, jotka kokisivat uuden Jokerihenkisen seuran enemmän Helsingin Jokereiksi kuin tulevan KHL-joukkueen.

Kuten sanottu, KHL-Jokerien ja JHC:n ei tarvitse olla toisensa poissulkevia asioita.
 
Viimeksi muokattu:

kaspeerk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pittsburgh
Itsellä on vähän kaksijakoiset fiilikset tästä projektista. Tavallaan on siistiä, että jengi lähtisi rakentamaan tällaista joukkuetta, mutta toisaalta en koe, että tämä millään tapaa voisi ns. korvata Jokerit.

En itse lähtisi nimeämään joukkuetta miksikään "JHC" tyyppiseksi. Fudiksen ja säbän puolella homma toimii, koska muita Jokereita siellä ei ole. Joku HC Eteläpääty tms. toimisi paremmin, sillä Eteläpäätyläisten joukkuehan tämä olisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös