''JHC Helsinki''

  • 72 710
  • 201

ludvig

Jäsen
Itseluottamus ja edelläkävijän rooli on täällä Härmässä luettu aina huonoiksi ominaisuuksiksi, eikä Jokerit tee siinä poikkeusta.

Ei Jokerit ole kasa mitään adjektiiveja, ominaisuuksia tai henkilöitä. Se on tämä kokonaisuus, jota minä olen sitoutunut kannattamaan niin pitkään kunnes toinen meistä lakkaa olemasta. Sarja, omistaja, kotihalli ja johonkin rajoihin asti pelipaidan värikin ovat vain matkan varrella muuttuvia seikkoja. Logo, kotipaikka ja historia säilyvät ja ne on varmaan niitä mun kannattajuutta vahvimmin määrittäviä asioita.

Se Jokerit on todella paljon suurempi kuin yksikään Harkimo, Rotenberg, SM-liiga tai KHL.

Erinomainen kirjoitus. Itsekin näen Jokerit kokonaisuutena, jonka historia sisältää niin kuluneen kauden epäonnistumiset kuin lukuisat positiiviset asiat useilta vuosikymmeniltä. Näistä päällimmäisinä 90-luvun kultaiset muistot taitavista yksilöistä ja mielenkiintoisista persoonista, jotka pelasivat joukkueena loistavasti yhteen. En myöskään yksilöi kokonaista jääkiekkoseuraa yhteen henkilöön tai yhden huonon kauden epäonnistuneisiin pelaajiin enkä laske seuran arvoiksi kansainvälisen liigan, kansallisen liigan tai lajiliiton edustamaa arvomaailmaa, oli kyseessä Kal€, epäonnistunut lügajohto, valtionjohto tai isona sponsorina toimiva veroparatiiseilla kikkaileva "paha" globaali pörssiyhtiö.

Kyllä minuakin vituttaa seuran sählääminen, mutta se on osa ammattiurheilua, oli kyseessä Jokerit, FC Barcelona tai Juventus. Itse koen tälläkin kertaa kyntämisen ja KHL-muutoksen loistavana ja historiallisena mahdollisuutena tehdä jotain erityistä isommissa ympyröissä ja haasteissa. Pidän myös luonnollisena, että juurikin Jokerit on se seura, joka uskaltaa ottaa tämän haasteen vastaan ja muutosmyönteisenä olen ylpeä tästä seuran kannattajana. Iso muutos vie aina aikaa ja henkilökohtaisesti olen valmis antamaan tukeni myös muutosvaiheelle. Ja tosiaan tukeni kohdistuu nimenomaan siihen seuraan, jonka rotsia on tullut pitkään kannettua päällä niin hyvinä, kuin vaikeina aikoina. Ei kilpailevaan lätkäjengiin, oli se sitten Blues tai divariin perustettu faniporukka look-a-like -nimellä. Ens kaudella r*ssää pataan ja edelleen Jokereiden rotsi niskassa!
 

Jokerobin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals
Mukana, jos tätä saadaan jotenkin eteenpäin vietyä. Etäfanina en lupaa jokaista peliä tulla katsomaan, mutta jos jotenkin pystyn asiassa auttamaan, hyvä niin.

Seuraan varmasti KHL-Jokereitakin, mutta kyllä itselle se Jokerit, johon aikoinaan rakastuin, pelaa suomalaista sarjaa. Joten ehdottomasti Jokerit tai Töölön Vesa tai JHC tai joku vastaava jokeriperheen jäsen Suomen sarjoihin!

Pistetään homma rokkaamaan! Nyt nimi tai ainakin projektinimi valmiiksi ja FB-sivut ja kaikki käyttöön. Jokerihenkisiä on tässä maassa riittää, mutta he kaikki eivät ole Jatkoajassa. Kaikki ilmainen markkinointi sataprosenttiseen hyötykäyttöön, että saadaan asialle näkyvyyttä. Ja tässä some on nykyaikana paras mahdollinen väline, joka pitää osata hyödyntää markkinoinnissa.

Lisäksi pitäisi mielestäni saada hommalle muutama alullepanija, jos näitä on jo löytynyt, ilmoitelkaa, voitaisiin jatkaa ideointia muuallakin kuin täällä. Vaikka yv:tä tulemaan.
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Eikös Töölön Vesan alle voi perustaa uudestaan jääkiekkojaoston tai ainakin miesten joukkueen, jos sieltä jaosto jo löytyy? Olisi jo seura ja perinteitäkin valmiina. Tuskin Vesallakaan kovasti tätä vastaan olisi, jos aktiivisuus lisäntyy.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Eikös Töölön Vesan alle voi perustaa uudestaan jääkiekkojaoston tai ainakin miesten joukkueen, jos sieltä jaosto jo löytyy? Olisi jo seura ja perinteitäkin valmiina. Tuskin Vesallakaan kovasti tätä vastaan olisi, jos aktiivisuus lisäntyy.

Ymmärtääkseni heitä on lähestytty jo asian tiimoilta, mutta vastausta ei ole vielä tullut. Tietenkin heidänkin pitää vakaasti harkita asiaa ja uskon, että päätösten aika on vasta sitten kun tämän projektin iso pyörä pyörii.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Noniin, eli sen verran nyt on tullut eteenpäin menoa, että Töölön Vesan puheenjohtaja meikäläisen sähköpostiin vastasi. Puheenjohtaja itse piti ideaa loistavana ja sanoikin, että asetelmassa olisi tiettyä kotiinpaluun tuntua. Lisäksi piti ideaa siinäkin mielessä positiivisena, että seuralle saataisiin uusia jäseniä ja uutta toimintaa. Toki toinen puoli oli sitten se kysymys, kuka kantaa uuden jaoston vastuun ja rahallisen puolen. Puheenjohtaja ei osannut suoraan kertoa nyt koko seuran kantaa asiaan, mutta sanoi haluavansa ehdottomasti keskustella asiasta sekä johtokunnan että meikäläisen kanssa.

Sen verran on itse sanottava, että oma henkilökohtainen mielipiteeni on joukkueen perustaminen Töölön Vesan alle ja nimenä nimenomaan Töölön Vesa, toki jotain kompromisseja voidaan miettiä ja keskustella Vesan johtokunnan kanssa, voiko nimenä käyttää esimerkiksi mainittua JHC Töölön Vesa tai ehkä jopa HC Töölön Jokerit?
 
Viimeksi muokattu:

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Hienoa, että kissa on nostettu pöydälle.

Tuo HC Töölön Jokerit voisi periaatteessa olla hyvä kompromissi, mutta nyt marssijärjestys on löytää hommalle alkuunpanijat ja kokoontua pyöreän pöydän ympärille pohtimaan kaikkia näitä rahoitus-, ja nimikysymyksiä ym.

Jos homma halutaan saada pyörimään jo ensi kaudelle, niin jahkailuun ei ole kauheasti aikaa. Esim. kolmosdivariin ilmoittautumisaika umpeutuu loppukeväästä. Siksikin erittäin hyvä, että nimim. Iibor otti asiakseen lähteä pistämään hommaa alulle.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Ajatus "Uuden Jokerijoukkueen" perustamisesta on erittäin jalo ja täältä tulee ainakin 100% tuki. Mielestäni kaikkein paras ratkaisu olisi käynnistää yhteistyö Töölön Vesan kanssa ja perustaa heidän kanssa yhteistyössä uusi jääkiekkojoukkue ja laajentaa perinteikkään seuran lajeja pitkän tauon jälkeen myös jääkiekkoon.

Tämä vaatisi toki Töölön Vesan suostumuksen, mutta myös osaavan vetäjän Töölön Vesan jääkiekkojoukkueen peräsimeen. Jokerisydän, riittävä taloudellinen osaaminen (KTM?), riittävästi (paljon) aikaa ja myös jonkinnäköistä silmää jääkiekkojoukkueen suhteen. Työ olisi pitkälti talkootyötä monta vuotta. Tuo ajankäyttö taitaa olla se suurin kynnys ja realistisesti ajatellen tähän pystyisi ainoastaan em. kriteerit täyttävä työelämää lopetteleva tai sen jo lopettanut Jokeri. Kiinnostaisiko Cobolia? ;)

Sarjatasoista muutama kommentti. Höntsäilen itse V-divarissa ja Töölön Vesan aloittaminen sieltä olisi täysin turhaa. Mikäli joukkueeseen saadaan edes muutama pelimies (II- tai III-divisioonatasoa) menisi siinä ensimmäinen kausi käytännössä hukkaan. Käsittääkseni uuden joukkueen aloittaminen IV-divarista onnistuu ihan suoraan ilman sen kummempia kikkailuita. Olen seurannut muutaman vuoden myös II-divisioonan touhuja ja todennut taloudelliset realiteetit siellä jo varsin raa´aksi. Kakkosessa vaaditaan jo rahaa sponsoreilta tai faneilta, eli luonnollinen nousu pikkuhiljaa nelosesta olisi se järkevin ratkaisu.

Joka tapauksessa mukana hengessä ja talkoissa ollaan. Kunhan juttu saataisiin käyntiin ja osaava, aktiivinen mies vetäjäksi, löytyisi faneilta aivan varmasti paljon talkooapua ja miksei ihan rahallistakin jeesiä. Jokerit pelaa KHL:ssä ja sitä tulen seuraamaan, mutta olisi oma jengi Suomen sarjatasoillakin aivan mahtavaa.

EDIT: Tuon jengin vetäjän lisäksi tulisi hyvin nopeasti tarvetta myös mediaosaajalle. Tiedotus ja ajankohtaiset päivitykset tulee hoitaa, mikäli faneja aiotaan saada mukaan hommaan. Pelipaidan suunnittelut (Matti Korpi?) yms myös tärkeitä. Tässä taas sama ongelma ajankäytön suhteen, eli aikaa Töölön Vesalle tulisi riittää. Mallia hyvin toteutettuun harrastelätkäjengin mediatuotantoon voi luntata vaikka Kallio Gladiatorsin ja Espoo Roguesin FB-sivuilta.
 
Viimeksi muokattu:

ARGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit?
Ketjuavauksen jälkeen näytti että taas yksi khl-vihaketju lisää, nyt kun muutama nimimerkki näyttää olevan ihan tosissaan asian kanssa niin onhan se hienoa, toisaalta himean haikeaksi vetää että menetetään tämänkaltaisia ihmisiä kun siirrytään khl:ään.

Silti se Jokerit mikä on menossa khl:ään on jatkumoa sille joukkueelle jota olen koko ikäni kannattanut ja vaikka siellä mitä tapahtuisi niin silti se on ainoa joukkue jota ikinä kutsuisin sillä nimellä. Minkään muun lätkäjengin nimeäminen Jokereiksi on kaikin tavoin vastoin mun luonnetta.

Onnea projektille, tavataan suomi-sarjassa kunhan khl menee konkkaan.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Ketjuavauksen jälkeen näytti että taas yksi khl-vihaketju lisää, nyt kun muutama nimimerkki näyttää olevan ihan tosissaan asian kanssa niin onhan se hienoa, toisaalta himean haikeaksi vetää että menetetään tämänkaltaisia ihmisiä kun siirrytään khl:ään.

Silti se Jokerit mikä on menossa khl:ään on jatkumoa sille joukkueelle jota olen koko ikäni kannattanut ja vaikka siellä mitä tapahtuisi niin silti se on ainoa joukkue jota ikinä kutsuisin sillä nimellä. Minkään muun lätkäjengin nimeäminen Jokereiksi on kaikin tavoin vastoin mun luonnetta.

Onnea projektille, tavataan suomi-sarjassa kunhan khl menee konkkaan.

Sanotaan nyt vielä, että ei ainakaan mua olla menettämässä mihinkään. Jokereita seurataan hautaan asti, niin myös KHL:ssä. Mutta tässä on niin hyvä idea saada uutta seurattavaa Jokerihenkisille alempiin sarjoihin, ettei tätä tilaisuutta voi vaan jättää käyttämättä.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sen verran on itse sanottava, että oma henkilökohtainen mielipiteeni on joukkueen perustaminen Töölön Vesan alle ja nimenä nimenomaan Töölön Vesa, toki jotain kompromisseja voidaan miettiä ja keskustella Vesan johtokunnan kanssa, voiko nimenä käyttää esimerkiksi mainittua JHC Töölön Vesa tai ehkä jopa HC Töölön Jokerit?

Loistavaa toimintaa iibor, sanoista tekoihin! Olisihan se huikeaa jos Töölön Vesa/JHC Töölön Vesa/HC Töölön Jokerit pelaisi kolmosdivaria jo tulevalla kaudella.

Täältä tulee ainakin jäsenmaksua tms. jos joukkue saadaan pystyyn ja matseissakin käyn (kuten käyn myös Jokereiden ensi kauden matseissa).
 

Jokerobin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals
Ketjuavauksen jälkeen näytti että taas yksi khl-vihaketju lisää, nyt kun muutama nimimerkki näyttää olevan ihan tosissaan asian kanssa niin onhan se hienoa, toisaalta himean haikeaksi vetää että menetetään tämänkaltaisia ihmisiä kun siirrytään khl:ään.

Silti se Jokerit mikä on menossa khl:ään on jatkumoa sille joukkueelle jota olen koko ikäni kannattanut ja vaikka siellä mitä tapahtuisi niin silti se on ainoa joukkue jota ikinä kutsuisin sillä nimellä. Minkään muun lätkäjengin nimeäminen Jokereiksi on kaikin tavoin vastoin mun luonnetta.

Onnea projektille, tavataan suomi-sarjassa kunhan khl menee konkkaan.

Niin tosiaan, ei itsellä ole tarkoitus KHL-Jokereita hylätä, mutta haluaisin, että kotimaisissa kiekkoliigoissakin luistelisi Jokerit muuallakin kuin junioreissa.

Noista nimistä tuo Töölön Jokerit kuulostaa ainakin omaan korvaan parhaalta, mikäli Jokerit olisi siihen mahdollista mukaan ottaa.
 

Etelä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
JHC kuulostaa omaan korvaan varsin teenäiseltä. "Ollaan vähän, mut ei kuitenkaan olla"-fiilis tulee tuosta lyhenteestä. Kiitokset iiborille, että on ollut jo yhteydessä Vesan toimistoon. Mielestäni siinä on asetelma mistä on helpointa lähteä rakentamaan uutta jääkiekko-toimintaa ja jolle olisi helpointa haalia kannattajapohjaa. Lisäksi Vesan taustalla ei olisi Harkimoa, joka on ounainen vaate varsin monelle jääkiekko vaikuttajalle.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Sen verran on itse sanottava, että oma henkilökohtainen mielipiteeni on joukkueen perustaminen Töölön Vesan alle ja nimenä nimenomaan Töölön Vesa, toki jotain kompromisseja voidaan miettiä ja keskustella Vesan johtokunnan kanssa, voiko nimenä käyttää esimerkiksi mainittua JHC Töölön Vesa tai ehkä jopa HC Töölön Jokerit?

Pidetään peukkuja, että saataisiin käyttää Töölön Vesa-nimeä. Ainakin Jatkoajan äänestyksessä se pitää selkeää ykköspaikkaa. Itsekin lämpenen sille. Kiitokset jo tässä vaiheessa, että hommat on saatu liikkeelle. Nyt vaan lisää positiivista asennetta ja lisää uutisia! Itse ilmoittaudun välittömästi kausarin omistajaksi, jos tämä nytkähtää kunnolla eteenpäin.
 
Ja uusilla väreillä, logoilla ym, fanituotteet Töölön Vesan mukaan.

Kauhukuvissa toki siintää tuonkin myyminen Vesa Keskiselle ja Tuurille, tyyliin Tuurin Vesa. Ja laihtunut naama Jokeri-logon tilalle. Yeah!
No, kauhut kauhuina, sillä nyt on mahdollisuus brändätä seura uusiksi, sillä raha ei ole markkinoinnin esteenä ja Venäjällä yritykset/omistajat saavat vähentää verotuksessa kaiken, jota on liiketoiminnan pyörittämiseen mennyt. Jossain päin maailmaa sitä kutsutaan rahanpesuksi.
 

Antoine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Islanders
Kannattajilta kannattajille -meininki on aina sen verran hienoa, että ostaisin vähintään jonkinlaisen kausarin, kaulahuivia yms. ja tulisin tsekkaamaan matseja. Mielestäni liiganousut ja muut haihattelut voidaan unohtaa heti, oleellisinta tässä olisi nimenomaan punk-henkinen, positiivinen DIY-meininki. Johonkin kolmosdivariin soihdut, lakanat ja laulut?(*) - kyllä kiitos.

Nimeksi ehdottomasti Töölön Vesa, mikäli se vain emo-Vesalle sopii. Nimi on mieleenpainuva, historiallinen, edustaa aina tyylikästä klassista linjaa ja on täysin kotimainen ilman englanninkielisiä "hockey club"-turhuuksia. Mielestäni seuran jokerikytköstä ei tarvitse enää nimessä erikseen alleviivata, kun lähtökohdat ovat kaikille kuitenkin selvät. Olisi loogista ja luonnollista, mikäli peliasuna toimisi jo olemassa oleva Töölön Vesan jääkiekkojaoksen peliasu(**). Täytyy muistaa, että emo-Vesan mahdollista myötämielisyyttä projektia kohtaan tulee myös kunnioittaa, jolloin vanhojen värien ja logon käyttöönotto olisi hieno kumarrus siihen suuntaan. Vesan TUL-taustan luulisi olevan jokerikannattajille itsestäänselvä plussa.

En ole vielä varma, hankinko KHL-kausaria (Putin vituttaa), mutta näen kahden erilaisen jengin kannattamisen täysin mahdollisena. Jokerit on mulle Jokerit, eikä sitä voi millään korvata. Tästä syystä haluaisin pitää ulkoiset viitteet kahden eri seuran välillä minimissä (nimet, värit, logot). Mun lätkärakkauden laarista riittäisi kyllä jaettavaa sekä lapsuudestani asti kannattamalleni Jokereille että kannattajien perustamalle Töölön Vesalle. En näe, että tässä olisi kyse mistään vastakkainasettelusta tai riidan hakemisesta, vaan nimenomaan positiivisesta vaihtoehtojen tarjoamisesta. KHL:ssä ovat tarjolla filppulat sekä suuren maailman tuntu, aladivareissa kylmät paikallishallit ja kuumat grillimakkarat. Molempi parempi!

* = Jokerikannattajat ovat luovaa ja värikästä jengiä. Vesa-chantit syntyisivät varmasti äkkiä ja istuisivat nopeasti suuhun.
** = Linkki vie Jääkiekkomuseon verkkosivuille, Töölön Vesan pelipaitaan.
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Mikäli homma nytkähtää käyntiin, niin olen ehdottomasti vapaaehtoisena tarjoamaan auttavia käsipareja mihin ikinä tarvitaankaan.

Tärkeintä ainakin itselleni on se, että hommaa tehdään kannattajilta kannattajille. KHL-Jokereiden korvaaja se ei mielestäni olisi, mutta toki se voi jollekkin olla myös sitä, eikä siinä mitään väärää olisi.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
KHL:ssä ovat tarjolla filppulat sekä suuren maailman tuntu, aladivareissa kylmät paikallishallit ja kuumat grillimakkarat. Molempi parempi!

Tämä kiteyttää aikalailla kokonaisuudessaan syndin tämänhetkisen mielenmaiseman. Siihen lisättäkööt äänekäs kannatus, huonot vitsit, kuumat grillimakkarat kylmässä hallissa ja tietysti hauska meininki niin avot!

Lisättäkööt vielä, että Nordikselta asti olen joukkuetta (Jokereita) seurannut ja koskaan en ole nähnyt näin kannustavia kommentteja vastustajien leiristä ympäri maan. Jossain siellä paksun panssarin alla asuu vastustajissakin ihminen ;) Pistää syndin hymyilemään kuin kevätaurinko.
 

Zero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja Jokerit. Ja Jukurit nyt mökin takia.
Olisi loogista ja luonnollista, mikäli peliasuna toimisi jo olemassa oleva Töölön Vesan jääkiekkojaoksen peliasu(**). Täytyy muistaa, että emo-Vesan mahdollista myötämielisyyttä projektia kohtaan tulee myös kunnioittaa, jolloin vanhojen värien ja logon käyttöönotto olisi hieno kumarrus siihen suuntaan. Vesan TUL-taustan luulisi olevan jokerikannattajille itsestäänselvä plussa.

Haha, joo: vuosilukua 1906 myöten kävisi. Kaulaliinoina voisi käyttää myös noita värejä tai jotain kombinaatiota kuten punakeltaista tms. Ja saa siellä Jokeri-huivejakin pitää. Tuskin kukaan edes suuttuu jos joku vahingoss huutaa että" Jokerit" vaikka Töölön Vesa pelaisikin.

Fanit on seura, ja mikäs sen hauskempaa jos faneilla onkin yhtä aikaa kaksi seuraa, joita seurata. Jos joku haluaa toisesta jäädä pois, niin se kaikille suotakoon. Iloinen karnevaalitunnelma olkoon meininkinä, niin ja Aimo Mäkisen henkinen perintö.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
JHC/Töölön Vesa -Kannattajilta kannattajille

Tuossa linkki Facebook-ryhmään, johon voi pyytää liittymään mukaan ja pyytää kavereita kanssa. Pidetään ryhmä alkuun suljettuna, jotta saadaan kasattua avustamiseen ja muuhun vapaaehtoiseen toimintaan halukkaita henkilöitä. Kerätään organisaatio ensin kasaan ja sen jälkeen lyödään homma julkiseksi ;)
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
JHC/Töölön Vesa -Kannattajilta kannattajille

Tuossa linkki Facebook-ryhmään, johon voi pyytää liittymään mukaan ja pyytää kavereita kanssa. Pidetään ryhmä alkuun suljettuna, jotta saadaan kasattua avustamiseen ja muuhun vapaaehtoiseen toimintaan halukkaita henkilöitä. Kerätään organisaatio ensin kasaan ja sen jälkeen lyödään homma julkiseksi ;)

Pitääkin liittyä ryhmään jahka himaan pääsee. Mielestäni tämä on ehdottomasti mielenkiintoisin Jokeri-projekti koko parikymmenvuotisen Jokereiden seuraamisen aikana ja ehdottomasti olen valmis olemaan talkoohengellä mukana puuharyhmässä joka vie tätä asiaa eteenpäin.

Keep up the good work!
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Hienoa, jos saatte hommaa eteenpäin. Ny ku face ryhmäki on perustettu, niin pitäiskö jonkun vielä avata vaikka sellainen adressi, joka erottamisien yms. sijaan kysyisi, olisiko kysymyksen lukija valmis tukemaan Töölön Vesan kiekkotoimintaa vuosittain 20-50e lahjoituksilla, jos perimmäisenä tarkoituksena olisi joskus tulevaisuudessa pelata liigaa. Siitähän voisi saada kanssa jonkinlaista osviittaa, miten laajasti joukkue voisi saada tukea ympäri maata.

Itse en luonnollisesti jokereita kannata, mutta jos mahdollisuus paikallispeleille joskus tulevaisuudessa olisi, niin voisin jo pelkästään tämän takia tukea tällaista joukkuetta, aina jonnekin Suomi-sarjaan asti ja sitten mahdollisen mestis nousun myötä, alkaa kehittelemään sitä henkistä vastakkainasettelua.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Pelkkä Töölön Vesa ei nimenä kuulosta kovin järkevältä. Onneksi aikaisemmin ketjussa on jo esitetty suhteellisen järkevän kuuloisia kompromisseja. Matseihin olisi kiva saada myös sitä katsomomenoa ja sitä tuskin tulee pelkän Vesan ollessa nimenä. Jokerifaneja tässä nyt kuitenkin kaikki joukkueen kannattajat olisivat ja tuskin Vesalle mitään uusia huutoja aletaan väsäämään joten kyllä nimestä pitäisi Jokereihin viittaavaa löytyä.
 

Max Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2013
Naulan kantaan.

Minulla on eräs hyvä ystävä. Jos hän joskus muuttuu, enkä enää tunnista hänessä piirteitä, joiden vuoksi alunperin ystävystyin hänen kanssaan, ystävyys päättyköön siihen. Näin tapahtuessa, saattaisin hankkia uuden ystävän, mutta en yrittäisi leipoa uudesta ystävyydestä samanlaista kuin edeltäjästään, enkä varsinkaan kutsua uutta ystävääni samalla nimellä kuin nykyistä hyvää ystävääni.

Ne, jotka jättävät laivan, jättäköön, mutta huomaan, että minua jopa vähän suututtaa ajatus siitä, että ihmiset kuvittelevat voivansa perustaa tilalle uuden Jokerit. Se sotii käsitystäni kannattajuudesta vastaan. Tsemppiä edelleen!

Esimerkiksi Töölön Vesan toiminnan elvyttäminen on paljon mielekkäämmän kuuloinen ajatus. Itseäni se ei niinkään koske, kun 80-luvun lopulla syntyneenä Vesa oli ollut kuopattu jo hyvän aikaa ennen syntymääni.

Nimessä olisi kuitenkin hyvä olla jotain Jokereihin viittaavaa. Suurin osa tästä projektista kiinnostuneista ei varmasti ole jättämässä Jokereita mutta oma jengi kotimaan sarjoihin halutaan. Tämän takia tuntuisi vähän oudolta alkaa ihan tuosta vain laulamaan pelkästään Vesan nimellä kulkevalle jengille, koska faneista käytännössä kaikki ovat Jokerifaneja. Enkä mä nyt ymmärrä, että mikä siinä olisi vikana jos ne, jotka eivät KHL-jengiä aio seurata olisivat tässä mukana. Sehän olisi vain hyvä jos tästä saataisiin korvike tilalle.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Naulan kantaan.

Minulla on eräs hyvä ystävä. Jos hän joskus muuttuu, enkä enää tunnista hänessä piirteitä, joiden vuoksi alunperin ystävystyin hänen kanssaan, ystävyys päättyköön siihen. Näin tapahtuessa, saattaisin hankkia uuden ystävän, mutta en yrittäisi leipoa uudesta ystävyydestä samanlaista kuin edeltäjästään, enkä varsinkaan kutsua uutta ystävääni samalla nimellä kuin nykyistä hyvää ystävääni.

Ne, jotka jättävät laivan, jättäköön, mutta huomaan, että minua jopa vähän suututtaa ajatus siitä, että ihmiset kuvittelevat voivansa perustaa tilalle uuden Jokerit. Se sotii käsitystäni kannattajuudesta vastaan. Tsemppiä edelleen!

Täysin samaa mieltä, uutta Jokereita ei tule eikä synny niin kaun kun Helsingin Jokerit on olemassa. Tottakai joku voi kuvitella, että hei nyt ollaan kloonattu Jokerit ja aletaan kannattamaan tätä, mutta ei se ole se oikea Jokerit.

Ja tottakai samanhenkiset voivat perustaa oman seuran Jokerit henkisille. Ja kyllä jos joku taho olisi valmis laittamaan miljoonia kiinni uuteen seuraan, niin nyt Helsingin talousalueella olisi potentiaalia myös uudelle seuralle, mutta ei se siitä Jokereiksi muuttuisi millään. Samoin tsemppiä projektiin, mutta mun laivaa seilaa ja on Helsingin Jokerit, niin kauan kuin se on olemassa.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Täysin samaa mieltä, uutta Jokereita ei tule eikä synny niin kaun kun Helsingin Jokerit on olemassa. Tottakai joku voi kuvitella, että hei nyt ollaan kloonattu Jokerit ja aletaan kannattamaan tätä, mutta ei se ole se oikea Jokerit.

Toisille uusi JHC/Vesa olisi enemmän se oikea Jokerit, kuin tämä KHL:ssä seilaava. Siksihän koko jengin perustamisesta puhutaan. Täältä tukea projektille. Unelmana 1üga.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös