Jere Karalahti Jokereihin

  • 653 457
  • 1 664

Bentlii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Zlatan Ibrahimović, Narrit, Atleti
Allekirjoittanut on myös allekirjoittanut adressin :).
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Kävin panemassa nimen. Eihän näillä aloitteilla tms. ole mitään merkitystä sinänsä. (On se nähty eduskuntaa myöten). Toimiston väki saa vain lisää sytykettä takkaan. Puhuvat hetken aikaa paskaa, kuinka helvetin tärkeä tää Jere on kaks vuotta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Itsekin allekirjoitin ja vuodatin samalla oikein kunnolla omaa sydänvertani aiheesta.

PS. bob barnesin kaltaiset jyväjemmari-dille-trollit voi pysyä vitun pitkällä stadilaisten asioista. Mielipiteenne eivät kiinnosta parin paskan vertaa.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Täältäkin meni nimi paperiin. Ehdoton ei Karalahdelle. Sitä paitsi meidän tarvis vahvistaa hyökkäysosastoa nykypakistolla kyllä pärjätään Sm-liigassa.
 

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Jos toimisto purkaa adressin vaikutuksesta Karalahden sopimuksen, (jota siis ei ole vielä vahvistettu mutta oletettavasti tämä on vain ajan kysymys) eikö tämä tulisi saatanan kalliiksi firmalle. Isot kipurahat?

Itään loikkaaminen tuli mulle niin isona shokkina että olen vasta lähipäivinä hyväksynyt asian ja odotan jopa innolla KHL-Jokereita. Ruutu myös oli aikoinaan iso pala purtavaksi mutta case Karalahtea saisi pureskella niin kauan että legot putoisi.
 
Viimeksi muokattu:

10penttiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Habs, Sympatiat NY Rangers
Länteen loikkaaminen tuli mulle niin isona shokkina että olen vasta lähipäivinä hyväksynyt asian ja odotan jopa innolla KHL-Jokereita.

Lännessäkö se venäjä nykyään on, ei taida narreilla ihan ilmasuunnat olla hallussa! :D

Asiaan, hienoa että teiltäkin löytyy näitä arvoja ja että kaikkea paskaa ei nielletä, hyvinkin saattaa olla että teidän kannanottoa ei noteraata juurikaan millään tavalla mutta hyvä että yritystä on ja ainakin teidän kantanne tulee melko selvästi esiin adressin myötä.
 
Parasta tässä jutussa olisi se, jos Karalahdella ei alunperinkään olisi ollut sopimusta Jokereihin. Hjallis katsoisi toimistollaan "mitä v*ttua" -ilmeellä, kun vastustajien nimilista iskettäisiin pöydälle.
 

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Allekirjoitettu. En tiedä auttaako, jos nimet on jo sopparissa, mutta kiitos joka tapauksessa EP:lle yrittämisestä. Toivottavasti nimet eivät ole vielä paperissa ja mielipiteemme otetaan huomioon.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Allekirjoitettu. Vaikka nyt yhtä vahvoja vastareaktioita ei henkilökohtaisesti aiheuta, kuin osalla porukasta, niin oma ääneni on "ei".
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Karalahden agentti kieltää sopimuksen olemassaolon mtv3:n mukaan. Jos hän ei puhu paskaa vakavalla naamalla, on vielä toivoa, ettei Jere joudukaan peittämään sitä tatuointiaan Jokeripaidalla.

Allekirjoitin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Arvostan monia palstakirjoittajia paljon enemmän mitä aikaisemmin, juurikin tästä reaktiosta Karalahti-caseen.

Aktiivisesti olen seurannut Jokereita mestaruuskaudesta lähtien, eli siitä lähtien, kun jääkiekkoa jotenkin aloin ymmärtämään. Nyt paria päivää vaille parikymppisenä olen mielestäni sen verran kypsä ihmisenä ja ajattelijana, että osaan kuvitella minua vuosia vanhempien Jokeri-kannattajien ajatukset tästä hankinnasta. Itse en ole koskaan edes ajatellut seuraikoniutta, ennen kuin Jarkko Ruutu hommattiin Jokereihin. Toki mielsin Hirson aikoinaan julliksi, mutta voi olla, että tuolloin asioita helpotti se, etten lukenut tätä palstaa.

Jarkon hommaaminen oli jostain syystä minulle ihan mukiinmenevä asia. Olen aina arvostanut häntä pelaajana ja on ollut erittäin mielenkiintoista nähdä hänet ihan livenä sekä telkkarissa Jokeripaidassa. Todennäköisesti tulen ajattelemaan Karalahdesta ihan samoin, koska niin kuin sanoin, olen sen verran nuori kannattaja vielä etten pidä, ehkä NHL:n takia, ikoniutta juuri minään.

En kuitenkaan näe Karalahtea niin tarpeelliseksi hankinnaksi, mikäli hän vie rahaa siitä uudesta ykkössentteristä. Hän on vahvistus, mutta ei niin tarpeellinen, että fanit täytyy suututtaa ja tuottaa selkeää oksennusrefleksiä pidempiaikaisille kannattajille.

Siksi allekirjoitin.

Pahoittelut sekavahkosta viestistä.


EDIT: Lisätään nyt sen verran, että en tietenkään halua nähdä Selännettä, Väänästä etc jne sun muita naapurissa. En ikinä. Siksi tätä tunnetta koko hankinnasta on vaikea kommentoida. Halusin vain tuoda esille arvostuksen kirjoittajia ja kannattajia kohtaan.
 
Viimeksi muokattu:

arimäkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Arvostan monia palstakirjoittajia paljon enemmän mitä aikaisemmin, juurikin tästä reaktiosta Karalahti-caseen.

Aktiivisesti olen seurannut Jokereita mestaruuskaudesta lähtien, eli siitä lähtien, kun jääkiekkoa jotenkin aloin ymmärtämään. Nyt paria päivää vaille parikymppisenä olen mielestäni sen verran kypsä ihmisenä ja ajattelijana, että osaan kuvitella minua vuosia vanhempien Jokeri-kannattajien ajatukset tästä hankinnasta. Itse en ole koskaan edes ajatellut seuraikoniutta, ennen kuin Jarkko Ruutu hommattiin Jokereihin. Toki mielsin Hirson aikoinaan julliksi, mutta voi olla, että tuolloin asioita helpotti se, etten lukenut tätä palstaa.....

Hienoa lukea Licon tekstiä...usko Jokeri-hengen säilymiseen kasvaa!!
Toivotaan, että huihait + muut sankarit ovat vähemmistössä ja Licon kaltaiset nuoremmat kannattajat ymmärtävät mistä ollaan lähdetty ja minkä takia karalahti ei yksinkertaisesti voi edustaa Jokereita!
Kompromisseja on tehty "molemminpuolin rajaa", mutta jossain vaiheesa ei enää voi ymmärtää herrojen siirtoja....
Toivotaan, että Hjalliksellakin on vielä kaikessa khl-huumassaan sen verran malttia, että tajuaa tehdä oikean ratkaisun karalahden tapauksessa!!
 

Nupe#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Allekirjoitettu. Jatkoajassa näin päivittäisenä taustaseuraajana oli pakko tällä kertaa avata oma sanainen arkkunsa ja ottaa kantaa tähän.

Kyllä näissä siirroissa nyt joku roti on oltava. Ei olisi kyllä millään 10v sitten uskonut, että Jokerit on kaudella 13-14 aloittamassa viimeisen Sm-Liiga kauden joukkueella, jossa mukana on Jarkko Ruutu ja Jere Karalahti. Toivottavasti tuo jälkimmäinen nyt ei toteutuisi.

Ja mitä KHL-siirtoon tulee, niin alkujärkytyksestä on selvitty ja Jokereita kannustetaan liigasta ja sarjatasosta huolimatta. Sama juttu tietysti, vaikka Karalahtikin Jokeripaidan päälleen vetäisi. Kuvottaa ajatus, mutta Jokerit on aina sydämessä. Ja pysyy.
 

Fat Jesus

Jäsen
Nyt kun ikä jo rullaa neljissäkymmenissä ja aktiivista Jokereiden fanittamista ollut jo yli 20 vuotta takana, ei voi kuin nauraa.

Nimittäin tämän ketjun kirjoittajille.

"Seuraikoni", "seurauskollisuus", "puhunut pahaa Jokereista", diipadaapa you name it.

Valitettava tosiasia on että kyseinen herra taitaa olla rightin pakeista ainut kotimainen vaihtoehto enää. Ja jos herraa kiinnostaa tulla parhaaseen organisaatioon niin mikä te jännitätte. Jere on pelannu ruotsissa viimeksi vissiin 7 vuotta sitte. Ja Rudikin kohta vuosikymmen sitten.

Itselläni ainakin kiinnostus nousi uudelle asteelle kun Rudi tuli ja jos Jere vielä tulee niin taidan perustaa hunajatehtaan, taitaa sen verran lirahdella housuun. Molemmat kun olleet "seurattavien pelaajien" listalla vaikka naapurissa pelasivatkin.

Tää on hokii, vuosi on 2013 ja tämmöinen on onneksi mahdollista.
Tulkaa jo pois sieltä 1992 kultakeväästä, tää ei oo enää 90-lukuu kahvauksineen ja seurauskollisuuksineen.

Olkaa tyytyväisiä että em.tasoisia herroja nykypäivänä edes saadaan tähän mutasarjaan.

Adressilla muuta saa aikaan kuin Jokerifanit naurunalaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:

sofronieva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En allekirjoita. Minä kannatan aina ja kaikissa oloissa Jokereita. Jos Jere Jokereiden paidan päälleen vetää hän saa tukeni siinä missä kuka tahansa muukin meidän pelaaja.

En ikinä, en missään lähtisi häiritsemään Jokereitten kautta tai kauteen valmistumista.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Nimi laitettu alle. Ei muukalaislegioonalle, ei Jerelle jokeripaidassa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Karalahden agentti kieltää sopimuksen olemassaolon mtv3:n mukaan. Jos hän ei puhu paskaa vakavalla naamalla, on vielä toivoa, ettei Jere joudukaan peittämään sitä tatuointiaan Jokeripaidalla.

Ainahan noihin kysymyksiin valehdellaan, siksi niiden kysyminenkin on vähän turhaa. Se on seuran asia ilmoittaa sopparista ja siksi Karalahti tai hänen agenttinsa ei sitä voi julkisesti tehdä ennenkuin Hjöördikselle sopii.
 

Channe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ottamatta sen enempää kantaa Karalahden soveltuvuudesta Jokereihin, on pakko kyllä pieni hymy suupielissä nostaa hattua naapureille tästä adressihommasta. Ymmärrän vallan hyvin sen fiiliksen mikä teille Jeren mahdollisesta siirrosta tuli. Kukaan tuskin Karalahden taitoja kiistää, mutta kyllä se leima on miehessä vaan niin vahva. En itsekään olisi mukisematta niellyt sitä jos HIFK olisi itselleen kalastellut vaikka Petri Varista tai Ossi Väänästä.

Mitä muutenkin tulee tähän vastustajien profiilipelaajien hankintaan, oli mielestäni esim. Ruudunkin ostaminen varsin mauton temppu, eikä nyt ajatella pelaajan taitoja tai puutteita kentällä. Itsellä kait vain hyvin vahva ja hieman romantisoitu kuva "meidän" ja "teidän" jätkistä, ei näitä vain saisi hommata. Olisi hieno ajatus jos voitaisiin joukkuelojaliteetin kanssa hypätä takaisin muutama vuosikymmen.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
...Itsellä kait vain hyvin vahva ja hieman romantisoitu kuva "meidän" ja "teidän" jätkistä, ei näitä vain saisi hommata. Olisi hieno ajatus jos voitaisiin joukkuelojaliteetin kanssa hypätä takaisin muutama vuosikymmen.
Ja Frank olisi myös sen muutaman vuosikymmenen nuorempana värväämässä "meidän" jätkiä?

Joo - kyllähän mä sen pointtisi ymmärsin, teki vain mieli puuttua tuohon viimeiseen virkkeeseen sen herättämien mukavien muistojen takia. Mulle Karalahti ei ole mikään on/off- ceissi nykytilanteessa, mutta kävin kuitenkin allekirjoittamassa ja esittämässä paheksuntani, sen verran se kuitenkin aiheuttaisi mielipahaa ja myötähäpeää, jos Jere Jokereissa pelaisi.
 

Detritus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit-vuodesta 1972, KiVa.
Ainahan noihin kysymyksiin valehdellaan, siksi niiden kysyminenkin on vähän turhaa. Se on seuran asia ilmoittaa sopparista ja siksi Karalahti tai hänen agenttinsa ei sitä voi julkisesti tehdä ennenkuin Hjöördikselle sopii.
Joo, tiedän tämän ja sen takia en väittänytkään sitä ehdottomaksi totuudeksi. Yritin vain tuoda pientä toivoa tähän surkeuteen;)
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
En allekirjoita. Minä kannatan aina ja kaikissa oloissa Jokereita. Jos Jere Jokereiden paidan päälleen vetää hän saa tukeni siinä missä kuka tahansa muukin meidän pelaaja.

En ikinä, en missään lähtisi häiritsemään Jokereitten kautta tai kauteen valmistumista.

Täysin sama! En koko adressia edes avannut.
 

spede1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Olen itsekin allekirjoittanut adressin. Jos Jere on oikeasti tehnyt sopparin Jokereiden kanssa niin kyllä Hjallis on varmasti puntaroinut asioita tarkkaan ja ottanut suuren riskin (liian suuren!!). En valitettavasti usko, että adressilla on mitään vaikutusta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Olen itsekin allekirjoittanut adressin. Jos Jere on oikeasti tehnyt sopparin Jokereiden kanssa niin kyllä Hjallis on varmasti puntaroinut aisioita tarkkaan ja ottanut suuren riskin (liian suuren!!). En valitettavasti usko, että adressilla on mitään vaikutusta.

Hjallis tarvitsee fanien tuen KHL:ään siirtymisessä ja sitä itse julkisesti pyysikin. Jere Karalahden tulo rikkoo hyvän ja positiiviseen suuntaan jatkuvasti menneen kehityksen fanien ja seuran luottamuksessa. Jos mitään on tehtävissä (nimet ei ole vielä paperissa) niin voimakas fanien vastareaktio voi pistää Hjalliksen miettimään kannattaako Karalahtea hankkia. Haluaako Hjallis viimeiselle kaudelle näkyviä protesteja vai kannattaisiko sittenkin pyrkiä yhtenäisyyteen niin seuran kuin fanien suhteen. Elämä on valintoja, toivottavasti tässä on edelleen olemassa se valinnanvara. Hjallis on ainakin aikasemmin nähnyt että Karalahden mukana tulee liikaa shittiä eikä ole Karalahtea halunnut.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Norja vs Suomi
  • 16.00
  • 8.75
  • 1.16
USA vs Slovakia
  • 1.32
  • 6.20
  • 6.90
Saksa vs Ruotsi
  • 10.00
  • 7.00
  • 1.20
Sveitsi vs Tshekki
  • 2.56
  • 4.30
  • 2.28
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös