Jere Karalahti Jokereihin

  • 653 800
  • 1 664

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pahoitteluni pitkän linjan Jokerikannattajille, tämä ei voi tuntua siellä hyvältä. Ei tällaista olisi vielä esim kymmenen vuotta sitten voinut ikinä uskoa.


Miksi pahoittelut? Minä ainakin tuuletin eilen illalla puoli 12:n jälkeen niin, että pelkään koko naapuriston heränneen, kun luin Jeren tulosta. Nukuttuakin sain vasta kolmen kieppeillä, kun seurasin ja nauroin netistä tuota itkua ja hammasten kiristystä.

Hämmästelen vain sitä, että Jokerifanien joukosta löytyy tuonkin verran eli pari kourallista psykiatrin tutkimuksen tarpeessa olevia Hjalliksen niskaan törkeyksiä syytäviä.

Miksi ei kymmenen vuotta sitten olisi voinut uskoa? Kyllä HIFK on kautta aikojen vienyt Jokereista parhaita ja muitakin pelimiehiä ison kasan: Melametsä, Arima, Jussi Lepistö, Kuisma, Kourula, Laitinen, Hannu ja Jari Kapanen, Reijo Laksola, Risku, [kaappaus :o)] Harri Nyström, Mika Nieminen, Kauppila, Aigars Cipruss, Levokari, Pasi Saarinen, Riksman. Edellä mainitut ainakin muistaakseni siirtyivät suoraan Jokereista HIFK:hon.

Nimimerkki: kausikortti jo 42 vuotta.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti fanit tekevät hyvin selväksi mitä ovat mieltä Karalahdesta ja tekevät mahdollisuuksien mukaan Karalahden jokaisesta pelistä narrinutussa raskaita ja vittumaisia jotta Jere muistaa mitä on Jokereista sanonut ja minne on uskollisuuttaan vannonut. Ei toivottu henkilö jolle jokainen minuutti Jokereissa toivottavasti on yhtä helvettiä koska sitä se on jokaiselle fanille kun joutuvat katsomaan Jereä Jokereissa. Oksettava pelaaja, toivottavasti on tuomareiden ja kurinpidon silmätikku nro 1. Painu vittuun Jere!

Minä en hallilta osaa pysyä poissa mutta ainuttakaan juomaa, ruokaa tai fanituotetta en tule hallilta ostamaan jos ja kun Jere Jokereissa pelaa. Minun sijoitus Jokereihin on kausareiden verran niin pitkään kun Jere Jokereissa vaikuttaa.

Pysyisit mieluummin kokonaan pois Areenalta, sillä sinua ei kukaan tod. näk. kaipaa. Olet näköjään tullut uhmaikään. Painu itse sinne, minne aurinko ei paista. Minulle kelpaa kyllä se, että Jokerien puolustus alkaa myös ylivoimapeliä ajatellen olla kunnossa.
 
Viimeksi muokattu:

Jorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit, Erik Karlsson
Nukuttuakin sain vasta kolmen kieppeillä, kun seurasin ja nauroin netistä tuota itkua ja hammasten kiristystä.

Hämmästelen vain sitä, että Jokerifanien joukosta löytyy tuonkin verran eli pari kourallista psykiatrin tutkimuksen tarpeessa olevia Hjalliksen niskaan törkeyksiä syytäviä.

Minä taas hämmästelen näitä kaikkitietäväfaneja, joiden mielipiteet ovat ainoat oikeat. Anteeksi kun kehtaan monen muun foorumin käyttäjän kanssa olla erimieltä kanssasi.

Karalahti on pelillisesti vahvistus tuohon joukkueeseen ja kuten täälläkin on jo sanottu, niin onhan tuo puolustus aika huikea tähän liigaan. Vähän vaan jännittää tämän iki-ifk:n motivaatio pelata Jokereille. Esimerkiksi montakohan laukausta herra blokkaa kauden aikana?

Aivan sama vaikka Karalahti paukuttaisi puolustajien piste-ennätykset uusiksi ja olisi mestaruuden takuumies, silti tätä hankintaa on hyvin hyvin vaikea sulattaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pysyisit mieluummin kokonaan pois Areenalta, sillä sinua ei kukaan tod. näk. kaipaa. Olet näköjään tullut uhmaikään. Painu itse sinne, minne aurinko ei paista. Minulle kelpaa kyllä se, että Jokerien puolustus alkaa myös ylivoimapeliä ajatellen olla kunnossa.

Minulle ihan sama mitä sinä lampaana syväkyykyssä kaipaat tai et kaipaa, enkä taatusti sinunlaiselta lampaalta kysele mitä teen tai olen tekemättä. Kumarra vaan syvempää, mutta sitä sinulle tuskin tarvitsee opettaa sen verran nöyrästi näyt osaavan lampaana esiintyä. Onneksi Jokereiden faneista monet ymmärtää ettei ihan kaikkea tarvitse suvaita. Karalahti on tällainen pelaaja, ei tasonsa takia vaan sen mitä edustaa ja mitä on sanonut Jokereista ja Jokerifaneista.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Karalahti on tällainen pelaaja, ei tasonsa takia vaan sen mitä edustaa ja mitä on sanonut Jokereista ja Jokerifaneista.

Oletpa herkkähipiäinen. Miten tulet esim. työelämässä toimeen, jos tuollaisia sanomisia ei kestä?

Lähes kaikki pelaajat ovat sanoneet jotain vastaavaa, esim. eivät voisi mitään muuta seuraa edustaa kuin senhetkistä, jonka fanit ovat parhaat ja muut onnettomia. Eli sen lauluja laulat, jonka leipää syöt. Bäähähää.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oletpa herkkähipiäinen. Miten tulet esim. työelämässä toimeen, jos tuollaisia sanomisia ei kestä?

Lähes kaikki pelaajat ovat sanoneet jotain vastaavaa, esim. eivät voisi mitään muuta seuraa edustaa kuin senhetkistä, jonka fanit ovat parhaat ja muut onnettomia. Eli sen lauluja laulat, jonka leipää syöt. Bäähähää.

Jeren kommentit nyt on kuitenkin ollut vähän muuta kuin sitä normaalia diibadaapaa. Hienoa että sinä pystyt kyseistä kaveria arvostamaan omassa joukkueessasi, yllättävän monet niin ei pysty tekemään.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Lähes kaikki pelaajat ovat sanoneet jotain vastaavaa, esim. eivät voisi mitään muuta seuraa edustaa kuin senhetkistä, jonka fanit ovat parhaat ja muut onnettomia. Eli sen lauluja laulat, jonka leipää syöt. Bäähähää.

Just! Jotkut vaan tajuavat, ja jotkut eivät sitten millään ilveellä. Eläköön se hiuksen hieno ero myös lätkäfaniudessa!
 

Bentlii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Zlatan Ibrahimović, Narrit, Atleti
Oletpa herkkähipiäinen. Miten tulet esim. työelämässä toimeen, jos tuollaisia sanomisia ei kestä?

Lähes kaikki pelaajat ovat sanoneet jotain vastaavaa, esim. eivät voisi mitään muuta seuraa edustaa kuin senhetkistä, jonka fanit ovat parhaat ja muut onnettomia. Eli sen lauluja laulat, jonka leipää syöt. Bäähähää.

Kuinka moni tatuoi oman työnantajansa logon itseensä?

Voisitko kuvitella pelaavasi joskus Jokereissa?
Jere: Ei..en todellakaan. Johonkin se raja täytyy vetää.

Työelämä on VÄHÄN eri asia, kuin jääkiekkojoukkueen fanittaminen.

Jos minulle tarpeeksi maksettaisiin niin voisin julkisesti fanittaa HIFK:ta, mutten kuitenkaan oikeasti koskaan pystyisi kannattamaan HIFK:ta vaan olisin edelleen Jokeri sisältä.
 
Lässyn lässyn lää.. Tää on hei vaan jääkiekkoo! Toi pakisto näyttää todella upealta. Karalahti on palkkasoturi, joka pelaa siellä, missä maksetaan. Monta sivua tunteikasta kitinää seurauskollisuudesta ja fanittamisesta, jopa joukkueen jättämisestä. Nyt ihan oikeasti, c'mon.

Tehdäänkö diili, että jos Jere tekee finaaleissa 2014 ratkaisevan maalin niin kaikki murjottaa? Just.

Väänänen-Kousa
Eronen-Karalahti
Dehner-Nordlund
Niemi

Tästä ei pakisto paljon paremmaksi muutu - touhutipat housuissa ensi kautta ajatellen.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
"Tää on vain jääkiekkoa". Tuolla asenteella eläville onkin varmasti aivan sama, kuka Jokeripaidassa pelailevat. Silloin, kun pulittaa pitkän pennin kausarista nähdäkseen 30 ottelun verran Jokerikiekkoa, lienee myös oikeus mielipiteeseen siitä, ketkä joukkueessa pelaavat?

Yö on nukuttu(huonosti) eikä fiilikset ole kyllä mihinkään muuttuneet. En voi edelleenkään hyväksyä, että Jokerit on pestannut Jere Karalahden. Voiko Karalahti pelata Jokerilogon eteen täydellä sydämellä? Oma mielipiteeni on, että EI. Miehellä, joka on hengittänyt IFK:ta lähes koko uransa ajan ja puhunut vanhoilla päivilläänkin, että haluaa lopettaa uransa IFK:ssa, ei vain voi olla muuta motiivia siirtyä Jokereihin kuin iso tilipussi.

Tämä on juuri sitä politiikkaa, jota Jokerit harrasti 90-luvun lopussa. Haalittiin nimekkäitä pelaajia ilman Jokeritaustaa isolla palkalla. Seuraus? Tunteetonta virkamieskiekkoa, joka tappoi areenan tunnelman täydellisesti. Pelkään, että nyt on sama edessä, kun siirrytään KHL:ään. Karalahden hankinta oli lähtölaukaus tälle suuntaukselle. Toivottavasti olen väärässä, sillä itse aion kyllä siinä vaiheessa siirtyä sohvakatsojaksi, jos Jokereista joku virkamiespoppoo rakennetaan.

Onneksi Eteläpääty ei tätä Karalahden tuloa tule nielemään sillä periaatteella että "noh, kun nyt hankittiin niin pakko se on hyväksyä". Sääli, että Jokerijohto pilaa viimeisen kauden SM-liigassa tällä tavoin, mutta itsepähän ovat tiensä valinneet. Protesteja on luvassa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Itse ymmärrän täysin molemmat kannat. Joillekin on sama ketä joukkueessa pelaa, kunhan joukkue pärjää ja joillekin on erittäin tärkeää, ettei Karalahden tapaiset pelaajat laita koskaan Jokeri-paitaa päälle.

Itse kuulun niihin, jotka ei innostuneet tästä (mahdollisesta) sopimuksesta, mutta yksikään pelaaja ei ole joukkuetta isompi. Jerellä on nyt paikka näyttää, että on pelimies ja hoitaa tonttinsa niin hyvin kuin osaa, niin olen tyytyväinen.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Toivottavasti fanit tekevät hyvin selväksi mitä ovat mieltä Karalahdesta ja tekevät mahdollisuuksien mukaan Karalahden jokaisesta pelistä narrinutussa raskaita ja vittumaisia jotta Jere muistaa mitä on Jokereista sanonut ja minne on uskollisuuttaan vannonut.

Mut onko sillää ihan oikeasti enää hirveästi väliä? Seurathan pelaavat jatkossa eri sarjoissa ja ensi kausi on kaikesta päätellen (esim Karalahden kaksivuotinen soppari) pelkkää valmistautumista Venäjälle. Henkisesti joukkueen ja seuran ajatukset ovat takuuvarmasti osittain jo tulevassa, samalla tavalla kuin fanien jotka ilakoivat jo nyt SM-liigasta lähtemisellä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Oksettaa. Oksettaa koko ajatus, kun herrasta tulee huora.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Voiko Karalahti pelata Jokerilogon eteen täydellä sydämellä? Oma mielipiteeni on, että EI. Miehellä, joka on hengittänyt IFK:ta lähes koko uransa ajan ja puhunut vanhoilla päivilläänkin, että haluaa lopettaa uransa IFK:ssa, ei vain voi olla muuta motiivia siirtyä Jokereihin kuin iso tilipussi.

Parempi tilipussi, mahdollisuus lopettaa ura SM-liigaa korkeammalla tasolla, hyviä kavereita Jokereissa (ainakin Ben-Amor ja Ruutu), miellyttävämpi pääkoutsi, parempi pukukoppi, vähintään yhtä hyvä organisaatio ja vähintään samat siviiliedut kuin Hifkissä. Siinä on jo monta tekijää. Nuo ovat niitä aikuisen pelaajan motivaation kannalta tärkeitä juttuja, eivätkä lopulta mitkään "logosydämet". Amatööriaika oli ja meni aikoja sitten.

Ja jos Karalahti pelaa hyvällä asenteella Jokereissa ja auttaa siten Jokereita voittamaan, niin eipä niillä "sydämillä" ole juurikaan merkitystä. Emme voi tietää myöskään, että jotkut Hardt, Tyrväiset ja Ben-Amor pelaisivat "täydellä sydämellä jokerilogon puolesta" - edes silloin kun he pelaavat helvetin hyvällä astenteella. He vain viihtyvät joukkueessa, missä on asiallinen palkkaus, hyvät pelikaverit, hyvät fasiliteetit ammatin harjoittamiseen sekä muutenkin Euroopan tasolla erittäin ammattimainen organisaatio ja lisäksi hyvät siviiliolosuhteet. Valmennuksen ja pelaajan luonteen ohella em. ratkaisevat kuinka hyvällä asenteella kukin pelaaja seuraansa edustaa.

En väitä etteikö faniuteen kuuluisikin rakentaa mielikuvaleikkejä seuran kannattamisen ympärille (sitäkin fanitus pitkälti on), mutta mielestäni silti on vähän hölmöä antaa häiritä koko joukkueen kannattamista sen takia, että inhoaa yhtä pelaajaa. Ja se yksikin pelaaja, Karalahti, tekee lopulta niin kuin muutkin pelaajat Jokereissa ja kaikissa muissakin ammattilaijengissä: harjoittaa ammattiaan parhaaksi katsomassaan ympäristössä ja sillä tasolla mihin rahkeet riittävät.

On tietysti itsestäänselvyys, että jos Karalahti rupeaakin löysäilemään kaukalossa tai muutenkin perseilemään, niin kaikki jokerikannattajat haluavat äijän helvettiin Jokereista.

Nyt kun negatiivisiin asioihin päästiin ja niihin suurin osa tämän(kin) ketjun lukijoista haluaa erinäisistä syistä keskittyä: olen itsekin vähän huolissani sen suhteen, miten nuorten Lämsän ja Valtosen auktrotiteetti riittää juuri Karalahden tapauksessa, joka ei tunnetusti ole helpoimpia koutsattavia ja helpoiten kurissa pidettäviä pelaajia. Ikä on toivottavasti tehnyt tehtävänsä Karalahdenkin kohdalla ja ilmeisesti viime vuodet on mennyt ihan tarpeeksi ammattimaisesti. Silti ne Jeren wanhat Helsingin seudun "kaverit" tietyistä piireistä siiviilelämässä ovat taas lähempänä. Espoon Bluesissa nuo siviilihäiriöt eivät muodostuneet Karalahden ja joukkueensa ongelmaksi, joten ehkäpä huoli ei ole aiheellinen.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olenko ymmärtänyt oikein, että sekä Ruudulle että Karalahdelle on luvattu Jokeriorganisaatiosta siviilihommia uran jälkeen?
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olenko ymmärtänyt oikein, että sekä Ruudulle että Karalahdelle on luvattu Jokeriorganisaatiosta siviilihommia uran jälkeen?

Tällainen muistikuva mullakin on...

Vaikka jonki verran diggaanki Jereä niin kyllä rupee vituttaa koko ajan vaan enempi ajatus äijästä Jokeri-paidassa. Sais kyllä Rudin kanssa kerätä kamansa ja siirtyä nordiksen hiekkalaatikolle...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mut onko sillää ihan oikeasti enää hirveästi väliä? Seurathan pelaavat jatkossa eri sarjoissa ja ensi kausi on kaikesta päätellen (esim Karalahden kaksivuotinen soppari) pelkkää valmistautumista Venäjälle.

On väliä, en kai mä täällä muuten siitä sauhuaisi. Ensi kausi on vielä jäljellä ja se on viimeinen varsinaista vastakkainasettelua Jokereiden ja HIFKin välillä sisällään pitävä kausi ja on paljon merkitystä miten tämä tuleva kausi näiden kahden välillä hoidetaan. Tämä paikallisderby kun valitettavasti jää tämän kauden jälkeen ainakin hetkeen viimeiseksi. Muutenkin jäähyväiskausi SM-liigassa pitäisi olla mahdollisimman vahvasti Jokerihenkinen ja Jokereiden pitäisi fanien ohella jättää Jokereiden näköinen luistimen piirto viimeiselle kaudelle liigassa. Jere Karalahti on kaikkea muuta kuin Jokeri, Jere on verivihollisen brändin marinoima naapurin punaista väriä hengittävä jätkä joka edustaa yksinään naapurin tutinaa ja tötinää brändiä enemmän kuin naapuri on itse koko joukkueellaan pystynyt viime aikoina edustamaan. Ja jos Jereltä kysyttäisiin niin sisimmältään herra kantaa IFK:ta sisällään aina hautaan asti, siitä Jere on ylpeä ei Jokereista. Minulla ei ole mitään Jereä vastaan pelaajana tai ihmisenä, mutta minun silmissä Jere on aina naapurin brändin esitaistelijoita. Jeren IFK leima on minun silmissä niin vahva, että Jeren ei koskaan pitäisi pukea Jokeripaitaa ja jo ajatus siitä on minusta oksettava. Jeren henkinen koti on aina ja ikuisesti naapurissa.

Vielähän on häviävän pieni toivo ettei tämä toteudu ja jatkoajan uutinen on ankka kun Jokerit ei ole itse asiaa virallistanut. Jos ja kun kuitenkin tämä on totta niin en toivo loukkaantumista tai palaamista vanhoihin tapoihin (vaikka sellaisen sattuminen ei haittaisikaan) niin toivon ettei Jereä nosteta kokoonpanoon tai jos nostetaan niin toivottavasti lentää aina ensimmäissä vaihdossa pihalle ja saa mittavia pelikieltoja.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On väliä, en kai mä täällä muuten siitä sauhuaisi. Ensi kausi on vielä jäljellä ja se on viimeinen varsinaista vastakkainasettelua Jokereiden ja HIFKin välillä sisällään pitävä kausi ja on paljon merkitystä miten tämä tuleva kausi näiden kahden välillä hoidetaan. Tämä paikallisderby kun valitettavasti jää tämän kauden jälkeen ainakin hetkeen viimeiseksi. Muutenkin jäähyväiskausi SM-liigassa pitäisi olla mahdollisimman vahvasti Jokerihenkinen ja Jokereiden pitäisi fanien ohella jättää Jokereiden näköinen luistimen piirto viimeiselle kaudelle liigassa. Jere Karalahti on kaikkea muuta kuin Jokeri, Jere on verivihollisen brändin marinoima naapurin punaista väriä hengittävä jätkä joka edustaa yksinään naapurin tutinaa ja tötinää brändiä enemmän kuin naapuri on itse koko joukkueellaan pystynyt viime aikoina edustamaan. Ja jos Jereltä kysyttäisiin niin sisimmältään herra kantaa IFK:ta sisällään aina hautaan asti, siitä Jere on ylpeä ei Jokereista. Minulla ei ole mitään Jereä vastaan pelaajana tai ihmisenä, mutta minun silmissä Jere on aina naapurin brändin esitaistelijoita. Jeren IFK leima on minun silmissä niin vahva, että Jeren ei koskaan pitäisi pukea Jokeripaitaa ja jo ajatus siitä on minusta oksettava. Jeren henkinen koti on aina ja ikuisesti naapurissa.

Vielähän on häviävän pieni toivo ettei tämä toteudu ja jatkoajan uutinen on ankka kun Jokerit ei ole itse asiaa virallistanut. Jos ja kun kuitenkin tämä on totta niin en toivo loukkaantumista tai palaamista vanhoihin tapoihin (vaikka sellaisen sattuminen ei haittaisikaan) niin toivon ettei Jereä nosteta kokoonpanoon tai jos nostetaan niin toivottavasti lentää aina ensimmäissä vaihdossa pihalle ja saa mittavia pelikieltoja.

Minä puolestani toivon, että saat porttikiellon Areenalle. Taidatkin olla Jokerien syöpä, joka haluaa aiheuttaa vain ristiriitoja ja pahaa mieltä muiden kannattajien keskuuteen.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Olenko ymmärtänyt oikein, että sekä Ruudulle että Karalahdelle on luvattu Jokeriorganisaatiosta siviilihommia uran jälkeen?
Kyllä. Eivät olisi muuten suostuneet pukeutumaan narripaitaan, vaan olisivat hyväksyneet Hifkin tekemän tarjouksen, joka tehtiin kummallekin, vaikka Hifk ei edes tavoitellut kumpaakaan pelaajaa.

Kuuden ällän ylioppilas Ruutu ottaa toimarin ja utj:n pestin ja Jergus alkaa hoitelemaan fanimatkoja. Kokemusta on ainakin Helsingin ja Pietarin välisten matkojen järjestelyistä. Jatkossa matkanjärjestelyihin riittää ilmoitus VeliVenäläiselle siitä mikä jetti otetaan käyttöön ja mihin hotelliin mennään punkkaamaan omakustannehintaan.

Vesuri
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Minä puolestani toivon, että saat porttikiellon Areenalle. Taidatkin olla Jokerien syöpä, joka haluaa aiheuttaa vain ristiriitoja ja pahaa mieltä muiden kannattajien keskuuteen.

Saahan lammas toivoa mitä haluaa mutta lampaalta ei sitä kysytä, eikä lampaat jakele porttikieltoja kellekään. Ja jos katselisit vähän ulos sieltä karsinastasi niin huomaisit että teitä lampaita on tässä Jere asiassa vähemmistö, enemmistö niin naapurin kuin meidän kannattajista tyrmää tämän siirron.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Vaikka jonki verran diggaanki Jereä niin kyllä rupee vituttaa koko ajan vaan enempi ajatus äijästä Jokeri-paidassa. Sais kyllä Rudin kanssa kerätä kamansa ja siirtyä nordiksen hiekkalaatikolle...

Tässä taas on meikäläisen tuorein pelko. Oletettavasti muutaman vuoden päästä herrojen taso ei enää riitä KHL:ssä, mutta sm-liigassa rosteriin mennään vielä heittämällä. Helsinkiin on juurruttu eikä pelipaikkaa haeta enää Oulusta, turuilta ja toreilta, mutta pelata vielä pitäisi. "Paluu kotiin" saattaa alkaa kiinnostamaan. Ei helvetti! Noh, onneksi on Bleg...
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Olenko ymmärtänyt oikein, että sekä Ruudulle että Karalahdelle on luvattu Jokeriorganisaatiosta siviilihommia uran jälkeen?

Ruutuhan on muistaakseni kirjoittanut lukiosta ällän-paperit ja suorittanut jotain yliopistokurssejakin, joten voisi kuvitella kaverille hyvinkin löytyvän Jokereista siviilipuolen hommia toimiston puolelta. Karalahdella taas voisi kuvitella olevan huomattavasti vähemmän annettavaa Jokereille kiekkouran jälkeen. Jotain PR-hommia vähän aikaa kun nimi on vielä tuttu mutta mitä muuta sen jälkeen? Harja käteen ja venäläisten hallia putsaamaan *hymiö*
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Minä puolestani toivon, että saat porttikiellon Areenalle. Taidatkin olla Jokerien syöpä, joka haluaa aiheuttaa vain ristiriitoja ja pahaa mieltä muiden kannattajien keskuuteen.

Anteeksi mutta mitä vittua?! Flintin viesti oli asiallisesti kirjoitettu ja perusteltu kuvaus siitä, miten hän suhtautuu Jeren tuloon Jokereihin. Jos olet eri mieltä, niin ole, mutta voit todellakin olla varma, että todella surullisia ja vihaisia asenteita Karalahden Jokeripestiä kohtaan tulee esiintymään paljon. Muistatko esim. Nielikäisen saaman vastaanoton? Samanlaista banaanisadetta lienee luvassa, todennäköisesti kovempaa. Oletko toivomassa näille kaikille väärinkokijoille porttaria? Ei saatana!

Jeren tulo Jokereihin on todella sanoinkuvailemattoman perverssiä. Kaveri on sanonut ja tehnyt pahoja asioita Jokereille, ja nyt kaikki se halutaan antaa anteeksi ja unohtaa. Ja perään tarjotaan isoa palkkanauhaa. Eikä Jokerijoukkue edes tarvitse ensi kaudelle pakkia etenkin, kun se on kuitenkin pois muiden pelipaikkojen täyttämisestä.

Kaiken päälle Jere on HIFK:n mies vaikka voissa paistaisi. Niin ei vain kerta kaikkiaan tehdä, että otetaan vastustajan ikoneita omiin riveihin. Tunne siinä vain kuolee kun näin tehdään. Ei Jere halua pelata erityisesti Jokereissa, vaan tulee yksinomaan palkkasoturiksi myyden samalla kaiken mihin on aiemmin uskonut. Liika raha pilaa kaiken. Miksi, Hjallis, miksi?
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saahan lammas toivoa mitä haluaa mutta lampaalta ei sitä kysytä, eikä lampaat jakele porttikieltoja kellekään. Ja jos katselisit vähän ulos sieltä karsinastasi niin huomaisit että teitä lampaita on tässä Jere asiassa vähemmistö, enemmistö niin naapurin kuin meidän kannattajista tyrmää tämän siirron.

Muutamasta täällä suuna päänä röhkivästä poskisolistista ei nyt tule enemmistöä omista kannattajista millään, naapureista nyt ei ole väliä. Suurin osa kannattajista ei viitsi täällä kuravedessä pyöriä. En minäkään olisi tänne viitsinyt (= ehtinyt) kirjoittaa, mutta kun suuriääninen vähemmistö rupeaa elämöimään enemmistön nimissä ja lomakin sattui kohdalle, pitihän siihen puuttua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös