Jatkoajan KesäRinki 24.7.2021

  • 12 274
  • 85

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Minä en jätä väliin. Kovasti toivottiin miittiä muillekin kuin senioreille (ja kesällä, koska sennumiitti on talvella) ja kun sellainen järjestetään niin ei vaivauduta paikalle. No oli viime vuonna paikalla sentään yksi, joka ei ollut sennumiitti-ikäinen. Ja oli lämmin kesäpäivä, toivottavasti tänäkin vuonna.
…ja tänä viime vuoden ainoana ei-sennumiitti-ikäisenä en edes tajunnut toivoa tätä miittiä, mutta osallistuin silti.

Mukana ollaan siis jälleen, mikäli ikäviä ihmeitä ei tapahdu.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kaksi viikkoa H-hetkeen. Sääennuste näyttää siltä, että nesteytyksestä kannattaa ringinkin aikaan pitää hyvää huolta.

Sitten tulen jos vaan olen mestoilla. Kerron yksityiskohtaisia muistoja Mötiköiden keikasta -84.
Tähän muuten vastaus: "Namskis. Noita kertomuksia odotellessa".
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pitäisköhän varata joku bussi tai junalippu sinne ja takaisin? Ehkä, ehkä ei.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kaksi viikkoa H-hetkeen. Sääennuste näyttää siltä, että nesteytyksestä kannattaa ringinkin aikaan pitää hyvää huolta.


Tähän muuten vastaus: "Namskis. Noita kertomuksia odotellessa".
Kova viikonloppu tulossa. Perjantaina lähdetään pienellä porukalla käymään Vantaalla ikeassa ostamassa elokuun alussa avautuvaan ravintelliin/ baariin astiastoa. Jokunen juoma varmaan nautitaan reissulla. Heti Lappeeseen päästyä sitten loput keikat Rock In the city Lappeenrannassa. Lauantai aamuna junaan kohti pääkaupunkiseutua taas. @Czescku varmaan laittaa tarkemmat ohjeet millä vehkeillä junasta lauantaina pääsee pelimestoille. Olikohan tuo 10:40 Pasilassa, johon lipun ostin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kova viikonloppu tulossa. Perjantaina lähdetään pienellä porukalla käymään Vantaalla ikeassa ostamassa elokuun alussa avautuvaan ravintelliin/ baariin astiastoa. Jokunen juoma varmaan nautitaan reissulla. Heti Lappeeseen päästyä sitten loput keikat Rock In the city Lappeenrannassa. Lauantai aamuna junaan kohti pääkaupunkiseutua taas. @Czescku varmaan laittaa tarkemmat ohjeet millä vehkeillä junasta lauantaina pääsee pelimestoille. Olikohan tuo 10:40 Pasilassa, johon lipun ostin.
Oisit ostanut saman tien myyrmäkeen. Toisaalta vuorokauden paikallisliikennelipun (AB) joudut kuitenkin ostamaan.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Minä en tule paikalle, sillä kyseinen päivä on ensimmäisen avioliiton solmimisen aattopäivä, jonka olen perinteisesti pyhittänyt kalsarikänneille, joilla juhlistan heikosta valinnasta vapautumisen muistoa.

Nostan kuitenkin teille maljan. Jos muistan. Eli tuskin.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Minä en tule paikalle, sillä kyseinen päivä on ensimmäisen avioliiton solmimisen aattopäivä, jonka olen perinteisesti pyhittänyt kalsarikänneille, joilla juhlistan heikosta valinnasta vapautumisen muistoa.

Nostan kuitenkin teille maljan. Jos muistan. Eli tuskin.
Mielenkiintoista faktaa. Itselläni avioliiton solmimisesta miitti päivään on kulunut 7069 päivää. Itselläni valinta on tuntunut ainakin toistaiseksi onnistuneelta, koska edelleen yhdessä ollaan. Vahvasti arvelen, että liitto kestää tämänkertaisen miitinkin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minä näemmä pääsen käymään, koska lauantaina aamuvuoro ja sunnuntaina iltavuoro. No, voi matkalle siltibsattua vaikka mitä, että en voi vielä luvata varmaksi.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Soitin juuri junioreille eli jompalle ja punikselle. Olemme täällä minun luonani pari päivää ennen rinkiä ja perjantaina mahdollisesti suomenlinnassa.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Soitin juuri junioreille eli jompalle ja punikselle. Olemme täällä minun luonani pari päivää ennen rinkiä ja perjantaina mahdollisesti suomenlinnassa.

Olis kyllä sellainen jengi koolla että kyl itteekin houkuttais. No muuttujia voi tulla. Saikkua ei viitti hakee ettei saa kenkää niinkuin eräskin futisfani.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ei sieltä varmaan suoraa TV-lähetystä tule, josta pomosi voisi sut nähdä.

Hah. Ei meillä töissä lue jatkoaikaa kun ehkä muutama eikä mun nimen tiedä kun alle 10 täältä joten se oli puoliks vitsi. Toki olis kiva nähdä jengii. Mut niinkuin sanoin niin muuttujia tulee ja saatan lähtee johonkin extempore. @Czescku tämän tietää.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Soitin juuri junioreille eli jompalle ja punikselle. Olemme täällä minun luonani pari päivää ennen rinkiä ja perjantaina mahdollisesti suomenlinnassa.
Jos on hyvä ilma niin saatan perjantain Suokin reissulle liittyä seuraan. On runsaasti pitämättömiä lomapäiviä ja tuossa vaiheessa ei varmaankaan ole kovin kiire. Katsotaan. Järjestelykysymyksiä.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Jos on hyvä ilma niin saatan perjantain Suokin reissulle liittyä seuraan. On runsaasti pitämättömiä lomapäiviä ja tuossa vaiheessa ei varmaankaan ole kovin kiire. Katsotaan. Järjestelykysymyksiä.

No tuuraat sit ainakin 'kiintiöedustajia' siellä kun meidät 2 kerran jo nimettiin sen ryhmän top-10 edustajiks täällä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No tuuraat sit ainakin 'kiintiöedustajia' siellä kun meidät 2 kerran jo nimettiin sen ryhmän top-10 edustajiks täällä.
Juu. Varsinaisena miittipäivänä varmasti mestoilla. Tämä pe Suokki on vain bonus jos sopii kohdalleen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ei enää montaa päivää tähän ja sääennuste näyttää hyvältä. Huomenna tulee ensimmäinen majapaikan varannut Porista, toinen perjantaina Oulusta ja viimeinen la aamuna Lappeenrannasta. Tästä tulee kivaa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Etkot hyvässä vauhdissa Topparin terassilla. Minä, punis, glove ja nummis.

Terveiset Punikselle. Tänään alkanut lomani vie pois stadista, joten Mötikkä-tarinat siirtyvät tulevaisuuteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös