Jatkoajan KesäRinki 24.7.2021

  • 12 275
  • 85

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Siellä on varjoisia paikkoja onneksi ihan hyvin kun isoja puita vieressä. Varjomodet istuvat vain eri puiden alla :)
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Suottaapi olla, että meikämandoliini joutuu jäädä pois, koska tahdon seuraavan viikonlopun vapaaksi ja kahta peräkkäistä ei kesähessut sairaalassa saa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Suottaapi olla, että meikämandoliini joutuu jäädä pois, koska tahdon seuraavan viikonlopun vapaaksi ja kahta peräkkäistä ei kesähessut sairaalassa saa.
Sinulla on kuitenkin aamuvuoro (sen jälkeen sinne), iltavuoro (sen jälkeen sinne) tai yövuoro (ennen sitä sinne). Kyllä niin hyvää jengiä tulossa ettei heidän näkemiseen alkoholia tarvitse.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Aamuvuoro on ainoa mahdollisuus käydä, jos joku muu, niin ei palaa. Ellei jostain syystä aamu ja sitten yö.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Neuvotelkaa nyt saatana jätkät paremmat henkilökohtaiset työehdot, jos noin vaikeaa on osallistua johonkin viikonloppuna tapahtuvaan ryyppäämiseen. Paikallinen sopiminen on myös työntekijän etu.

Terveisin Kokoomus, EK, työnantajat
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllä niin hyvää jengiä tulossa ettei heidän näkemiseen alkoholia tarvitse.
Olisi syytä. Mä kun joudun katsomaan ja vieläpä kuuntelemaankin teitä selvinpäin.
 

redpecka

Jäsen
Kyllä niin hyvää jengiä tulossa ettei heidän näkemiseen alkoholia tarvitse.
Minä tarttisin, jotta voisin olla oma itteni. Sillä en minä eikä tuskin kukaan muukaan tahtoisi olla vaivaantunut. Enhän minä kirjoita Jatkikseenkaan ikinä selvinpäin - saati että joutuisi puhumaan jollekin jotain.

Mutta parissa kaljassa. Joo. Pelkään vaan paparatseja joten ei kykene just nyt. Pitäkää kivaa.

E: Ja kun teillä on jo yks varjomode niin ei mua ja turhaakainaloa tarvita.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Olisi syytä. Mä kun joudun katsomaan ja vieläpä kuuntelemaankin teitä selvinpäin.
Kokemusta on puolin ja toisin. Toimii.
Mutta parissa kaljassa. Joo. Pelkään vaan paparatseja joten ei kykene just nyt. Pitäkää kivaa.
Huonoja on papurassit kun edellisissä jatkisbileissä (syyskuun lopussa kotonani) saatiin kuvaan vain puolet jengistä. Eli turha pelätä. Ei kuvia ikinä ilman suostumusta. Ja varsinkaan niitä ei julkisesti julkaista ilman lupaa.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tarkoituksena on mukaan tulla, homma kuulostaa mukavalta pussikaljan juonnilta, keskivertoa asiantuntevammassa jääkiekkoseurueessa. Tietysti oma osallistumiseni nostaa tuota asiantuntijuutta aivan uusi sfääreihin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tarkoituksena on mukaan tulla, homma kuulostaa mukavalta pussikaljan juonnilta, keskivertoa asiantuntevammassa jääkiekkoseurueessa. Tietysti oma osallistumiseni nostaa tuota asiantuntijuutta aivan uusi sfääreihin.
Sittenhän paikalle tulee ainakin kaksi jokeria. Viime vuonna tuplana oli edustettuna muistaakseni SaiPa, HPK ja HIFK.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Viimeksi viime vuonna täällä eräs juniori riehui niin että puoli palstaa oli välillä pelikiellossa sanottuaan kaverille, että haista nyt jo vittu. Eli kun yhdestä eroon päästään niin seuraava peliin, vai? Häh? En siis arvuuttele henkilöllisyyttä. Mutta tuli vain mieleen viime vuoden raskaat ajat tuosta Oinosesta. Se ei ollut mukavaa, kun tämä palsta oli jonkinlainen avohoitopotilaan puuhanurkka.
Lainaus modeketjusta ihan huvikseen, kun kyseinen "juniori avohoitopotilas" on tietenkin tulossa miittiin. Lisäksi oma Danny D:mme. Ja ehkä joku muukin porttikiellon saanut.

Mutta noin oikeasti näistä kekkereistä kiinnostuneille tiedoksi, että etkot alkavat jo edellisenä päivänä (ainakin minun luonani, tietoa seuraavista askelmerkeistä ei vielä ole).
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Lainaus modeketjusta ihan huvikseen, kun kyseinen "juniori avohoitopotilas" on tietenkin tulossa miittiin.

Sitten tulen jos vaan olen mestoilla. Kerron yksityiskohtaisia muistoja Mötiköiden keikasta -84.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Lainaus modeketjusta ihan huvikseen, kun kyseinen "juniori avohoitopotilas" on tietenkin tulossa miittiin. Lisäksi oma Danny D:mme. Ja ehkä joku muukin porttikiellon saanut.

No tuskin se sinunkaan mielestä kivaa oli.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
PS. poistin viestin. Se oli asiaton. Tuli mieleen viimevuotisia minua ahdistaneita hetkiä ja purkauduin nyt typerästi. Minä nyt olen viimeinen, jonka pitää jotain haukkua tietyistä asioista. Rauhaa ja rakkautta toivotan kaikille!
 

redpecka

Jäsen
Lainaus modeketjusta ihan huvikseen, kun kyseinen "juniori avohoitopotilas" on tietenkin tulossa miittiin. Lisäksi oma Danny D:mme. Ja ehkä joku muukin porttikiellon saanut.
Jännästi alkaa olee poispotkittujen miitti tämä.

Ihan neutraalina huomiona tuo. Itte en pysty osallistumaan ja tuskin uskaltaisinkaan, mutta tavallaan pidän jännänä tätä konseptia ja toivon teille hyvät kattaukset.

Ehkä joskus.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
No tuskin se sinunkaan mielestä kivaa oli.
En tiedä mitä tuossa alun perin luki, mutta olen samaa mieltä tästä mitä siinä nyt lukee.

Meitä on joka lähtöön ja palstan kautta keskustellessa kaikki kärjistyy helposti. Kuitenkin livenä ainakin lähes kaikki tulevat todennäköisesti hyvin toimeen. Eivät kaikki silti toisistaan tykkää, mutta tulevat toimeen. Ihan kuten normielämässäkin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En tiedä mitä tuossa alun perin luki, mutta olen samaa mieltä tästä mitä siinä nyt lukee.

Meitä on joka lähtöön ja palstan kautta keskustellessa kaikki kärjistyy helposti. Kuitenkin livenä ainakin lähes kaikki tulevat todennäköisesti hyvin toimeen. Eivät kaikki silti toisistaan tykkää, mutta tulevat toimeen. Ihan kuten normielämässäkin.

Ei tuossa nyt lainaamassasi viestissä lukenut muuta, mutta lisäsin siihen hetkeksi PS:n jonka siirsin omaksi viestikseen, joka on tuo seuraava viestini tähän ketjuun.

Poistin siis lainaamasi viestin (V)ihattavat moderaattorit -ketjusta. Minulla on huonona tapana se, että tulee mieleen vanhoja asioita, jotka sitten purkautuvat esim. lainaamallasi tavalla (V)ihattavat moderaattorit -ketjussa. Pahoittelen edelleen toimintaani suuresti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös