Jatkoajan KesäRinki 24.7.2021

  • 12 277
  • 85

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jatkoajan historian toinen KesäRinki järjestetään tänä vuonna koronan (ja erään oululaisen palstaveljen aikataulujen) takia vasta heinäkuussa. Paikka ja kellonaika sama kuin viimeksi; Jatkoajan KesäRinki 13.6.2020 eli Tokoinranta klo 15. Tarkempi paikka löytyy tästä kuvasta: https://keskustelu.jatkoaika.com/attachments/img-20200613-wa0002-jpg.12194/ (tuossa lähellä vessat ja metsä).

Sateen sattuessa keksitään joku anniskeluravintola lähistöltä. Toivottavasti saavat silloin olla auki jo nykyistä hetkeä kauemmin.

Tervetuloa mukaan kaikki kynnelle kykenevät!

Ja kuten viimeksikin, yöpaikkoja täältä (Vantaalta Myyrmäen läheltä) jokunen löytynee jos joku sellaista tarvitsee.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nostan tämän vain pinnalle kun muuten kukaan ei tätä huomaa. Pari patjapaikkaa on jo varattu. Useampia on jäljellä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Katselen josko jaksan raahautua paikalle. Saattaa olla jotain tekemistä tuolloin, ei ole varmaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Paikalla olen ilman muuta, jos olen Helsingissä. Loma-aikana on jätettävä aina pieni varaus. Mutta ei tuona viikonloppuna ole muistaakseni mitään muuta, joten 99,9-prosenttisen varmasti paikalla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Enköhän ole paikalla. Lomakin on (eka osa) tuossa vaiheessa lusittu.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Katselin vuorolistaa niin on 24.7 yövuoro. Jos ei nyt mitään isompaa muuttujaa ei tule niin en pääse :/
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Katselin vuorolistaa niin on 24.7 yövuoro. Jos ei nyt mitään isompaa muuttujaa ei tule niin en pääse :/
Ota saigonia. Ei ne siellä työpaikalla lue Jatkoaikaa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Minä en jätä väliin. Kovasti toivottiin miittiä muillekin kuin senioreille (ja kesällä, koska sennumiitti on talvella) ja kun sellainen järjestetään niin ei vaivauduta paikalle. No oli viime vuonna paikalla sentään yksi, joka ei ollut sennumiitti-ikäinen. Ja oli lämmin kesäpäivä, toivottavasti tänäkin vuonna.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eiköhän se yksi ei-seniilimiitti-ikäinenkin saada paikalle. Heinäkuun lopussa edelliskaudesta on jo sen verran aikaa, että menneet on unohdettu ja katse on jo tulevassa kaudessa.

Vielä kun saataisiin paikalle naisiakin. Voi tosin mennä FutisForum-tyyliin, ettei setämiehiä nähdä tälläkään kertaa naisseurassa.
 

Glove

Jäsen
Vielä kun saataisiin paikalle naisiakin. Voi tosin mennä FutisForum-tyyliin, ettei setämiehiä nähdä tälläkään kertaa naisseurassa.
Pitääkö tässä nyt alkaa näin lyhyellä varoitusajalla hommaamaan ”tyttökaveri” ja saada se vielä rekisteröitymään jatkoaikaan...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvinhän tämä menee. Muutamat kertovat, etteivät osallistu, ja siitä voimme sitten päätellä, että kaikki muut osallistuvat.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
No en oo todellakaan tulossa minnekkään tsadiin. Mutta jos asuisin siellä niin mikä ettei puistosiiderille jos kuudellekkin...
Viettäkää kiva päivä ja muut ei-ilmottautujat hölkätköön ohi tai kurkkikoon pusikoista täyttääkseen uteliaisuuttaan tahi tyhjätäkseen pussejaan.
Minä en sillä mulla oli sentään syy olla tulematta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös