Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2022–2023 Varausketju

  • 42 693
  • 711

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tää valinta tulee varmaan vielä kaduttamaan, mutta otetaan joka tapauksessa maaliin Carter Hart


Eiku vittu, joku hullu mies otti jo aiemmin. Mackenzie Blackwood sitten.


@Thombson
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

HIFK89

Jäsen
Aika kova statement.
On varsinkin kun ilmeisesti kauteen lähdettäessä ainakin 2. Veskaksi kaavailtu roolia.

"Avalanche general manager Joe Sakic didn’t shy away from naming his starting goaltender. It will be Alexandar Georgiev, the 26-year-old former Rangers netminder the team acquired in a trade with New York on Thursday.

“That’s why we did (the deal),” Sakic said"

Lähde: The Athletic

Toki tässä puolustelen omaa hakua :D
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Tässä tapauksessa kun mun picki ois sellainen joka ei Rentun rosteriin mahdu, enkö voi lähettää yhden nimen listan eteenpäin? Ottaisko esim. @Teemu#8 sen vastaan?

Oon kyl linjoilla tänään mut iltapäivästä on jokusen tunnin gappi. Ni jos nyt sattuu menemään tonne lähelle 8h deadlinea ni voi Teemu sitten napsia omansa myös putkeen?
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä tapauksessa kun mun picki ois sellainen joka ei Rentun rosteriin mahdu, enkö voi lähettää yhden nimen listan eteenpäin? Ottaisko esim. @Teemu#8 sen vastaan?

Oon kyl linjoilla tänään mut iltapäivästä on jokusen tunnin gappi. Ni jos nyt sattuu menemään tonne lähelle 8h deadlinea ni voi Teemu sitten napsia omansa myös putkeen?
Voin toki.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Jes, eli Teemu nappaa mun puolesta pickin, voi pingailla suoraan sinne. Oon linjoilla taas 19 eteenpäin, joten sillon viimeistään toiseen suuntaan pickiä jos ollaan edetty jo siihen asti. Sinne asti ei ihan kristallipallon savuverho vielä avaudu. :)
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä ollaan jo kärkyllä siniviivalla. Nälkäisenä tekisi mieli jo hyökätä, mutta maltetaan nyt paitsioon joutumista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös