Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2022–2023 Varausketju

  • 42 156
  • 711

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
@Knap kuka mielestäsi on Bostonin ykkös-yv:n pakki McAvoyn ja Grzelcykin ollessa poissa? Minun mielestäni se on Mike Reilly, ja yllätyin, ettei kaveria napattu. Huono viime kausi, mutta voi yllättää pisteidenkin kanssa. Toinen mielenkiintoinen valinta pakistoon olisi voinut olla Colin Miller. Hyökkääjistä tai molareista ei jäänyt mielestäni ketään suurta nimeä puuttumaan. Tai no, ei Reilly ja Miller ole suuria nimiä pakistossakaan.
Oli surkea valinta viime kaudella joukkueeseeni. Ei Kravtsov-huono, mutta huono kuitenkin, kun poppariosastokin kutsui useampaan kertaan.

Varaamattomista pelaajista seuraan tulokkaista, minkä verran Fabian Zetterlund tekee pisteitä Devilsissä - ja onko se enemmän kuin Holtzilla. Folignon tilalle harkitsin myös Connor McMichaelia, mutta parannusta saisi tulla aika paljon, jotta ylittää 40 pinnan rajan, mihin Folignon luulisi yltävän.
 

Knap

Jäsen
@Knap kuka mielestäsi on Bostonin ykkös-yv:n pakki McAvoyn ja Grzelcykin ollessa poissa? Minun mielestäni se on Mike Reilly, ja yllätyin, ettei kaveria napattu. Huono viime kausi, mutta voi yllättää pisteidenkin kanssa. Toinen mielenkiintoinen valinta pakistoon olisi voinut olla Colin Miller. Hyökkääjistä tai molareista ei jäänyt mielestäni ketään suurta nimeä puuttumaan. Tai no, ei Reilly ja Miller ole suuria nimiä pakistossakaan.
Hampus Lindholm, uskoisin. Taisi sitä positiota kuitenkin Anaheimissa pelata jonkin aikaa ja isolla lapulla profiilipakki.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
@Lico ja muut, mites tämä on mennyt viime vuosina, onko ennen kauden alkua vakavasti loukkaantuneita pelaajia saanut vielä vaihtaa varaamattomiin pelaajiin? Vai onko joukkue nyt lukittu, kävi pre seasonilla miten kävi? Tuli mieleen tuosta Couturen uudesta vakavasta loukkaantumisesta. En muista, kuka hänet varasi meidän draftissa. Enkä muista, onko edellisvuosina tullut näitä tilanteita vastaan.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Lico ja muut, mites tämä on mennyt viime vuosina, onko ennen kauden alkua vakavasti loukkaantuneita pelaajia saanut vielä vaihtaa varaamattomiin pelaajiin? Vai onko joukkue nyt lukittu, kävi pre seasonilla miten kävi? Tuli mieleen tuosta Couturen uudesta vakavasta loukkaantumisesta. En muista, kuka hänet varasi meidän draftissa. Enkä muista, onko edellisvuosina tullut näitä tilanteita vastaan.
Oma muistikuvani oli, että joukkue on lukittuna, mutta tässä draftissa tehtiin jo pari poikkeusta, joita ei ole aikaisemmin tehty.

Mä annan muille puheenvuoron tähän. Yleensä kai näissä mennään ”huono tuuri”-meiningillä.

Ja eikös Couturierista ollut kyse vai menikö Couturekin rikki?
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Muistelen, ettei loukkaantuneita pelaajia ole saanut vaihtaa. En itse ainakaan saanut vaihtaa joukkueeni ykköspakki Byfuglienia hänen lopettaessaan... Voi toki olla että se asia selvisi silloin vasta kauden jo alettua, en tarkasti muista. Muistanpa vaan, että ketutti.
 

Zohan

Jäsen
Mullekkaan ei armoa annettu, kun Perry oli aikanaan 6kk sivussa ennen kauden alkua tulleen vamman takia.

Toki olen itse sillä kannalla, että saa vaihtaa.

Dallas näköjään hommas Nils Lundqvistin.. Harmi, koska taitaa viedä mun viimeisimmän varauksen Thomas Harleyn pelipaikan.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Onhan noita ennenkin ollut, että kun on draftin aikana kerjennyt vaihtamaan ennen seuraaava pikkiä niin ok?

Eniveis, kyllä tässä viime kaudella kärsittiin itekin Malkinin ja Domin pitkät poissaolot heti kauden alkuun ja veti se vähän tylsäksi seurannan kieltämättä. Eli ois se toisaalta kiva jos kaikki saisi vaikka yhden jokerivaihdon käyttöönsä, niin ei homma kuse heti alkuun sen ykkösnimen loukkiin.

Toki ihan sama itelle, kun säännöt on samat kaikille. "Longevity" ja kaukalossa pysyminen on tietty oma osansa pelaajavalintaa, vaikka siihen sitä tuuriakin mukaan mahtuu.
 

Filari

Jäsen
Oma muistikuvani oli, että joukkue on lukittuna, mutta tässä draftissa tehtiin jo pari poikkeusta, joita ei ole aikaisemmin tehty.

Mä annan muille puheenvuoron tähän. Yleensä kai näissä mennään ”huono tuuri”-meiningillä.

Ja eikös Couturierista ollut kyse vai menikö Couturekin rikki?

Joo näköjään Couturierhan siellä. Luin just ennen varausta artikkelin missä tuntee olevansa paremmassa kunnossa kuin koskaan, ja tää liittyy siihen samaan viime kauden selkävammaan. Kiitos vaan :D

Mulle on ihan sama, näillä kai mennään. Paska peli tää muutenki on.
 

Dragunov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Joka vuosi jollain käy se paska tuuri että ennen kauden alkua todetaan että joku on paskana, se kävi omalle kohdalle viime vuonna Pricen muodossa. En tainnut kyllä edes kysellä että voinko kaverin vaihtaa kun ei ollut ihan selvää että kaveri on koko kauden pois, joskus MM-kisoissa kun varasin Tavaresin ensimmäisenä ja päivä draftin päättymisen jälkeen sain hänet vaihtaa muuhun pelaajaan jota ei oltu varattu. Mun mielestä mennään niillä mitä on otettu ja kaikki vastoinkäymiset oli ne sitten ennen kautta tai kauden aikana kuuluu peliin.
 

Esgo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit pre KHL
Eiköhän näillä mennä kuten tosiaan aiemminkin on menetelty. Seuraavan draftin sääntöihin voisi kirjata mahdollisesti klasuulin, että preseasonilla loukkaantuneen pelaajan voi halutessaan vaihtaa saman pelipaikan varaamatta jääneeseen ukkoon?
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Oma muistikuvani oli, että joukkue on lukittuna, mutta tässä draftissa tehtiin jo pari poikkeusta, joita ei ole aikaisemmin tehty.

Mä annan muille puheenvuoron tähän. Yleensä kai näissä mennään ”huono tuuri”-meiningillä.

Ja eikös Couturierista ollut kyse vai menikö Couturekin rikki?
Ok, asia selvä. Ja Couturieria tarkoitin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös