Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2022–2023 Varausketju

  • 42 150
  • 711

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Let's mennään. Varaustilaisuus alkaa huomenna 28.8. klo 12:00.

Varaussäännöt:

- pingaa käyttämällä @nimimerkki vuorosi yhteydessä, jotta seuraava tietää, että varauksesi on tehty
- toivon, että listoja pystytään luovuttamaan ympärillä pyörivien varaajien kanssa
- myös yksityisviestejä täällä kannattaa vaihtaa
- SEURAA KETJUA -NAPPI KÄYTTÖÖN ILMOITUKSIEN VASTAANOTTAMISEKSI

***

Varausjärjestys kaudelle 2022-23:


  1. @Hockey Puck
  2. @Filari
  3. @Teemu#8
  4. @Boogey
  5. @RetroRenttu
  6. @Abdel
  7. @Tombe76
  8. Lico
  9. @Naamavelli
  10. @Ralph
  11. @Taison
  12. @Esgo
  13. @TylerDG
  14. @Lösönen
  15. @Thombson
  16. @Linjatuomari
  17. @Toby Dammit
  18. @limini
  19. @Dragunov
  20. @Knap
  21. @Frolikov
  22. @HIFK89
  23. @Mängimies
  24. @LostHorizon
  25. @Noppa10
  26. @H.J.Simpson
  27. @Salming
  28. @Kuhta#9
  29. @Zohan
  30. @KaljaVeikko
  31. @Zigmund
  32. @Helsing#65
  33. @FinDevil
  34. @eeMule
  35. @Uniquewn
 

Liitteet

  • Arvonta tulokset.png
    Arvonta tulokset.png
    122,8 KB · kertaa luettu: 101

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Ärsyttävä 4. sija mut näillä mennään. Saa ainakin yhden kärkihepan heti loukkaantumaan. :)

Mihin muuten muodostuu juokseva lista pelaajista jotka menneet? Käytetäänkö esim. spoileritagia?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lico

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kolmas kerta peräjälkeen varausvuorossa keskikohdassa, noilta kohdilta olen voittanut vain puolet NHL fantasyista... @Salming aloitti henkisen pelin jo hyvissä ajoin ennen draftia ja kävi tykkäilemässä mun viime vuoden epäonnistuneista varauksista....
Joo itselläni ei ole tullut edes menestystä, mutta sama kaveri kävi tykkäämässä myös minun epäonnistuneesta Jaskin varauksesta ensimmäisillä kierroksilla. :D Tämä tosin kuuluu pelin kuvaan, että pientä piikkiä voi heittää jos ja kun epäonnistumisia tulee matkalla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lico

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Jahas, kortit on jaettu, ja viimeisenä vuorossa. Alkupää olisi varmaan maistunut paremmin, ja nyt jää ne varmimmat supermiehet kärjestä saamatta, mutta näillä mennään! Tylsää myös, että joutuu varaamaan aina kaksi pelaajaa kerrallaan, eikä tule useampaa kertaa sitä tunnetta, kun omaa vuoroa odottaa, että "älä nyt edellä oleva vittu varaa tuota pelaajaa X, joka on omalla listalla kärjessä".
 

Kuhta#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä, Liverpool, Sympatiat Saipalle
Jahas, kortit on jaettu, ja viimeisenä vuorossa. Alkupää olisi varmaan maistunut paremmin, ja nyt jää ne varmimmat supermiehet kärjestä saamatta, mutta näillä mennään! Tylsää myös, että joutuu varaamaan aina kaksi pelaajaa kerrallaan, eikä tule useampaa kertaa sitä tunnetta, kun omaa vuoroa odottaa, että "älä nyt edellä oleva vittu varaa tuota pelaajaa X, joka on omalla listalla kärjessä".
Ite olisin mielelläni ottanu tän tuplavuoro paikan. Teet varaukset ja sen jälkeen ei hetkeen tarttee olla taas "lavalla"
 

Hockey Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Kimi Räikkönen
Voi prkl, mieluummin olis varannut tuolla 10-20 sijoilla, mutta näillä mennään. Jos sieltä jonkun (Mc?)jeesuksen varaa huomenna, niin taatusti polvi paketissa viimeistään marraskuussa. Ehkä joku ironman-Kessel vois olla parempi.

Katsotaan, katsotaan...
Draft-tj 13h 28min.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Voi prkl, mieluummin olis varannut tuolla 10-20 sijoilla, mutta näillä mennään. Jos sieltä jonkun (Mc?)jeesuksen varaa huomenna, niin taatusti polvi paketissa viimeistään marraskuussa. Ehkä joku ironman-Kessel vois olla parempi.

Voithan sä varata vaikka heti..? Ainakin aiempina vuosina on drafti polkaistu käyntiin heti, kun järjestys on selvillä...
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Viime vuonna olin tulokkaana kisan neljäs ja saumoja siinä oli ihan viimeisellä kierroksella mennä ohi kolmanneksi, mutta taisi kosahtaa siihen, ettei Hellebuyck ollut edes maalissa viimeisessä ottelussa.

Tällä kaudella täytyy sitten hoitaa homma kotiin.

Pitikö tää hei maksaa etukäteen, että @Lico pääsee sijoittamaan johonkin Fortumin osakkaisiin nää meidän rahat?

Edit: siellähän se toisessa ketjussa luki, että maksu etukäteen
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lico

Hockey Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Kimi Räikkönen
Thank you to the draft host Lico, they've been most welcoming host here at Jatkoaika Keskustelupalsta this weekend.
The Hockey Puck are displeased to select at 1st overall and want to thank all the fans at Hockey Puck neukkukolmio draft party in Tampere.

With the 1st overall selection the Hockey Puck are "proud" to select Connor McDavid.

2nd overall selection of this draft belongs to @Filari
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ja heti odotellaan seuraavaa. Ei vittu. Uus arpa. Kiire kiire kiire.

F5… F5… Eikä vieläkään. Valitse nyt jo se pelaajas!!!
 

limini

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Pingviinit (+ suomalaiset)
Ymmärrän hyvin, että näin monen varauksen jälkee alkaa jo epätietoisuus siitä omast varauksest.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Kyl nyt ainakin top10 pitäs mennä alkuturbolla. :) Lähen nelossijalta kohta hetkeks pois linjoilta ja toivoin saavani pickin sisään ennen sitä.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voisin varmaa kohta puoliin heittää jollekin kahden pelaajan listan. :D Remonttihommia kotona, niin en ole päivistymässä koko aikaa täällä. Ei ainakaan minun takia tule sitten taukoa.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Voisin varmaa kohta puoliin heittää jollekin kahden pelaajan listan. :D Remonttihommia kotona, niin en ole päivistymässä koko aikaa täällä. Ei ainakaan minun takia tule sitten taukoa.
Mulle voi laittaa, kun en kuitenkaan itse pääse vielä piiiitkään aikaan itse varaamaan. :D
 

Hockey Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Kimi Räikkönen
Meni näemmä heti paletti sekaisin kun tuli todellinen ylläripylläri ykkösvarauksena. Kaikki listat uusiksi jne.
Joo, pahoittelut tästä. Otan opiksi ens kaudelle ja varaan vaikka Juho Lammikon ensimmäiseksi, pysyy joku järki tässä hullussa maailmassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös