Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2022–2023 Varausketju

  • 42 720
  • 711

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tage Thompson

Ja @Lösönen vuoroon seuraavaksi
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Aivan jäätävää settiä siellä veljillä yllä. Oma lista onneksi tehty just omaan vuoroon saakka, niin voin tien päältä valita tarvittaessa. Ehkä just sen viimeisen. :D
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Mites toi Skinnerin rookie kelpoisuus?

"Alle 26-vuotias syyskuun 15. päivänä, edellisellä kaudella enintään 25 pelattua runkosarjaottelua tai kahdella edellisellä kaudella alle 6 peliä kummallakin. "

Skinnerillä on
1 peli kaudelta 20-21
13 peliä kaudelta 21-22
 
Mites toi Skinnerin rookie kelpoisuus?

"Alle 26-vuotias syyskuun 15. päivänä, edellisellä kaudella enintään 25 pelattua runkosarjaottelua tai kahdella edellisellä kaudella alle 6 peliä kummallakin. "

Skinnerillä on
1 peli kaudelta 20-21
13 peliä kaudelta 21-22

Nedeljkovic oli viime kaudella rookie. Edeltävän kauden pelit 23 ja sitä edeltävän 4 ja 1.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames



Tuossa aika hyvin kiteytetty. Eli koska Skinnerillä ei ole väh. 6 peliä kaudelta 20-21, niin on edelleen tulokas. Näin minä ainakin asian käsitin. Tästä käytiin mm. @Lico kanssa pitkää pohdintaa viime kaudella tulokasvetoja asettaessa, ja tuo twiitti oli lopulta se, mikä selvensi ne tulokaspelaajan rajat. Tuo NHL:n oma määritelmä, kun on ainakin suomeksi käännettynä vähän tulkintoja herättävä.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Tuossa aika hyvin kiteytetty. Eli koska Skinnerillä ei ole väh. 6 peliä kaudelta 20-21, niin on edelleen tulokas.

Jes, kiitos tästä tarkennuksesta. Mä tartuin tohon lainaamaani muotoiluun "alle 6 peliä kummallakin". Mutta se on siis muodossa ei ole rookie jos on kahdella peräkkäisellä kaudella vähintään 6 peliä tai yli 25 peliä yhdellä. Ja ikärajoitteet.

Eteenpäin. :)
 

HIFK89

Jäsen



Tuossa aika hyvin kiteytetty. Eli koska Skinnerillä ei ole väh. 6 peliä kaudelta 20-21, niin on edelleen tulokas. Näin minä ainakin asian käsitin. Tästä käytiin mm. @Lico kanssa pitkää pohdintaa viime kaudella tulokasvetoja asettaessa, ja tuo twiitti oli lopulta se, mikä selvensi ne tulokaspelaajan rajat. Tuo NHL:n oma määritelmä, kun on ainakin suomeksi käännettynä vähän tulkintoja herättävä.

"Eligibility: To be eligible for the Calder Memorial Trophy, a player cannot have played more than 25 games in any single preceding season nor in six or more games in each of any two preceding seasons in any major professional league. Beginning in 1990-91, a player must not have attained his 26th birthday by Sept. 15 of the season in which he is eligible"

Juuri näin, koska kohta "in each of any two preceding" tarkoittaa, että "molemmilla (millä tahansa) kahdella edeltävällä".

Eli joko yhdellä yli 25 tai kahdella vähintään 6 niin et ole rookie.

Edit: Mun mielestä twiitissä väärin toi "consecutive years" on väärin. Riittää, että on pelejä esim 7,3 ja 8 kolmella kaudella. Ei mielestäni tarvitse olla peräkkäiset kaudet.
 
Viimeksi muokattu:

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Pajatso meni kyllä Merzlikinsin, Teräväisen, Ehlersin, Malkinin, Binningtonin ja O’Reillyn ym. menon myötä erittäin tyhjäksi. @Lico voi valmistautua. Lisään pian oman.
 

Esgo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit pre KHL
Jes, kiitos tästä tarkennuksesta. Mä tartuin tohon lainaamaani muotoiluun "alle 6 peliä kummallakin". Mutta se on siis muodossa ei ole rookie jos on kahdella peräkkäisellä kaudella vähintään 6 peliä tai yli 25 peliä yhdellä. Ja ikärajoitteet.

Eteenpäin. :)

Juuri tuon muotoilun mukaan minkä tässä esität minäkin rookien tulkitsen. Onhan noita aivot totaalisesti jumiin saaneita rajatapauksia näissä drafteissa tullut aiemminkin vastaan.
 

Hockey Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Kimi Räikkönen
Mulla meni vähän vihkoon tää aikataulutus, jos tässä tulee tuo 7-8 varausta tän illan aikana vielä, nii en pääse koneelle ja listoille ennen huomisaamua. Eli jos edettään mun vuoroon, niin varaus tulee vasta aamulla. Muutenkin lista eläny niin paljon, että ei pysty hatusta heittämään nimiä valmiiks.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Mulla meni vähän vihkoon tää aikataulutus, jos tässä tulee tuo 7-8 varausta tän illan aikana vielä, nii en pääse koneelle ja listoille ennen huomisaamua.

No hätä, täs eletää kuitenki lauantaita ni voi hyvinki olla muitakin viivästyksiä. Tosin salaa odotan et Filari saadaan pingattua about klo 02.00 aikoihin. :D
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerkesi ajamaan 950km autolla ja vähän käydä käpöstelemässäkin. Ja sopivasti kun sai perseen mökin penkkiiin, tulikin oma vuoro. Loput valinnat siis täältä Pyhä-Luoston kansallispuistosta. Täysin arvalla kun tarkoitus olisi reippaillakin.

Jatketaan edelleen hyökkääjillä:
Tomas Hertl

@Abdel
 

RetroRenttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarjasta riippuen
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös