Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2022–2023 Varausketju

  • 42 158
  • 711

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Noniin eli @Tombe76 pistähän joku toinen. Tuo McBain oli jo varauksessa @Lico lle.

EI kyllä nyt enää ehdi kun on jo laatukassarin scouttaus menossa, joka jäi viimeiseksi. Eiköhän @Lico löydä paremman tulokkaan vielä.

Mä muuten löysin tuon ukon niin että katsoin Daily Faceoffsista aamukaffeella kokoonpanot läpi ja listasin nimiä mistä en ollut ikinä kuullutkaan. Sit sen jälkeen kävin niitä läpi. Tämä sen jälkeen kun huomasin et kaikki kovemmat ukot, joista joskus olin jotain kuullut, oli jo mennyt. Melko varma pistenikkari siis kyseessä. Varmat 13 peliä ja 2+2.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tekisi mieli varata jo veskari, kun seuraavat ovat jo varanneet veskarit, mutta odotellaan kiltisti omaa vuoroani, ettei tule sekaannuksia muille.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaa, sieltä lähtee sitten se mun tuleva veskari pois... Täytyy varmaan katsella vielä toinen valmiiksi omaa vuoroa odotellessa.
No jos Vanecek oli mielessäsi, mutta odotellaas nyt. Toki jos oma varaukseni viivästyisi, niin annan oikeudet jolleki varata tuon minulle.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No jos Vanecek oli mielessäsi, mutta odotellaas nyt. Toki jos oma varaukseni viivästyisi, niin annan oikeudet jolleki varata tuon minulle.

Olihan se, 5 nimeä löin eilen paperille ja just kun luin ton NJ:n ketjun vielä läpi, lukitsin Vanecekin... Ja sit luin et vielä joku ottaakin ennen mua veskan (en käynyt muiden jätkiä läpi eilen).

Eli jatketaan scouttausta.
 

Hockey Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Kimi Räikkönen
Jälkiviisaana olis pitäny satsata tulokkaisiin aiemmin, mutta kaikkea ei voi saada.

Vanhoilla meriiteillä: Kevin Shattenkirk
Andersenin ja Raannan loukkeja toivoen: Pyotr Kotchetkov tulokkaaksi

@Filari
 

Hockey Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Kimi Räikkönen
Olis hauska tietää, millasia scouttausratkaisuja porukka täällä on tehnyt. Ite menin sillä 1/5 laiskan miehen ratkaisulla, että pidin vaan notepadissa varattuja nimiä ylhäällä ja scouttasin seuraavaa pelaajaa vasta vuoron lähestyessä. Kiinnostaa tietä, millasia pro ratkaisuja muut on tehneet. Ennustavan analytiikan koneoppimismallit jauhamassa jengillä?
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Kiinnostaa tietä, millasia pro ratkaisuja muut on tehneet. Ennustavan analytiikan koneoppimismallit jauhamassa jengillä?
Prosta ei mitään käryä. Sekametelisoppa viimekauden pistepörssiä, dailyfaceoffia, paria muun henkilön ranking listaa ja espn fantasyn pelaajaranking = joka valinnassa oli ihan kuutamolla mitä painottaa. Ei jatkoon.

edit. Riippuen miten picki tänne kilahtaa niin hetki menee et pääsee koneelle. Tän iltapäivän puitteissa kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Filari

Jäsen
Olis hauska tietää, millasia scouttausratkaisuja porukka täällä on tehnyt. Ite menin sillä 1/5 laiskan miehen ratkaisulla, että pidin vaan notepadissa varattuja nimiä ylhäällä ja scouttasin seuraavaa pelaajaa vasta vuoron lähestyessä. Kiinnostaa tietä, millasia pro ratkaisuja muut on tehneet. Ennustavan analytiikan koneoppimismallit jauhamassa jengillä?

En scoutannut yhtään :D vähän toi korisreissu vei koko hommalta pohjaa. Nyt sitten menty vaa sinnepäin.

Varaan kohta.
 

Boogey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voittamisen kulttuuri
Nyt meneekin jo kahden nimen välillä vaikeaks mutta luotetaan siihen että Jersey panostaa ostamaansa pelaajaan. Elikkäs, eikös eikös John Marino ollut vielä vapailla.

@RetroRenttu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös