Jatkoaikadeitti

  • 33 295
  • 124

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo, älkää nyt enää täyttäkö yv-boksiani tämän ketjun perusteella. Eräs onnekas nimittäin scouttasi varmaankin juuri tästä ketjusta kaikki parhaat ominaisuuteni, ja puoli vuotta yhteiseloa paukahtaa täyteen juurikin pian.

Kiitos kuitenkin yrityksestä kaikille nille lukuisille mieshahmoille, jotka postia laittoivat. Kyllä teillekin vielä joku yhtä ihana nainen löytyy...
 

Cassu

Jäsen
Onko kuinka monta oikeasti tärpännyt? Ihan huvikseni kyselen, että tiedän kirjotanko mitään vai tyydynkö vaan lukemaan muiden viestejä... Taidan valita jälkimmäisen. Olen niin hankala tapaus;)
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Soita.
 

Liitteet

  • man_with_a_very_big_cock.jpg
    man_with_a_very_big_cock.jpg
    55,3 KB · kertaa luettu: 1 219
Hyvä ja ajankohtainen ketju, sillä jos maajusseille riittää satapäin ehdokkaita, niin miksei sitten myös asiakirjoittajille?

Olen varreltani 190-senttinen ja n. puolitoistasataakiloinen insinööriopiskelija. Pukeudun yleensä silmälaseihin, farkkuihin sekä t-paitaan ja ryhtini on ylväs kuin aatelisella. En silti ole kovin varakas, mutta voin aina tarjota palasen halpasuklaata tai lasillisen maitoa. Olen luonteeltani rauhallinen, itsepäinen ja oudossa naisseurassa ujo. Ujous on kuitenkin vain hetkellistä ja pienellä lämmittelyllä minusta kehkeytyy varsinainen Ruuneperi. Juttujen tasosta ei tosin ole mitään takuuta.

Harrastan urheilun ja tietokoneen naputtelun ohella huuliharpun soittoa, lännenfilmien katselua ja country-musiikin kuuntelua. Olen ilmeisesti syntynyt n. 150 vuotta liian myöhään ja tyystin väärään maahan. Unelmanani onkin matkustaa aikakoneella takaisin Villiin Länteen ja rakastua saluunan tanssijattareen. Mikäli tunnistat itsesi liitteenä olevista kuvista ja haluaisit ratsastaa lehmipojan kanssa kohti auringonlaskua, niin ole hyvä ja ota yhteyttä. Puhelinnumeroni löydät luettelosta.
 

Liitteet

  • maverick.jpg
    maverick.jpg
    42,8 KB · kertaa luettu: 928
  • bravo1.jpg
    bravo1.jpg
    31,9 KB · kertaa luettu: 848
  • cardinaledx4.jpg
    cardinaledx4.jpg
    11,4 KB · kertaa luettu: 800
Viimeksi muokattu:

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Onko kuinka monta oikeasti tärpännyt? Ihan huvikseni kyselen, että tiedän kirjotanko mitään vai tyydynkö vaan lukemaan muiden viestejä... Taidan valita jälkimmäisen. Olen niin hankala tapaus;)

No sinun lisaksi ei ole tullut lemmenrunoja kun var... kailta. Odotellaan viela! Ma oon ihan ready!
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Unelmanani onkin matkustaa aikakoneella takaisin Villiin Länteen ja rakastua saluunan tanssijattareen. Mikäli tunnistat itsesi liitteenä olevista kuvista ja haluaisit ratsastaa lehmipojan kanssa kohti auringonlaskua, niin ole hyvä ja ota yhteyttä. Puhelinnumeroni löydät luettelosta.

Käviskö tuollainen lehmityttö?
http://l.yimg.com/img.tv.yahoo.com/tv/us/img/site/44/68/0000034468_20061031155906.jpg

IrGGun komian listan lisäksi itseäni viehättää allekirjoituksen Mordorin mustan kielen käyttö, hepparunotytöstä tuskin siis lienee kyse..

Oma ilmoitukseni voisi olla tyyliin "Hei tyttö, kaipaatko projektia?"
 
Täähän taitaakin olla sitä kuuminta hottia. Meikälle kans kelpais joku mimmi, tsubu, donna, kissa tai minkki. Eli eläimetkin käy varsin hyvin. Tai sit ihan vaan vaikka tyttö. Tottakai pitää olla fiksu ja nätti - ja rikkaat porukat. Tai sit itellään vaan massia hyvin. Kulunjakajalle olis siis paikka tarjolla.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
IrGGun komian listan lisäksi itseäni viehättää allekirjoituksen Mordorin mustan kielen käyttö, hepparunotytöstä tuskin siis lienee kyse..

Yksi sormus löytää heidät, se yksi heitä hallitsee. Se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee.

Eipä ole ollenkaan turha tyttö tuo IrGGu. :)
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Tiedättehän Trophy wifen? Joo, mä voisin olla sellainen Trophy boyfriend.

Antakaas kun selitän.

Tarkotan tietenkin Trophya siinä mielessä, kuin Prince of Wales Trophy on Trophy. Kukaan ei sitä varsinaisesti tavoittele. Kukaan ei sitä osaa arvostaa. Sen kanssa pitää hengata vaan sekunti, että saadaan kuva. Ja se sekuntikin on vaivaannuttavaa ja ärtymystä herättävää.

Sen sekunnin jälkeen se Trophy menee johonkin nurkkaan ja unohdetaan. Ei sen kanssa voi julkisesti esiintyä, eikä siitä viitsi puhua. Jos joku siitä mainitsee, niin puheenaihe vaihdetaan nopeasti johonkin muuhun.

Se on välietappi, yhden illan juttu. Mutta jos hommat sujuu siihen mallin, että se unelmien prinssi (lordi) ei koskaan osu kohdalle, niin kaikille asiaa ymmärtämättömille voi sitten sanoa, että onhan edes tollanen, ja se on kuitenkin parempi kuin ei mitään. Tavallaan. Mikä ihana tekosyy.

Joo, kyllä mä voisin olla sellanen.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen

M10

Jäsen
Ja hän on kuka? Joku metallimusapuolen laulaja? Vai sinä itse?

Voi olla, että tulee huti, mutta eikös kuvassa ole Varg Vikernes, yksihenkisen Burzumin komppikitaristi?

34-vuotias unelmavävy. On eloisa, lämmin ja mielikuvituksellinen luonne. Kirjoittanut kirjojakin. Tappoi tosin Mayhemin kitaristin, mutta näitä nyt tulee kelle tahansa. Mayhemin johtohahmo käänsi selän pelitilanteessa. Puukotettavan vastuu, missä pelaa? Natishommatkin on jääneet. Oli tietääkseni ehdolla Nightwishin laulajaksi, sillä laulaa kuin enkeli.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voi olla, että tulee huti, mutta eikös kuvassa ole Varg Vikernes, yksihenkisen Burzumin komppikitaristi?
Niinpä tietty... olisihan tuon Vargin pitänyt soittaa kelloja. Näytti sen verran säyseältä runoilijapojulta, ettei osannut yhdistää jotenkin ajatuksissa. Kai sitä kuvittelisi, että kyseessä on mustatukkainen, mustapartainen palavasilmäinen psykopaatti kun puhutaan Vikernesistä. Naama voi hämätä... varokaa.
 

J.Petke

Jäsen
En ole yhtä paha kuin Varg Vikernes. Olen myöskin hyvin epätoivoinen joten kaikki rikkaat käyvät. Kaiken pahan päälle olen romant.......rooman kannattaja.

Runoja en osaa kirjoittaa
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Heips.

Kiihottavaksi tiedoksi vaativalle naiselle, olen tarpeen tullen poikamies.

Ollessani nuori ja naiivi, minulle merkitsi naisessa vain ja ainoastaan ulkonäkö. Nyt varttuneenpana ymmärrän, että myös varallisuus on tärkeää.

Haluan paneutua ja tutustua siihen, mitä sinulla on korvien välissä, ja suurin piirtein metri siitä alaspäin.

Sporttisuus on tärkeää. Itse olen hankkiutunut eroon kymmenistä kiloista vastenmielistä läskiä. Heitin akan ulos kämpästä. Hänellä oli täydellinen vartalo, valitettavasti vain liikaa läskiä sen ympärillä.

Suhdettamme emme rasita turhalla riitelemisellä. Teet vain kuten käsken ja kaikki on kunnossa.

Toivottavasti et ole omistushaluinen tai mustasukkainen. Ymmärrät etten ole yksinomaan sinun omaisuuttasi. Myös toisilla naisilla on oikeus minuun, aivan kuten sinullakin.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hei!

Olen vanhapiika Pohjoisesta Savosta, Kuopion kaupungista ja etsin itselleni rakastajaa. Iältäni olen sinua noin puolet nuorempi, luonteeltani ihana muulloin kuin aamuisin ja elämän asenteeltani verrattavissa hamsteriin.

Sinulta odottaisin valtaisan pankkitilin lisäksi mm. ymmärtäväisyyttä ja täydellsitä kroppaa. Toivoisin luonteesi muistuttavan lähinnä kultaistanoutajaa, makuukammarissa sen sijaan odottaisin tiikerimäisiä liikkeitä.

Minua ei suinkaan haittaa jos pelaat työksesi jääkiekkoa, ymmärrän täysin,jos et ole mikään ruudinkeksijä. Ei tässä mitään shakkikerhokaveria olla etsimässä. Myös futarit, lääkärit ja muut arvostetut ja rikkaat miehet sulattavat sydämmeni päällä vallitsevan ikiroudan.

Kuvalliset hakemukset yksityisviestein.

Terveisin Nemi.
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Onko kuinka monta oikeasti tärpännyt? Ihan huvikseni kyselen, että tiedän kirjotanko mitään vai tyydynkö vaan lukemaan muiden viestejä... Taidan valita jälkimmäisen. Olen niin hankala tapaus;)

Vai löytyy JA:n vähäisestä naiskansasta vaikeaKINko tapaus (rohkenenko epäillä??;)) Ihan varmasti jokaisella hakijalla on tärpännyt ja tullut juuri sellainen nainen vierailemaan makuuhuoneessa joista kirjoitimme naiset-ketjussa kriteereiksi. Tämä tieto on faktaa. :D


-Cactus-
 

Cassu

Jäsen
Vai löytyy JA:n vähäisestä naiskansasta vaikeaKINko tapaus (rohkenenko epäillä??;)) Ihan varmasti jokaisella hakijalla on tärpännyt ja tullut juuri sellainen nainen vierailemaan makuuhuoneessa joista kirjoitimme naiset-ketjussa kriteereiksi. Tämä tieto on faktaa. :D


-Cactus-

No aina pitää porukassa olla joku musta lammas... No enpä sitten mitään kirjottele vaan naureskelen muille;) On paljon parempi vaihtoehto jos kerta kaikkia halukkaita on onnistanu
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Kovin on hiljaista tässä ketjussa ollut, onkohan syksy käynyt niin pahasti päälle, ettei edes seuranhaku innosta? Sateilla ja myrskyissähän tätä deittiä tarvitaan. Tai sitten kaikki tänne kirjoittaneet ovat vaan jo löytäneet etsimänsä.

Itellä olis hakusessa semmonen, sanotaan nyt about n. 17-20v tiskikone, mielellään vähänkäytetty. Ei väliä onko vaalea vai tumma design. Tarpeeksi pieni kuitenkin että mahtuu tänne yksiöön. Hiljanen käyntiäänti olisi plussaa ehdottomasti. Ei saa savuttaa, läpiveto-efekti kun ei onnistu täällä yhdellä ikkunalla. En syö paljoa, ja silloin tällöin ulkona Hese-mätöllä ym., niin ei kotolautaset likaannu ihan joka päivä. Lämmin koti luvataan, sähkö ja vesi myös.

Olisipa jo aprillipäivä. Ja älkää naiset ottako tästä pulttia. Jatkoja kaikille!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hei naiset! Etsin naista, jolle en paljon vaatimuksia aseta:

- Naissukupuolen tulee olla syntymässä saatu.
- Nainen ei saa olla kiinnostunut liikaa penkkiurheilusta, ei varsinkaan jääkiekosta.
- Keskustelupalstoilla naisen ei pidä käydä.
- Hyviä kirjoja täytyy lukea, minä määrittelen hyvät kirjat.
- Paskoja radiokanavia ei pidä kuunnella. Paskoja radiokanavia ovat mm. NRJ, Voice, Nova, Dei, Suomi pop, Radio Rock (Korporaatiota saa podcasteinä kuunnella) ja yleensäkin kaikki kaupalliset kanavat. Radio City on joskus ok, Radio Puhe ja Nostalgia ovat hyviä.
- Paskoja tv-ohjelmia ei saa katsoa. Paskoja tv-ohjelmia ovat lähes kaikki. Sisustusohjelmia katsovat naiset ovat pahimpia.
- Suoritettu yliopistotutkinto on pakollinen. Paitsi jos olet vielä sen verran nuori, ettet ole vielä valmistunut
- Koirista saa vähän tykätä mutta niitä ei saa olla itselläsi. Eikä mitään muitakaan eläimiä saa olla. Akvaario välttää jos osaat perustella asiasi hyvin.
- Yhdyntäteitse saatu orgasmi sinun tulee saada. Ainakin minun kanssa, muista ei niin väliä.
- Lapsia sinulla ei saa olla.

Lopuksi lyhyesti yleisiä kriteerejä: Et tupakoi, et ole läski, olet perusterve, et ole tatuoitu, et lävistetty (korvakorut saa joskus olla), hiusten pitää olla naismaiset ja ainakin jossain määrin pitkänlaiset, tissisi ovat vähintään selkeästi B-kokoa, ei yli D:n, shoppailu ei ole intohimosi, et ole vihervasurikommari etkä siis pössyttele, et vihaa kumpaakaan vanhempaasi, kotisi ei saa näyttää Inno-modernilta, et puhu Turun tai Satakunnan murretta, käyt töissä ja/tai opiskelet (paitsi jos olet niin rikas, ettei tarvitse), olet agnostikko, Paavo Väyrynen on mielestäsi nero, inhoat Keskusta-puoluetta, et äänestä persuja, Kokoomusta, Vihreitä, RKP:tä, Vasemmistoliittoa, Kristillisiä, Kokoomusta, sen sijaan Demareita ehkä joskus äänestät mutta vastentahtoisesti, etkä niitäkään läheskään aina. Mitään kommareita tai natseja et tietenkään äänestä. Et saa olla latta- tai läskiperse.

Ystävällisin terveisin,
Kesä yhdessä?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Veikeä opiskelukaverini, terveisiä muuten Evijärven miehelle, kuvaili deittikriteerit suunnilleen seuraavasti:

1) Kohde on nainen.
2) Kohde hengittää.
3) Hätätilassa pykälän 2 kohdalla voidaan joustaa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Veikeä opiskelukaverini, terveisiä muuten Evijärven miehelle, kuvaili deittikriteerit suunnilleen seuraavasti:

1) Kohde on nainen.
2) Kohde hengittää.
3) Hätätilassa pykälän 2 kohdalla voidaan joustaa.

Minä voisin joustaa tarpeen tullen tuosta ykköskohdastakin sen verran, että jos tohtori Antonio Banderas on valmistanut itselleen jostain koekaniinistaan naisen, ja tällä naisella on Elena Anayan keho viimeistä piirtoa myöten, niin kelpaa kyllä minulle, kunhan on uusi henkinenkin identiteetti kunnossa eikä hehkeä Elena mörähdä sängyssä olevansa "Pera vaan".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös