Jatkoaikadeitti

  • 33 291
  • 124

#104

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jumalaton adonis ilmoittautuu seuranhakuun. Olen uskovainen, jos sinulla on jumalattomat tissit. Etsin naisia. Ikähaarukka 18-19. Tanssiminen on lähellä sydäntä, toivottavasti sinullakin. Vaakamambo on suosikkini. Harrastan myös muuta urheilua säännöllisesti, kropallani on varaa käydä myös baareissa. Tarjoan sinulle korkeintaan yhden illan, palkallani on turhauttavaa käyttää rahat halpoihin naisiin. Ensitreffeillä olisi suotavaa jos pukeutuisit kokovartalon peittävään vessapaperikääröön, päivystän rautatieasemalla. Tulen, jos annat. Soita rohkeasti ! Numero löytyy puhelinluettelosta.
Ps. En polta enkä tupakoi.
 
Viimeksi muokattu:

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei Nainen!

Onko "miehesi" kiinteistövälittäjä? Patsasteleeko tuo viikonloput rikkinäisen korkkimaton päällä, nojaillen rennosti repeytyneeseen tapettiin, yrittäen luoda kehonsa peitolla uskottavaa illuusiota myyntikohteensa kohtalaisesta kunnosta? Hilooko hän esittely-kylttejä työsuhde Ooppeliinsa silloin, kun Sinulla on vapaa-aikaa? Komuaako kaveri pakasteestanne vihdan saunaseuran iltamiin, silloin kun Sinun tekisi mieli Miestä?

Ymmärrän, se syö Naista nälkäisen lailla.

Vaan eipä hätää, sillä tämän ilmoituksen kautta Sinun on mahdollista päästä Miehen makuun kaikilla mausteilla. Sillävälin kun kiinteistönvälittäjävässykkäsi jakaa hillomunkin tahmaamin sormin sommittelemiaan huoneistoesitteitä, saattelen Sinut sunnuntai-iltapäivisin erotiikan kiehtovaan maailmaan. Näppäilen kehostasi sulosoinnein Stairway To Heavenin ja Porilaisten Marssin siinä missä kaksiokauppiaasi sekoaa nokkahuiluineen Ukko-Nooaan. En vain täytä toiveitasi, vaan luon uuden unohtumattoman unelman, jota Sinun ei tule koettaa kotona. Nämä stuntit vaativat osaavaa harrastajaa - luukkudiilerin kanssa tulee vain paha mieli.

Lupaan paljon, mutta annan enemmän.

Tämä tarjous koskee vain kiinteistövälittäjäjien ikeessä riutuvia rouvia. Tavaraa on rajoitetusti, joten palstan "omat" kiinteistövälittäjävaimot saavat pienimmät jonotusnumerot. Tervetuloa rouvain sunnuntai-iltapäiväkerhoon. Palvelun tarjoaa Rööri.

Oliko muita jalan?
 
P

Playerofthegame

Viinaan menevä, ladalla ajava 57v. poikamies etsii kaltaistaan tasokasta naisseuraa. Oon uskollinen ku en oo ikinä ennen ollu naisen kans. Erikoisuutena voisin sanoa, että osaan runkata molemmilla käsillä yhtä hyvin.
 

Cassu

Jäsen
Voi voi... Kaikki ovat liian vanhoja äijiä mulle, mutta jatkakaa miehet samaan malliin! Kyllä joku vanhempikin nainen vielä näillekin sivuille eksyy:)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Saana kirjoitti:
Voi voi... Kaikki ovat liian vanhoja äijiä mulle, mutta jatkakaa miehet samaan malliin! Kyllä joku vanhempikin nainen vielä näillekin sivuille eksyy:)
Sanovat, että näytän ikäistäni paljon nuoremmalta!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
1Timer kirjoitti:
Stadin keskustassa ei asu yhtaan Assat-fania. Varma tieto!
QUOTE]

Ihan väärä tieto. Vellu Ketolan kahta missi-tytärtä voi ainakin bongailla IFK-Ässät matseissa. Kannattaa kokeilla.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hauska keksintö tämä ketju! Toimivuudesta voi olla montaa mieltä :P
 

redpecka

Jäsen
Minä voisin haluta treffata kaikkia näitä vitun runkkarinäsäviisaita, joko seksin merkeissä tai ihan vaikka kahvilla. Älkää peljästykö, olen pasifistinatsi tarvittaessa. Silti luulen että oikeasti haluaisin tässä aadeehoodeessä jotain seuraa. Mielellään ihmisistä ja paljon.

En tiedä miten elämä jatkuu, sanoi hän.
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Mukavaa, että naista saa nykyään täältäkin, lätkäsaitilta.

Hei kaikki naiset, tässä juuri ulkomailta palannut äärettömän omillaantoimeentuleva Lentäjäkapteeni-kirurgi, purjehdusta harrastava runollinen ammattijääkiekkoilija joka haluaisi jakaa elämänsä Ullanlinnan huvilassaan.

Ehkä hieman itsestäni. Olen n.191.1/2 cm. pitkä ja painoni, treenikaudesta riippuen, on siinä 91-140 kg-välillä. Olen tuuheatukkainen charmantisti rintakarvoistani harmaantunut ja odotankin sinulta nainen hieman edes manikyrin taitoja.

Sinä voisit olla joku nainen. Pikaista vastausta minulle, elegantille huippumeklarille, Suuren firman pääjohtajalle ja päärille.

nim.merk. Yhteinenkö kevät kiertoradalla?
 
Viimeksi muokattu:

Anton

Jäsen
Enhän minä mikään kylänsonni ole, mutta minulla on Brahmaanin ruumis, Horuksen mieli ja keväisen perhosen lempeä sielu. Eihän sitä kukaan päällepäin usko, mutta kun oma äiti aamiaispöydässä aina kertoo näin.

Vapaa-aikanani minä harrastan urheiluautoja, valokuvamalleja, haukanmetsästystä, renessanssitaiteen keräilyä, joskus viikonloppuisin käyn maamiesseurantalolla tansseilla ja tietysti maksan sinun bussimatkan tänne meidän maitotilalle.

Arvostan, että parittelukumppanini on vastakkaista sukupuolta, samaa eläinlajia ja hengittää - olen valmis kyllä tinkimään, joten kaksi kolmestakin riittää hyvin. Sinun ei tarvitse olla kovin kaunis, sillä voimme rakastella pimeässä ja olen melko ujo.

Terveisin, sinun Perhosprinssi
 

Veijari

Jäsen
Annetaan vaihdossa hyvään kotiin 70-luvun lopun mallia oleva, vähän ajettu ja hyvin huollettu, kotimainen, varsin oiva menopeli, jolla on tosin vähän nivelongelmia ja kitinää siellä täällä. Vaihdetaan mielellään nuorempaan yksilöön, vähän ajettuun, kohtuu kilometrit edessä. Värillä ei väliä. Välirahasta sovitaan tapauskohtaisesti.
 

Mustaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
26-vee, raitis, moottoriajoneuvoista, luonnosta, pizzasta ja musiikista pitävä penkkiurheilija-maalainen, jolla liikunnallisia harrastuksia useita. Komea nokka ja ruskeat silmät. Sain ekan kerran 14-vuotiaana ja heti perään 22-vuotiaana.

Haen seuraa vain tositarkoituksella tavoitteena kumppaniksi raitis nainen, alle 70 kg.
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Täällä onkin aika monta peräkammarinpoikaa ja muutama likainen vanhamies.

Itse päätin juuri tehdä asialle jotan ja sen tautta tilasinkin juuri 500kpl kortsua netistä kun se oli sopivampaa kuin kantaa niitä viiden paketeissa kaupan kassalta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
solamnic76 kirjoitti:
Itse päätin juuri tehdä asialle jotan ja sen tautta tilasinkin juuri 500kpl kortsua netistä kun se oli sopivampaa kuin kantaa niitä viiden paketeissa kaupan kassalta.
Kannattaa käyttää ne sitten mahdollisimman tehokkaasti, sillä kortsutkin menee vanhaksi ja sitten niistä ei enää ole kuin ilmapalloiksi!

Ei varmaan olisi kovin kiva omistaa useampi sata käyttökelvottomaksi mennyttä kondomia...

Nimim. Munassani Oli Kerran
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ted Raikas kirjoitti:
Ei varmaan olisi kovin kiva omistaa useampi sata käyttökelvottomaksi mennyttä kondomia...
Puhumattakaan jälkiseuraamuksista, kun sinulla on useampi sata käyttökelvotonta äpärää.

Noh, onkos niitä deittejä ilmaantunut? Itse etsin kaukosäädintä, tositarkoituksella.
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Ted Raikas kirjoitti:
Kannattaa käyttää ne sitten mahdollisimman tehokkaasti, sillä kortsutkin menee vanhaksi ja sitten niistä ei enää ole kuin ilmapalloiksi!

Ei varmaan olisi kovin kiva omistaa useampi sata käyttökelvottomaksi mennyttä kondomia...

Nimim. Munassani Oli Kerran

Pitääkin tarkastaa parasta ennen päiväys, hittolainen. Tai muuten pitää runkkia ne itse täyteen ettei mennyt rahat hukkaan. Ajattelin että noilla mennään seuraava vuosikymmen minun flaksilla.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
bozik kirjoitti:
Saako säälistä, kannatan Jokereita ?

- No, ei sitten.
Sääli on sairautta - kuten sanonta kuuluu. Saipalainen ystäväni tosin kyllä seukkaa jokerilaisen kanssa. Mielestäni se on tosirakkautta se.
Kuule bozik, meikäisen täytyisi pystyä kykenemään kunnioittamaan miestä. Joten -öh- ymmärtänet siis yskän. Maailmassa ei voi olla kahta niin tosirakkautta kuin ystävilläni.
Karua.
;p

edit: lisäys: Mutta voit sää varmaan silti saada - joltakin. Jou.
 
Viimeksi muokattu:

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miehien puutteessa

Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Itse etsin kaukosäädintä, tositarkoituksella.
Minä taas Puutarhuria. Ihan minkälainen tahansa kelpaa kunhan tietää teoriatasolla kaiken puutarhanhoidosta ja on kova poika neuvomaan.
Fyysisesti ei tarvitse itseään rasittaa sillä teen kyllä hommat jos joku neuvoo.
Tämä puutarhurismies olisi sellainen tray auts, auts´-juttu, ehkä tuohon kesäkuun puoleenväliin.

Tuon tarhurin rinnalle ottaisin osa-aikaisen pesulanomistajan, lopunikäiseen suhteeseen. Hää sais mielellään olla jonkun kokoinen ja näköinenkin, mutta pääasiassa ahkera ja taitava pyykin käsittelijä. Vastapalveluksena teen IHAN mitä vaan kunhan mun ei koskaan enään tarvitse vaivata päätäni pyykkijutuilla.

No joo, kaikista eniten tarvitsisin kallonkutistajamiestä. Olis ihan kiva tietää minkälainen pimeä hetki minulla on ollut ammattiani valitessa.
Ja sekin olisi kiva tietää voiko tällainen tavallinen ihminen tulla hulluksi ihan tosta vaan kun työt alkaa vähän rasittaan.

Ai niin, minähän olen siis nuori, pitkä, hoikka, tumma, kaunis perijätär...

Terveisin koo
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
koo kirjoitti:
Ai niin, minähän olen siis nuori, pitkä, hoikka, tumma, kaunis perijätär...

Nyt, Mervi, suu suppuun siellä :)

Täällähän on toinen toistaan upeampia ehdokkaita! Jotenkin kyllä tuo Röörin tarjonta oli tavanomaista kiehtovampaa nyt kun se ei ole sallittua. Mutta olettaen, että saisin sen kiinteistövälittäjäheebon koukutettua, (käykö Peter White? Melkein kiinteistövälittäjä kumminkin ja hyvinkin kuvaamasi vässykän oloinen) ja siten paikan jonossa - onko mitään mahdollisuuksia ehtiä edes kolmen ensimmäisen joukkoon? Yhdeksännen kohdalla saattaa jo Röörinkin kunto pettää.
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Ted Raikas kirjoitti:
Kannattaa käyttää ne sitten mahdollisimman tehokkaasti, sillä kortsutkin menee vanhaksi ja sitten niistä ei enää ole kuin ilmapalloiksi!

Ei varmaan olisi kovin kiva omistaa useampi sata käyttökelvottomaksi mennyttä kondomia...

Nimim. Munassani Oli Kerran

Parasta ennen päiväys on tammikuu 2010. Tämä tarkoittaa nyt sitä että on neljä vuotta aikaa polttaa 500 kortsua. Tämä on 125 kortsua / vuosi. Se tarkoittaa suojattua sukupuoliyhteyttä joka kolmas päivä.

Varmaa seksiä luvassa 500 yhdyntää. Jokohan tähän koukkuun joku neitokainen nappaisi?

EDIT: Minä olen nuuka rahankäyttäjä ja jos se minusta on kiinni, nuo kortsut käytetään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös