Itsestäänselvyyshuumoria

  • 188 972
  • 685

J.Petke

Jäsen
Tuuri-ohjelmasta tuli mieleen tuo, että kun joku esim. kauppa tarjoaa kahvia ilmaiseksi niin on aina hauskaa tokaista siinä jollekin kaverille, että "tule kahville, minä tarjoan".
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Tuuri-ohjelmasta tuli mieleen tuo, että kun joku esim. kauppa tarjoaa kahvia ilmaiseksi niin on aina hauskaa tokaista siinä jollekin kaverille, että "tule kahville, minä tarjoan".
Joo tää sama on meillä töissä jossa on ilmaiset kahvit ja teet. Että jos joku auttaa jossain hommassa niin pitääpä oitis olla niin noheva ja todeta "tarjoan kahvit". Njääääääähhhh!
 

d2uce

Jäsen
Tuuri-ohjelmasta tuli mieleen tuo, että kun joku esim. kauppa tarjoaa kahvia ilmaiseksi niin on aina hauskaa tokaista siinä jollekin kaverille, että "tule kahville, minä tarjoan".

Samassa ohjelmassa joku toinen lihava mies kertoi pudottaneensa painoa puoli metriä. Hartioista vyötärölle. Muutenkin kyseinen tapaus oli aikamoinen itsestäänselvyyshuumoriautomaatti, kun kertoi konjakkia asuntovaunussa juodessaan, että hänelle kelpaa vanhakin konjakki.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tällainen uudenkarhea kun joku kompastuu, niin täytyy tietysti kysyä "mitä löysit". On kylläkin jo niin kulunut, että sitä käyttää vain perusjampat, jotka hiihtopipoineen paahtavat vielä 80-lukua.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Samassa ohjelmassa joku toinen lihava mies kertoi pudottaneensa painoa puoli metriä. Hartioista vyötärölle.

Tuosta tulikin mieleeni se, että kun Juice aikanaan oli sairaalahoidossa ja paino putosi vaikka kuinka, niin hän itse ei halunnut ilmoittaa painonpudotusta kiloissa, vaan litroissa. Ehkä kuvastikin paremmin sitä, minkälaista massaa kehosta lähti. Onneksi tämä ei ole vakiintunut itsestäänselvyyshuumorin sinänsä hienoon taiteenlajiin.
 

Siiklake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rehvastella muille miten jaksaa vetää 50 leukaa putkeen ja alkaa sen jälkeen vetämään itseään leuasta.
Niin alkeellista niin alkeellista.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
En tiedä, kuuluuko tähän ketjuun tai onko jo esiintynyt, mutta ainakin usein näitä kuulee ja olen itsekin sortunut kyseisiin.

"Lähti kuin (hauki rannasta) talonmies jäiseltä peltikatolta"
"Eteenpäin vaan sano mummo lumessa"

Sitten tietysti ainakin tähän ketjuun kuuluvat pääsiäisen tavoin jouluna viljellyt itsestäänselvyys vitsit/latteudet:

"Saisko sitä joulupiparia"
"Tuliko Pukki sisälle asti" jne.

Mutta ehkä yksi raivostuttavimmista on tuolla aikaisemmin kerrottu: "Pitää kysyä hallituksen puheenjohtajalta" - Tässä vaiheessa tekisi aina mieli tirvasta henkilöä joka tuon ulostaa suustaan.

Edit: Jaahas, noi ei mennyt montaa sekuntia niin olin jo kirjoittamassa itsestäänselvyysviestiä Facebookissa liittyen kissa eläimeen - jossa sitten sivussa viittauksia naisiin. Sitten toinen mihin sorruin joku päivä sitten, ei pitäisi, mutta en voinut vastustaa kiusausta kun kaveri laitto Facebookiin, että tulipa vedettyä hyvä lenkki - HK vai Saarioinen?
 
Viimeksi muokattu:

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Tuossa sairaaloiden käytäviä kolutessa kun joku hoitohenkilökuntaan kuuluva tulee vastaan viemässä potilaalle rollaattoria (aka Harley Parkinson), pitää aina kysäistä: "Eivät sitten vielä eläkkeelle päästäneet?"
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Huonoin ikinä: -Palataan astialle

Toiseksi huonoin, sovellus edellisestä: -Palataan kulholle

Perustavaraa vuosikymmenestä toiseen: -Lapsi on isänsä näköinen, mutta onneksi terve

Kaikkien aikojen kipeimmäksi nostan sen, että on olemassa oikeasti henkilöitä, jotka käyttävät tällaisia t-paitoja:

-CoscenCorva kirjoitettuna CocaColan logotypolla
-Isäntä
-Emäntä
-Äijä
 

Nick Neim

Jäsen
Joo. Toisaalta minusta tuo kysymys "oletko pahassa paikassa?" on niin idioottimainen että siihen kuulukin vastata jollakin itsestäänselvyyshuumoripläjäyksellä. Jos paikka on paha, ei puhelimeen vastata!

Ite ainaki kysyn lähes aina jos soitan jotain "tärkeää" puhelua (= kavereille soittaessa en kysy). Joku saattaa esimerkiksi ajaa autolla ja olla pian kotona, mutta siitä huolimatta vastata puhelimeen. Kysyttyäni kyseisen kysymyksen, moni sanoo soittavansa ihan hetken päästä uudelleen, kunhan pääsee kotiin.

Ei sillä pahalla paikalla välttämättä tarkoiteta sitä, kykeneekö hän puhumaan puhelimeen. Enemmänkin järjestelystä kysymys, minun mielestäni.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Edellisen nimimerkki on miu mielestä määrätynlaista itsestäänselvyyshjyymöriä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
"Lähti kuin (hauki rannasta) talonmies jäiseltä peltikatolta"

Lähti kuin näkö Timo T.A. Mikkoselta.

Minä en harrasta ollenkaan Timo T.A. Mikkonen -huumoria, kerron vain mikä on jonkun toisen oma keksimää huumoria. "Huumoria" se on.
 

Zago

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsenäisyyspäivä lähestyy ja eikös joka tuutista saa taas kuulla itsestäänselvyyshuumoria. "Mitäs teet itsenäisyyspäivänä? Ootko Tarjan kemuihin menossa?" Ja lukemattomat muut vastaavat muunnelmat siitä kuinka on joko itse kutsuttu linnan juhliin tai tiedustelut onko muita kutsuttu. Tänään sain kuulla vastaavaa ainakin kolmesti. Eiköhän huomenna vielä tuplata tuokin luku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös