Itsestäänselvyyshuumoria

  • 188 974
  • 685

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Osuvampi nimi ketjulle olisikin esim. "Paskat vitsit joita kuulet aina samassa tilanteessa".

Jos kuulet jotain aina samassa tilanteessa niin sehän on silloin... itsestään selvää! Eli siis tuollaisessa tilanteessa kuultu huumori on itsestäänselvyyshuumoria.

Mutta makuasioita sanoi koira kun muniaan nuoli. Hyvää huumoria tuokin, en tosin tiedä mihin genreen tuo sitten menisi.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Your mom is so fat she should consider changing her diet and exercising more.

How many electricians does it take to change a lightbulb? - One.

What do you call 100 lawyers at the bottom of the ocean? - A horrible boating accident.

What's blue and smells like red paint? - Blue paint.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Montako Hurriganes-fania tarvitaan vaihtamaan sähkölamppu?

Kaikki. Yksi vaihtaa sen ja loput miettii, että miten Remu Aaltonen sen tekisi...:)
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Syntymäpäiväni on liputuspäivänä, joten valitettavasti joka vuosi murjaisen vitsin, jossa kerron olevani varmasti merkittävä mies kun merkkipäiväni vuoksi oikein koko maassa liputetaan. En mä edes kuvittele olevani hauska, mutta sieltä se vaan joka synttäri tulee.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Joskus/usein kuulee huomautettavan nk. "uimalakki-miehille", että:

"Onpas sulla pitkä naama pestäväksi"

Tuohon pitää aina vastata: "...mutta vähemmän tukkaa kammattavana".
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Joskus/usein kuulee huomautettavan nk. "uimalakki-miehille", että:

"Onpas sulla pitkä naama pestäväksi"

Kaljuna tässä itse oleskelen ja yksi lempilausahduksistani on:

"Onpa äijällä otsaa, ihan niskaan asti"
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Usein kuulee jonkun urheilijan tai joukkueen epäonnistuessa: "Itse pitäisi olla tuolla pelaamassa, eihän tuo/nuo saa mitään aikaan!"

Ja toinen lähes samankaltainen on, kun esim. jääkiekkoilija epäonnistuu varmassa maalipaikassa: "Itsekin olisin pistänyt sisään tuosta paikasta!"
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Lähes joka kerta kun menee VR:n tai Matkahuollon tiskille jonottaan lippua ja asiakaspalvelija kysyy että onko minkäänlaisia alennuksia niin eiköhän joku valopää sano:

-Ei oo mitään, mut sä voit laittaa kaikki mahdolliset.

Ja kovin usein, joka kerta koko saatanan sali alkaa nauraa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Iloisissa tunnelmissa kuuluu aina sanoa:
-Viimeksi oli näin hauskaa anopin hautajaisissa!

Eläkkeelle jäänyttä henkilöä pitää aina muistaa tervehtiä:
-No, mitäs oloneuvos!
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Miesasiakas tulee kyselemään hintoja ja katselemaan paneeleita/lattialaminaatteja/terassiemneitä yms. Ennen lopullista päätöstä ja kaupan lukkoonlyömistä "Täytyy kysyä vielä hallituksen puheenjohtajalta mielipide."
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Munajutut pääsiäisen aikaan ovat itsestäänselvyyshuumorikamaa myös.

Ajattelitko toivottaa kaikille "Munarikasta Pääsiäistä"?
Pääsiäinen on ihan täyttä painajaista tämän huumorin vihaajalle. Jessus kun kaikki muna-aiheiset kaskut väännettiin tänäkin vuonna tyopaikalla uudelleen ja uudelleen.

"ootko jo töissä vai onko vielä munaa suussa" Helvetti.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rengasliikkeessä työskennellessä kuulee hyvin usein muutaman keskustelun.

Asiakas:Haluaisin ostaa uudet renkaat.
Myyjä: Millaiset saisi olla?
A: Mustat ja pyöreät mielellään.

A:Haluaisin ostaa uudet renkaat.
M: Millaiset saisi olla?
A: Hyvät ja halvat.
M: Elikkä kahdet renkaat?

Renkaan vaihdon jälkeen asiakkaat keksii yleensä hyvin omaperäisen ja hauskan heiton: Sehän kävi nopeasti,ihan kuin formuloissa!

Kyseisessä paikassa kävi myös silloin tällöin poliisiautoja renkaitten vaihdossa,yleensä näissä autoissa on renkaat ajettu melko loppuun.tällöin on asentajien hyvä todeta että: onneksi ette törmänneet poliiseihin matkalla,nämä on ihan sakko kumit.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Rengasliikkeessä työskennellessä kuulee hyvin usein muutaman keskustelun.

Asiakas:Haluaisin ostaa uudet renkaat.
Myyjä: Millaiset saisi olla?
A: Mustat ja pyöreät mielellään.

A:Haluaisin ostaa uudet renkaat.
M: Millaiset saisi olla?
A: Hyvät ja halvat.
M: Elikkä kahdet renkaat?

Renkaan vaihdon jälkeen asiakkaat keksii yleensä hyvin omaperäisen ja hauskan heiton: Sehän kävi nopeasti,ihan kuin formuloissa!

Kyseisessä paikassa kävi myös silloin tällöin poliisiautoja renkaitten vaihdossa,yleensä näissä autoissa on renkaat ajettu melko loppuun.tällöin on asentajien hyvä todeta että: onneksi ette törmänneet poliiseihin matkalla,nämä on ihan sakko kumit.
Tulipas tästä mieleen legendaarinen rallipätkä mieleen:

Jossain rallilähetyksessä haastattelija kysyy Kankkuselta: "Minkäslaiset renkaat sulla on?" johon Kankkunen vastaa "Mustat ja pyöreät Pirellit."

On sitten itse suomennettu siitä pätkästä, johon vielä nopea Youtube linkki.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tänään tuli taas käytettyä ikivanhaa itsestäänselvyyshuumoria: noin kymmenen hengen porukassa tuli juttua vapputilpehööreistä, jolloin minä poika murjaisin, että "ei sunkaan, Virtanen*, olisi tarvinnut sitä naamaria vielä päähän laittaa."

Yllättäen koko porukka nauroi vaikka mulle tuli heti nanosekunti "vitsini" jälkeen että vittu oli vanha ja huono.

*nimi muutettu, mahdollisesti
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Jos jossain haisee ja joku tulee haistellen paikalle, niin dialogi menee yleensä jotakuinkin näin:

"Mikä täällä haisee?"
"Emmää tiä, mä oon käyny justiinsa suihkussa."

Tuo tuskin on itsestäänselvyyttä muille, kuin Tankki täyteen -sarjan näheille. Itse kuitenkin käytän tuota aina tilanteen tullen.
 

J.Petke

Jäsen
Joissain pubeissa tarjoillaan litran tuoppeja niin lähes aina kuulee sanonnan

"joo, voi vaimolle sanoo, että otin vaan kaks"

"hehe, jooo"

Ja jos puhutaan esim. Virosta ostettavasta kahden litran IV-oluesta niin keskustelu menee melkein samalla tavalla

"joo, voi vaimolle sanoo, että otan vaan yhden saunaoluen"

"hehe, jooo"
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kun on viemässä tyhjiä olutpulloja/-tölkkejä palautukseen ja siihen sattuu joku tuttu paikalle niin pitää aina ihmetellä tälle että "Kukahan näitä tyhjiä pulloja kantaa meille kun minä itse en ole tuonut sinne kuin täysiä." Ja tämän toisen kuuluu tietenkin vastata että "Varmaan se sama tyyppi joka tuo niitä meillekin." Heh heh heh!
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Mulla on aika usein töissä mukana sellainen jumalattoman iso selkäreppu, vähän kuin pieni rinkka tai sellainen. Kuljen aika usein työmatkaa moottori- tai polkupyörällä, joskus jopa rulliksilla ja repussa on varsin kätevä kuljetella esineitä ja toimistovaatteita - olen huomannut.

Vaan ihan joka kerta vitsiniekat lohkaisevat "oletko lähdössä retkelle/patikoimaan/vaellukselle" kaskun minut ja repun nähdessään. Ihan aina ei jaksaisi vastata mitään sukkelaa vaan tekisi mieli vaan lyödä maksaan. Yritäpä sitten nauraa, tyhmä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kun joku on lähdössä etelän lämpöön lomalle, niin kuuluu sanoa seuraavasti:
"Tuohan sitten se aurinko ja lämpö mukanas, kun tuut takas".

Laivalla, kun katosta tippuu vettä ja siitä valitetaan, tulee todeta:
"Niin kauan, kun vesi tulee katosta, ei ole hätää"

Tai

"Onneks tulee katosta eikä lattiasta".
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Laivalla, kun katosta tippuu vettä ja siitä valitetaan, tulee todeta:
"Niin kauan, kun vesi tulee katosta, ei ole hätää"

Tai

"Onneks tulee katosta eikä lattiasta".

Laitetaan tähän tyhmä kysymys: Miksi laivalla tippuu katosta vettä? Tai onko se jotenkin normaalia siellä?

EDIT: Kiitos vastauksesta.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös