Itsestäänselvyyshuumoria

  • 189 036
  • 685

Klubbheads

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars.
En ainakaan huomannu että ois sanottu vielä, yks yleisimmistä ja ärsyttävimmistä. Oven jäädessä auki:
- Ovi kiinni, osto lämmin.

Toinen, kun puhetta veloista yms.:
- Maksahan velkasi.
- Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kookkaaman ihmisen käydessä kellottamassa puntariin kolminumeroiset luvut ja muistaa mainita alle satakiloiset punnittavan neuvolassa. Sehän on tämmöisen tuulen pieksämän heinän mielestä aina yhtä hauska vitsi, täytyy ihan mahaa pidellä ettei ratkea naurusta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tänään kuuntelin kahvilassa viereisestä pöydästä oikein itsestäänselvyyshuumorin tykitystä kun pari n. nelikymppistä jantteria jutteli keskenään. Tuli useampikin tässä ketjussa mainituista jutuista ja sen lisäksi yksi uusi jota ei vielä ole mainittu. Keskustelu tältä osin meni näin:

- Pitää lähteä tästä vielä vähäksi aikaa töihin ja sitten illalla töiden jälkeen vähän kuntoilemaan
- Ai jaa, mihis meinasit lähteä kuntoilemaan?
- Aattelin että jos lähtis vähän tuoppeja nostelemaan
- Heh heh! No varo ettei mee ylikunnon puolelle
- Hah hah! Saattaahan se lipsahtaa

Mieltä oikein lämmitti kuunnella noin hienoa sanailua.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kookkaaman ihmisen käydessä kellottamassa puntariin kolminumeroiset luvut ja muistaa mainita alle satakiloiset punnittavan neuvolassa. Sehän on tämmöisen tuulen pieksämän heinän mielestä aina yhtä hauska vitsi, täytyy ihan mahaa pidellä ettei ratkea naurusta.

Kolminumeroista lukua ei minun vaakani onneksi näytä, mutta sama logiikka pätee kengännumeroon (joka mulla on 48).

"Kanootit"
"Pärjäät pelkillä sauvoilla"

jne eh eh eh vitsejä, joita en ole kuullutkaan kuin noin 1000 kertaa

Kerran tosin itsekin syyllistyin suurenkengännumeronitsestäänselvyyshuumorinkäyttämiseen (vau mikä sana ;) ):

Joku teini vollotti urheilukaupan kenkäosastolla kun puoliin kenkämalleista ei löytynyt numeroa 45-46. No, menin sitten siihen viereen ääneen tokaisemaan että "eikös täällä ole aikuisten kokoja ollenkaan? Jotain neljävitosia korkeintaan ja ne mahtui jalkaan viimeksi silloin kun mulla oli säkit vielä laskeutumatta"
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Jos isäni näkee jonkun kaatuvan, niin melko varmasti ilmoille kajahtaa kysymys "Mitä löytyi?". Ei se jaksanut naurattaa lapsenakaan, saati sitten nykyään.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kolminumeroista lukua ei minun vaakani onneksi näytä, mutta sama logiikka pätee kengännumeroon (joka mulla on 48).

"Kanootit"
"Pärjäät pelkillä sauvoilla"

jne eh eh eh vitsejä, joita en ole kuullutkaan kuin noin 1000 kertaa
Tähän vielä lohkaisu.
"Joudutko käymään torilla/liikenneympyrässä noita kääntämässä."
Tämän olen myös monasti kuullut, kun kengänkoko on itselläkin luokkaa 47-48.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Tähän vielä lohkaisu.
"Joudutko käymään torilla/liikenneympyrässä noita kääntämässä."
Tämän olen myös monasti kuullut, kun kengänkoko on itselläkin luokkaa 47-48.


Ja jatkoa.
"Noihan on niin isot että seuraava koko on kenkälaatikko!"
 

Krupieeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Päivän painetun hesarin pilapiirroksessa oli useinkin kuultu vitsintynkä:

"Hyvä ettei lotottu"
"Kuinka niin?"
"No kun ei ollut yhtään seitsemän oikein -riviä."
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kookkaaman ihmisen käydessä kellottamassa puntariin kolminumeroiset luvut ja muistaa mainita alle satakiloiset punnittavan neuvolassa. Sehän on tämmöisen tuulen pieksämän heinän mielestä aina yhtä hauska vitsi, täytyy ihan mahaa pidellä ettei ratkea naurusta.

Tähän liittyen me hiukan raskastekoisemmat vastaamme aina kun kysytään paljonko painat, että 0,1 tonnia. hehe
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tähän liittyen me hiukan raskastekoisemmat vastaamme aina kun kysytään paljonko painat, että 0,1 tonnia. hehe

Ekalla kerralla kuultuna tuo on lähes hyvä. Eipä siinä, puujalkaklenkkailulle on omat paikkansa ja hetkensä, synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Omat kivet pysyy taskussa.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sitten kun palstaveljet alkavat ehtiä naimaikään ja tulla tupsahtaa se uusi ihminen maailmaan ja sitä kun siinä kuljettelet vaunuissa pitkin poikin kevyen liikenteen väylää ja tulee mummo vastaan ja alkaa söpösti höpöttämään vauvalle ja tokaisee isälle, että "kumman näköinen hän on?" vastaa vain "niin minustakin" ja jatka matkaa...

Sitä tulokasta kehutaan myös "onhan se hyvä, kun on itse tehty".
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja vielä:

"Mitäs muuta isoa sulla on / Pitääkös se sanonta paikkansa? Höhöö."

Jos nainen sanoo "onpas iso" (tarkoittaen ihan jotain muuta kuin miehen lemmenelintä), niin tähän pitää vastata

"Polvistu suu auki niin tiedät!" /
"Ei sitä pieneksikään ole koskaan sanottu"

höhöö
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Jos jossain menee esim. poliisiauto tai ambulanssi vilkut päällä, niin silloin pitää aina todeta, että "voi helvetti, taasko ne ettii mua" tai jotain muuta yhtä nasevaa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Isä vainaa totesi aina, jos joku polkupyöräili hiki hatussa: "polje, polje, kyllä ketjua riittää."

Hieman samantyylinen sutkautus lenkkeilijöille on "olisit lähtenyt ajoissa(, niin ei tarvitsisi juosta)".

Ikivanha sauvakävelyheitto "Hei, sukset unohtu!" kuulunee myös tähän ketjuun.
 

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täytyy kyllä myöntää, että täällähän on kohta käsitelty 80 prossaa mun huumoriarsenaalista. Osa oli jopa sellaisia, että luulin itse keksineeni. No ehkä se sitten on semmoista itsestäänselvyyshuumoria, jonka kaikki keksii.

Ehkä mä en ookkaan niin hauska heppu kuin oon luullut. Mutta tärkeintähän on, että itseä sentäs naurattaa. Toikin tais olla semmonen juttu.

Lottokuponkia kun jättää niin tulee kyllä mieleen aika montakin letkautusta. Mutta turha niitä on tähän kirjoittaa kun kaikki ne kumminkin tietää.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jos jossain menee esim. poliisiauto tai ambulanssi vilkut päällä, niin silloin pitää aina todeta, että "voi helvetti, taasko ne ettii mua" tai jotain muuta yhtä nasevaa.

Ja Helsingissä Ikuisen vapun aukion läheisyydessä kuuluu todeta, että "Kas, paikallisia luontoääniä".
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Erään tutun pojan nimi on Kalle. Aina kun kyseinen tuttu on poikansa kanssa lähdössä jonnekin, hän kutsuu lastansa:
"Tulepas Kalle! Lähdetään. Höhöö"

Onneksi lapsi on vielä nuori. Ei sen takia, että hän oppisi uusia sanoja, vaan sen takia ettei hän vielä ymmärrä isänsä huumoria.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Isä vainaa totesi aina, jos joku polkupyöräili hiki hatussa: "polje, polje, kyllä ketjua riittää."

Tasta tuli mieleen kun myohaisteinina kaytiin aina Turussa dokaamassa (auto parkkiin kirkon eteen), niin olin kuulemma heittanyt umpijurrissa jollekin pyoraansa pumppaavalle rohkaisevasti: "Pumppaa pumppaa, kylla kettinkia riittaa!"
 

Jomppa75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
syväjäätävän paska oma suosikki tällä saralla:

"huomenna tavataan, ellei sitä ennen opita lukemaan.."

Ei oo ikinä naurattanu ketään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös