HYVÄÄ JOULUA! -ketju

  • 74 883
  • 996

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täällä on nyt kaikki valmista suureen juhlaan. Vielä tänään 8 tunnin työpäivä ja sitten se joulun vietto voi alkaa.

Lahjat on hankittu, leivonnaiset tehty, minun osuuteni joulun ruoista valmiina ja oma kämppäkin siivottu vaikken täällä joulua vietäkään. Eilen tuli oikein tyhjä fiilis kun sain kaiken valmiiksi, tähänkö se loppui? Heh, hyvä minä tästähän se kaikki vasta alkaa!

Oikein hyvää Joulua kaikille! Olkoot se taas onnellinen ja rauhallinen.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Hyvää ja rauhallista joulua kaikille Jatkoajan keskustelupalstalle kirjoittaville.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvää joulua kaikille!
 

Liitteet

  • Screenshot_20191223-221325.jpg
    Screenshot_20191223-221325.jpg
    262,7 KB · kertaa luettu: 296

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Hyvää ja rauhallista joulua kaikille palstalaisille!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihan ei tullut mustaa joulua tänne kun kaikki keskiviikkona sataneet lumet eivät kerinneet sulaa. Piha on sula mutta pelloilla on vähän lunta. Toivottavasti kaikilla olisi ihan mukava joulu.
 

Liitteet

  • IMG_20191224_102401~2.jpg
    IMG_20191224_102401~2.jpg
    813,2 KB · kertaa luettu: 195

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Huikean hyvää joulua kaikille palstalle kirjoittaville ja sitä lukeville joukkueeseen katsomatta. Olkoon joulunne mahdollisimman lahjakas ja rauhaisa.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Hyvää joulua kaikille! Muistakaa syödä, nauttia ja levätä hyvin.

Minä lähden nyt anoppilaan, se on syvältä perseestä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun hyvää joulua kaikille palstalaisille ja ei-palstalaisille, jotka kateellisina luette meidän palstalaisten älykkäitä joskin tunteellisia viestejä!
Siitä muuten ei ole edes vuotta, kun kateellisena kuin ilman käyttäjää Jatkoaikaa. Tänne liittymisen jälkeen muun muassa olen päässyt yliopistoon, ylentynyt työpaikallani, muijia riittää joka sormelle, lisäksi joku FASlapsi soittelee kokoajan jostain mensasta ja kyselee, että koska liityn siihen. Lisäksi massia on aivan saatanasti. Mulla on upouusi Mersu naapurilla vanha Nissani. Enhän mä sillä Mersulla ajele, mutta piru vie se on hienompi kuin naapurin.

Kannattaa siis liittyä tänne!
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Hyvää joulua kaikille! Minun jouluni alkaa aina yhtä virallisesti Turun joulurauhan julistamisesta ja teksti tv:n yhtä tyylikkään kankeasta hyvän joulun toivotuksesta, mikä pitää aina tarkistaa! Nuo ovat jo käsitteitä, joita ei sovi sivuuttaa kaikessa taiteellisuudessaan!

Olkaa ihmisiksi, myös dokaatko jouluaattona - ketjussa. Kiitos.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Täällä on nyt kaikki valmista suureen juhlaan. Vielä tänään 8 tunnin työpäivä ja sitten se joulun vietto voi alkaa.

Lahjat on hankittu, leivonnaiset tehty, minun osuuteni joulun ruoista valmiina ja oma kämppäkin siivottu vaikken täällä joulua vietäkään. Eilen tuli oikein tyhjä fiilis kun sain kaiken valmiiksi, tähänkö se loppui? Heh, hyvä minä tästähän se kaikki vasta alkaa!

Oikein hyvää Joulua kaikille! Olkoot se taas onnellinen ja rauhallinen.

hyvää ja rauhallista joulua Vilperille.
Olkoon ensi kevät väriltään oranssi
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hyvää ja rauhaisaa joulua tänne jatkoaikaankin! Nauttikaa tänään jouluruoista ja läheistenne läsnäolosta. Ja niille ketkä viettävät joulunsa yksin, muistakaa että teitäkin rakastetaan.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvää joulua! Ja eniten niille, jotka ovat joulun ajan töissä. Niin minäkin olen.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvää Joulua kaikille jatkoaikalaisille! Hyvää Joulua kaikille!
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvää Joulua kaikille. Päästäkää rakkaus sydämeenne, niin Joulu tekee sinne kodin. Poislukien nimimerkki @mikko600 jota tässä elämässä ajaa eteenpäin viha. Hänelle haluan sanoa, että täyttäköön viha niin mielesi kuin sydämmesi tänä jouluna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös