HYVÄÄ JOULUA! -ketju

  • 74 733
  • 996

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
(Teki mieli laitta tuonne liiga puolelle, mutten uskaltanut, ettei tule penalttia...)

Koska varmaan moni tämän palstan lukijoista tai kirjoittajista vetäytyy joulun viettoon
jo hyvissä ajoin, haluan toivottaa Oikein Rauhallista Joulua seuraaville tahoille:

HPK:n joukkueelle, organisaatiolle (mukaan lukien perunoiden toimittajat) ja koko Hämeenlinnan kiekkoväelle.

SM-liigan organisaatiolle, pois lukien Hjarkimo.

Kaikille SM-Liiga pelaajille, pois lukien Raimo Helminen, Jani Kiviharju, Marko ”The Slash” Tuomainen, Ville Peltonen, Angel ”kumara” Nikolov ja Tuomas Grönman.

Kaikille SM-Liiga tuomareille, pois lukien Reijo Ringbom.

Erityinen toivotus IFK-, KÄRPPÄ-, BLUES-, JYP-, SAIPA-, TPS-, LUKKO-, ÄSSÄ-,ILVES-kannattajille.

Lisäksi Rauhallista Joulua Jatkoaika tiimille, vaikka joku teistä ei kuuluisikaan edellä mainittuihin
kategorioihin.

Ja muille Jatkoajan lukijoille, käyttäjille ja yhteistyökumppaneille. Oikein HYVÄÄ JOULUA!

P.S. Haluan vielä toivottaa M.Järventien tervetulleeksi Hämeenlinnaan, koska luulen Joulupukin muistavan HPK:ta Martin muodossa!
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: HYVÄÄ JOULUA- ketju

Hyvät joulut toivotetaan vasta viimeisten pikkujoulujen jälkeen.
Mut ihan varmuuden vuoksi, tässä hieman:

* Hyvää joulua kaikille IFK-tyypeille. Keväällä paistuu taas nakit.

* Hyvää joulua kaikille JA-risteilyllä olleille. Kivaa oli ainaski mulla, ja sitä oli myös osalla teistä. Niillä joilla ei ollu..sori.

* Hyvää joulua myös niille, joiden kanssa olen tekemisissä päivittäin. Taino, melkein kaikille. Niille jotka sen ansaitsee!

* Hyvää joulua jatkoajan lukijoille. Ja mun kuuntelijoille. Ilman teitä mä en olisi mitään!

jatketaan sit penailujouluissa... ;)
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Hyvää joulua kaikille!

Erityisesti Club de Hockey Canadienin uskolliset seuraajat. Ehkä uusi vuosi on meille hyvä...
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
nostetaampa tämä ketju ylös, jottei painu unholaan ja saadaan tästä pitkä Jouluinen ketju;)
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oikein mukavaa ja runsaslumista joulua kaikille JA:n foorumin kirjoittajille! Erityisesti jouluntoivotukset pyggikselle, Sparrowlle ja muille "tutuille".

TPS:n pelaajillekin hyvää joulua ja joululahjatoiveena voittoja keväällä. Oikeastaan voisin toivottaa mukavaa joulua kaikille.

Chip

P.S. S ja P, jos posti toimii niin viestiä voi tulla lomallakin :)
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
- Koko Jatkoajan väelle

- Kaikille, jotka käyvät FPS:n kotipeleissä

- FoPS:n D-90 jääkiekko junnuille

- FPS:n edustus joukkueelle

- Riihivalkaman koululle

- Monelle mulle yksittäiselle henkilöllä todella hyvää joulua, joita en nyt rupea luettelemaan
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Jatkoajan tytöille.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Kaikille hyvää joulua pelipaidan väriin katsomatta.

Ja rauhallista joulua kaikille heille, ketkä käyvät jouluna viemässä hautausmaille valoa ja samalla vuodattamassa kaipuun kyyneleitä.

Erityisen hyvää joulua Jatkoajan naisille ja tytölle.

Toivoo nimim. Tonttu Toivoton Tapaus
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Hyvää joulua Jatkoaika.com!
 

Carlos

Jäsen
Olen erilainen nuori, ja toivotan oikein hyvää joulua ihan jokaiselle! Myös Jokereille sekä heidän faneilleen. :-)

Voin tässä välissä myöskin kertoa että tästä tulee varmasti yksi elämäni kivoimmista jouluista. Olen kotona, Suomessa, maailman parhaiden vanhempien luona syömässä hyvää kotiruokaa ja ryystämässä Marskin ryyppyä isän kanssa. Ei lahjoja, ei stressiä, ei häslinkiä, vain oma perhe, hyvät ruoat ja juomat, mukavaa yhdessäoloa ja that's all. Jossain vaiheessa iltaa käydään viemässä kynttilöitä Hietsuun, mutta ei muita pakollisia rituaaleja. Vietämme ns. aidon ja rauhallisen joulun.

Odotan sitä kuin kuuta nousevaa. :-)
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Hyvää Joulua kaikille yhtäläisesti ja tasapuolisesti.

Niin teille, joiden kanssa on täällä tullut kirjoitelluksi, kuin myös niille, joista on kirjoitettu tietenkään unohtamatta heitä, jotka osallistuvat Jatkikseen lukemalla meidän suupalttien jorinoita.

Rauhallista Joulua ihan jokaiselle.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Jep, jep.

Minäkin toivotan kaikille rauhallista joulua ja menestyksellistä uutta vuotta.
Syökää hyvin ja juokaa hyvin.
 

Jonna79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvää Joulua myös minulta jokaiselle Jatkoaikalaiselle! Myös Carlosille =)
Viettäkää mukava ja rauhallinen Joulu!
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Omasta puolestani toivotan hyvää joulua kaikille jatkoaika.comissa tai #jatkoajassa aikaansa viettäville.

op777
 

Shane

Jäsen
Oikein Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta kaikille jatkoaikalaisille!

Itse poistun nyt joulun viettoon, ja palaan vasta vuodenvaihteen jälkeen. Pärjäilkää!
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
- Hyvää joulua jatkoaikalaisille!
- Hyvää joulua Jokerifaneille!
- Hyvää joulua Bluesfaneille!
- Hyvää joulua.....Hmm.........Kaikille!.........Tai....no.....joo.....
- Hyvää joulua myös JA:n ylläpitäjille!
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ihanaa joulua, jouluna on hyvä unohtaa kaikki vihat, boikotit ja ennakkoluulot! Siispä toivotan erittäin railakasta joulua ja menestyksekästä vuoden 2003 alkua kaikille liigaseuroille ja niiden faneille, ainakin siihen asti kun pelaatte Ässiä vastaan... ;)
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Hyvää joulua kaikille!

Toivottavasti Pukki tuo jotain kivaa kaikille...

Iso Hali,

Annuli
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös