Hockey Dynasty

  • 31 151
  • 232

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Aika rajua kyytiä tuli taas eilisessä matsissa, 7-1 kuokkaan. Viikon varrella joukkue sai 13 uutta fania, mutta projected expenses hyppäsikin 2 miljoonaa ylös?! Mitään mikä vaikuttaisi joukkueen menoihin (palkat, areena yms) en ole viikon aikana tehnyt joten todella omituista että nykyisestäkin, vähäisestä huippupelaajistosta tarttee alkaa siis taas luopumaan. Vai onko jokin uudistus (koitin lukea mutta en ainakaan itse havainnut mikä voisi vaikuttaa) syypää tähän?
 

Ameno

Jäsen
Jees, täälläkin pomppas projected expenses noin 2,5 miljoonalla ylöspäin. Juuri eilen kun pääsin viimein alle tuon kauden budjetin niin sittenpä kävi näin. Nyt kun on vielä tuon treidaus-uudistuksen myötä vaikeampaa päästä eroon noista budjettia rasittavista "turhakkeista". Eilisen jälkeen ei täälläkään muuta ole tapahtunut kuin saatiin 12 uutta fania. Tässä on aika pitkä tauko peleistä menossa, kun edellinen peli oli 29. ja seuraava on vasta 3. päivä. Ainakin on saanut pelaajat vähän vetää happea ja päästä taas parempaan kuntoon tulevia pelejä varten.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Täältä tuskin löytyy Valtra Hockey Teamin tai South Park Cowsin managereita? Noista kahdesta voitot irronnut. Amiens Hawksille tuli säälistä annettua pisteet.

Liigana siis 1.8.

Lehmät ilmoittautuu. Aivan karsea kauden alku. Statsit 1-4. Ainoassa voitossa tosin kaatui koko paskaa johtavat Helsingin Torakat.
 

Seppochu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jeff Foss
Laitoin viestiä tuolle, pelin kehittäjälle ja vastasi kulujen nousemisen olevan bugi. Pyyti, että saa tietää kaikilta jos ei korjaannu.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Myös mukana. Liigana I.14 ja joukkue on Tulsa Benchminors.

Vaikuttaa kyllä oikein lupaavalta peliltä.
 

Ganal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Liigana 1.13. Joukkue Satakunta Senators. Vaikuttaa kyllä varsin hyvältä peliltä,oon jäänyt ihan koukkuun! Pistäkäähän vaihtoehdotuksia tulemaan :)
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Paljastan nyt itseni. Suuren ja mahtavan Winnipeg Ollin ohjastaja olen minä, manageriveli Kalkkaro. Vaikutan liigassa I.8.

Jos Ollin pelaajat vähänkään kiinnostavat, vaihtotarjousta vaan tulille. Kausi-budjettiin on matkaa abauttiarallaa 1,5 miljoonaa dollaria, joten pienen salary dumpin voin tarvittaessa ottaa vastaan vaihtojen yhteydessä.

Viimeinkin saatiin NHL-tyylinen nettimanagerointipeli tarjolle. Tätä on kaivattu! Helpposelkoinen, mutta kuitenkin riittävän monipuolinen pitääkseen otteessaan. Tykkään kovasti.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viime yön pelistä makoisa 5-4 voitto. Laukaukset meni mulle 44-38, hallinta 52-48 ja taklaukset 22-14. Häviöllä olin 1-3 ja 3-4 mutta viimeisessä erässä sitten nätisti ohi ja ylivoimalla voittomaali 3min ennen summerin soittoa. Kakkosketjun laituri Jarome Ortega oli kovassa iskussa tehoin 3+1 ja oli näin voiton takuumiehenä. Hyökkäysarvosanat jälleen kovat, 100-95-92-90.

E: Budjettibugi pitäisi nyt olla korjattu kaikilta, itsellä ainakin palautui kulut tulojen alapuolelle.
 
Viimeksi muokattu:

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sitä ollaan siis Ganalin kanssa samassa liigassa. Minä vain hieman alempana, mutta kovaa tullaan täältäkin. Alla kolmen ottelun voittoputki ja yhteensä näissä peleissä on päästetty tasan yksi maali. Huikeaa maalivahtityöskentelyä ja puolustus on hoitanut tähän mennessä loput. Saa nähdä miten muutamalla papalla kunto riittää.
 

#37

Jäsen
Kuulosti sen verran mielenkiintoiselta tämä peli, että kuittasin myös joukkueen itselleni eilen. Huikeasti löytyi heti puolustuksesta parikymppinen T. Jutila, joka yllättäen on ainakin ensimmäisestä pelistä palautunut kaikista huonoimmin. Avauspelistä tuli niukka 1-2 -voitto, vaikka laukauksissa ja hallinnassa tuli reilusti turpaan.

Aiemmin on kokemusta näistä nettimanageroinneista vain Hattrickista, johon verrattuna ainakin tuo pelitahti on paljon miellyttävämpi. Muutenkin HD tuntuu olevan realistisuudessa useamman pykälän edellä ilman, että pelaaminen muuttuu liikaa pilkunviilaamiseksi. Siis ainakin näin ensituntumalta.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Renko Rangers trade block

Noniin viime yöltä erittäin ilahduttava 1-0 voitto joka oli manageriuran toinen ja samalla ensimmäinen nollapeli, mahtavaa!

Sitten itse otsikon asiaan, eli vajaa viikko trade deadlineen joten vielä kerkeää vahvistamaan joukkuettaan. Renko Rangersillä olisi tarjottavana seuraavanlaisia heeboja:


Vincent Swanson (LW/C) ikä: 30 SR: 51,368
-Focused leader (foc 17, lea 19)
-Defensive checker (def 17, chk 17)

Thord Birkl (RW) Ikä: 31 SR: 38,429
-Agressively hitting winger (agr 15, chk 17)
-Well fitted (fit & str 16)

Varamaalivahti:

Vanya Bykovsky Ikä: 27 SR: 31,908
-Strong blocker and positioning (blo 18, pos 17)

Lisäksi pari hyökkääjä-prospektia olisi kaupan:

Luke Kelley (LW) Ikä: 19 SR: 13,646 3*
-Goal-scoring potential

Mario Case (C) Ikä: 19 SR: 12,875 2*
-Skating and defensive awereness

Näiden pelaajien lisäksi tarjolla on myös molempien vuosien varausvuorot kierroksilla 5,6 ja 7.

Takaisinpäin mielellään joko puolustuksen 4-6* heppuja tai varausvuoroja (1-4 kierrokset)
 

Ameno

Jäsen
Jees, kolmen ottelun voittoputkessa seilataan ja viimeisissä kolmessa matsissa tehty maaleja jokaisessa 6. Tosin ehkä vähän heikompia joukkueita vastaan mutta kuitenkin. Näissä matseissa olen ollut melko selvästikin se peliä vievä joukkue, ja maalivahdillekin alkoi tarttumaan koppi tuon 6-5 voiton jälkeen, kun jälkimmäiset tulokset olivat 6-0 ja 6-2.

Ja ei helv... Meni yksi trade-ehdotukseni läpi. En vaan ollut huomannut, että olin ehdottanut väärää pelaajaa toiselta osapuolelta. Kun siellä oli kaksi samalla sukunimellä kulkevaa, enkä sitä sitten huomannut. Toinen oli tämä 31 vuotias kaveri, jonka nyt tulen saamaan, ja toinen oli sitten 19 vuotias kaveri, jota minun oli tarkoitus treidiin ehdottaa... Vois olla vähä tarkempi näissä hommissa... Noh, onneksi en sentään mitään kovin arvokasta lähettäny toiseenkaan suuntaan ja tulee itseasiassa budjetti pienenemään tämän siirron myötä. Mutta kyllä hieman ärsyttää siltikin, kun tuli sitten vaihdettua parempi 27v pelaaja huonompaan 31v pelaajaan. Jos täältä löytyy kyseisen joukkueen omistaja, niin kiitti vaan, hieno ansa :P Nojoo oma vika, mitäs käytin Venäjän kiekkopiireistä tuttua nimiscouttausta...
 
Viimeksi muokattu:

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Katkesi tuo voittoputki sitten tylyyn 5-3 tappioon, jota seurasi 6-5 RL-häviö. Nuo kaksi jengiä oli kyllä selvästi ylempänä liigassa, mutta kummatkin pelit olisivat olleet voitettavissa pitää varmaan hieman hienosäätää noita ketjuja paremmiksi. Kuinka monta pelaajaa muilla rostereissaan on?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tuo liigataulukko on täyttä hepreaa itselleni. Eli miten minun tulisi tulkita Lärvän Kytinän menestystä? Statsit 5-2, mutta mitä vittua silti. Hyvä kun näihin vähän vasemmalla kädellä perehtyy syvemmin.

Edit. Ai saatana! Ensi yönä vastassa 8-0 statseilla vetävä Perth Thunder. Jahka voisi vähän keskittyä kokoonpanoon sekä taktikointiin. Haluan rikkoa tuon menestystarinan alun.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Pitääkin koittaa kyseistä peliä kunhan saan paikan jostain liigasta.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Koko päivän olen yrittänyt rekisteröityä, ei ole onnistunut. Täyttä on, valitettavaa. No, en lannistu, vaan jatkan yritystä huomenna!
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
On kyllä järjettömän hidas tuo tilan tekeminen tuohon peliin. No koitetaan taas joku päivä uudestaan josko sinne pääsisi.
 

Ganal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Yksi uudistuksen aihe olis mun mielestä se että pelissä on monta manageria jotka eivät ole käyneet moneen viikkoon tuolla. Muistaako joku kauanko sai olla käymättä että tunnukset lähtee? Mun puolesta sais olla vaikka pari viikkoa ni tunnukset pois, kumminkin aktiivisempia managereja yrittää koko ajan tulla mukaan.. Senkin puolesta typerää kun laittaa treidiehdotuksia menemään ja vastauksia ei kuulu ikinä.. Mistä tulikin mieleen että laittakaahan ehdotuksia tulemaan, olisi muutama hyvä pelaaja myynnissä!
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ai saatana! Ensi yönä vastassa 8-0 statseilla vetävä Perth Thunder. Jahka voisi vähän keskittyä kokoonpanoon sekä taktikointiin. Haluan rikkoa tuon menestystarinan alun.

No vähänhän se reisille meni, mutta 4-5 jatkoaikavoitto saa nyt luvan kelvata. 6-2 statsit ja show jatkuu.
 

#37

Jäsen
Yksi uudistuksen aihe olis mun mielestä se että pelissä on monta manageria jotka eivät ole käyneet moneen viikkoon tuolla. Muistaako joku kauanko sai olla käymättä että tunnukset lähtee? Mun puolesta sais olla vaikka pari viikkoa ni tunnukset pois, kumminkin aktiivisempia managereja yrittää koko ajan tulla mukaan.. Senkin puolesta typerää kun laittaa treidiehdotuksia menemään ja vastauksia ei kuulu ikinä..
8 viikkoa näkyisi olevan. Kieltämättä itsekin pienentäisin tuota aikaa, vaikkapa edes puoleen.

Tuli alkuhölmöyksissä tarjottua ykköspakille (budjettiin nähden) mottipäinen palkka kolmelle seuraavalle kaudelle sen kummempia taloustilannetta miettimättä. Toisaalta kyllä kova on kaverikin, amazing-formissa painelee, viime yönä ratingilla 9.3. Ehkä sitä sitten hankkiutuu eroon parista kakkos-kolmosketjun pelaajasta...

Millaisia yleisömääriä jengi takoo? Onko jo laajennuksia aloitettu?
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Tuo liigataulukko on täyttä hepreaa itselleni. Eli miten minun tulisi tulkita Lärvän Kytinän menestystä? Statsit 5-2, mutta mitä vittua silti. Hyvä kun näihin vähän vasemmalla kädellä perehtyy syvemmin.

Edit. Ai saatana! Ensi yönä vastassa 8-0 statseilla vetävä Perth Thunder. Jahka voisi vähän keskittyä kokoonpanoon sekä taktikointiin. Haluan rikkoa tuon menestystarinan alun.

Mikä siinä sarjataulukossa nyt niin hepreaa on, ihan normaali taulukko, vasemmalta oikealle:

GP= pelatut matsit W=voitot L= tappiot OT=jatkoaika/rankkari tappio PTS= pisteet GF= tehdyt maalit GA= päästetyt maalit ja Last 10 = viimeisten 10:n pelin rekordi eli voitot-tappiot-jatkoaika/rankkari tappiot, eli tapauksessasi mikäli statseilla tarkoitit niin viimeisestä kymmenestä pelistä 5 voittoa-2tappiota-0 ja/rankku tappiota.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös