Hockey Dynasty

  • 31 147
  • 232

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Ja ennen kuin monet, kuten myös minä taas kerran, ihmettelee miksi projected expenses on yhtäkkiä pompsahtanut ja budjetissa olosta hypätty 2miljoonaa miinukselle, niin tuo on bugi joka tapahtuu sunnuntaisin ja jota pelin kehittäjä korjaa paraikaa.
 

Mehumaija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Man City
Ja ennen kuin monet, kuten myös minä taas kerran, ihmettelee miksi projected expenses on yhtäkkiä pompsahtanut ja budjetissa olosta hypätty 2miljoonaa miinukselle, niin tuo on bugi joka tapahtuu sunnuntaisin ja jota pelin kehittäjä korjaa paraikaa.

Kiitos tästä tiedosta.

Ihmettelin suuresti miten kokonaiskustannukset ovat taas kerran ylittyneet vaikka mitään, edes siihen viittaavaa, en ole viikon aikana tehnyt.

Toivottavasti tämä saataisiin korjattua pysyvästi.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Kuinka kauan oikeen olette joutuneet odottelemaan paikkaa tuohon peliin? Tässä kolmas päivä on kohta pulkassa ja paikkaa ei tunnu saavan millään.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Kuinka kauan oikeen olette joutuneet odottelemaan paikkaa tuohon peliin? Tässä kolmas päivä on kohta pulkassa ja paikkaa ei tunnu saavan millään.

Ikävää kyllä huomata näitä viestejä, katsastin tuossa juuri oman I.6 liigani joukkueiden kirjautumistietoja ja vähintää puolet olivat joukkueita joilla manageri kirjautunut viimeksi vähintään sen 11 päivää sitten... Tämä ärsyttää sen lisäksi ettei uusia pääse mukaan myös sen takia että treidejä ei saa tehtyä ja deadlinea jäljellä ilmeisesti nyt sitten suomen aikaa perjantai aamuun.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Treidien deadline on edessä ja onkohan minulla 4 ehdotusta ollut "sisällä" yli viikon. Hieman kyllä ärsyttää, mutta ei voi mitään. Kävi minulla myös tuurikin, kun joku hölmöläinen meni ehdottamaan hänen top-6 laituriaan kahteen huonoimpaan prospectiini. Siitä oiva diili takataskuun. Loistavaa tuossa on, että äijä on nuori ja sopimusta 7 vuotta jäljellä ja hinta noin 1M€.

Itsellä hieman jännät paikat omassa liigassa, sillä 8 ottelua jäljellä ja 5 pistettä playoffviivaan. Alku näyttii lupaavalta, mutta nyt on tullut 4 ottelua kuokkaan, joista kyllä kahdessa päästy rangaistuslaukauksille asti. Saapa nähdä tuleeko sitten kuukauden tauko peleihin vai ei. Koskakohan voi alkaa treidaamaan jälleen.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Itse katson esim. HA:n tapahtumat kaksi kertaa päivässä ja siihen menee yhteensä se 20-30min. Eli en kaikken aktiivisin pelaaja ole,mutta päivittäin kuitenkin käyn takemässä tarpeelliset jutut.
Olisi kiva päästä kokeilemaan tätä peliä mahd. nopeasti.


Edit. No niin joukkue on saatu. I.1 - CW division ja minnesota wild
 
Viimeksi muokattu:

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Kuinka hyvän pelaajan saa neljännellä kierroksella?

Minulle tarjotaan neljännen kierroksen varausta 26-vuotiaaseen SR 38 000. Ei tärkeä pelaaja.
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Mikähän mahtaa olla tällä hetkellä pelin paras joukkue? Omassa liigassani (I.1) pelaava Pittsburgh Penguins on hyvä vaihtoehto tähän. Nytkin jengi seilaa kymmenen matsin voittoputkessa ja koko kauden tilastot ovat 24-5-2.

Entä miten suuren SR:n omaavan pelaajan olette bongannut? Itselleni ei ole tainnut tulla vielä yhtään 70 000 eteen, vaan jotain 60 000+ on näkynyt.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Mikähän mahtaa olla tällä hetkellä pelin paras joukkue? Omassa liigassani (I.1) pelaava Pittsburgh Penguins on hyvä vaihtoehto tähän. Nytkin jengi seilaa kymmenen matsin voittoputkessa ja koko kauden tilastot ovat 24-5-2.

Entä miten suuren SR:n omaavan pelaajan olette bongannut? Itselleni ei ole tainnut tulla vielä yhtään 70 000 eteen, vaan jotain 60 000+ on näkynyt.

Ollaan samassa liigassa :)
Itse kaipailen vähän neuvoja noihin ketjujen taktiikoihin. Olisiko näin alussa hyvä panostaa 2 ketjuun kunnon pelaajat ja 3, 4 ketjuihin sitten jarrumiehiä. Nopeita, aggressiivisia ja hyvia taklaamaan ja puolustatamaan.
 

Ganal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Entä miten suuren SR:n omaavan pelaajan olette bongannut? Itselleni ei ole tainnut tulla vielä yhtään 70 000 eteen, vaan jotain 60 000+ on näkynyt.

Ei nyt tule joukkueen nimi mieleen, mutta jollain oli hiukan yli 70 000 oleva puolustaja, nimi tais olla joku Hanson. Se on vielä kaiken lisäks myynnissä, tarjottiin mullekin tänään mut vähä on turhan iso palkka mun budjettiin.
Kauan ei enää vaihtoja pysty tekemään joten laittakaahan nyt niitä ehdotuksia tulemaan! Olisi tarjolla mm. C/RW Jonathan Shields SR 47,582, ikä 28v. Ja paljon muuta, joten pankaa toimeksi :)
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Itsekin olen tahkonnut peliä I.10 - CW divisionissa ja sain jengin joka oli aika pohjalla, joten tässä nyt on kova kilpailu vikasta play-off paikasta.

Pari treidiä olen tehnyt, mutta tuntuu että aina kun joku jotain ehdottaa niin siellä on joku koira haudattuna esim. järjetön soppari tai hyökääjä joka ei osaa tehdä maaleja tai pakki joka ei osaa puolustaa/luistella.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Kuinka hyvän pelaajan saa neljännellä kierroksella?

Minulle tarjotaan neljännen kierroksen varausta 26-vuotiaaseen SR 38 000. Ei tärkeä pelaaja.

En nyt muista oliko tuolla ohjeissa tai foorumilla jotain settiä tästä, mutta paha vielä tietää kun eka kausi menossa. Oma veikkaus on, että neljännellä kierroksella voisi olla joku hatarasti 3 tähden potentiaalin pelaaja.

Tämä aivan veikkauksena, kun ajatellaan että ekalla kierroksella tulisi n. 1-2 6:n tähden potentiaalista pelaajaa per sarja, sitten selkeästi viiden tähden ja toisen ja kolmannen kierroksen ajan 5-4 ja neljännellä tulisi jo tulevaisuuden depthejä.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
En nyt muista oliko tuolla ohjeissa tai foorumilla jotain settiä tästä, mutta paha vielä tietää kun eka kausi menossa. Oma veikkaus on, että neljännellä kierroksella voisi olla joku hatarasti 3 tähden potentiaalin pelaaja.

Tämä aivan veikkauksena, kun ajatellaan että ekalla kierroksella tulisi n. 1-2 6:n tähden potentiaalista pelaajaa per sarja, sitten selkeästi viiden tähden ja toisen ja kolmannen kierroksen ajan 5-4 ja neljännellä tulisi jo tulevaisuuden depthejä.

Juu foorumilta luin vasta kun olin täällä kysynyt :)

Ensimmäinen peli päättyi vakuuttavasti 7-2 voittoon sarjakakkosta vastaan. Pari treidiä tehty, vanhoja vaihdettu junnuihin.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiimingin Keisarit on päässyt makoisaan neljän matsin voittoputkeen parin tappiollisen pelin jälkee. Alkaa tuntumaan, että jotain sitä on tehnyt oikeinkin kun jengi toisensa jälkeen lakoaa tieltä ;).
En tiedä miten muiden joukkueissa on, mutta itselläni tuntuu käyneen suht hyvä tuuri noiden pelaajien kanssa. Muutama todella kova nuori lupaus löytyy, ja kasa muitakin lupaavia pelaajia. Myös vanhemmasta päästä löytyy pari superpelaajaa.
Aika taklausvoimainen on meikäläisen kokoonpano, ja sitä on tullut hyödynnettyä niin paljon kuin mahdollista. Viimeisimmässä matsissa lähes yhtä paljon niittejä kuin laukauksia.
Toivottavasti pelin kehittäjä saa jo ensi kaudelle vielä yksityiskohtaisempia tilastoja. Yv/av,+- tilastot jne.
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Turpaan tuli aamulla rankkareilla 3-4. Vastassa oli oman konferenssin kolmanneksi viimeinen Anaheim Ducks ja peli oli kotona. Vähän tuota pelkäsinkin, kun piti lepuuttaa ykköspakkia ja paria tärkeää laituria, koska taas on tuplapeli ja äijät alkaa väsyä. Aika kova tämä loppukauden otteluohjelma minulla.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän tuo otteluohjelma kaipaa fiksaamista, sillä on aika eri juttu pelata loppukaudesta 4 peliä tai 10. Näin omassa liigassani. Muutenkin hieman kismittää, kun tuolla on pari saanut sellaisen joukkueen joka ollut ennen sitä aivan ylivoimainen liigassa ja sillä avulla pääsee playoffeihin.
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Kyllähän tuo otteluohjelma kaipaa fiksaamista, sillä on aika eri juttu pelata loppukaudesta 4 peliä tai 10. Näin omassa liigassani. Muutenkin hieman kismittää, kun tuolla on pari saanut sellaisen joukkueen joka ollut ennen sitä aivan ylivoimainen liigassa ja sillä avulla pääsee playoffeihin.
Minulla on kesäkuun 9. päivästä lähtien pelejä näin: 10, 12, 13, 15, 16, 19, 21, 24, 25, 27, 28 ja 30. Aika kovaa mennään kyllä runkosarjan loppu kieltämättä.

Eiköhän tuossa parissa kaudessa ala jengit erottumaan, kun alkaa olemaan kaikkien itse kasaamat jengit.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minulla on kesäkuun 9. päivästä lähtien pelejä näin: 10, 12, 13, 15, 16, 19, 21, 24, 25, 27, 28 ja 30. Aika kovaa mennään kyllä runkosarjan loppu kieltämättä.

Eiköhän tuossa parissa kaudessa ala jengit erottumaan, kun alkaa olemaan kaikkien itse kasaamat jengit.

Tuollainen on kyllä aivan järjetöntä. Tuolla foorumilla joku olikin hieman kysellyt ohjelman epäloogisuudesta ja vastaus oli, että niihän se on oikeassakin elämässä. Silloin taidettiin puhua näistä pitkistä vieraspeliputkista, mutta tuossa nyt ihan varmasti ukot väsyy ja sitten pitäisi taas olla tikissä playoffien aikaan.

Liigassani on kyllä todella tasaista sillä joukkueet 8-15 mahtuvat 5 pisteen sisälle. Itsellä on siis vielä mahdollisuudet päästä jatkamaan kauttani.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itsellänikin viimeisestä yhdeksästä kotipelistä vain yksi on kotona. Ei ole NHL:ää tullut niin paljoa seurattua, että liekö siellä tekevät näin julmia vieraskiertueita.
Oma loppukauden tahti on melko keveä, keskimäärin joka kolmas päivä peli.
Toivottavasti Archanian kehittää tuota draftia siihen suuntaan, että parin kauden päästä saa jo itse valita varattavat pelaajat. Tällä kaudellahan nuo tulee ilmeisesti täysin randomilla..
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itsellänikin viimeisestä yhdeksästä kotipelistä vain yksi on kotona. Ei ole NHL:ää tullut niin paljoa seurattua, että liekö siellä tekevät näin julmia vieraskiertueita.
Oma loppukauden tahti on melko keveä, keskimäärin joka kolmas päivä peli.
Toivottavasti Archanian kehittää tuota draftia siihen suuntaan, että parin kauden päästä saa jo itse valita varattavat pelaajat. Tällä kaudellahan nuo tulee ilmeisesti täysin randomilla..

Sitä en tiedä miten tulisi toimimaan, jos saisi pelaajat aivan itse valita. Siinä tapauksessa pitäisi olla koneen äärellä koko draftin ajan. Jos saisi valita itse pelaajan peliaikan jokaiselle kierrokselle olisi mielestäni hyvä. Hölmöä, jos jokaisena "vuonna" tulee se 3 hyökkääjää ja puolustajaa ja 1 maalivahti.
 

#37

Jäsen
Eipä siitä livedraftista tosiaan mitään tulisi. Ehkä managerit voisivat saada määrän x pelaajia potentiaali- ja SR-tietoineen tietoonsa viikko tai pari ennen draftia ja ne saisi halutessaan asettaa järjestykseen, josta sitten valintavuorolla valittaisiin korkeimmalle priorisoitu varaamaton pelaaja. Tämäkään ei kyllä toimisi kuin ehkä parilla ensimmäisellä kierroksella. Mutta tosiaan sekin olisi jo edistystä, jos saisi edes varausten pelipaikkoihin vaikuttaa.

Kolme voittoa ja kolme tappiota omalla uralla takana ja playoff-paikka on 7 pisteen päässä. Hommaa ei helpota käynnissä oleva putki, jossa pelataan 12 päivään 8 peliä. Katseet siis vähitellen draftiin ja ensi kauteen, joka on vielä harmittavan kaukana. :)
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Itsellänikin viimeisestä yhdeksästä kotipelistä vain yksi on kotona. Ei ole NHL:ää tullut niin paljoa seurattua, että liekö siellä tekevät näin julmia vieraskiertueita.
Oma loppukauden tahti on melko keveä, keskimäärin joka kolmas päivä peli.
Toivottavasti Archanian kehittää tuota draftia siihen suuntaan, että parin kauden päästä saa jo itse valita varattavat pelaajat. Tällä kaudellahan nuo tulee ilmeisesti täysin randomilla..

Oliko tuosta foorumilla puhetta, notta eka drafti menisi randomilla, ja seuraavaksi olisi tähtäin ainakin saavuttaa mahdollisuus vaikuttaa priorisointiin pelipaikkojen suhteen.

Livedraft olisi aivan huikeaa saada ja siihen liittyvä treidaus mutta liian vaikea kuitenkin toteuttaa aikaeron takia. Toisaalta, olisi hienoa jos liigat olisivat "region based" eli esim scandinavia jengit omassa, north america omassaan jne. Silloinhan tämän toteutus olisi jo lähempänä mahdollista.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
fezr0n esittämä livedrafti voisikin toimia ja toivottavasti saadaan tulevaisuudessa pelitkin aikavyöhykkein kunhan peli hieman laajenee. Laajennuksen myötä toivoisin myös mahdollisuutta tippua alempaan sarjaan ja nousta ylempään, mutta mahtaakohan olla mahdollista, sillä tunnetaanko tuon tyylistä sarjajärjestelmää tuolla Atlantin toisella puolella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös