Hockey Dynasty

  • 31 301
  • 232

janbo

Jäsen
Forest Fungilla oli aamuyöstä peli, joka tuli seurattua ihan livenä. Joukkue matkasi Korso Dickursby If:n vieraaksi. Kotijoukkue vei peliä alusta saakka, mutta Fungi taisteli sitkeästi uuden tähtimaalin suoritusten siivittämänä ja lopulta matsista irtosi 4-5 voitto, joka ratkesi ottelun viimeisillä minuuteilla.

Laukaukset: 40-24
Taklaukset: 16-11
Ylivoimat: 3/11-0/1
Hallinta: 57-43

Joukkueeni otti käsittämättömän määrän jäähyjä. Yhteensä 11 pikkukakkosta, joista 5 meni ykkösketjun laiturille. Kolme kertaa löi vastustajan mailan kahtia, yksi päähän kohdistunut taklaus ja koukkaus. Pelaajan Aggression 8 ja taktiikka agressiivisuuden osalta neutraali...

Jonkin verran bugaili tuo otteluseuranta. Kun maali tuli niin tekstiraportin seassa ottelutulokset oli päin p:tä, eli esimerkiksi 3-2 maalin syntyessä saattoi lukea GOAL 0-0!.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Siinä on joku tietty piste milloin vaihto on "epäreilu", vaihdokkien määrällä ei ole vaikutusta.

Harmittavasti tuli yön pelistä 0-2 tappio, vaikka paremmat arvosanat ja hallinnan sainkin. Jokaisen hyökkäysketjun offence yli 90, nousi aika mukavasti kun vaihdoin puck possessionin run and guniin. Noista taktiikoista olisi kyllä mukava tietää enemmän, niistä ei puhuta pelin oppaassa oikeastaan mitään.

Näin juuri. Ajattelin tässä itse koittaa dump and chase taktiikkaa ja lyödä vaan kylmän viileästi tähän ketjuun ne nopeimmat jantterit ja luottaa että tätä haetaan.

Lisäänpä tähän myös iloisia Renko Rangers-uutisia, sillä joukkue on suorittanut vaihtokaupan Halifax Greenwolvesin kanssa:

Rangersista poistuivat taitoihinsa nähden alakanttiin esiintynyt, liigaa dominoivaksi kuvailtu LW Harri Halvari sekä joukkueen ykkösmaalivahti Richard Greaves. Lisäksi 3:n tähden prospect Y. Piironen sekä tämän kauden 6:n kierroksen varausvuoro päätyivät Greenwolvesille.

Vastineena Rangers sai samantasoisen, mutta 11 vuotta nuoremman ykkösmaalivahdin Jakub Cvernan josta odotetaan sateentekijää tulevaisuuteen. Lisäksi tämän vuoden neljännen kierroksen varausvuoro ja 4:n tähden RW prospect Mishe Udalov siirtyivät Rangersin haltuun.

Omasta mielestäni upeahko treidi jolla joukkue nuorentui upeat 21 vuotta, sekä kauden odotetut menot laskivat 3,5 miljoonaa joten tällä hetkellä Rangers on budjetin mukaisessa tilanteessa.

Edit: Ja saamallani maalivahdilla sopimus 3/3 kun vaihdossa lähti 1/1 joten säästöä tuli siis lisää. Katseet suunnattu tiukasti loppukauden ajaksi ominaisen taktiikan sekä harjoittelun intensiteetin löytämiseen. Nuorille vastuuta ja ensi kaudella kovempana ylös!
 
Viimeksi muokattu:

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt olisi tarvetta 45-55 SR:n vasemmalle pakille mielellään vähintään 2v sopparilla, vaihdossa voin antaa draft vuoroja! Mulle voi laittaa yv:tä, jos kiinnostus heräsi.


E: Ja palkka saisi olla max. sellainen 2.6-2.8m

E2: Sain tehtyä kaupat, ei tarvetta siis uusille pelaajille toistaiseksi:)
 
Viimeksi muokattu:

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Nyt olisi tarvetta 45-55 SR:n vasemmalle pakille mielellään vähintään 2v sopparilla, vaihdossa voin antaa draft vuoroja! Mulle voi laittaa yv:tä, jos kiinnostus heräsi.

Pistin Franck counter offeria ;)
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Tuolla taitaa olla käytössä joku Australian aikavyöhyke. Oma (ensimmäinen) pelini alkaa pelin aikaa illalla 8.00. En edes jaksa laskea mitä se mahtaa tehdä Suomen ajassa.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Tuolla taitaa olla käytössä joku Australian aikavyöhyke. Oma (ensimmäinen) pelini alkaa pelin aikaa illalla 8.00. En edes jaksa laskea mitä se mahtaa tehdä Suomen ajassa.

Taitaapi olla toiseen suuntaan, sillä kymmenen tuntia meittiä jälessä
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Taitaapi olla toiseen suuntaan, sillä kymmenen tuntia meittiä jälessä
Juu, toki. My bad. Kaliforniaan napsahtaa. Eli tuon mukaan ilmeisesti sitten kuudelta huomisaamuna ensimmäinen peli. Eipä pysty oikein seuraamaan sitten.
 

Fensba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Paljonko annatte prosenteissa lepoa pelaajille? Vaikuttaa todella lupaavalta peliltä, harmi vain kun noi peliajat ovat melko surkeat niin ei voi livenä seurailla. Odotan mielenkiinnolla, millainen kokonaisuus tästä kehittyykään..
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Paljonko annatte prosenteissa lepoa pelaajille? Vaikuttaa todella lupaavalta peliltä, harmi vain kun noi peliajat ovat melko surkeat niin ei voi livenä seurailla. Odotan mielenkiinnolla, millainen kokonaisuus tästä kehittyykään..

Riippuu pelaajan peliajasta ja kestävyydestä. 3. ja 4. kentän jätkille oon laittanut joku 5-15, pakeille ja muille hyökkääjille sitten enemmän kestävyyden mukaan. Kokeilemalla nuo parhaiten saa selville, itselläkin vielä noissa vähän viilattavaa.
Jep itsestänikin peli on todella lupaava ja ilmeisesti paljon uudistuksia ja kehitystä on tulossa, niin tästähän voi tulla vaikka kuinka loistava peli. Innolla odotellaan.
 
Viimeksi muokattu:

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Muut liigat, mistä pääsee seuraamaan

Mistä pääse katsomaan muita liigoja kuin omaani?

Olen I8 liigassa. Muut kuin oman liigani joukkueet pystyvät lähettämään treidiehdotuksia minulle, mutta itse pystyn lähettämään pelkästään omassa liigassa oleville.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mistä pääse katsomaan muita liigoja kuin omaani?

Olen I8 liigassa. Muut kuin oman liigani joukkueet pystyvät lähettämään treidiehdotuksia minulle, mutta itse pystyn lähettämään pelkästään omassa liigassa oleville.

Vielä ei ole mahdollisuutta etsiä muita joukkueita/liigoja mutta tuo on kehityksen alla. Muita joukkueita pääsee tutkimaan esim. menemällä foorumille ja katsomalla onlinessa olevat käyttäjät, klikkaamalla nimimerkkiä pääsee joukkueen etusivulle, josta voi ehdottaa sitten treidä.
 

Ameno

Jäsen
Toisessa matsissa tuli toinen tappio putkeen 6-4 suht tasaisen ottelun jälkeen, vaikkei nyt vastustajalla vissiin paljoo hätiä ollut missään ottelun vaiheessa. Pitää vissiin vähän säädellä taktiikkoja ja ketjuja vielä lisää, että sais jollain tavalla hyvät kombinaatiot. Noista Playing styleistä saisi tosiaan olla vähän tarkempaa selitystä, että mitä se pelaajilta vaatii ja millainen vaikutus milläkin sitten on.
Onneakin oli nyt hieman, kun näyttää projected expenses tippuneen parilla miljoonalla. Ja juuri äsken meni yksi vaihtoehdotus läpi, kun treidasin kakkosmokkeni kolmannen kierroksen varausvuoroon, jihuu! Nyt voi nostaa prospecti-moken kakkoseksi ja palkkamenot tippuu siinä jonkun 800k. Ehkä tämä tästä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Mistä näen joukkueeni prospektit? Ja mistä pystyn nostamaan heitä joukkueeseeni? Esimerkiksi nyt jos olisin treidaamassa kakkosveskaani pois, ja ottaisin vaihdossa jonkun draftipickin?

Antakaa muutenkin hyviä vinkkejä, mitä tässä kannattaa/ei kannata tehdä, ja mihin kannattaa kiinnittää huomiota. Henkilökohtaisesti olen melko surkea opettelemaan tälläisiä pelejä aluksi, tai siis ei meinaa hermot riittää perehtymiseen aina!

Kiinnostava peli joka tapauksessa.
 

Erzac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Mistä näen joukkueeni prospektit? Ja mistä pystyn nostamaan heitä joukkueeseeni? Esimerkiksi nyt jos olisin treidaamassa kakkosveskaani pois, ja ottaisin vaihdossa jonkun draftipickin?

Antakaa muutenkin hyviä vinkkejä, mitä tässä kannattaa/ei kannata tehdä, ja mihin kannattaa kiinnittää huomiota. Henkilökohtaisesti olen melko surkea opettelemaan tälläisiä pelejä aluksi, tai siis ei meinaa hermot riittää perehtymiseen aina!

Kiinnostava peli joka tapauksessa.

Club -> Draft alta löytyy prospectit, ja sieltä voi myös signata.

Vaikea lähteä vielä vinkkejä jakamaan, kun itsekin viikon sisään aloittanut :)
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Koskas tuossa on daily update? Vaihdoin pelaajia nyt ja olisi kiva tietää, että pelaakohan pakkini vielä 8.00 PM alkavassa pelissä tänään.
 

Fensba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ensimmäinen ottelu managerina ohitse ja tuloksena todella kirvelevä 3-4 kotitappio. Vastustajan voittomaali syntyi ajassa 59:44 ja olin ollut ottelussa jo kahteen otteeseen kahden maalin johdossa, 2-0 ja 3-1.

No tästä kohti uusia pettymyksiä ja jos tänään saisi jotain treidejäkin aikaiseksi.
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Oma dynastia alkoi kyllä hienosti kun kotona napsahti sarjataulukossa juuri yläpuolella olevasta jengistä voitto 5-1. Pelissä oltiin altavastaajina kyllä, kun vastustaja vei laukaukset 45-27 ja hallinnan 63-37. Ylivoimat meni nekin vierailijoille (0/3 vs. 1/9), mutta tärkeintä voitto tässä vaiheessa. Arvosanoista voisi nostaa esiin kolmen ensimmäisen ketjun hyökkäyksen (82-81-77), ykkösylivoiman hyökkäyksen (90) ja ykköspakkiparin hyökkäyksen (95). Nyt tosin tuosta pakkiparista toinen kaveri lähti treidillä pois.

Täytyy kyllä vielä kehua tätä peliä ja odotella innolla, että miten paljon tämä tästä vielä paranee. Ulkoasu ja käyttöliittymä on todella toimiva, sekä oma forum todella hyvä kanava uudistusten ehdottamiseen. Tämä pelin tekijä tuntuu vielä olevan erittäin kiinnostunut uudistuksista, joten varmasti tullaan näkemään vielä vaikka ja kuinka uutta. Kyllä minä ainakin voisin tulevaisuudessa maksaa jonkinlaisesta Supporterista, jos siinä on samantyyppisiä ominaisuuksia kuin Hattrickissä esim. Pelaajien kuvat, seurojen logot yms. tuovat niin paljon lisää tuohon hommaan.
 

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itselläni muuten vaihtui 1.hyökkäysketjun offence 80->98, kun vaihdoin taktiikaksi run and gunin puck posessionin sijaan. Aika mielenkiintoista, kun puolustus-statsit pysyivät lähes entisellään. Varmaan kavereiden luistelu- ja laukaisutaidot pääsevät oikeuksiin tuossa taktiikassa. Suosittelen kyllä kokeilemaan!
 
Viimeksi muokattu:

neprz

Jäsen
Vielä ei ole mahdollisuutta etsiä muita joukkueita/liigoja mutta tuo on kehityksen alla. Muita joukkueita pääsee tutkimaan esim. menemällä foorumille ja katsomalla onlinessa olevat käyttäjät, klikkaamalla nimimerkkiä pääsee joukkueen etusivulle, josta voi ehdottaa sitten treidä.

Eri liigojen joukkueita pääsee selaamaan myös vaihtamalla osoitteen loppuun numeroa, esim 1.3-liigan osoite on:

hockey-dynasty.com/manager/league/standings/3
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
BOOM! Jäädytetyt Sydämet liitää kahden ottelun voittoputkessa, toki itse olen ohjastanut vasta kunnolla tässä jälkimmäisessa matsissa. Viime yönä irtosi 3-5 vierasvoitto. Laukaukset menivät hyväkseni 37-36, joten melko tasainen matsi oli kyseessä. Ylivoima toimi hyvin, 2/4. Alivoimaprosenttikin oli täydet 100. Ketjukoostumukset alkavat pikkuhiljaa hahmottua, edellisyön matsissa kakkos- ja kolmosketjut pelasivat pirteästi yhteen. Ykkösketjulta odotan lisätehoja, pitänee vaihtaa heidän pelitaktiikkaansa, jos puck possession ei tuota tulosta tämän yön pelissä. Nuori pakkini Jay Copeland tehoili peräti 0+4, huikeaa! Ainut suomalaispelaajani, kolmosen laituri Karri Myllyniemi puolestaan teki kaksi maalia.

Useat jengit ovat yrittäneet saada meikää treidaamaan mun kaksi parasta pakkiprospektia. Toisen heistä kiinnitin on jo tämän kauden joukkueeseeni, nimeltään Felix Alhquist. Toisen annan vielä kasvaa korkoa, ja otan hänet luultavasti mukaan vasta ensi kaudeksi. Multa puuttuu sen sijaan lupaavia hyökkääjiä, joten toivottavasti kauden jälkeisessä draftissa tärppää. Toki treidejä saa ehdotella. Budjettihommat on kaikkiaan ihan hyvällä mallilla. Season budget 23,9milj. ja projected expenses n. 22milj. Toki pari edellistä viikkoa on painunut -1,5milj. pakkasella, koska kotiotteluita ei ole ollut. Sellaista piti vielä tähän loppuun kysyä, että eikö tuonne saa luotua kuin yhden kokoonpanomallin tällä hetkellä? Olen koittanut luoda pari vaihtoehtoista kokoonpanoa, mutta aina on tuo edellinen kumoutunut, kun olen tallentanut tämän uusimman.
 

Oddee

Jäsen
Ensimmäinen ottelu managerina ohitse ja tuloksena todella kirvelevä 3-4 kotitappio. Vastustajan voittomaali syntyi ajassa 59:44 ja olin ollut ottelussa jo kahteen otteeseen kahden maalin johdossa, 2-0 ja 3-1.

No tästä kohti uusia pettymyksiä ja jos tänään saisi jotain treidejäkin aikaiseksi.

Hah, kyllä se peli oli mulla koko ajan hallinnassa ja rutiininomainen voitto paremmalle joukkueelle. Onhan se nyt vaan niin, ettei Ipalle vaan voi hävitä ;-)
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Sellaista piti vielä tähän loppuun kysyä, että eikö tuonne saa luotua kuin yhden kokoonpanomallin tällä hetkellä? Olen koittanut luoda pari vaihtoehtoista kokoonpanoa, mutta aina on tuo edellinen kumoutunut, kun olen tallentanut tämän uusimman.

Kyllä sinne pitäisi saada, ongelma saattaa olla nimi? Koita nimetä kokoonpanot joko auttaisi.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aamusella oli toinen matsi tällä jengillä. Ensimmäisen pelin viimeisen minuutin 8-9 tappion analysoituani fiksailin vähän kokoonpanoa, ja aamun pelistä irtosikin makea 1-0 voitto avauserän maalilla.
Joku oli kokeillut tuota Run and gun taktiikkaa, ja sen laitoinkin ensimmäiselle tuloskentälle taktiikaksi ja ainakin hyökkäysarvosanat nousi roimasti, sekä laukauksia tuntui tulevan koko ajan.
Kiekonhallinta minulle 60-40, ja laukaukset 43-24.
Tietääkö joku, millä keinoin tuota kiekonhallintaa on mahdollisuus nostaa? Eli lähinnä, mitä taitoja kannattaisi treenata..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös