Hockey Arena – Online Hockey Manager

  • 421 823
  • 4 678

Afinogenov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Sabres
Jep mutta todelliset..
Vaikea sanoa koska scottausosastoni ei ollut aikoinaan hereillä.

Jeah ostin Slovakian maajoukkue kassarin eikä maksanu ku vaivaiset 145 000 000. Ny pitäis tulla mestaruus.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Täällä taisi olla jollain joku fetissi ostella 17 vuotiaita jannuja joten ostappa huomenna Jaakko Rajaniemi http://www.hockeyarena.net/fi/index.php?p=public_player_info.inc&id=25271381 Joo o eli lupaava kaveri on kyseessä mutta liian kallis meille.

Fetissi oli mulla mutta mun joukkue on jo "täynnä". 2 miljardia paloi rahaa muutamassa viikossa mutta nyt lähdetään nouseen pitkällä prosessilla. Jos joku haluaa harjotella maalintekoo niin laittakaa haastetta:

Campbell Conference ™
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikea sanoa koska scottausosastoni ei ollut aikoinaan hereillä.

Jeah ostin Slovakian maajoukkue kassarin eikä maksanu ku vaivaiset 145 000 000. Ny pitäis tulla mestaruus.

Joilakin näköjään on rahaa ja toisilla ei :D itsellä ei olisi pokkaa ostaa puoleksi kaudeksi maalivahtia tuohon hintaan, toki sillä viellä myös ensikauden varmasti pelaa, mutta on jo -6 ensikaudella ja taidot alkaa laskea... tai no riipuen liigasta onhan tuosta tuolla TI:llä ja kokemustakin taitaa olla jossain 300 tientämillä joten tuolla voi alemmissa sarjoissa peluttaa viellä -24 pottuisenakin, mutta kuitenkin :)

Näköjään mua vastaan sun veskari oli tosi liekeissä 87,5% torjuntaprosentilla :D oma TI 189 -12 veskari joka hankittu 5 miljoonalla torjui saman torjuntaprosentin :D Näköjään mun melko nuori ryhmä pystyi haastamaan sinut melko hyvin siitäkin huolimatta, että pelasin vähäisellä.
 

Afinogenov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Sabres
Joilakin näköjään on rahaa ja toisilla ei :D itsellä ei olisi pokkaa ostaa puoleksi kaudeksi maalivahtia tuohon hintaan, toki sillä viellä myös ensikauden varmasti pelaa, mutta on jo -6 ensikaudella ja taidot alkaa laskea..
Tsekkaapas tuo pistepörssin kärkikolmikko. Siellä on kaikilla kolmella kärkinimellä potskut vähän huononemaanpäin, mutta se on opittu että kokemus ratkaisee. Hienoa että yksi jatkoaikalainenkin on saatu samaan lohkoon kanssani, vaan eipä taida enää ensikaudella onnistua kun kehittelet ilmeisesti junnujasi vitosdivarissä siinä missä minä nousen kolmoseen. :)

Näköjään mua vastaan sun veskari oli tosi liekeissä 87,5% torjuntaprosentilla :D oma TI 189 -12 veskari joka hankittu 5 miljoonalla torjui saman torjuntaprosentin :D Näköjään mun melko nuori ryhmä pystyi haastamaan sinut melko hyvin siitäkin huolimatta, että pelasin vähäisellä.
Ei olla vielä ihan parasta osaamista näytetty täälläkään joten ei kannata paljon tuuletella jos pystyit tässävaiheessa kautta haastamaan jonkun toisen joukkueen.

Pelaako joukkueessasi tosiaan pelaaja nimeltä Lukas Kaspar? :D Olisin kyllä puolikiusallaan tuosta tarjonnut mutta taisin myöhästyä tarjouskilpailusta. Shit maan. Onnea loppukaudelle ja porskutappa tuonne pleijareihin mukaan niin pääset kokeilemaan kovissa peleissä Okuliarin hanskakäden toimivuutta. Potsku ei kovin paljoa laske jos lahjakkuuskin on 96.
 

Pelimise

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Saipa
Viimeiset junnunostot olivat aika tasaista tavaraa:

19v @68/?77 TI81
18v @67/?63 TI56
17v ?83/?65 TI49
18v @61/?74 TI50
18v @57/?52 TI55
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Potsku ei kovin paljoa laske jos lahjakkuuskin on 96.

Eipä tuolla lahjakkuudella ole mitään merkitystä enää nolla tai miinus potentiaaliselle pelaajalle. Nollassa taidot ei nouse ja miinuspottuisilla tippuu kaikilla samaa tahtia lahjakkuudesta riippumatta.
 

Afinogenov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Sabres
Eipä tuolla lahjakkuudella ole mitään merkitystä enää nolla tai miinus potentiaaliselle pelaajalle.
Niin siis potentiaali laskee tietysti jokaisella pelaajalla sen 6 pylälää kaudesssa lahjakkuudesta riippumatta, mutta eikös miinuspotentiaalisella pelaajalla taitoindeksin laskemiseen vaikuta juurikin lahjakkuus?
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Niin siis potentiaali laskee tietysti jokaisella pelaajalla sen 6 pylälää kaudesssa lahjakkuudesta riippumatta, mutta eikös miinuspotentiaalisella pelaajalla taitoindeksin laskemiseen vaikuta juurikin lahjakkuus?

Ei, jos olen oikein ymmärtänyt, niin miinuspottuisilla taidot tippuu sen miinuksen verran päivässä, eli -6 pelaajalla lähtee joka päivä kaikista taidosta se 6%, eli yksi TI pinna jokaisesta taidosta lähtee joka 17 päivä. -12 pottuisella sitten lähtee se 12% jne. Pasi voinee korjata, jos olen väärässä.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Tää kausi on ollut uskomattoman hyvä enkä pysty uskomaan sitä todeksi, viime kaudella taisteltiin muutamia pelejä ennen päätöstä vielä putoamista vastaan ja saatiin hyvällä lopulla nostettua sijoitus 10. ja nyt aivan samalla joukkueella ja muutenkin aivan samalla tavalla pelaamalla ollaan sijalla 2. ja 4 pistettä viime kauden kokonaispisteitä perässä. Oma joukkueeni, kun ei ole parantunut oikeastaan yhtään, mitä nyt treeni on nostanut tasoja niin selitys ei voi olla muu kuin, että vastustajien joukkueet ovat heikentyneet ja pahasti.

Haasteita saa laittaa tulemaan kauden loppupäiville HC Jykkelle.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tää kausi on ollut uskomattoman hyvä enkä pysty uskomaan sitä todeksi, viime kaudella taisteltiin muutamia pelejä ennen päätöstä vielä putoamista vastaan ja saatiin hyvällä lopulla nostettua sijoitus 10. ja nyt aivan samalla joukkueella ja muutenkin aivan samalla tavalla pelaamalla ollaan sijalla 2. ja 4 pistettä viime kauden kokonaispisteitä perässä. Oma joukkueeni, kun ei ole parantunut oikeastaan yhtään, mitä nyt treeni on nostanut tasoja niin selitys ei voi olla muu kuin, että vastustajien joukkueet ovat heikentyneet ja pahasti.
Särjistä ainakin tippui 20-30 TI-pistettä keskimäärin... pitää koittaa junnuja ajaa sisään, kun markkinat on niin mahdottomat.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei, jos olen oikein ymmärtänyt, niin miinuspottuisilla taidot tippuu sen miinuksen verran päivässä, eli -6 pelaajalla lähtee joka päivä kaikista taidosta se 6%, eli yksi TI pinna jokaisesta taidosta lähtee joka 17 päivä. -12 pottuisella sitten lähtee se 12% jne. Pasi voinee korjata, jos olen väärässä.

Jooh lahjakkuus ei vaikuta mihinkään noilla miinuspotenttiaali miehillä. Laskee juuri kaavailemallasi tavalla eli jos potenttiaali -6 niin laskee pelaajalta joka päivä jokaisesta taidosta 6%.

Sen takia en oikein itse pidä hyvänä hankintana noin kallista maalivahtia kun ei siitä ole hyötyä kun tuon yhden kauden ja ehkä seuraavat kaudetkin, mutta ei ole enää niin erinomainen kun taidot alkaa laskea(toki siis tuolla kokemuksella ja taidolla kestää että taidot tippuu niin alas ettei voi peluttaa. Lisäksi suojaamattomasti tulee vähän yli kauden päästä viellä muutaman miljoonan lisäkustannukset jos pelaajan pitää siihen asti. Samalla rahalla kun olisi saanut maalivahdin jota peluttaa useamman kauden ja silti on sarjatasolla melko kova tekijä.

Kuten entisestä maalivahdista ehkä huomasit niin ainakaan nelosessa maalivahdin ei viellä tarvitse olla ihmeelinen taidoiltaan jos kokemusta löytyy ja silti pystyy pelamaan voittavaa peliä.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
We are performing maintenance on the servers. The game will be up in a few minutes.

Few minutes on nyt kestänyt noin kolme tuntia... hoh hoijaa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Few minutes on nyt kestänyt noin kolme tuntia... hoh hoijaa.

Jooh yöpäivitys kusi, klo 1 aikaan peli oli jo hetken alhaalla eikä sen jälkeen sitten yöpäivitys alkanut ja oli välillä yöllä sivut alhaalla ja ilmeisesti jokunen tunti sitten meni alas lopullisesti eli varmaan yöpäivitystä koitetaan saada toimimaan tai sitä mikä sieltä on nyt hajonnut. Vaihtaisivat tuota palvelinta johonkin toiseen kun tuntuu kokoajan siellä jotain häikkää olevan ja varmaan nyttenkin...
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Joop, nyt tuli ilmoitus että yksi servereistä on alhaalla. Toivottavasti saavat pian kuntoon.

E: Nyt pystyssä, näköjään korjattu.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Osaako joku kertoa, miksi ei tullut uusia junioreita eilen olleenkaan ja seuraavat tulee kumminkin vasta 13 päivän kuluttua?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Osaako joku kertoa, miksi ei tullut uusia junioreita eilen olleenkaan ja seuraavat tulee kumminkin vasta 13 päivän kuluttua?

Viimeksi tapahtuneen yöpäivityksen mennessä perseelleen, jäi tuo bugittamaan. Elikkä vain bugi tuo 13pv ja ensi viikon maanantaina pystyy nostamaan junnut taas seuraavan kerran eikä suinkaan eilen.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ja taas, nyt olisi myynnissä kova maalivahti. TI yli 200

Navum Evsuk
Uskollisuus +1

Hei, mehän näemmä ollaan samassa liigassa :) Taisin laittaa sulle haastetta tulemaan eilen illalla. Veskaria en kyllä nyt tähän hätään tarvitse, kun suht hyvä kakkoskassarikin ilmoittelee jo olevansa tyytymätön asemaansa joukkueessa. Mutta kauden jälkeen, aloitetaan uuden veskarin metsästäminen ja olisi ehkä parempi, jos löytäisi puoli joukkuetta uusia pelaajia...
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Hei, mehän näemmä ollaan samassa liigassa :) Taisin laittaa sulle haastetta tulemaan eilen illalla. Veskaria en kyllä nyt tähän hätään tarvitse, kun suht hyvä kakkoskassarikin ilmoittelee jo olevansa tyytymätön asemaansa joukkueessa. Mutta kauden jälkeen, aloitetaan uuden veskarin metsästäminen ja olisi ehkä parempi, jos löytäisi puoli joukkuetta uusia pelaajia...

No katos perhana. Oletkos se HC SPearing? Jooh, itsellä kun nuorennusleikkaus käynnissä niin sen takia noin alhaalla olen.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
No katos perhana. Oletkos se HC SPearing? Jooh, itsellä kun nuorennusleikkaus käynnissä niin sen takia noin alhaalla olen.

Jep, se on mun jengi. Mulla on taas lähempänä rollaattorijengiä ja on vielä aika kalliskin. Tippuuko tuosta lohkosta neljä viimeistä pois? Vai miten nuo pleijarit yms. menevät? Mun joukkue tais olla 9. tällä hetkellä, joten ei pitäisi kai olla mitään hätää?
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Jep, se on mun jengi. Mulla on taas lähempänä rollaattorijengiä ja on vielä aika kalliskin. Tippuuko tuosta lohkosta neljä viimeistä pois? Vai miten nuo pleijarit yms. menevät? Mun joukkue tais olla 9. tällä hetkellä, joten ei pitäisi kai olla mitään hätää?

Jooh, sijalla 13-16 olevat tippuvat. Ja 8 parasta pääsee pudotuspeleihin.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
10 viikkoa tuli täyteen ja myyntiin lähtee Tomaž Vauhnik. Puolustaja kyseessä, taitoindeksi 258. Just tehty uusi sopimus jota jäljellä 192 päivää. Uskollisuus -2 ja lähtöhinta 10 000.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös