HIFK:n mediaketju

  • 1 470 067
  • 5 844

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Ihmettelin suuresti miksi ei JMA:ta hyödynnetty ollenkaan tähän tyyliin, oli kiistatta Liigan kovin pelaaja, maajoukkuetähti. Mikä olisikaan ollut parempi kuin laittaa naamaa tai koko jätkää posteriin. Niitä kuvaussession tyylisiä kuvia mitä ollaan kotisivuilta nähty ennen kauden alkua. Tyylikäs IFK-pelipaita päällä jne. Sama Peltosen kohdalla aikoinaan. Ei hyödynnetä tarpeeksi mun mielestä.

Hyvää pohdintaa. Esimerkiksi Hämeenlinnassa, Antti Miettisen paluu taputeltiin suhteellisen nopeasti sosiaalisessa mediassa, mutta viime kaudella Niko Kapanen saikin sitten isompaa näkyvyyttä ympäri kaupunkia, saatesanoilla "Olen palannut" yms. Kun maksetaan tunnetulle nimimiehelle palkaa, maksetaan myös siitä markkina-arvosta joukkueelle. Siitä olisi aina hyvä repiä kaikki mahdollinen irti.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mua naurattaa vieläki se Lennun viimekauden telkkarimainos jossa selitti että "kohta rytisee oikeesti, valkkaa mut". Taklasko korkeintaan 3 kertaa kauden aikana :D
 

Stigu

Jäsen
Jumaleisson, legendaarinen Yoko Ono seuraa IFK:ta! Mitäköhän sekin jegissä näkee? Harmaata pohjamaalia tauluihinsa? Fiiliksiä Cold Turkey-biisin uudelleenlevytykseen?

Itse olen kuullut huhuja että Yoko Onolla olisi IFK:ssa joku sukulainen, joka -tuhlattuaan koko Ono-suvun miljardiomaisuuden- joutui pakenemaan Suomeen ja käyttää vieläkin turvallisuussyistä eri nimiä tilanteesta riippuen:

- Joukkueeenkokoajanasairaanhu Ono
- Yoko Ono Munlomienaikajengi Ono kasassajarahat Ono loppu
- Maksoinkoaivanliikaa O´No!
 

Hombre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft , Olli Jokinen
En tiedä onko tämä oikea ketju, mutta en muutakaan tälle keksinyt.

Meidän piti tehdä koulussa äänitarina ja päätin tehdä fanittamisesta ja tarkemmin sanottuna IFK:n fanittamisesta.

Ongelmana oli se, että tarina ei olisi saanut olla kuin max 4min pitkä. Aihe on itselle niin moniulotteinen että sain nipistettyä tämän reilu 5 minuutiksi. Tästä aiheesta vois mun mielestä tehdä monta podcastia.

Toivottavasti uppoaa.

Fanittaminen - YouTube

Edit. Linkki vie youtubeen.
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tiedä onko tämä oikea ketju, mutta en muutakaan tälle keksinyt.

Meidän piti tehdä koulussa äänitarina ja päätin tehdä fanittamisesta ja tarkemmin sanottuna IFK:n fanittamisesta.
Ongelmana oli se, että tarina ei olisi saanut olla kuin max 4min pitkä. Aihe on itselle niin moniulotteinen että sain nipistettyä tämän reilu 5 minuutiksi. Tästä aiheesta vois mun mielestä tehdä monta podcastia.

Toivottavasti uppoaa.

Fanittaminen - YouTube

Edit. Linkki vie youtubeen.

Hieno tarina. Osu ja uppos. Pystyn kyllä niin samaistumaan tuohon, vaikka joukkue onkin eri.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tuleeko sieltä vielä videota ennen peliä? Ja kyllä ennen peliä olisi mielestäni hyvä myös jotain pelaajaa ja valmentajaa kuulla videolla. Ja matsin jälkeen tietty myös valmentajaa ja paria kolmea pelaajaa.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Noi videot on mielestäni aika ennalta nähty. Varsinkin jos valmentajalta kysytään jotain "millä mielin peliin". Toki valmentajalla on enemmän näkemyksiä, kun se sama kysymys esitetään seuraavaksi pelaajalle, joka toistaa samat urheilujargoniat kaikkeen. Kova vastus, pitää keskittyä omaan tekemiseen, ollaan treenattu oikeita asioita... Pelin jälkeen tämä kertaantuu tuplana, kun haastateltava yrittää kerrata pelin jälkeisissä tunneryöpyissä samat, mitä katsoja jo itsekin näki televisiostaan.
En minä sitä etteikö näitä saisi tehdä, mutta itse suosiolla hyppään yli Ruudunkin haastatteluiden itse peliin.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Haastatteluvideot ennen ja jälkeenkin pelin on aika turhia. Samaa jargonia.
Lähiaikojen videoista ehkä eniten saanut irti kun ollaan treeneissä, se hiukan kiinnostaa muutenkin koska tulee itsekin treenailtua monipuolisesti. Lisää siis videoita jääharjoituksista, saliharjoituksista jne. Kerran taisi olla jotain Lundellin mokketreenejäkin. Jotain tuollaista. En kuitenkaan kaipaa kuvia hierontapöydältä tai pukuhuoneesta. :)

_
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Himamatsien jälkeen haastatteluja löytyy ainakin Radio Cityn Kiekkoradion facebook sivustolta. Viimeksi haastattelussa oli Joonas Tanska.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Noi videot on mielestäni aika ennalta nähty.

Mielestäni se on vain kumminkin hyvää tarjontaa faneille, että ennen matsia löytyisi haastatteluja ja ylipäätään joku "pre game show" mitä ollaankin nähty ainakin joskus ja sitten matsin jälkeen myös. Toki siellä tulee myös paljon lätkäjargonia, mutta jos haastattelija osaa hommansa niin kyllä siellä vähän saadaan eri asioita esille kun kierrättää kysymyksiä sopivasti jne. Itse ainakin kuulisin mielelläni haastatteluja HIFK:n sivuilta pelaajilta ja valmentajilta ennen matsia ja sen jälkeen myös.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Uutiset › Henkilökuvassa: Juhani Tyrväinen - HIFK

Kyllä tuntuu, että jotain muutoksia mediantuottopuolella tapahtunut. Tässäkin hyvä esimerkki ja näitä toivottavasti on tulossa lisää. Muutenkin esim. somepäivitykset menneet valovuoden eteenpäin verrattuna edelliskausiin.

edit. linkki siis kotisivujen uutiseen, jossa Tyrväisen henkilökuva

Tällaisille jutuille onkin tilausta, kun HIFK-magazine on lopetettu. Mahtavatkohan ostaa juttuja samoilta tekijöiltä?
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Uutiset › Henkilökuvassa: Juhani Tyrväinen - HIFK

Kyllä tuntuu, että jotain muutoksia mediantuottopuolella tapahtunut. Tässäkin hyvä esimerkki ja näitä toivottavasti on tulossa lisää. Muutenkin esim. somepäivitykset menneet valovuoden eteenpäin verrattuna edelliskausiin.

edit. linkki siis kotisivujen uutiseen, jossa Tyrväisen henkilökuva

Niin, sinnehän haettiin niitä harjoittelijoita ja rekrytoinnissa on onnistuttu ilmeisen hyvin.
http://www.hifk.fi/uutiset/harjoittelijaksi-ifkn-ja-helsinki-redsin-mediaan
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Otteluiden aikana alkanut ainakin Twitterissä tulemaan twiittejä. Mikä on jopa häiritsevää kun siihen ei ole tottunut :). Selkeästi kyllä huomaa, että tätä osiota on haluttu huomattavasti parantaa. Tykkään katsoa videoita IFK:n sivuilta, mutta aina se ei ole mahdollista joten nyt tuli iso plussa tekstimuotoisella jutulle.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Onkohan - ei vaan onhan tuo perjantain 17.00-17.30 etkot epätoivoinen yritys saada väkeä hallille? Tuolla pelillä ja joukkueella on pakko kiinnittää yleisön huomio Restelin jo ennestään surkeaan ja ylihintaiseen tarjontaan ym. Muuten ei väki tule ja Restelhän on mukana, kun oma tulos on uhattuna.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Läikkyykö nyt paha olo vähän yli? Totta hemmetissä tapahtuman järjestäjä yrittää houkutella kaikin keinoin väkeä tapahtumaan, jonka tuotto perustuu myytyjen lippujen määrään. Ihan on oma päätöksesi, osallistutko tapahtumaan vai et.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Ei todellakaan läiky, jos minulta kysyt. Voin hyvin jäädä kotiin ja laittaa hyvää ruokaa, saunoa ja juoda vaikka Domppaa ilman Tomppaa. Olisi vain niin kiva nähdä hyvä
3,2 M€uron joukkue pelaamassa, kun satun olemaan HIFK-fani.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Sori nyt, mutta mä en pysy tässä enää kärryillä. "Olisi kiva nähdä joukkue pelaamassa", mutta jäät kotiin saunomaan, koska Restel ja perjantai-etkot?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Veikkaan, että Bafforoson viestin avainsana on hyvä: olisi kiva nähdä hyvä 3,2 miljoonan euron joukkue. Nythän jäällä nähtävä joukkue ei ole hyvä.

Hiljaiseksi kyllä vetää tämän kauden touhu. Viime syksynä sentään tuli joitakin voittoja, vaikka peli oli kaikkea muuta kuin silmiä hivelevää. Nyt ei tule edes voittoja ja peli on ilmeisesti tehotonta pörräämistä. Parin kierroksen jälkeen ajattelin, että ehkä Selin saa joukkueen suorittamaan taitojensa ylärajoilla ja kaudesta tulee positiivinen yllätys, mutta tällä hetkellä ei siltä tunnu.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Veikkaan, että Bafforoson viestin avainsana on hyvä: olisi kiva nähdä hyvä 3,2 miljoonan euron joukkue. Nythän jäällä nähtävä joukkue ei ole hyvä.

Hiljaiseksi kyllä vetää tämän kauden touhu. Viime syksynä sentään tuli joitakin voittoja, vaikka peli oli kaikkea muuta kuin silmiä hivelevää. Nyt ei tule edes voittoja ja peli on ilmeisesti tehotonta pörräämistä. Parin kierroksen jälkeen ajattelin, että ehkä Selin saa joukkueen suorittamaan taitojensa ylärajoilla ja kaudesta tulee positiivinen yllätys, mutta tällä hetkellä ei siltä tunnu.
Kiitos boldauksesta! Se olisi minun pitänyt laittaa heti alkuun. Kaikki eivät lue kaikkia sanoja, syystä tai toisesta (esim. lukihäiriö voi olla syynä) ja siksi syntyy väärinkäsityksiä. Hyvä on se avainsana tekstissäni.
Kiitos vielä kerran!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös