HIFK:n mediaketju

  • 1 465 488
  • 5 826

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
No nyt on näköjään uudet nettisivut:

Etusivu - HIFK
Sarjataulukko vasemmassa alakulmassa ei monenkaan mielestä taida näyttää kovin hääviltä juuri nyt. Poistuu kätevästi kun lisää Adblockiin suodattimen hifk.fi##.standings
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sarjataulukko vasemmassa alakulmassa ei monenkaan mielestä taida näyttää kovin hääviltä juuri nyt. Poistuu kätevästi kun lisää Adblockiin suodattimen hifk.fi##.standings

Poistuu ihan vain klikkaamalla 'Block an ad on this page' ja valitsemalla sarjataulukon. Hyvä idea, laitetaan takaisin näkyviin sitten ensi kaudella.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Näköjään tyypilliset "prismasivut" kun heti tsätti ja kysymys haluanko Vip:iin tai johonkin kokkikouluun. Aloitussivulla sitten pienen infon jälkeen riveittäin pelkkiä sponsorien logoja peräjälkeen. Ei nyt ainakaan vaikuta että rahaa olisi kauheasti käytetty. Ei nyt kauheasti ainakaan ei kannattajan näkökulmasta houkuttele mitään dataa hakemaan joukkueesta. Tosin tälläisiä tahtoo kaikki liigajoukkueiden sivut olla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei nyt kauheasti ainakaan ei kannattajan näkökulmasta houkuttele mitään dataa hakemaan joukkueesta.

Siis miten joku ulkopuolinen voi edes tietää uudesta sivustosta? Vaan niinhän se on, että aina kiinnostaa, vaikka peli on mitä on.

Kokkikoulu oli tosiaan aavistuksen mitähän vittua nyt taas.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Kiitos boldauksesta! Se olisi minun pitänyt laittaa heti alkuun. Kaikki eivät lue kaikkia sanoja, syystä tai toisesta (esim. lukihäiriö voi olla syynä) ja siksi syntyy väärinkäsityksiä. Hyvä on se avainsana tekstissäni.
Kiitos vielä kerran!

Meinasin jo antaa olla, mutta asiattomuuksiin kun eksytään, niin pakko palata tunkiolle. Mun mielestä kirjoittamasi teksti on melko vaikeaselkoista luettavaa läpi linjan, välimerkkejä ja kappalejakoja saisi olla ainakin tuplasti nykyistä enemmän. Semmosta ajatuksen juoksua yhtenä puurona, ja usein niin raskasta luettavaa, että skippaan seuraavaan viestiin. Että kiitti vaan tuosta lukihäiriöheitosta. Muahan se ei tietenkään tarkoittanut, ja oli vaan esimerkki, eikö niin? (Boldasin sulle muuten valmiiksi avainsanat)

Onkohan - ei vaan onhan tuo perjantain 17.00-17.30 etkot epätoivoinen yritys saada väkeä hallille? Tuolla pelillä ja joukkueella on pakko kiinnittää yleisön huomio Restelin jo ennestään surkeaan ja ylihintaiseen tarjontaan ym. Muuten ei väki tule ja Restelhän on mukana, kun oma tulos on uhattuna.

Tämä oli se purkaus, johon alunperin tartuin. Lukaiseppa itsekin läpi kertauksen vuoksi. Vaikka IFK ei kiekollisesti/urheilullisesti vastaa odotuksiasi miltään osin, niin älä nyt silti käy vinkumaan, jos hallille houkutellaan jengiä erilaisin kampanjoin ja tarjouksin. Mua ei kiinnosta tuon taivaallista sun boikottisi, tai se ettet viihdy hallilla. Vielä vähemmän mua kiinnostaa vaihtoehtoiset tapasi viettää otteluiltaa. Mutta se mua kiinnostaa, jos purat epätoivosi ja pahan olosi IFK:n huonosta menestyksestä ja huonosti kootusta joukkueesta asioihin, joilla ei ole keskenään mitään tekemistä. Ethän sä ole edes tulossa koko tapahtumaan, ja senkin tiesit jo silloin, kun päätit asiasta avautua.

Muutenkin tämä koko IFK-osio todella raskasta luettavaa. Mä en oikeesti tajua, että jos IFK tuottaa niin pahan olon useammille, niin miksi lajin parissa pitää notkua. Tuntuu välillä, että IFK:n kannattajat eivät kannata joukkuetta vaan joukkueen menestystä. Kaikki pelaajat ovat toistaan paskempia, joukkueen johto epäonnistunut, halli on paska ja liput kalliita. Muhun ei uppoa selitykset mistään elinkautisista. Jos ei kiekkoa voi seurata ilman, että huonolla hetkellä itkettää, suututtaa, kiukuttaa, ahdistaa, yms., antakaa olla! Ei tommosta valitusta jaksa kukaan täysijärkinen kuunnella.

Se siitä. Kivat uudet kotisivut IFK:lla. Vaihtelu virkistää.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Muutenkin tämä koko IFK-osio todella raskasta luettavaa. Mä en oikeesti tajua, että jos IFK tuottaa niin pahan olon useammille, niin miksi lajin parissa pitää notkua. Tuntuu välillä, että IFK:n kannattajat eivät kannata joukkuetta vaan joukkueen menestystä.

IFK:lla olisi kolme kannattajaa, jos menestyksen perusteella valittaisiin.

Ja ensimmäiseen pointtiin: miksi sitä läheisilleenkään tarjoutuu muuttoavuksi, vaikka sen vitun pianon kantaminen vihloo välilevyä vielä ensi joulunakin? Koska tärkeinä pitämiensä asioiden, kuten perheen, eteen on valmis vähän kärsimään. Ja jos faija sortui taas mukiin, tilannetta yritetään, hyvällä tai pahalla, korjata. Eikä vain tavan vuoksi osteta 30 kertaa vuodessa sitä kaljakoria jääkaappiin. IFK:n kannattaminen on monelle täällä paljon enemmän kuin joku vesivärimaalauskurssi, jonka voi lopettaa jos ahdistaa. Luulenpa, että esim. 2011 mestaruuden jälkeen vankkureihin tarttuneet ovat jo kovalla prosentilla siirtyneet muihin maisemiin, ja jäljellä ovat ne joille IFK on intohimo.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan - ei vaan onhan tuo perjantain 17.00-17.30 etkot epätoivoinen yritys saada väkeä hallille? Tuolla pelillä ja joukkueella on pakko kiinnittää yleisön huomio Restelin jo ennestään surkeaan ja ylihintaiseen tarjontaan ym. Muuten ei väki tule ja Restelhän on mukana, kun oma tulos on uhattuna.
Joudun kyllä komppaamaan nimimerkkiä N.Vidic ja toteamaan, että kaiken paskan keskellä tämä on ehkä absurdein purkaus mihin olen täällä törmännyt. Ja se on paljon se.

Perjantaipeli ja IFK järjestää kausikorttilaisille vähän extraa. Keneltä tämä on siis pois? Sinne ei tarvitse mennä, jos ei kiinnosta ja totta helvetissä Restel pyrkii osaltaan maksimoimaan tuoton ottelutapahtumista, sehän on niiden bisnes. Kun IFK:n peli ja Nybari vituttaa, ei se tarkoita, että kaikki IFK:n tekemät asiat olisivat päin helvettiä
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
IFK:lla olisi kolme kannattajaa, jos menestyksen perusteella valittaisiin.

Ja ensimmäiseen pointtiin: miksi sitä läheisilleenkään tarjoutuu muuttoavuksi, vaikka sen vitun pianon kantaminen vihloo välilevyä vielä ensi joulunakin? Koska tärkeinä pitämiensä asioiden, kuten perheen, eteen on valmis vähän kärsimään. Ja jos faija sortui taas mukiin, tilannetta yritetään, hyvällä tai pahalla, korjata. Eikä vain tavan vuoksi osteta 30 kertaa vuodessa sitä kaljakoria jääkaappiin. IFK:n kannattaminen on monelle täällä paljon enemmän kuin joku vesivärimaalauskurssi, jonka voi lopettaa jos ahdistaa. Luulenpa, että esim. 2011 mestaruuden jälkeen vankkureihin tarttuneet ovat jo kovalla prosentilla siirtyneet muihin maisemiin, ja jäljellä ovat ne joille IFK on intohimo.

Ensimmäiseen: En puhunut valinnasta, vaan keskiverto IFK-fanin mentaliteetista, varsinkin täällä JA:ssa. Kukaan, tai korkeintaan aniharva, kannattaa IFK:ta silloin, kun IFK:lla vaikeaa. Potkuja jaellaan ja vittua huudellaan sitten senkin edestä. Jengi toistaa sokeasti jotain "Nybari ulos"-mantraa, mutta harva pystyy kertomaan, että mitäs sitten. Melkoista kannattamista. Ei ihme että fanikatsomossa tunnelma heikkenee. Taitaa joku muukin olla kyllästynyt jatkuvaan poraamiseen.

Ja mitä tuohon toiseen kappaleeseen tulee, jos yhden vuoden ilosta saa kärsiä seuraavat neljätoista, on käsityksesi "vähän" kärsimisestä vähintäänkin kunnioitettava.

Mä oon ollu tässä IFK-hommassa mukana kohta 30 vuotta. Aikanaan ravasin kaikki pelit, myös vierasmatseissa. Elin juuri sitä samaa IFK-fanin harhakuvaa kuin monet täällä. Menestystä pitää tulla joka kausi. No kas, eipä tullut. Sen kuitenkin vuosien saatossa oivalsin, että vitutuksen, valittamisen ja pahan olon voi jättää hommasta pois jos vain tajuaa, että 1) IFK:n perseilyä ei kannattaja voi muuttaa, ja itsensä rankaiseminen pahalla ololla muiden virheistä on melko kohtuutonta, 2) jos aikuinen mies valittaa ja kitisee ääneen jonkun lätkämatsin lopputuloksen takia, on kynnys valittamiseen liian matalalla.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Kun valittamisesta valitetaan, niin ihan sama meininki on Suomen maajoukkueen fanittamisessa. Leijonat saa kuraa täydestä tuutista heti, kun arvokisapelaaminen takkuilee. Ihan normikäyttäytymistä meiltä suomalaisilta silloin, kun itselle tärkeä joukkue kyntää. Kun fanin toiveet ja tavoitteet on korkealla oman suosikkijengin suhteen, niin reagointi on sen mukaista. Ja saa ollakin. Jos tappioputket ei herätä negatiivisia tunnemyrskyjä, niin silloin ainakin on aika siirtyä takavasemmalle hmv:ksi muuttuneesta lajin/joukkueen seuraamisesta.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ensimmäiseen: En puhunut valinnasta, vaan keskiverto IFK-fanin mentaliteetista, varsinkin täällä JA:ssa. Kukaan, tai korkeintaan aniharva, kannattaa IFK:ta silloin, kun IFK:lla vaikeaa. Potkuja jaellaan ja vittua huudellaan sitten senkin edestä. Jengi toistaa sokeasti jotain "Nybari ulos"-mantraa, mutta harva pystyy kertomaan, että mitäs sitten. Melkoista kannattamista. Ei ihme että fanikatsomossa tunnelma heikkenee. Taitaa joku muukin olla kyllästynyt jatkuvaan poraamiseen.

Ja mitä tuohon toiseen kappaleeseen tulee, jos yhden vuoden ilosta saa kärsiä seuraavat neljätoista, on käsityksesi "vähän" kärsimisestä vähintäänkin kunnioitettava.

Mä oon ollu tässä IFK-hommassa mukana kohta 30 vuotta. Aikanaan ravasin kaikki pelit, myös vierasmatseissa. Elin juuri sitä samaa IFK-fanin harhakuvaa kuin monet täällä. Menestystä pitää tulla joka kausi. No kas, eipä tullut. Sen kuitenkin vuosien saatossa oivalsin, että vitutuksen, valittamisen ja pahan olon voi jättää hommasta pois jos vain tajuaa, että 1) IFK:n perseilyä ei kannattaja voi muuttaa, ja itsensä rankaiseminen pahalla ololla muiden virheistä on melko kohtuutonta, 2) jos aikuinen mies valittaa ja kitisee ääneen jonkun lätkämatsin lopputuloksen takia, on kynnys valittamiseen liian matalalla.
Hyvä kirjoitus. Ei tarvitse olla tyhmä lammas, vaikka käykin vielä peleissä. Itselleni seuran kannattaminen on se juttu. Menestysvuodet ovat totta kai parhaita, mutta pohjimmiltaan menestyksestä ei ole kyse, vaan mukana elämisestä ja taipaleen seuraamisesta. Voin olla pettynyt johdon toimintaan ja välillä reagoinkin siihen jotenkin, mutta joukkueen takana seison aina ja käyn peleissä, meni miten meni. Ymmärrän kritiikin, mutta pääsääntöisesti tämänkin palstan valitus on lyhytnäköistä itkemistä, jossa milloin kenellekin ollaan antamassa kenkää. Kojolle, Ramulle, Puustiselle, you name it.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Kun valittamisesta valitetaan, niin ihan sama meininki on Suomen maajoukkueen fanittamisessa. Leijonat saa kuraa täydestä tuutista heti, kun arvokisapelaaminen takkuilee. Ihan normikäyttäytymistä meiltä suomalaisilta silloin, kun itselle tärkeä joukkue kyntää. Kun fanin toiveet ja tavoitteet on korkealla oman suosikkijengin suhteen, niin reagointi on sen mukaista. Ja saa ollakin. Jos tappioputket ei herätä negatiivisia tunnemyrskyjä, niin silloin ainakin on aika siirtyä takavasemmalle hmv:ksi muuttuneesta lajin/joukkueen seuraamisesta.

Höpsis. Kyllä se nyt vaan on ihan joku muu kuin minä, jonka mielestä joukkue on "hmv". Kyllä se kortti on nostettu esille täällä niiden kannattajien toimesta, jotka "normikäyttäytyvät". En mä katsoisi jokaista peliä, jos pelit eivät kiinnostaisi. Vaikka nyt kuinka väität, että jääkiekon suosikkijoukkueen konttaaminen pitäisi saada aikaan pahaa oloa, niin uskaltaudun olemaan eri mieltä.

En mä nyt halua leimautua miksikään ristiretkeläiseksi lätkävitutusta vastaan, ja suon jokaiselle oman tapansa ajatella. Voihan olla, että joku uskottelee itselleen tykkäävänsä lätkän aiheuttamasta vitutuksesta. Mutta kun mietin asiaa siltä kantilta, että 'ennen vitutti, enää ei', voin ihan kokemuksesta kertoa, että kyllä muuten kevenee tämä kannattaminen. Varsinkin IFK:n kannattaminen, kun tuntuu ettei peli ihan aina kulje juuri niin kuin on odottanut.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Meinasin jo antaa olla, mutta asiattomuuksiin kun eksytään, niin pakko palata tunkiolle. Mun mielestä kirjoittamasi teksti on melko vaikeaselkoista luettavaa läpi linjan, välimerkkejä ja kappalejakoja saisi olla ainakin tuplasti nykyistä enemmän. Semmosta ajatuksen juoksua yhtenä puurona, ja usein niin raskasta luettavaa, että skippaan seuraavaan viestiin. Että kiitti vaan tuosta lukihäiriöheitosta. Muahan se ei tietenkään tarkoittanut, ja oli vaan esimerkki, eikö niin? (Boldasin sulle muuten valmiiksi avainsanat)

Tämä oli se purkaus, johon alunperin tartuin. Lukaiseppa itsekin läpi kertauksen vuoksi. Vaikka IFK ei kiekollisesti/urheilullisesti vastaa odotuksiasi miltään osin, niin älä nyt silti käy vinkumaan, jos hallille houkutellaan jengiä erilaisin kampanjoin ja tarjouksin. Mua ei kiinnosta tuon taivaallista sun boikottisi, tai se ettet viihdy hallilla. Vielä vähemmän mua kiinnostaa vaihtoehtoiset tapasi viettää otteluiltaa. Mutta se mua kiinnostaa, jos purat epätoivosi ja pahan olosi IFK:n huonosta menestyksestä ja huonosti kootusta joukkueesta asioihin, joilla ei ole keskenään mitään tekemistä. Ethän sä ole edes tulossa koko tapahtumaan, ja senkin tiesit jo silloin, kun päätit asiasta avautua.

Muutenkin tämä koko IFK-osio todella raskasta luettavaa. Mä en oikeesti tajua, että jos IFK tuottaa niin pahan olon useammille, niin miksi lajin parissa pitää notkua. Tuntuu välillä, että IFK:n kannattajat eivät kannata joukkuetta vaan joukkueen menestystä. Kaikki pelaajat ovat toistaan paskempia, joukkueen johto epäonnistunut, halli on paska ja liput kalliita. Muhun ei uppoa selitykset mistään elinkautisista. Jos ei kiekkoa voi seurata ilman, että huonolla hetkellä itkettää, suututtaa, kiukuttaa, ahdistaa, yms., antakaa olla! Ei tommosta valitusta jaksa kukaan täysijärkinen kuunnella.

Se siitä. Kivat uudet kotisivut IFK:lla. Vaihtelu virkistää.
Oli pakko pitkään harkita, viitsinkö kommentoida, mutta täältä tulee: Kyllä itkut on itketty ja huikeat ilot on koettu, alkaen 60-luvun alkupuolelta ja ne huiput ovat nousukarsinta Töölön Vesa vastaan (taisi olla 27.02.1967). Kaikki mestaruudet on tullut koettua ja niistä olisi paljon, paljon kerrottavaa. Parhaat ehkä kuitenkin syytä mainita, ts. 1969 eka, 1983 epätoivon partaalta, 1998 kaikkien aikojen paras seurajoukkue Suomessa ja 2011 MG ja VP. Unohtamatta Hakin ensimmäistä kautta, aivan uskomattomin maalein ja sen jälkeen monet, monet lätyt tai DC:t. No, se siitä. Nyt vain ei ole tuntunut hyvältä pitkään aikaan, sillä pakosta tulee fiilis, että HIFK:lla tärkeintä on vain rahallinen menestys (jonka tavallaan ymmärrän) ja urheilullinen puoli evvk. Ei tätä hirveän kauan ole jatkunut - neljäs kausi taitaa olla menossa. Siihen yhteinen tekijä on UTJ ja edellisen valmentajan valinta ja tänä vuonna pelkästään joukkueen kasaaminen.
Kun sitten mielestäni aivan selvästi paniikissa, vielä yritetään houkutella jengiä hallille etkoilla ym. ja samaan aikaan (ehkä sattuma) julkaistaan uudet himasivut (kauan ollut aika skeidaa eikä nytkään pelkästään kehuttu), jää sellainen fiilis, että onko koko homma muovia ja nuo toimenpiteet pelkkää savuverhoa.
Toivottavasti ei, sillä sydän sykkii vielä punaisena. Ja vielä: väärin ymmärsit. Olen huomenna menossa matsiin todennäköisesti kärsimään pelistä (jonka en usko nopeasti paranevan). Sen sijaan kalliit ja mielestäni turhat oheispalvelut eivät minua kiinnosta. Välillä myös olen jäänyt kotiin katsomaan Ruutua ja kyllästynyt, kun peli on skeidaa. Ja silloin tulee mieluummin syötyä, juotua ja saunottua ja...Enempää en kerro - saat arvata - mutta paljon enemmän cliffaa, kuin surkean matsin katsominen!
PS. Lukihäiriöstä kommentointi ei ollut tarkoitettu sinulle, vaan yleisesti toteamuksena, etteivät kaikki aina näe tekstistä metsää puilta. Mutta taisi osua pahasti, my apologies!
Lukihäiriö ei ole mitään hävettävää, minulla on sukulaisia ja ystäviä, joilla on lukihäiriö. Se ei tee heistä yhtään huonompia ihmisiä.
Edit: näppäinvirhe, vuosi 1967 eikä 1966
 
Viimeksi muokattu:

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Anteeksi täydellinen OT, ja tästä varmaan tulee penalttia mutta mulla on sellanen tunne, että kaiken maailman ipanat kirjottelee jatkoaikaan nykyään ja esittävät vanhempia, kuin oikeasti ovat. Jo pelkästään helvetin huono kirjoitusasu (itselläkin luokkaa välttävä) tekstissä viittaa enemmänkin nuoreen kuin vanhaan sukupolveen.

PS: Cliffaa?
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Mielenkiintoinen keskustelu täällä mediapuolella.
Kai sitä voi siitäkin väitellä, ketä saa IFK:n otteet harmittaa ja ketä ei. Itseäni ei enää harmita ja seuraankin nykyään tyttären kanssa pelit TV:n välityksellä. Mutta jokaisella on oma suhtautumisensa ja jokaiselle fanille IFK merkitsee eri asioita. Kaikilla olkoon oikeus kannattaa ja kokea pettymykset omalla tavallaan. Ei se ainakaan mua häiritse mikäli teitä vituttaa tai ei pelin jälkeen.
Sivut on jo paremmat kuin vahnemmat.
Hienoa että on saatu tilastojakin vihdoin sivulle. Toki olisi hienoa jos niitä voisi samalla hieman helpommin tutkia. Samalla vaivallahan tuo olisi onnistunut.
Boström, Juhani 12 3 117 77 194 54 3 17 8 6 14 0 1967-68 1978-79 ( Aika kova. 12 kaudessa 3 peliä ja tehot 117+77=194. Kyllä ennen osattiin)
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän HIFK:n asiat kuuluu koko kiekkoilevalle Suomelle. HIFK näyttää persettä tällä hetkellä ihan kaikille Suomen kiekkoilusta kiinnostuneille, ei vain omille kannattajilleen. Vahva HIFK on kaikkien etu.
 
Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
Kyllähän HIFK:n asiat kuuluu koko kiekkoilevalle Suomelle. HIFK näyttää persettä tällä hetkellä ihan kaikille Suomen kiekkoilusta kiinnostuneille, ei vain omille kannattajilleen. Vahva HIFK on kaikkien etu.

Ehkä kuuluu, mutta IFK:ta rakastavat vain IFK-kannattajat. Muut vihaavat.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedote-live? Joulupatakeräys? Postikorteilla pommittaminen? Suuren maailman tyyliin 'disrespect'-polvistuminen? Kumikana-invaasio? Jollain tavalla pitäisi hauista näyttää. IFK on rakas.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tiedote-live? Joulupatakeräys? Postikorteilla pommittaminen? Suuren maailman tyyliin 'disrespect'-polvistuminen? Kumikana-invaasio? Jollain tavalla pitäisi hauista näyttää. IFK on rakas.

Noista vaihtoehdoista kannatan eniten urheilujohdon pommittamista postikorteilla kuin pelaajien disrespectiä tai kumikanojen heittely jäälle. Kyllähän tuo jengi nyt kovasti alisuorittaa ja onkin puutteita roolituksissa, mutta kyllä tuo jengi parempaan pystyy kuin mitä nyt on nähty.

Tietenkin faneina voisi kokeilla sellaista radikaalia juttua kuin ihan älytön mekkala ja kannustus halliin, esim. lauantain peliin? Kingit rumpuineen paikalle, fanari täyteen, painetaan bulilla raikumaan ja joku pelaajia kannustava lakana? Olen kuullut että kannustus kuulemma pistää yrittämään enemmän, kun taas tyhjille katsomoille pelaaminen tai persettä näyttäville faneille ei ehkä niinkään.

Ja joo, peliesitykset ovat olleet tuloksellisesti ala-arvoisia mutta peli on kuitenkin edelleen mielestäni mukavampaa katsottavaa kuin se koko viime kauden pitkä päätyyn ja vaihtoon pelaaminen.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Ja joo, peliesitykset ovat olleet tuloksellisesti ala-arvoisia mutta peli on kuitenkin edelleen mielestäni mukavampaa katsottavaa kuin se koko viime kauden pitkä päätyyn ja vaihtoon pelaaminen.

Tämä. Tässä tilanteessa ehkä turhin asia olisi alkaa lynkkaamaan pelaajia. Se tie ei ainakaan johda mihinkään. Kyllä siellä potentiaalia on paljon parempaan. Toivottavasti realisoituu.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Tämä. Tässä tilanteessa ehkä turhin asia olisi alkaa lynkkaamaan pelaajia. Se tie ei ainakaan johda mihinkään. Kyllä siellä potentiaalia on paljon parempaan. Toivottavasti realisoituu.

Hienoa että uskoa löytyy, itsellä alkaa olla koetuksella.
Mutta faktahan on että tappiot ovat olleet yhden maalin tappioita, joten ei se voitto mitenkään kaukana ole ollut, toivoa on. Tietysti jos pelissä tekee keskimääräin yhden maalin niin se voittaminen on vaikeaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös