Feetu Knihti – Kiukaisten Kutšerov

  • 15 469
  • 90

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvä kauden eka peli ja tärkeät maalit.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Kuinkas monta Knihtiä?

Feetu Knihti ei taida päästä ikinä Jatkoajan legendaariseen "Urheilijoiden täyskaimat" -ketjuun.
76 Knihtiä tällä hetkellä. Lisäksi 32 entistä Knihtiä joiden sukunimi on avioliiton tai muun syyn vuoksi vaihtunut.

Toki usein suvuissa liikkuu samat etunimet, erityisesti toisina tai kolmansina niminä, joten täyskaimoja voi löytyä harvinaisillakin etu- ja sukunimiyhdistelmillä.
 

Naimunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Karhut, Chicago Blackhawks
En nyt ihan tarkalleen muista monenko kierroksen jälkeen kultakuuppa annetaan joukkueille, mutta Knihti on tämän illan jälkeen siinä kiinni.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
En nyt ihan tarkalleen muista monenko kierroksen jälkeen kultakuuppa annetaan joukkueille, mutta Knihti on tämän illan jälkeen siinä kiinni.
Muistaakseni juurikin kolmen kierroksen jälkeen.

Feetu on kyllä hieno pelimies ja asenne kultaa
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
On kyllä Feetulla asenne paikallaan ja hienoa nähdä että junnut näyttävät konkareille että täältä tullaan ohi jos löysäillään!
Just tämä. Mä olin vähän yllättynyt että Feetu ja Viitala eivät mahtuneet kahteen ekaan peliin kokoonpanoon, mutta juuri noin siihen pitää vastata
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Toivottavasti lyö läpi. Itse olen ollut vähän epäileväinen, miten kaksinkamppailu ja luisteli riittää, kun viime kaudella ei riittänyt. Luistelu oli kuitenkin ainakin eilen ihan hyvää.

Saisi olla juuri Knihti, joka lyö läpi, sillä onhan tuo vasen kaista melko ohut, taikka siellä pelaa yksi "vääränkätinen"

Pitäisikö Knihtiä koittaa Järvisen laidalla.. ehkä? Hämeenaho rightina siinä hieman väärällä puolella, Knihtillä kovat näytöt alla, niin sinällään voisihan tuota vaihtoa ainakin koittaa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Knihti on muuten pelannut tosi epävarmaa peliä. Pitkä pelaamattomuus näkyy. Kiekko ei oikein pysy lavassa ja kontaktitilanteisiin meno on puolittaista.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Tuli ihan viime kauden Virtanen mieleen. Kohnottaa ja häslää. Todella huono peli.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei ollut Knihti mitenkään erikoinen, mutta silti kiekollisesti paras nelosen nuorista. Varsinkin rauhoittavia ratkaisuja teki hyvin eikä luopunut kiekosta.

Hyvin te kyllä löydätte negatiivisuuksia.

Itse olisin lähtenyt perkaamaan vaikkapa ykkösen otteita, jos paskaa haluaa möyhiä.
 

passenger

Jäsen
Ei ollut Knihti mitenkään erikoinen, mutta silti kiekollisesti paras nelosen nuorista. Varsinkin rauhoittavia ratkaisuja teki hyvin eikä luopunut kiekosta.

Hyvin te kyllä löydätte negatiivisuuksia.

Itse olisin lähtenyt perkaamaan vaikkapa ykkösen otteita, jos paskaa haluaa möyhiä.

Mä tykkäsin myös tuosta että uskalsi pelata kiekolla, vaikka tuli pari menetystä.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Ei ollut Knihti mitenkään erikoinen, mutta silti kiekollisesti paras nelosen nuorista. Varsinkin rauhoittavia ratkaisuja teki hyvin eikä luopunut kiekosta.

Hyvin te kyllä löydätte negatiivisuuksia.

Itse olisin lähtenyt perkaamaan vaikkapa ykkösen otteita, jos paskaa haluaa möyhiä.
Minkä ykkösen?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Olisko niin sanottua tervettä itsekritiikkiä.

”Karvas maku jäi. Varsinkin oma pelaaminen oli huonoa. Ensimmäinen puolisko pelistä oli minulle todella hankala, toinen edes vähän sinne päin. Iso pettymys oli tulos ja oma esitys”, Knihti paalutti.

Epäilemättä tuntuma oli vielä kateissa pitkän tauon jälkeen?

”Toki, mutta ei sen taakse voi mennä. Pelasin kiekon kanssa tyhmästi.”

Kertoo myös karvaasta pettymyksestä kun U20 kisat jäi välistä. Lämsä oli ollut ihan viime metreillä yhteyksissä ja pitkä pelaamattomuus tais osaltaan syödä kisapaikan.

Jonkinlainen rasituspuolen vamma ollut. Lääkäri lupaili pitkää taukoa, mutta hyökkääjä itse ei uskonut alkuun venyvän tänne asti.

 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Knihtin heikkoja aloituksia kritisoin (ja ihan aiheesta) ensimmäisissä peleissä mutta viime peleissä on poika parantanut. Tänään oli aloitusprosentti jo huima 71.4% vaikka otos toki pieni (7 aloitusta)

Bonuksena hieno maali laitanoususta laukaus yläputken kautta sisään.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Toivottavasti valmennuksella on rouhkeutta vaihtaa Ojantakanen ja Knihti päittäin. Knihdillä on hyökkäyspäähänkin jotain annettavaa.
Samaa mieltä!

Feetulla tuntuu nyt putki luistavan, joten rohkeasti vaan peliaikaa lisää.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen kyllä onnellinen, että Knihti alkaa lunastaa niitä ”puheita” mitä olen hänestä vuosia kirjoittanut.

Kokoajan olen sanonut, että on näistä ns. omista pojista selkeästi lahjakkain. Kärsinyt viime aikoina paljon sairasteluista/loukkaantumisista (mm. kahdet U20 kisat ohi) mutta nyt ehjän kesän jälkeen ottanut selkeitä steppejä eteenpäin.

Näen edelleen Knihtissä potentiaalia olla ihan kärkiketjujen peluri Ässille. Perustaidot hänellä on hyväää tasoa ja mm. laukaus keskimääräistä parempi. Nyt vain töitä ja onnistumisia niin eiköhän hänestä ole vielä paljon iloa Ässille.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos haluaa taivuttaa Knihtin nimen kuten Knihtit itse, niin se on tosiaan Knihtin, Knihtilllä jne., ei Knihdin, Knihdillä.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos haluaa taivuttaa Knihtin nimen kuten Knihtit itse, niin se on tosiaan Knihtin, Knihtilllä jne., ei Knihdin, Knihdillä.
En ollut varma asiasta, kun en porilainen ole mutta muistin jonkun Taimi keskustelun täältä ja sen perusteella mentiin.

Tai ei kai siihen edes porilaisuus vaikuta, mutta outo nimi tuo muuten itselle. Toivottavasti tulee suurelle kansalle tutuksi :D
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen kyllä onnellinen, että Knihti alkaa lunastaa niitä ”puheita” mitä olen hänestä vuosia kirjoittanut.

Kokoajan olen sanonut, että on näistä ns. omista pojista selkeästi lahjakkain. Kärsinyt viime aikoina paljon sairasteluista/loukkaantumisista (mm. kahdet U20 kisat ohi) mutta nyt ehjän kesän jälkeen ottanut selkeitä steppejä eteenpäin.

Näen edelleen Knihtissä potentiaalia olla ihan kärkiketjujen peluri Ässille. Perustaidot hänellä on hyväää tasoa ja mm. laukaus keskimääräistä parempi. Nyt vain töitä ja onnistumisia niin eiköhän hänestä ole vielä paljon iloa Ässille.
Jotenkin uskon, että kun saa lisää lihasta niin breikkaa kunnolla. Ominaisuuksiltaan huippulahjakkuus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös