Feetu Knihti – Kiukaisten Kutšerov

  • 15 468
  • 90

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
@Myrvold pyynnöstä ketju auki

Feetu Knihti pelaajakortti EP:ssä

Nippelitietona, että etunimi Feetu on Suomessa melko harvinainen, se löytyy vain 67 henkilöltä eikä sille ole virallista nimipäivää määritetty
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hienoa @Zeta03! Vähättelemättä suoritustasi avauksessa olisin ehkä itsekin pystynyt samaan, mutta toivotaan että jatkossa kaverista riittää paljon kirjoitettavaa.

Feetu on näemmä Panelian Raikkaan kasvatti, mutta jo pitkään Ässäpolkua käynyt peluri. Lähtökohtaisesti kaveri taitaa olla sentteri, mutta edustuksessa näemmä ajetaan laiturin paikalta sisään. Tavallaan ymmärrän tämän, mutta tavallaan en. Ässien sentteriosasto kun on mallia "Mestis", niin ajattelisi nuorten kisoihin kovaa vauhtia menossa olevan junnun pystyvän tuosta paikkansa ottamaan? Mutta valmennus päättää. Eipähän tarvi vuodenvaihteen tienoilla murehtia, että jo ennestää kapeasta sentteriosastosta lähtee yksi kisoihin. En nimittäin yllättyisi tästä. Sen verran isoja loikkia on kaveri urallaan ottanut.

Toivottavasti saa nyt tulevana viikonloppuna runsaasti vastuuta, vaikka rosteriin ilmeisesti karanteenista porukkaa saadaankin. Antaa nyt näyttöjä Pennaselle ja kumppaneille.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Vähättelemättä suoritustasi avauksessa olisin ehkä itsekin pystynyt samaan, mutta toivotaan että jatkossa kaverista riittää paljon kirjoitettavaa.

En yhtään epäile, siksi ihmettelinkin vähän mikset itse vaivautunut raapustamaan ketjua kasaan.

Laitetaan tähän vielä bonariksi youtube-klippi jossa Feetu mättää peräti 5 maalia U20-pelissä RoKin verkkoon



 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Knihtin vai Knihdin?

Molempia olen nähnyt käytettävän. Omaan korvaan kyllä tuo ”Knihtin” kuullostaa oikeammalta, mutta kielitoimisto saattaa olla toista mieltä. Googlesta katsottuna Paneliassa on ”Knihtin tila”, joka viittaisi Knihtien itse käyttävät tuota muotoa.
 
Suosikkijoukkue
Kaikki maalia tuulettavat joukkueet. Patasydän
Knihtin vai Knihdin?

Molempia olen nähnyt käytettävän. Omaan korvaan kyllä tuo ”Knihtin” kuullostaa oikeammalta, mutta kielitoimisto saattaa olla toista mieltä. Googlesta katsottuna Paneliassa on ”Knihtin tila”, joka viittaisi Knihtien itse käyttävät tuota muotoa.
En ole kyllä itse mikään maisteri näissä hommissa, mutta sanoisin Knihtin, jos olisi Knihdin, niin olisiko sukunimikin silloin Knihdi?.? Kyseessä yhtä kova arvaus, kuin "tulosveikkaus päivän ottelulle" osiossa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ole kyllä itse mikään maisteri näissä hommissa, mutta sanoisin Knihtin, jos olisi Knihdin, niin olisiko sukunimikin silloin Knihdi?.? Kyseessä yhtä kova arvaus, kuin "tulosveikkaus päivän ottelulle" osiossa.

Veikkaisin, että molemmat ovat oikein ja Knihti itse päättää. Aikanaan samaa keskustelua käytiin Ruutu nimen taivutuksesta ja muistaa Tuomo Ruutu toivoi Ruutun version käyttöä.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Vähän yllättävää, että Knihti haettiin ottelun lopussa jäälle kun 6vs4 haettiin tasoitusta. Toisaalta kuuma maila, mutta olisi ollut esim. Viitala tai vaikka Salminen, jotka kyllä olivat sitten toisessa kuusikossa.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Nämä on juuri niitä tärkeitä onnistumisia, joita loppukausi voi vielä näille nuorille pelaajille antaa ensi kautta ajatellen.

Mielenkiintoista on nähdä minkälaiseen rooliin Feetu ensi kaudella pääsee.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Loistavaa! Vähän katsomossa pohdittiinkin, että onko joku muka ollut nopeampi. Tuo neljä sekuntia on jo niin lyhyt aika, että sen rikkominen vaatii jotain ihmeellistä suoritusta tai maalivahdin täydellistä imaisua puolesta kentästä. Nythän laukaus oli todella hyvä.
Vaati se nytkin Pelicansin pakin helpon kiekonmenetyksen. Ei tuossa ajassa ehdi omasta aloitusvoitosta maalia tehdä. Tuo ennätys tullee säilymään melko pitkään.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Feetulta pari hienoa ja ennenkaikkea Ässille tärkeää maalia. Nyt olisi 40min aikaa heittää hatullinen, maistuisi varmasti hyvältä
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Näin se näytönpaikka käytetään. Voisi olla hyvä palanen kärkiketjuihinkin.

Ei nyt vielä hötkyillä mutta kyllä, parin maalin miestä on vaikea tiputtaa seuraavista peleistä pois. Paikka on annettu ja käytetty.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Tärkeitä maaleja poika on tehnyt. Kukas se olikaan joka mollasi pojan jo ennen peliä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös