FC Jatkoaika CM01/02 Uusi joukkue.

  • 10 900
  • 195

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Jaska85
Tota noin masaman. Näin meidän kesken tuossa betatestauksessa joku pelle rappasi Jermaine Defoeta oikein isän kädestä. Tämä kyseinen henkilö sai kyseistä tempustaan pelikieltoa.


Masaman (8),

Oikein tulee tippa silmään, kun katselee tätä ihanuutta:D Heti alkoi niinkuin kuuluukin.... aika yllättävän kova numero sentään, vaikka "häkkiä" heilahtikin.

Ilmoitan tässä ja nyt, että jatkossa, kun saan punaisen kortin niin aion kärsiä pelikieltoni katsomossa yrittäen samalla aiheuttaa suurinta mahdollista kaaosta vastustajan fanien keskuudessa!!! Näin on!!

Ihan vaan off-topic, ainakin osittain.... Meillä oli tänäpe oikein omakin matsi, treenipeli vallan ja meiän kassarilta meni sääriluu poikki:( en kyllä itte ollu paikalla, koskapa edustin toista joukkuettan tammerforssis ja kylläkin eri lajissa....


nyt vaan kunnon ryminää....
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Ja vielä näin meidän kesken, niin sun agressiivisuus pelissä on 127, vaikka pelin maksimi on 20...joku bugi sekin.
 

Pioneer

Jäsen
Olisiko mahdollista saada pelien statteja johonkin webbiin näkyville, edellisen TheLockin joukkueen tapaan? Myöskin mahdollisesti muuttuneet omat ominaisuudet kiinnostaisivat.

Hankala lähteä kommentoimaan omia suorituksia, kun ei tiedä miten on pelannut, jos on pelannut lainkaan. :)
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
No niin, homma rupeaa taas olemaan käynnissä. Toivottavasti ei homma tällä kertaa tyssää, niinkuin tässä pari kertaa on jo käynyt...
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Kolmas kerta toden sanoo vai miten se meni? :D Onnea managerille vaativaan mutta varmasti mielenkiintoiseen tehtävään..
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Joo kyllähän mä rupeen pikkuhiljaa ymmärtämään TheLockin ja Flazorin hommia, mutta ainakin aion ilmoittaa sitten kun väsyttää. Kuka oli tämä tyyppi joka niitä sinne nettiin pisteli? ainut vika tässä hommassa vaan on se, että mä en saa näitä kuvia siitä pelistä, mutta varmasti joku pelaajistani osaa neuvoa. Mulla oli tullut betatestauksessa yksi karmea moka ja pitin homman uusiksi kauden alun osalta. Mutta ei se mitään. Pistelin myös vähän arvoja uusiksi kun hävittiin Liverpoolille 8-1...ehkä mä hiukan aliarvioin joukkueen. Huomenna tapahtuu sitten enemmän.
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Kuvaruutukaappauksen saa ainakin näin:
1) Paina PrintScreen-nappia näppiksen yläreunassa.
2) Vaihda Alt-Tabilla windowsiin ja johonkin kuvankäsittelyohjelmaan.
3) Liitä(Ctrl-V)
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
HABS #11 oli mökillä viettämässä vapaata edellisen joukkueen kaaduttua kun kännykkä soi ja paikallislehdestä tiedusteltiin onko HABS #11 kiinnostunut uudesta perustettavasta joukkueesta? Rapulaisena ja huonovointisena HABS #11 ajatteli ensin että kysessä täytyy olla kiss fm:n pilapuhelu, mutta aikansa kuunneltuaan toimittajan juttuja alkoi HABS #11 uskoa parempaan huomiseen. Saunomisen ja avantouinnin jälkeen alkoi mökin siivous ja tyhjien pullojen palautus kauppaan.
Matkalaukut oli vielä purkamatta edellisen reissun jäljiltä joten taksilla lentokentälle ja ensimmäisellä mahdollisella lennolla Lontooseen. Lontoossa kohistiin jo kovasti uudesta joukkueesta ja manageri Jaska85 oli tehnyt todella paljon töitä joukkueen eteen.
HABS #11 aloittaa kuntoharjoittelun ja painon pudotuksen päästäkseen mahdollisimman hyvään kuntoon ennen ekoja pelejä. Managerilta tarttis varmaan pyytää pikkuisen kottia palkasta kun oma visa kortti on käyttökelvoton....
 

Zame

Jäsen
Suosikkijoukkue
kalpa, ottawa
Enpä löytänyt nimeäni siitä pelaaja listasta.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti Zame
Enpä löytänyt nimeäni siitä pelaaja listasta.
Joo sä olit vahingos vapaa agentti pelin alussa, mutta nythän sekin tuli korjattua...pientä fiksaamista save game-editorilla. Oli nääs viimepeli hiukan tapahtumarikas. Tässä tulee kaikkien aikojen noiloin suoritukseni managerina:



AB-FC Jatkoaika 7-0

Meidän joukkue kehitti taitojaan seuraavasti:

Abor Rahim 11min.

Punainen kortti. Löi päällään Akiraa.

ikijokeri 11min.

Meni Akiran kimppuun samaisessa tilanteessa.

Masaman 13min.

Löi Akiraa nyrkillä turpaan.

Pioneer 21min.

Löi Zidania nyrkillä turpaan.

Littune 29min.

Rappasi Norregaaridilta polven sököksi. (norre on poissa 6 kuukautta)

Juha Salminen 37 min.

Potkaisi vastustajaa polvella vatsaan.

Old coach 40min.

Rappasi vastustajaa jaloille.

Juze 45min.

Rappasi vastustajaa jaloille.

M@rko 77 45min.

Rappasi vastustajan nurin.


Tässä vaiheessa kentältä oli lentänyt ulos 9 pelaajaa ja minustakin rupesi tuntumaan että tänään saatetaan hävitä :rolleyes: Heittäkääpä joku villi veikkaus mitä peli oli tässä vaiheessa. Se oli 1-0 ! Me pelattiin koko loppupeli kahdella pelaajalla (Hamraan,Liverpool) ja hävittiin toinen jakso vain 6-0... Liverpool pääsi muutenkin loistamaan. Toisella jaksolla keskikentän painostus oli vastustajalla 40 ja Liverpoolilla 60...Laukaukset kohti maalia oli 13-4 ja me voitettiin kulmapotkut 2-1
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
FC Jatkoaika 2001-2002

Olen erittäin pahoillani siitä että munon pitänyt tehdä tietyn tapaisia erotteluja. Nämä erottelut eivät ole mitenkään henkilökohtaisia ja ne on tehty täysin summittaisesti. Tietenkin olen tehnyt niin että nämä edellisen joukkueen huippupelaajat ovat huippuja myös tässäkin joukkueessa. Kallein pelaaja on StevieY 14.25 miljoonaa puntaa.

Kalleimmat pelaajat top5.

StevieY
Vilpertti
PKrJ
Stuba
voittaja

Ja tämä hintakaan ei kerro pelaajien taidoista. Tähän vaikuttaa ability 35% (kuinka hyvä pelaaja on) ja reputation 65% (arvostus)
Halvinta pelaajaa en kerro. Steviey ja Kemulator nostaa suurinta palkkaa. vanhin pelaaja on oldcoach (34)

Kaikki mistä aikaisemmin on puhuttu. Älkää välittäkö niistä. Olen muuttanut arvoja rajusti, samoin kaikkea muuta.
Motivaatio myös on noussut päivän kuluessa.

Seura on rikas ja odotukset ovat sen mukaiset. Pidän itse ainakin mukavampana haastaa Arsenal ja kumppanit kentällä.
Vilpertistä on tullut tarjouksia samoin Juzesta. Myös muistakin on tulossa tarjouksia.

18.07.2001

Kolmen päivän päästä ollaan perillä tämän vuoden treenipaikassa. Edellinen manageri oli tylsä ja järjesti matkan "vain" afrikkaan.
Me lähdetään "lomalle" niinkin hienoon paikkaan kuin Solomon saarille. siellä pelaamme 3 ottelua: Laugu Unitediä vastaan sekä kaksi kertaa Malaita Eaglesiä vastaan.
Tyttöystavät/vaimot voidaan ottaa mukaan ja tarkoitus olisi että ei treenata yhtään ja istutaan vaan auringossa ja vedetään bisseä/limukkaa ja jokainen pelaaja
"joutuu" pelaamaan vain yhden pelin.

Otteluraportti Solomon saarilta tulossa huomenna... Pistin mukaan myös uutta ladattavaa.

Ota Vilpertti yhteyttä tuosta nettijutusta. Miten se toimii jne. Nuo kuvat pistän valmiiksi.
 

Liitteet

  • kaikki.txt
    13,1 KB · kertaa luettu: 334

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Jaska85
[Bikijokeri 11min.

Meni Akiran kimppuun samaisessa tilanteessa.

[/B]

Joo, ja mähän en ole pitänyt itseäni kovinkaan aggressiivisena:) , täytynee pyytää anteeksi toilailujani tuossa kyseisessä ottelussa. Mestaruus tulee!
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Jaska85




AB-FC Jatkoaika 7-0

Meidän joukkue kehitti taitojaan seuraavasti:

Abor Rahim 11min.

Punainen kortti. Löi päällään Akiraa.

ikijokeri 11min.

Meni Akiran kimppuun samaisessa tilanteessa.

Masaman 13min.

Löi Akiraa nyrkillä turpaan.



Oikein kiva huomata, että onnistuin suoriutumaan tullaisesta urheilullisesta kasteesta noinkin hienosti. Mitäs toi Akira sitten oikein mahtoi tehdä, kun sitä vedettiin tuollalailla joukolla turpiin?

En voi muuta sanoa kuin, että kyllä olis äiti nyt ylpeä pojastaan, jos tietäis:D
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti masaman

Oikein kiva huomata, että onnistuin suoriutumaan tullaisesta urheilullisesta kasteesta noinkin hienosti. Mitäs toi Akira sitten oikein mahtoi tehdä, kun sitä vedettiin tuollalailla joukolla turpiin?
Tuo Akira-juttu vaikuttaa TODELLA uskomattomalta. Mistäköhän siinä oli kysymys? Mahtoiko hänelle itselleen tulla joku sanktio, vai ottiko joukkueemme oikeuden omiin käsiinsä? Tästä olisivat suvilindenit ja urpohelkovaaratkin jo kiinnostuneita.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Akiralle ei tapahtunut mitään, mutta meidän joukkue palkittiin pelikielloilla... Jokaisessa tilanteessa Akira vain sattui menemään ohi, jos noista otteluteksteistä oikein päättelin...
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
FC Jatkoajan manageri Jaska85 oli pietarsaaressa!

Kyllä aivan uskomattomaltahan tämä kuulostaa. Jaska85 seurasi tänään silmä kovana FF Jaron treenejä. Jarohan valmistautui tänään pelattavaan VPS -otteluun. Peli on hietalahden kentän ensimmäinen peli tällä kaudella ja otteluun odotetaan yli tuhatta ihmistä vaikka peli on harjoitusottelu.

Miksi olet tänään täällä?

Siis häh? mähän vain kävelin tästä ohi. Kävin tuossa koululla.

Älä marise paskaa. Olethan täällä etsimässä pelaajia.

No en ole. Mä just sanoin että kävelin tästä vaan ohi!

Miksi et mennyt sitten autolla? kenestä Jaron pelaajasta olet kiinnostunut?

Ei mulla oo vielä ajokorttia kun olen alaikäinen. Etkö sä oikein ymmärrä? Mulla on ihan hyvä joukkue ja en todellakaan tarvitse täältä mitään paskaa!

Vähän on kyllä selittelyn makua. Haukutko koko jaron joukkueen aivan paskaksi?

En mä mitään hauku ja ei tässä todellakaan ole mitään selittelyn makua!

Jahas siellä tulee Jaron valmentaja Sixten Boström. Mitäs siku sanot kun tämä Jaska85 haukkuu kaikki pelaajasi paskoiksi?

Tuutko sä tänne arvostelemaan mun pelaajia! Mee sinne miljonääripoikien luokse ja älä tule tänne arvostelemaan niitä jotka tekee oikeesti työtä! Mä ajattelin että sä tulit tänne koska sä olit kiinnostunu meistä mutta sähän tulitkin tänne vaan aukomaan päätä! nyt tuli jätkälle turpaan *poks poks*.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Minä todellakin olin siellä. Parempi kuva tulossa jos jaksan muokata...
 

Liitteet

  • p4070058.jpg
    p4070058.jpg
    69,4 KB · kertaa luettu: 276

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Toi kenttähän näyttää melkein yhtä hyväkuntoselta kun FC Jatkoajan vastaava!
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Hiekkakenttä!
 

Manic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
FC Jatkoajan nuori lupaus kiittää valmennusjohtoa

Haluaisin ilmaista suuret kiitokseni valmentaja Jaska85:lle, että sain lähteä joukkueen kanssa Solomonsaarille. Luotan siihen, että saan kauden aikana muutaman ottelun pelikokemusta ja manageri Jaska85 kehittää rooliani pelaajana.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Solomon saaret 1/3

21.07.2001

Ensimmäinen matsi Laugua vastaan. Kokoonpanot illan otteluun.

Maalissa. i mål: Hamraan [7] (46min.Snowraven[7])

Puolustajat: Juze[8], M@rko 77 [6](46min. Eagle[8]), Vilpertti (C) [7] (46min.VTVH [7]) , masaman [8] paras pelaaja

Puol.Keskikenttä: Durable [7] (46min. Clark Kent [7])

Keskikenttä: ikijokeri [7] (46min. Ruoto[7]), Pioneer [7] (46min PKrJ[7]), Siili [7] (46min. Luistimet[7])

hyökkäävä keskikenttä: Stuba [6] (46min. Kemulator [7])

Kärjessä: StevieY [7] (46min. oldcoach[7])

Peli ensimmäisen jakson jälkeen 0-0. Peli oli selvää hallintaa, mutta vastustaja piti nollat. Toisella jaksolla Clark
Kent teki ottelun ainoan maalin. Eagle syötti Clark Kentille ja matkaa maaliin oli 20 metriä.Clark Kent nousi kymmeneen metriin ja ampoui pallon vastustamattomasti alanurkkaan.
Myös negatiivista tuli
kun Ruoto loukkaantui pelin 81.minuutilla.

tilastot (Laugu-FC Jatkoaika)

Laukaukset (0-9) 0-3
Maalia kohti (0-4) 0-2
Ohi maalista (0-2) 0-4
Kulmat (0-7) 0-2
Vaparit (4-4) 6-3
Heitot (1-6) 6-6
Virheet (3-2) 3-3
paitsiot (1-2) 0-3
Keltaiset (1-0) 0-0
punaiset (0-0) 0-0
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Re: Solomon saaret 1/3

Viestin lähetti Jaska85
21.07.2001

Ensimmäinen matsi Laugua vastaan. Kokoonpanot illan otteluun.
, masaman [8] paras pelaaja



Nyt ihmetyttää ja suuresti:confused: mutta näillä mennään ja rapataan!!!
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Re: Re: Solomon saaret 1/3

Viestin lähetti masaman

Nyt ihmetyttää ja suuresti:confused: mutta näillä mennään ja rapataan!!!
Susta tulee meidän joukkueen Aleksei Jeremenko tai kuten hänen nimensä kirjoitettiin Jaron aikoina Yeremenko. Aina kun Jaro hävisi ja pelasi aivan surkeasti niin iltasanomien tähtiraadissa jere sai täydet pojot. Sitten kauden jälkeen hän lähti iltasanomien laskuun etelään.


EDIT: seuraava osa tulee Perjantaina ja jos kerkiän niin se viimeinen osa tulee myös.
 
Viimeksi muokattu:

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Nyt rupee natisemaan. Pakkimme Tsei_Tsei palkittiin sm-liigan finaalien kirjoituksien takia viikon pelikiellolla...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös