FC Jatkoaika CM01/02 Uusi joukkue.

  • 10 879
  • 195

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Skandaalin käryä FC Jatkoaijassa...

FC Jatkoaika vs. ManU -matsin erätauolla kuultua...

CK: "masaman perkele, mitä hjalvattua sä menit tekemään?!?"
mm: "Häh, mitä mä muka tein?"
CK: "No perskeles! Potkasit pallon sijast mun päähän!"
mm: "Hei emmää sitä tahallani. Sorry"
CK: "Joo joo just jooo."
************
Niin ja muu joukkue on hyvin hyvin vihainen vilpertille...
************
aikalisä-fm.com:in verkkosivuilla, että radiohaastattelussa Clark Kent vakuuttaa, että joukkue on managerin takana.

"Onhan noita vaikeuksia ennenkin uralla tullut. Ei muutama tappio tässä nyt paina paljoakaan. Manageri on tehnyt kaikkensa, että tämä uusi pelityyli toimisi, taitaa vika olla meissä pelaajissa." "Hei nyt pitää mennä, Corvette täytyy hakea korjaamosta."
************
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Skandaalin käryä FC Jatkoaijassa...

Viestin lähetti Clark Kent
"Hei nyt pitää mennä, Corvette täytyy hakea korjaamosta."

Hö. Sää kävit hakemassa sen yällä! Ja mitä sä sitä korjaamoon viet, se on ihan priimakunnossa!!!
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juha Salminen, pelinne ei ole oikein viime aikoina kulkenut, missä syy?
"No *****! Luuletsä ihan tosissas et mä tietäisin? Kai mä pistäisin jotain tapahtumaan jos tietäisin!"
Rakoileeko joukkuehenki?
"Mitä ********* se teille kuuluu?"
Kunhan kysyttiin!
"Kysykää muilta!"

(Paikallinen televisiokanava)
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Toivottavasti tämä on viimeisiä kertoja kun meikäläinen nostelee tätä ketjua ylöspäin. Saan noita raportteja tehtyä vasta tuossa perjantai-lauantai yön tunteina. Muutamalta henkilöltä olisin toivonut lisää aktiivisuutta. Jos tiedätte syyn miksi tämä on selvästi hiljaisempi ketju kuin TheLockin tai että pitäisikö mun tehdä jotain lisää, niin kertokaa toki.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
mun harrastusta haittaa se että joutuu operoimaan kirjaston koneen kautta..kuukauden päästä luulis taas netin löytyvän omastakin koneesta..toivottavasti tämä jatkuu sinnekkin asti :)
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Media too critical

Lehdistötiedoite:

StevieY pitäytyy edelleen mediahiljaisuudessa. Lehdet eivät ole keksineet mitään hyvää sanottavaa Stevien peleistä, joten StevieY:aan ei keksi lehdistölle mitään hyvää sanottavaa. Tällöin ammattimies pysyy hiljaa ja keskittyy vain pelaamiseen.

StevieY
FC Jatkoaika
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Tiesittekö?

Tsei_tsei on tämän forumin yksi Moderaattori!

Hiukan risti riitaisia tunteita herättää koska samalla kyseinen herra on pelikiellossa...
 

Ziran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Tappara ja Le Bleu-Blanc-Rouge
The Sun ja moni muu roskalehti ihmettelee kuka aasialainen oli bileiden keskipisteessä keskiviikkona. Valokuvaa ei saatu... (lue: henkivartija melkein pieksi kuvaajan ja tuhosi kameran)

Tämän tuntemattomaksi jääneen bilettäjän rinnalla nähtiin ainakin prinsessa Madeleine...

Samoin bailaamassa ja huu....moria heittämässä nähtiin useita FC Jatkoajan pelaajia
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Kysymys joukkueen lääkärille:

Jokos nilkka kohta on pelikunnossa?

terv. nimimerkki " kyllästynyt oleen vaimon orjana kotona"
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
.....ööööööö.....

Voi perseen suti!! Mikä nyt on mieheen menny kun ei päivä meinaa lähteä käyntiin edes koffin kolmosella???..... Hei Jaska85!! Mites noit reenei pukkaa? ....mää ole ihan paskana!!!..... ei oo normaalin miähen hommia.... mää en mee enää koskaan töihin!!!


Viikko töissä, jotta sais vähä ruokaa, kun ei ol tullu seuraltakaan palkkaa, tana!! On tää kamalaa.... kuinka alas ihminen voi oikein vajota??:(
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Palaan ajassa kuitenkin takaisinpäin. Ei ole reilua että vedetään 14 ottelua ja vedetään niistä vain raportti. Otan tavoitteeksi saada ensiviikonloppuna läpi 6 peliä ja niistä täydet raportit mukaan.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Porin Sanomat tänä viikonloppuna

Toimittaja: Olemme saaneet erikoishaastattelun Fc Jatkoajan Arnoldilta. Mitenkäs pelit ovat lähteneet Porin pojalta Fc Jatkoajassa käyntiin?

Arnold: Kröhm, no joo.. Ei niissä kyllä kovin paljon kehumista ole ollut.

Onko sinulle ollut ongelmia joukkueessa kun noin sanot?

Juuh, kyllä toi nilkka meni tossa... reeneissä meni joo.

Miten on peliajan laita?

Niin ton nilkan takia ja sit muutenkin peliaikaa ei ole oikein irronnut. Emmää kyllä voi tota ymmärtää, määhän alan olemaan tässä pikku hiljaa kunnossa, mutta peliaikaa ei oikein tipu.

Oletko harkinnut vaihtamista muualle?

Fc Jazzilla näyttää olevan suht p*ska jengi, et kyllä mää sinne varmaan mahtuisin pelaamaan tarvittaessa.

Onko sinua kyselty sinne?

No ei ole.

Olisitko halukas siirtymään sinne?

Katotaa nyt millai tässä Fc Jatkoajassa menee. Peliaikaa tässä kaivataan.

Mitenkäs Vappu? Käytätkö ajan treenamiseen vai juhlimiseen?

Heh, no arvaa ny itte.

Selvä. Onnea valitsemallesi urallesi ja onnea myös peliajan metsästyksessä Fc Jatkoajan riveissä. Palataan myöhemmin asiaan.

Juu, teemme näin. Terveisiä tutuille.
 

Vaicci#63

Jäsen
ei varmaan mahiksia enää päästä mukaan???Jos on niin Saipafan,Nopea oikea laitalinkki joka omaa hirmuisen laukauksen ja pelisilmän.Mutta sitten pallonriisto ja pääpeli on vähän surkeaa.Tälläinen olen oikeastikin
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaskalla ei ole pelisilmää.
Mene nyt tukkimaan se Masamanin ovi ettei se karkaa viihteelle vappuna. Voi olla torstain reeneissä aika ilkiässä kunnossa. Ja kotietsinnän tottakai teet ja tyhjennät sen paikat niistä.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Vähän unohtui tuo raportti. Pelit pelasin mutta se raportti on vielä kesken. Koetan tehdä sen illalla. On nääs uus muija kehissä...se vie aikaa. Pitää nääs pohjaa rakentaa että jonain päivänä pääsen hänen ruusutarhaansa...
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Ylöööööössssspppäääääiiin!

CK toipuu Vapusta, ja ilmoitautuu treeneihin huomen-aamuna, jos vain sellaiset järjestetään. Voi olla, että olen myöhässä, mutta yritän olla ajoissa. masaman ei ainakaan toivu Vapusta ajoissa, sen verran sekaisin häiskä oli aattona...
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Sanotaanko näin että manageri Jaska85 on löytänyt myös jatkoajan ulkopuoleista elämää. Hän on löytänyt itselleen mukavan naisihmisen. Yritän nyt kohta saada ne raportit valmiiksi, mutta tietäkää että hän on mielessäni...
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
AI MUN PÄÄ!!!!!

Mikä päivä nyt o??? ...mitä helvettiä?? Miten muka nyt voi olla Toukokuu??? Onkost vappu jo menny??...ny o iha pakko lähtee vessaa...........***"george"***....huhuh... hiukan hajottaa...

Jaska85!! Älä perhana sorru mihinkään naikkoseen!! Itte sanoit ja pistit ainakin mun soppariin, ettei naisia ennen peliä, tai jotain sinne päin... heheh...

Kato perkele!! Mullahan on lompakossa vielä muutama hassu punta!! ...kuittejakin niin maan perk**eesti... kaljaa...kaljaa... toista kymmentä kebab-paikan kuittia....lisää kaljaa... heheh... on vissiin äijällä menny taas lujaa.... Hei onkos kukaan nähny mua Vapun aikoihin??? Kumma homma kun toi muista tuppaa lähtemään ku hiukan vaan avittaa??..... BURANAA!!!.... viikon palkka yhdestä Buranasta!!! Tai vaikka puoli valtakuntaa, hitto soikoon.....

Ai saa**na!! Jalka ihan paskana.... kuka mut on jo ehtiny rapata paskaks?? Onk meillä ollu pelejä jossain vaiheessa vai olenkos mää pienessä pöhnässä telonu itteni??.... ei olis eka kerta, heheh...


**** piip, piip, piip**** Kato on mulla ainakin puhelin vielä messissä vaikka pari viikkoa onkin hävinny taas ajasta ikuisuuteen..." Mitä äijä ny? menit sitten ajamaan autos mettään, kih, kih, kih!!!......."... HÄH!!! ***juoksee ikkunaan*** Voi helvetin perk**een hel**tin Perse!!!! Toihan on ihan paskana!! Millä mää nyt kuljen reeneihin ja takasin??.... täytyykä sitä ny taas lähteä marssimaan? Ei oo todellakaan helppoa tämän miehen elämä... ei todellakaan...... nyt syö miestä rotan lailla!! Postiakin on niin maan hemmetisti... laskuja, laskuja... muutama mainos....mitä hittoa?... Poliisikin haluaa muhun näemmä yhteyttä, heheh.... se on varmaan joku hyväntekeväisyys juttu....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös