FC Jatkoaika CM01/02 Uusi joukkue.

  • 10 924
  • 195

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti Abor Rahim
Pitääkös kaikki tiedot ilmoittaa uudestaan?
Ei. Meidän scoutit on tehny sen verran hyvää taustatyötä.

Kansalaisuuksista sen verran, että jos joku tahtoo jonku eri maan kansalaisuuden niin pistäkää yksityispostia. Tai jos on jotain muuta mikä mieltänne painaa niin Psykiatri Jaska85 palvelee...

EDIT: 11 sivua tietoa käyty läpi ja naputettu koneelle. Huomenna kirjoitan vain kerran tuossa 15-17 aikoihin. Jos on jotain niin ennen sitä kandeis kirjotella jos tahtoo vastauksen heti. Olen myös hahmotellut tulevia kokoonpanoja ja kaikkea en paljasta, mutta pioneer,kuningas,ikijokeri ja Sampe voivat olla tyytyväisiä siitä miten manageri heidät näki. Muutkin ovat olleet hyviä. Ongelmaksi näyttää muodostuvan se, että joukkueessa ei ole pituutta. Varsinkaan kärjessä. Hyvällä kentällä ei ole mitään ongelmaa kun meidän lyhytsyöttöpelimme raastaa vastustajasta loputkin mehut pihalle. Mutta voin jo tässä vaiheessa sanoa että jos kentän taso on huono tai taivaalta tulee vettä, niin luvut saattavat olla aika ilkeät...
 
Viimeksi muokattu:

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Hyvä jaska

lähestyn sinua näin avoimella tekstillä siitä syystä, että toisin ilmi täydellisen ymmärtämättömyyteni asiasta, mutta ilmaisemalla olevani täysin futiksen lumoissa (since 1988) ja siksipä asetan itseni mitä nöyrimmin tarjolle, jos vain tarvetta löytyy...


Eli siis, mikä tämän homman nimi ja meininki on? Ja jos vain synt.aika tarvitsee ilmaista niin olkaapa hyvä 22.09.1980,

Vahvuuksia: peräänantamattomuus, fyysisyys sekä pitkät avaukset, valmentajan täydellinen kunnioittaminen

Heikkouksia: hermot menee helposti, nopeus, kortti alttius:rolleyes:


Ei haittaa, vaikka joutuisin istuskelemaan vaihtopenkillä, koska vietin junnuvuoteni samaisella pelipaikalla...
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Hamraan tuo entisen joukkkueen ainoan liiga-maalin syöttäjä jatkaa uraansa uudessa joukkueessa :)
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Pistetään nyt tämäkin tuohon ylemmäs, koska mulla tulee viestit vain kahdelta viimeiseltä päivältä ja eilenhän oli kiinni joten...

Asiaan. Joukkue rupeaa olemaan koossa. Muutaman vahvistuksen tulo vain vahvistaa joukkuetta. Edellisen joukkueen "tähtiä" oli kuningas ja Clark Kent. He tulevat myös tässä joukkueessa olemaan suhteellisen hyviä. Jotkut tahtovat sellaisia pelipaikkoja joita minä en ikinä tarvitse, joten joku pääsee pelaamaan (jos pääsee) eri paikoilla. Kone mulla on eri paikassa kuin missä tänään olen, mutta perjantaiyön väsään täysillä mukana ja joko perjantaina tai lauantaina pitäisi ekaa raporttia olla tulossa. Mullahan on myös oma elämä (juu totta se on), joten lauantaipäivän vietän tyttöystäväni seurassa salamavalojen näköpiiristä kauenpana.

Toivon että vielä muutama liittyisi ja jos jollain on ideoita asiaa koskien niin ottakaa yhteyttä. Yhtään ideaa radion,television tai lehden nimestä ei ole tullut joten nimet tulee tässä:

paikallislehti nro.1 = FCJ Times
paikallislehti nro.2 = OT week
koko maan levikin omaava lehti= OT -magazine (M@rko 77)
radiokanava= FCJ Channel
TV ohjelma= OTV (M@rko 77)

Jos on parempia ehdotuksia niin lähettäkää yp:tä
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Niin siis pistä minutkin vielä jatkamaan joukkueessa, Mr. Manager. Ilmeisesti meikä on lähetetty Suomeen harjoittelemaan, kun en listassa vielä ole, vaikka asiasta jo ilmoitin ;)
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti Arnold
Niin siis pistä minutkin vielä jatkamaan joukkueessa, Mr. Manager. Ilmeisesti meikä on lähetetty Suomeen harjoittelemaan, kun en listassa vielä ole, vaikka asiasta jo ilmoitin ;)
No jaro kaipas jotain vahvistusta...päivitän sen listan nyt. EDIT: tähän hetkeen mennessä mukaan leikkiin on ilmoittautunut 30 pelaajaa jotka ovat valmiina tuhoamaan uransa minun valmennuksesani...:D

Ei vaan muutama ilmoittautuminen vielä. ilmoittautuminen on oltava perillä VIIMEISTÄÄN perjantaina ja kellonajaksi on saatu tarkennettua 19.00 sen jälkeen alkaa FC Jatkoajan virallinen matka kohti mainetta ja mammonaa...

Tulevista harjoitusmatseista sen verran että pidän joukkueella niin monta harjoituspeliä että jokainen pelaaja saa 3 peliä täyteen. tarkoitus on, että puoliaika per. mies systeemillä paitsi että kaksi parasta kentällä saa/joutuu jatkamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
FC Jatkoaika etsii toimitusjohtajaa.

Mikäli SINÄ olet kiinnostunut paikasta. Ota yhteyttä (lähimpään poliisiin) minuun YP:llä.

Vaadimme seuraavia juttuja: Merkonomi, jalkapallo fani, yhteistyökykyisyys, tiimihenkisyyttä.

Saatte meiltä: työpaikan, rahaa, auton, huo..naisia, talon, osakkeita, oblikaatioita, ylimääräisiä bonuksia.

Jaska85
Manager, FC Jatkoaika

BTW: näillä samoilla papereilla löytyy paikka myös huoltajaksi, scoutiksi,valmentajaksi, managerin pomoksi.

PS: nuo sulut loppuu sitten kun kausi alkaa. Yritän vain saada hiukan vapautuneisuutaa joukkueeseen.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Mä voisin hakea sitä apulaismanagerin paikkaa, kun tuo treenauttaminen on niin kivaa.

Tarkennus, siis pelaaja/apulaismanageri.
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mukana oltais

Copy paste edellisestä joukkueesta:
-------------

Profiili:

Pelipaikka: SC

Sellainen Jostein Flo tyylinen target pelaaja, joka on loistava pääpelissä ja kehno jaloilla.

Numero: Tietysti 19, jos ei ole mennyt. Tietysti Stevien kokemuksella pitäisi olla itsestään selvää kantaa numeroa 19. Muuten ei ole mitään väliä.

Syntymäaika: 3.3. 73

Pituus: 194 cm

Paino: 92 kg

Kokenut pelaaja, jolla ei puntit tutise missään paikassa.

------------------------------

StevieY
 

Manic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
ilmaisin aikaisemmin halukkuuteni liittyä tähän maineikkaaseen seuraan suoraan Suomesta, KP-75:n junioritiimistä :D tässä vielä tiedot

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pelipaikka: MC

Profiili: ei mikään nopea, mutta teknisesti pärjää mainiosti muille ja antaa aina kaikkensa tiimin vuoksi.

Numero: 12

Syntymäaika: 30.10.85 (vahva juniori selvästi) | Kirkkonummi, Suomi Finland

nuoresta iästään huolimatta suhteellisen kokenut ja tiimihengen kohottaja
 

tsei_tsei

Jäsen
No, jos vaikka ilmottautuisin mukaan. Tiedot:

Nimi: Tsei Tsei
Syntymäaika: 14.5.1979
Pelipaikka: DC (DL ja SC myös mahdollisia, mutta eivät parhaita paikkoja)
Jalkasuus: Left
Puhutut kielet: Sujuva Suomi ja Englanti, kakkoskieliksi Ruotsi ja Espanja
Pituus: 190cm
Paino: 95kg
Ominaisuudet: Hyvä sijoittumaan, hyvä pääpelissä, kohtuulliset molemmat jalat, kohtuullinen tekniikka, mutta potkutekniikka aika heikko. Syötötkään eivät mitään mahtavia, kunhan kaverille vieressä annan. Isokokoiseksi pelaajaksi melko nopea. Heikompaa lähtönopeutta paikkaan sijoittumisella. Puolustajalta tarvittavaa aggressiivisuutta ehkä puuttuu hieman, joten varoituksia en keräile. Kunto kohtuullinen ja voimaakin riittää jonkin verran. Yleisesti hyvä joukkuepelaaja ja hyvin toimeentuleva pelaaja.
 

Juze

Jäsen
Jos vielä ehtii, niin mukana ollaan. (we are saved).
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
15 paikkaa vielä vapaana. Hakemuksia otetaan vastaan.
 

Ziran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Tappara ja Le Bleu-Blanc-Rouge
Tottahan toki mukaan jos vain pääsee...

Vaikka olenkin "rodultani" melko puhtaasti suomalainen, niin sattuneesta syystä osa ystävistäni pitää minua puoliksi kiinalaisena...

Joten jos ei-EU pelaaja kelpaa, niin:

Nimi: Long Yan (Long on sukunimi, Yan etunimi)
Syntymäaika: 13.10.1976
Kansallisuus: Kiina
Pelipaikka: M/S RC (meniköhän oikein, siitä on aikaa kun olen manageria pelannut)
Suhteellisen tarkalla hevosenpotkulla/syötöllä varustettu puolitoistajalkainen, hieman heikkokuntoinen, kovaa pelaava. Hyvät puhelahjat ja hyvä englanninkielentaito. Jonkin verran kikkailutaipumuksia hyvässä ja pahassa, mutta ylivertainen vahvuus on pelin kokoinaisvaltainen lukeminen.

Jos pitää olla finski niin nimi vaihtoon niciksi...
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Det passar bra. Haluatko käyttää oikeaa nimeäsi pelissä? meinaan sitä että mä voin pistää sun oikeen nimen sinne ja sitten mä voin pistää sun Nickin sinne käyttönimenä. Esim. Ronaldolla on pelissä nimenä Ronaldo mutta siellä on semmonen kohta, missä lukee se sen oikea nimi. Itse olisin sitä mieltä että käytetään sitä sun oikeeta nimeä joka paikassa, mutta toisaalta täällä olevia helpottaa selvästi kun tietää että kenen pelaajan puolesta puhut. Voit ilmotella mulle YP:llä että miten tehdään...
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
Tahtoo mukaan! Eli jos vielä pääsee niin tiedot täsä.

Nimi: stuba
Syntymäaika: 23.7.1975
Pelipaikka: AM/F RC
180/70

Puhtaasti oikeajalkainen, pelityyliltään erittäin hyökkäävä. Vahvoina puolina keskitykset ja kierteiset vaparit ja jalkakin liikkuu nopsasti, mutta ennenkaikkea yllätyksellisyys on valttikortti. Heikkoudet puolustuspelissä, eikä tuo pääpelikään kuulu parhaisiin puoliin. Joukkuepelaaja vimosen päälle, aina kun peliaikaa tulee on satakymmenen lasissa.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
OTV 4.4.2002

FC Jatkoajan manageri Jaska85:en haastattelu.

Tervetuloa Jaska85 ensimmäiseen lähetykseemme OTV:llä

Kiitos. Täällähän on oikein mukavan oloista.

Itse asiaan. Miten joukkueen kasaaminen etenee?

Itseasiassa ihan hyvin. Meillä on koossa 32 sopimusta. Ainakin 1 maalivahti on vielä hakusessa ja neuvottelemme parhaillaan parin molarin kanssa.

Tuleeko Snowravenista maalivahti?

Se on yksi vaihtoehto, mutta erittäin epätodennäköinen. Katsotaan tilanne läpi, mutta kuten totesin, hän on kyllä yksi vaihtoehto.

Kuka joukkueen paras pelaaja?

Aika paha. Uskon että Clark Kent näyttelee suurta osaa kaudella, mutta Stomper on myös kovan tason peluri.

Mikä on sinun mielestäsi joukkueen vahvuus?

Managerointi *naurua*. Joukkueen suurin vahvuus taitaa olla tasaisuus. Ja joukkuehenkeen uskon myös.

Entäpä heikkoudet?

Aika riskialtis ellen sanoisi. Miltei jokainen pelaaja on potentiaalinen rappari ja luulen että jos numerot rupeavat näyttämään törkeiltä, niin yhdeltä jos toiseltakin menee pinna.

Mitä pitää tehdä, jotta joukkue menestyy liigassa tänä vuonna?

Voittaa.

Olet aika nuori manageri. Miten se vaikuttaa joukkueeseen?

Saa nähdä. Tottakai uskon, että pelaajat luottavat minuun mutta muutaman kerran täytyy varmasti käyttää koviakin otteita, jotta joukkue pysyy hereillä.

Entä jos joukkue tippuu?

Nykyään on ollut sellainen meno tuolla liigassa että se manageri joka kauden aloittaa ei enää valmenna seuraa kun se tippuu. Joten uskon olevani siinä vaiheessa suomessa...

onko tämä epäluottamuslause seuralle?

Ei.

Mitkä ovat henkilökohtaiset tavoitteesi tälle kaudelle?

Omat tavoitteet on asetettu pitemmälle aikavälille, mutta tottakai tavoite olisi että kun kausi päättyy, niin olisin silti valmentajana.

Miten perhe? kuka sinua odottaa, kun palaat illalla kotiin?

Mulla on toi tyttöystävä, jonka kanssa on seurusteltu jo 5 vuotta enemmän tai vähemmän tosissaan. Sitten mulla on 2 koiraa: Suklaanvärinen abbis Hudson ja Bassetti: Börje.

Sait erikoisluvalla ajokortin Englannissa. Mitäs autoja tallissa on?

Ainoastaan kaksi autoa. Ferrari 550 Maranello ja Lamboghini diablo.

Kiitos Jaska85.
 
Viimeksi muokattu:

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
nim. kädetön

Jaska hoi!! En jostain syystä löydä tätä päivitettyä listaa, joten jos on käynyt niinkin heikosti etten ole vielä mukana niin paas pistäen minut mukaan. Tiedot on tuossa vähän ylempänä.... MUTTA koska olen niin ystävällinen niin pistän ne tähän vielä copy pastena!!


"synt.aika 22.09.1980, nimimerkkinä voisi olla itsestäni käytetty kiki musamba (johtuen osaksi nimestäni, oikeasta nimestäni)

Vahvuuksia: peräänantamattomuus, fyysisyys sekä pitkät avaukset, valmentajan täydellinen kunnioittaminen

Heikkouksia: hermot menee helposti, nopeus, kortti alttius


Ei haittaa, vaikka joutuisin istuskelemaan vaihtopenkillä, koska vietin junnuvuoteni samaisella pelipaikalla...
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Ne listat löytyy toistaiseksi vasta tuosta ketjun avausotsikosta ja siellähän sinä(kin) keikut:rolleyes:
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
TAHTOO MUKAAN !!!

Soory, olen ollut reilun viikon poissa koneen ääreltä, nyt paluu normaaliin tilanteeseen.

Jos vanha pääsee vielä mukaan, niin thanks, mut jos tiimi on jo kasassa, niin lykkyä tykö !!!
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Tottakai pääset mukaan. Itseasiassa meinas meikäläisellä tulla parku kun susta ei mitään kuulunut.

Tässä vaiheessa jotkut uudet saattavat ajatella, että suosin edellisessä joukkueessa olleita, mutta kerron heti kättelyssä että me päästiin nuoren suomen "kaikki pelaa" ohjelmaan mukaan ja sen vuoksi jokainen tyyppi saa ainakin muutaman pelin alleen. Syy miksi haluan näitä vanhoja mukaan on se että tästä joukkueesta puuttuu palasia ellei heitä ole ja mitä enemmän porukaa niin sitä enemmän tykkään. Yksi suurimmista syistä on se, että mikäli nämä tyypit tulevat mukaan niin tiedän että he hyväksyvät tämän ideani ja se pitää yllä sitä valoa. Ymmärrätte varmaan että odotatte jotain tiettyä pelaajaa mutta sitten hänestä ei kuulukkaan mitään ja sitten sitä hiukan miettii että onkohan hän hyväksynyt ehdotukseni. Tällainen tilanne on käymässä mission16w:n kanssa. Toivon että hän ottaisi huomenna yhteyttä. Yksi vaihtoehto on se että luon hänet peliin. Koska syy miksi hänestä ei ole kuulunut mitään voi olla vaikka sellainen että hän ei ole täällä käynyt. Seuran puheenjohtaja on hakusessa ja yksi vaihtoehto on että puheenjohtajaksi tulee Moderaattorit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös