ESPN-lätkämanageri

  • 94 220
  • 1 311

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Draftin ajankohta on siis sunnuntai 7.9 klo 19.00.

Huomasin juuri, että asetuksissa draftin ajaksi oli tullut 2PM eli 21.00 suomen aikaa. Yritin muuttaa sitä, mutta ESPN tarjosi ensi sunnuntaille ainoastaan kaksi alkamisajankohtaa, 12AM (7.00 suomen aikaa) ja tuon 2PM. Muille päiville kyllä on tarjolla hyvin eri alkamisajankohtia. Lähetin juuri ESPN:lle mailia ja kysyin onko tuota mahdollista saada sillain, että drafti alkaisi ensi sunnuntaina klo 19.00. Mutta mikäli se ei ole mahdollista niin vaihtoehtoina on aloittaa drafti ensi sunnuntaina klo 21.00 tai siirtää drafti jollekin toiselle päivälle. Kumpi vaihtoehto saa enemmän kannatusta?
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Tuo Sunnuntai klo 21.00 on kyllä shittiaika, mutta eipä noilla vaihtoehdoilla taida parempaakaan väliä löytää...

EDIT: Ja ääni 5-miehen vaihtopenkille.
 
Viimeksi muokattu:

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Minullehan tuo myöhempi ajankohta sopii erinomaisesti, mutta ymmärrän toki mikäli se ei kaikille käy. Omalla kohdallani on kuitenkin sellainen tilanne, että drafti pitäisi oikeastaan hoitaa tuona sunnuntaina tai mahdollisesti jonakin sitä seuraavan viikon arkipäivänä. Sen jälkee ei oikein tuppaa enää käymään.

Mites käy jos ei draftiin pääse paikalle? Hoitaako sen kone itsestään tuon listan mukaisesti vai napsutteleeko joku toinen manageri niitä pelaajia toisen joukkueeseen? On nimittäin tullut tuota listaan järjesteltyä aika helvetisti, joten vahinko ei siis järin suuri olisi, vaikka en draftiin pääsisikään.

EDIT1: Btw. Kuinka pitkään tuo draftaaminen suunnilleen kestää? Kokeneemat osaavat varmasti heittää jotakin arviota, vaikka aika ei välttämättä ihan vakio olekaan.

Miten olisi lauantai, 6.9?

Sopii myös, mutta vain samanlaisella ajankohdalla kuin mitä tällä hetkellä kieputetaan. Aikataulustani en valitettavasti osaa vielä sanoa juuta enkä jaata, mutta uskon, että koneelle pääseminen menee vakaasti illan puolelle. Eli mitä myöhemmin klo. 18.00:sta drafti alkaisi, sitä parempi.

EDIT2: Vaihtopelaajien määrästä en osaa sanoa oikein mitää. Jos ääntä ei voi käyttää vaihtoehtoon "aivan sama", olisin viiden vaihtopelaajan puolella.
 
Viimeksi muokattu:

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Miten olisi lauantai, 6.9?

Tuo lauantai kyllä sopii ainakin mulle, vaikka klo 16 tai 17. Mutta mitenkäs muille tuo sopisi?

Heittäkääpä muuten tuosta vaihtopenkin määrästä muutkin mielipiteitänne, tällä hetkellä äänet on 2-1 kolmen vaihtopelaajan puolesta.

Mites käy jos ei draftiin pääse paikalle? Hoitaako sen kone itsestään tuon listan mukaisesti vai napsutteleeko joku toinen manageri niitä pelaajia toisen joukkueeseen? On nimittäin tullut tuota listaan järjesteltyä aika helvetisti, joten vahinko ei siis järin suuri olisi, vaikka en draftiin pääsisikään.

Jos ei itse ole paikalla, niin kone hoitaa sen draft-listojen mukaisesti.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Lauantaina 6.9. en pysty varaamaan vasta kuin noin klo 20 jälkeen, joten toivottavasti ennen sitä ei aloiteta. Muut päivät (ts. sunnuntai) sopivat mainiosti ja klo 2100 ei tuota mitään ongelmia.
 

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Itselle kyllä lauantai sopinee tällä tietoa mainiosti, mikä tahansa aika kello 18 jälkeen...

Sunnuntain kello 21 taasen ei kyllä meikäläisen korvaan oikeen kuulosta hyvältä, joten täältä ääni lauantai-draftille.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Menee nyt jo niin säätämiseksi että pistäkäähän joku aika sille vatun draftile. Kyllä niitä muita asioita voi siirtää sitten tämän draftin takia.
 

Cube

Jäsen
On kyllä vähän vittumaista päivystää lauantai iltana koneella, joten pidetään vaan toi sunnuntai klo 21
Sanoisin myös, että pidetään tuo sunnuntai, vaikka sitten menis vähän myöhemmäksi. Itse pääsisin kyllä ehkä lauantainakin myöhemmin illalla mukaan, mutta noin yleisesti ottaen jengi on poikkeuksetta kovemmalla prosentilla kotona sunnuntai-iltana. Tai ainakin asia on noin mun tuttavapiirissä.
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Pidetään vain sunnuntaina se drafti. Kuten Cubekin sanoi, silloin jengi on suuremmalla todennäköisyydellä kotona masentuneena odottamassa alkavaa työ/kouluviikkoa. Hurjimmat vielä krapulassa.

Ja kolmen vaihtomiehen kannalla olen, onpahan draftin myöhäisillä pickeillä enemmän merkitystä.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Menee nyt jo niin säätämiseksi että pistäkäähän joku aika sille vatun draftile. Kyllä niitä muita asioita voi siirtää sitten tämän draftin takia.

Oikeassa olet menee liian säätämiseksi. Tuo 21.00 on liian myöhäinen aika aloittaa drafti (menisi yli puolenyön ennenkuin saataisiin drafti päätökseen ja monilla on maanantaiaamuna aikainen herätys töihin) ja lauantai ei sovi monille, joten päädyin seuraavaan ratkaisuun: draftia siirretään viikolla ja se alkaa sunnuntaina 14.9 klo 18.00. Pahoittelen tähän draftin ajankohtaan liittynyttä sekoilua, mutta nyt tuo aika on lyöty lukkoon. Laitan vielä kaikille yv:tä, jotta kaikki varmasti saavat tietää tästä ajankohdan siirtymisestä.

Edit. Nyt on yv:tä lähetetty kaikille mukana oleville managereille. Huomauttaisin vielä, että ESPN sallii kakkosmanagerin asettamisen joukkueelle, joten jos tuo draftiaika ei sovi jollekin managerille, niin on mahdollista hankkia joukkueelle kakkosmanageri, joka hoitaisi draftin. Jos tuollainen vaihtoehto nyt jotakuta kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Kuten jo aiemmin mainitsin, en pääse tällä ajankohdalla draftiin mukaan. Sinänsä se ei minua kuitenkaan haittaa jos draftin saa hoidettua myös noiden listojen avulla. Apulaismanageria en taida mistään saada.

Eli mukana olen vieläkin, vaikka drafti väliin jääkin.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
draftia siirretään viikolla ja se alkaa sunnuntaina 14.9 klo 18.00.

Tämähän meni loppujen lopuksi paremmin kuin hyvin. 6. tai 7. päivä ei oliskaan sopinut mitenkään, mutta 14.9 näyttää tällä hetkellä aivan loistavalta. Tosin aika näyttää mihin miestä seuraavaksi viedään..
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Tosiaan draftin alku lähenee kovaa vauhtia ja managereille tuli ESPN:n kautta lähetettyä muistutus draftin ajankohdasta.

Laittakaa tosiaan vielä mielipiteitänne vaihtopenkin koosta kun siihen pystyy vaikuttamaan. Jos enempää ääniä ei tule, niin mennään 5 pelaajan vaihtopenkillä.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Liigassa saattaisi olla yksi paikka vapaana aktiiviselle managerille, joten jos kiinnostusta löytyy niin ota nopeasti yhteyttä yv:llä jos haluat mukaan kovatasoiseen liigaan. Ja live drafti tosiaan on tänä sunnuntaina klo 18.00 alkaen.

Edit. paikka täytetty.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
5 pelaajan vaihtopenkille ääni täältä.

Onkos kukaan tehnyt draftirankkausta? Itse en vielä ole, mutta voisi tuossa aamusta hieman katsella ja huomenna jatkaa vielä.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Eli viiden pelaajan vaihtopenkillä mennään.

Onkos kukaan tehnyt draftirankkausta? Itse en vielä ole, mutta voisi tuossa aamusta hieman katsella ja huomenna jatkaa vielä.

Kyllähän sitä tuli tuossa pari viikkoa sitten jo hieman niitä järjesteltyä, mutta pitää vielä tänään tarkistella sitä rankkausta ja hakea viime hetken löytöjä sieltä myöhäisemmille kierroksille.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllähän sitä tuli tuossa pari viikkoa sitten jo hieman niitä järjesteltyä, mutta pitää vielä tänään tarkistella sitä rankkausta ja hakea viime hetken löytöjä sieltä myöhäisemmille kierroksille.

Itse en ole vielä ennättänyt rankkaamaan, mutta onkos tuo draft-järjestelmä suurinpiirtein sama kuin Yahoossakin eli ei tarvitse olla mitenkään valmiiksi järjestyksessä kaikki, että ennättää omalla vuorolla vielä vaihtamaankin?
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Itse en ole vielä ennättänyt rankkaamaan, mutta onkos tuo draft-järjestelmä suurinpiirtein sama kuin Yahoossakin eli ei tarvitse olla mitenkään valmiiksi järjestyksessä kaikki, että ennättää omalla vuorolla vielä vaihtamaankin?

Itselläkin eka kerta tätä ESPN:ää, mutta oletan ainakin että ihan samalla systeemillä toimii kuin Yahookin. Lähinnä tuo rankkaus nyt auttaa löytämään pelaajat omalla vuorolla nopeammin, ja oletusrankingeilla voi hyvin jäädä joku huonosti sijoitettu pelaaja huomaamatta. Eli ei tuo rankkaaminen mitenkään välttämätöntä ole jos pääsee itse paikalle, kerkeää sitä niitä pelaajia draftin kuluessakin katselemaan, mutta tosiaan voi jäädä joku huippupelaaja huomaatta silloin.

Varausaika on tosiaan 90 sekuntia, eikös se Yahoossakin ole sama? Tuon pystyisi tosin vaihtamaan lyhyemmäksi tai pidemmäksi (maksimi taitaa olla 120 sekuntia).
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Onko draftin järjestys jo tiedossa? Tietäisi vähän suunnitella kenellä pääsee aloittamaan.

ESPN arpoo sen järjestyksen tuntia ennen draftin alkua. Eli eipä sitä vielä kovin tarkkaan pysty suunnittelemaan kenet varaa ekalla kierroksella, mutta onpahan ainakin puoli tuntia enemmän aikaa sitten huomenna miettiä sitä kuin mitä Yahoo tarjoaa.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Olen nyt tuota omaa rankinglistaa koittanut hioda mahdollisimman hyvää kondikseen sille en draftiin mukaan pääse. Tuli vaan mieleen, että eikös minulle voi tulla joukkueeseen vaikkapa 7 maalivahtia ja 13 puolustajaa, mikäli automaatti noudattaa orjallisesti tuota listausta?

No, aika reisille taitaa tuo mennä kuitenki. Aika hankalaahan se on pelaajia tuollein listoittaa. Katellaan sitten myöhemmin millainen jengi tuli kasaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös