ESPN-lätkämanageri

  • 94 182
  • 1 311
Suunnittelin itsekin ketjun nostamista takaisin henkiin, mutta Jonte olikin ollut nopeampi. Mukana ollaan tottakai ja uutta kautta odotellaan vesi kielellä. Luotetaan nyt siihen, että herrat siellä ison veden takana saavat nimet paperiin niin kausi pääsee alkamaan ajallaan tai ainakin alkamaan ylipäätään.

Tuosta komissaarin hommasta, voin sen itsekin hoitaa, mutta edelleen sysäisin vastuun GaDalle, jonka uskoisin selviytyvän hommasta hienosti. Muistaakseni GaDa lupautui jo keväämmällä ottamaan pestin vastaan.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Sama täällä. Mukana ollaan tottakai.
Komissioon ehdolle en uskalla hypätä, mutta hienoa kuulla että ehdokkaita on ja ainakin liiga pystyyn saadaan. Enää ei tarvita kuin kauden aloitus.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Pieni harkinta nyt on päällä kun ei ole entistä kokemusta tuosta ESPN:n manageripelistä, eikä ole mitään käryä kuinka paljon tuo eroaa yahoon Fantasy liigasta... Ilmottaudun siksi varapaikalle. Tarkoitan siis, että jos joukkuepaikkoja ei jostain syystä saada täyteen, niin olen mukana. Jos taas pelaajia on jonoksi asti niin jätän paikkani jollekkin halukkaalle pelaajalle ja testailen jossain muussa liigassa kuinka tuo ESPN toimii.
 

Ralph

Jäsen
Muistaakseni GaDa lupautui jo keväämmällä ottamaan pestin vastaan.

Kyllä, voin kyllä olla komissaari jos se vain kaikille sopii. Eli olen mukana, mutta milloin kannattaisi tuota tulevan kauden liiga aloitella? Viime vuonna se tapahtui muistaakseni vasta tuossa syyskuun alussa.
 

Tumppii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, Leijonat
Olisin kiinnostunut tekemään comebackin. Kaksi kautta olen pelannut. Ensimmäisellä kaudella välierä tappio Killer Penguinseille ja toisella kaudella intti pilasi kevätkauden. Muistaakseni annoin joukkueen toiselle käyttöön.

Nyt olisi aikaa pelata loppuun asti, jos vielä mahtuu mukaan.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Pieni harkinta nyt on päällä kun ei ole entistä kokemusta tuosta ESPN:n manageripelistä, eikä ole mitään käryä kuinka paljon tuo eroaa yahoon Fantasy liigasta...

Riippuu toki millä säännöillä olet pelaillut, mutta jos kyseessä on ollut livedraft head to head liiga, niin ei periaatteessa eroa kuin pikku yksityiskohdissa.

Hallitseva mestari lähtee luonnollisesti mukaan taas peleihin. Viime kaudella jengi taidettiin saada kasaan jo elokuun puolella, varauspäivä päätettiin syyskuun alkupäivinä niin siitä aika pian oli liiga pystyssä. Nyt toki on se haastavaa, että pitääkö draftin jo syyskuun lopussa vai sitten kun kausi oikeasti alkaa.

Äkkiä laskien näyttäisi seitsemän ilmoittautunutta olla.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Vahvistan nyt vielä sen että en tule olemaan mukana tässä liigassa tulevalla kaudella.
Onnea kuitenkin liigalle ja siihen osallistuville managereille. Toivottavasti saatte pelattua hienon kauden.
 
Kyllä, voin kyllä olla komissaari jos se vain kaikille sopii. Eli olen mukana, mutta milloin kannattaisi tuota tulevan kauden liiga aloitella? Viime vuonna se tapahtui muistaakseni vasta tuossa syyskuun alussa.

No kyllä mun mielestä voisi alkaa kerätä listaa osallistujista. Kerätään nyt ensin ne 20 aktiivista (huom!) manageria ja mietitään sitten tarkemmi draftin ajankohtaa ynnä muuta.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Onko kyse siis tuosta ESPN fantasy hockey leaguesta? Jos on ja kausi pelataan niin mukana ollaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös