Crosby vs. Ovetškin

  • 64 942
  • 264

Kumpi on parempi, Crosby vai Ovechkin?


  • Äänestäjiä
    434
  • Poll closed .

Teloch

Jäsen
Järjettömän tyhmä viesti. Miten vitussa voi värilasit sokaista ihmisen noin täysin. Pysäytähän huviksesi tuo video kohtaan 0:45.

Mitä siitä? Vaikka asennosta mielestäni näkee että Ovechkin hakee puhdasta niittiä, hän nyt vain sattuu menemään tilanteeseen polvi edellä ja näin ollen tuo on ainakin omissa kirjoissani ihan puhdas polvitaklaus - tarkoituksellinen tai ei. Tästä tosin voidaan keskustella muualla.

Itse äänestykseen vastasin että herrat Crosby ja Ovechkin ovat yhtä hyviä. Kuten on jo todettu ja varsin hyvin eritelty muitten toimesta, eri osa-alueilla toinen on aina toista parempi, mutta loppupeleissä vaakakupit ovat varsin hyvin tasapainossa. Äänestyksen tuloshan nyt ei kenellekään ole yllätys kun "aina se Sid itkee", mutta tämä oli aavistettavissakin.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tosiaankin muutaman vuoden päästä ollaan tässä asiassa huomattavasti viisaampia. Toivottavasti Crosby saa muutaman ehjän kauden, niin nähdään se todellinen taso, johon poika pisteissä pääsee.

AO on pelaajista selkeästi se, joka tällä hetkellä sytyttää yleisöä enemmän. Uskomattoman fyysinen pelaaja, joka kolaa porukkaa katolleen ja ottaa taklaukset vastaan uskomattomalla tavalla voiman ja loistavan tasapainon avulla. Jotenkin kuitenkin tuntuu, että AO:lla tulee perinteinen voimahyökkääjän ongelma, eli kolmenkympin tienoilla ei paikat enää kestä samanlaista pelityyliä. Crosby taasen on kaksi vuotta nuorempi ja ja pelityyli ei ole yhtä kuluttava, joten peliura ihan huipulla kestänee kauemmin.

Summa summarum, franchise-pelaajan rooliin ottaisin Crosbyn ennen Ovechkinia, mutta tähänastisilla näytöillä Ovechkin on edellä.

P.S. Mitä taklaukseen tulee, niin eikös tuo ole se Cherryn lanseeraama ulfsamuelsson-taklaus.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Jotenkin kuitenkin tuntuu, että AO:lla tulee perinteinen voimahyökkääjän ongelma, eli kolmenkympin tienoilla ei paikat enää kestä samanlaista pelityyliä. Crosby taasen on kaksi vuotta nuorempi ja ja pelityyli ei ole yhtä kuluttava, joten peliura ihan huipulla kestänee kauemmin.

Pienenä huomiona Crosbyn suuntaan se, että pari ikävämpää loukkaantumista on jo lyhyellä uralla alla. Crosbyn rämäpäisyys noinkin pienenä kaverina on toinen asia, jonka kanssa pitää vain olla tarkkana. Ovechkinin pelityylistä olen samaa mieltä, kaveri kuluttanee itsensä loppuun muutamassa vuodessa, ellei ole poikkeuksellisin lahjoin fysiikan(kin) puolelta varustettu.
 

Cube

Jäsen
Kuten jo seurantaketjussa totesin, tuossa taklauksessa ei mielestäni ollut mitään vikaa. Täysi vahinko ja loukkaantuminen johtui lähinnä Goncharin väistöstä.

Minun puolesta olisi kuitenkin ollut ihan ok, vaikka taklaus olisi ollut täysin tarkoituksenmukainen. Penguins näytti Chris Kunitzin johdolla toisessa pelissä, ettei se kunnioita Capsia tippaakaan. Tuo poikittainen maila Varlamovin kaulaan oli paljon räikeämpi vahingoittamisyritys, eikä Kunitz saanut siitä kuin parin tonnin sakot. Myös Malkin oli jo ehtinyt sarjassa kunnostautumaan kyynärpäitään heiluttelemalla. Kuulun itse siihen koulukuntaan, jonka mukaan Capsin ei tuollaista täydy vain sivusta seurata.

Mutta joka tapauksessa, Goncharin loukkaantuminen oli nähdäkseni ikävä vahinko.
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosi monella on täällä jäätävänä perusteluna, että Ovechkin, koska Crosby kitisee ja itkee. Kysymyshän kuului "kumpi on parempi", ei siihen pitäisi vaikuttaa se soittaako toinen enemmän suutaan vai ei. Vähän sama kuin mä perustelisin, että Crosby, koska Ovechkin on niin ruma. Oma valintani kahdesta tasaväkisestä ja loistavasta pelaajasta on Crosby, sen takia koska pelipaikka on keskellä. Sentteri on aina hieman hyödyllisempi ja tärkeämpi jengilleen kuin laituri.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tosi monella on täällä jäätävänä perusteluna, että Ovechkin, koska Crosby kitisee ja itkee. Kysymyshän kuului "kumpi on parempi", ei siihen pitäisi vaikuttaa se soittaako toinen enemmän suutaan vai ei.

Samaa ihmettelen itse. Varsinkin, kun on iletty vielä kommentoida tyyliin "on jäänyt vaikutelma itkijästä". Huoh. Itse vastasin AO, koska on kiistatta parempi tällä hetkellä. Jotenkin on tunne kuitenkin, että Crosbysta voi kasvaa ajan saatossa "suurempi", kunhan aika tasoittaa (jos tasoittaa) loukkaantumiset.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Samaa ihmettelen itse. Varsinkin, kun on iletty vielä kommentoida tyyliin "on jäänyt vaikutelma itkijästä". Huoh.
Väärin, avausviestissä nimenomaan kysyttiin, kumpi on parempi pelaaja tai kummasta pidät enemmän. Silloin tuo itkijäperustelu on oikein pätevä.

Niin, oma vastaushan oli Crosby.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Samaa ihmettelen itse. Varsinkin, kun on iletty vielä kommentoida tyyliin "on jäänyt vaikutelma itkijästä". Huoh. Itse vastasin AO, koska on kiistatta parempi tällä hetkellä.

Onko sinun "kiistatta parempi" sitten yhtään sen parempi perustelu kuin Crosbyn itkeminen tai vaikkapa Ovien amisviikset? Tosiaan jos puhutaan kummasta pitää enemmän niin jokainen voi vetää niihin omat perustelunsa, mutta aina olisi mukava kuulla jotain perustelua siihen miksi pelaaja X on kiistatta parempi tai selvästi monipuoilsempi kuin pelaaja Y.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Äänestin Sidney Crosbya, koska Ovechin on venäläinen, enkä pidä venäläisistä.
 

Cube

Jäsen
Just nyt en ehdi kokoamaan pientä pelipaikkalistaa vertailun havainnollistamiseksi, mutta myöhemmin illalla ennen pelejä voisin senkin yrittää tehdä. Ihan mielenkiintoinen keskusteluhan tämä on.
Tässä pientä listaa. Älkää puuttuko pelaajien järjestykseen ihmeemmin. Tämän ei ole tarkoituskaan olla täysin tarkka arvio, vaan sellaisia voidaan alkaa kasaamaan vaikka jossain uudessa ketjussa. Yritän kyllä laittaa pelaajat jonkinlaiseen paremmusjärjestykseen, mutta ei ole olennaista onko esim. Datsyuk parempi kuin Malkin tai onko Crosby edes paras sentteri. Kokonaiskuva on tärkein, joten en mieti järjestystä kovin tarkkaan nyt (pääsääntöisesti pisteiden mukaan mennään).

C:
- Crosby
- Datsyuk
- Malkin
- Getzlaf
- Staal
- Richards
- Zetterberg
- Savard
- Thornton
- Lecavalier
- Bäckström
- Carter
- Toews
- Spezza
- Sedin
- M. Koivu
- Marleau
- Stastny
- Roy
- Kopitar

W:
- Ovechkin
- Kovalchuk
- Iginla
- Parise
- Hossa
- Nash
- Heatley
- Semin
- Vanek
- St. Louis
- Alfredsson
- Kane
- Sedin
- Doan
- Elias
- Perry
- Gagne
- Cammalleri
- Havlat
- Kessel

Okei, tämä olikin liian vaikeaa. Alkuperäinen oletus näyttäisi myös olleen hiukan väärä, eli kyllä laitureiden taso sittenkin taitaa olla ainakin lähes yhtä hyvä kuin senttereiden kohdalla. Se pitää kuitenkin edelleen paikkansa, että laitureita on tuplamäärä. Jos jonkinlaista (yhden kauden) fantasiadraftia ihan oikeilla pelaajilla vedettäisiin, niin mielummin ottaisin AO:n ja vaikka Lecavalierin kuin Crosbyn ja St. Louisin. Tai Ovechkinin ja Kopitarin mielummin kun Crosbyn ja Kesselin. Jälkimmäinenkin pari mättäisi tosin älyttömän paljon maaleja todennäköisesti.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Itse olen AO:n puolella (yllättäen), koska pidän enemmän kaverin pelityylistä ja siitä asenteesta mikä hänellä lajiin on. Mielestäni tuo tuomareille mussuttaminen kuuluu myös pelaajan asenteeseen ja se laskee Crosbyn arvoa omissa papereissani. Tosin pidän myös Sidneytä huikeana pelaajana, vaikka vihaankin häntä ja Penguinssia. Joku heitti hienosti vertauksen Csobyn mussutuksesta ja Ovien viiksistä... Kyllä sitä voi turhamaisempaakin keksiä, mutta tuo on todella täyttä paskaa. Tosin ymmärrän myös tuon pienen sarkasmisen asenteen tuossa viestissä.

Ne käyttäjät jotka tietävät polvitaklauksen kriteerit, tietävät myös sen että tuosta taklauksesta ei ole mitään syytä pelikieltoa antaa. Ja nimenomaan tuo on kampitus, ei polvitaklaus. Jos Alex olisi levittänyt polvensa tai siirtänyt jalkaansa Sergein suuntaan, olisi tuosta kuulunut ehdottomasti pelikielto. Mutta jalan jatkaessa suoraa linjaa tuo on kampitus, eikä pelikiellon arvoinen "polvitaklaus". Aamen.
 
Itse äänestykseen vastasin että herrat Crosby ja Ovechkin ovat yhtä hyviä. Kuten on jo todettu ja varsin hyvin eritelty muitten toimesta, eri osa-alueilla toinen on aina toista parempi, mutta loppupeleissä vaakakupit ovat varsin hyvin tasapainossa. Äänestyksen tuloshan nyt ei kenellekään ole yllätys kun "aina se Sid itkee", mutta tämä oli aavistettavissakin.

Minulle äänestyksen tulos on jopa pienoinen yllätys. Yllätys lähinnä siksi, että jakauma on noin ylivoimaisesti venäläisen eduksi. Mistä luulet sen johtuvan, että Crosbylla on täällä jatkoajan keskustelijoiden keskuudessa tuollainen itkijän maine? Olisi mukava kuulla. Kuitenkin esimerkiksi Venäjän maajoukkue ei ole kovinkaan suuressa suosissa tällä palstalla, verrattuna esimerkiksi Kanadaan.

Itse äänestin Ovechkinia, sillä minusta hän on parempi jääkiekkoilija.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Mitä siitä? Vaikka asennosta mielestäni näkee että Ovechkin hakee puhdasta niittiä, hän nyt vain sattuu menemään tilanteeseen polvi edellä ja näin ollen tuo on ainakin omissa kirjoissani ihan puhdas polvitaklaus - tarkoituksellinen tai ei.

Kyse ei ole siitä onko tilanne polvitaklaus tai jäähyn arvoinen tilanne, vaan siitä kannattaako moisen vahingon johdosta kirjottaa naurettava pilkkasävyinen purkaus tähän ketjuun.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Malkin. Ai eikö saanutkaan äänestää maailman parasta pelaajaa? Noh äänestän silti, vaikkei voikkaan.

Näistä pelaajista, pidän enemmän Ovechkinista, mutta toisaalta en lähtisi vertailemaan suuntaan taikka toiseen hyvin erilaisia, mutta omalla tavallaan maailman parhaimmistoon kuuluvia pelaajia. Nämä "selvästi" puheet kyllä kertovat aikamoisesta puolueellisuudesta tai sitten ei edes koiteta objektiivisesti arvostella pelaajia(tai ei ole tietämystä pelaajista). Kumpaa vain sitten liputtaakkaan selvästi suuntaan taikka toiseen.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Minulle äänestyksen tulos on jopa pienoinen yllätys.

Minulle ei. Crosby on suomalaiselle mentaliteetille aivan liian "täydellinen hienostelija" kun Ovechkinin jätkämäisempi olemus kerää varmasti enemmän sympatiaa. Tällaiseen löyhään yleistykseen voi näiden perustelujen valossa päätyä, eikä siinä sinänsä mitään vikaa ole. Alkuperäinen postaaja antoi nimenomaan vaihtoehdot vetää joko fiilispohjalta tai vakavasti perustellen, joka tietysti antaa lukutaidottomalle äkkiseltään sellaisen kuvan, että AO olisi oikeasti parempi pelaajakin kuin SC. Toisaalta, mitä väliä. Eihän tällaisen sekameteliäänestyksen tulosta voi kovin hyvänä argumenttina käyttää, vaikka alkuperäinen kirjoittelija sitä ehkä tuolla änäripuolella antoikin ymmärtää.
 

Schadowan

Jäsen
Ovechkin: Laukaus, fyysisyys, koko, räjähtävyys, maalintekotaito.
Crosby: Kädet, peliäly, syötöt, liike (käännökset, ketteryys jne).

Aika erilaisia pelaajia ovat molemmat, joten vertaaminen on hankalampaa. Crosby on Penguinsin ykköspelaaja (vaikka Malkin tekisi 150 pistettä runkosarjassa, niin silti) ja Ovechkin on Capitalsin ykkönen. Molemmilla on tukijoukkonsa (Green,Fedorov,Semin,Backström) (Malkin, Guerin, Kunitz, Satan, Gonchar). Mutta kyllä mä ottaisin Crosbyn omaan jengiini ennen Ovechkinia, niin se vaan menee. Jos Crosbyn vierelle laitettaisiin sellainen 40-maalin mies, niin voi vaan kuvitella mitä siitä seurasi. Hossahan tällainen oli ehdottomasti, mutta kun vielä saisi koko kauden rakentaa kemiaa jne, niin rumaa jälkeä tulisi.


Näkisin, että molemmat pelaajat voivat hyvinkin tehdä sen 140 pistettä runkosarjassa. Ovechkin about 80+60 ja Crosby 40+100. Parhaat vuodet (iän puolesta) ovat molemmilla vielä kaukana edessä, joten parasta ei olla vielä kummaltakaan nähty.

Makuasia periaatteessa. Kumpi tykkää maalintekijästä, kumpi sitten pelintekijästä. Tuosta Malkinista vielä sen verran, että hän on parhaimmillaan Crosbyn ja Ovechkinin yhdistelmä, mutta joku hänen pelistään puuttuu vielä. En halua sanoa, että asennetta puuttuu (koska niin ei tietenkään ole), mutta se jokin puuttuu. Malkin saattaa tehdä enemmän pisteitä kuin nämä kaksi, mutta Crosby ja Ovechkin ovat tärkeämpiä omalle joukkueelleen kuin Malkin, jos puhutaan kokonaisvaltaisesta pelaamisesta.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onko sinun "kiistatta parempi" sitten yhtään sen parempi perustelu kuin Crosbyn itkeminen tai vaikkapa Ovien amisviikset?
No kyllä mielestäni on. En keksi yhtään painavaa syytä miksi Sidney olisi tällä hetkellä parempi kuin AO. Keksitkö sinä? Crosbylla ei ole mitään sellaista ominaisuutta missä olisi ylivertainen muihin kanssapelaajiin nähden. Lisäksi Ove on naputtanut sellaiset maali- ja pistemäärät että niihin ei ole "kukaan" vielä pystynyt. Sinänsä typerä kysely edes, että jos meinattaisiin vertailla kahta tämän hetken parasta pelaajaa niin mitä Sidney edes tekee äänestyksessä?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Malkin saattaa tehdä enemmän pisteitä kuin nämä kaksi, mutta Crosby ja Ovechkin ovat tärkeämpiä omalle joukkueelleen kuin Malkin, jos puhutaan kokonaisvaltaisesta pelaamisesta.

Malkin on sekä Crosbyä että Ovechkinia monipuolisempi sekä kokonaisvaltaisempi pelaaja. Malkin omaa kaikki Crosbyn hyvät puolet(ei tietenkään 1:1) ja tämän päälle omaa selvästi paremmat laukaukset sekä viimeistelyn. Tämän lisäksi Malkin on parempi puolustumaan. Ainoa missä Crosby on Malkinia toistaiseksi ns. selvästi edellä on jonkunlainen "kapteeni-hahmous". Tämäkin tosin voi olla vain kiinni kielestä ja toisaalta itse kentällä se ei niinkään näy. Malkinin vahvuus on juurikin tuo kokonaisvaltainen pelaaminen, jos sitä ei ole vielä tiedostanut, niin sitten ei ole kovastikkaan katsonut pelejä. Tällä hetkellä ei ole montaa pelaajaa jonka voisi valita(tai olla) samalla kertaa NHL:n parhaaksi pelaajaksi, voittaa pistepörssin ja samalla olla paras puolustava hyökkääjä, Malkin on yksi heistä(Datsyuk toinen).
 
Viimeksi muokattu:

TML

Jäsen
Olen kyllä todella paljon erimieltä Malkinin hyvyydestä. Ok, tekee eniten pinnoja koko liigassa ja on parhaimmillaan todella dominoiva. En kuitenkaan lähtisi joukkuettani rakentamaan Malkinin kautta. En millään.
Itse löydän jo melkeimpä viisikin hyökkääjää jotka mieluummin ottaisin kuin Malkinin.

Semi-mutuhan tämä on, mutta itsellä on vahva kuva että Malkin ei kovissa paikoissa ole vielä parhauttaan näyttänyt. Nyt tietenkin postaatte tähän viime yön JA-maalin, mutta viime vuoden SC-finaalit laskivat mun silmissä Malkinin osakkeita pahasti. Nuori sälli tosin vielä ja voi nousta vauhdilla SC:n ja AO:n ohi.

Kuten joku jaksaa aina jauhaa, Malkin noista kolmesta lahjakkain on. Itse en välttämättä sitä mieltä ole, mutta kuulemma lahjakkain.

IMO Crosby, AO, Zetterberg, Datsyuk, Getz > Malkin.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
No kyllä mielestäni on. En keksi yhtään painavaa syytä miksi Sidney olisi tällä hetkellä parempi kuin AO. Keksitkö sinä? Crosbylla ei ole mitään sellaista ominaisuutta missä olisi ylivertainen muihin kanssapelaajiin nähden. Lisäksi Ove on naputtanut sellaiset maali- ja pistemäärät että niihin ei ole "kukaan" vielä pystynyt. Sinänsä typerä kysely edes, että jos meinattaisiin vertailla kahta tämän hetken parasta pelaajaa niin mitä Sidney edes tekee äänestyksessä?

Jotta vältyttäisiin vaihteeksi turhan toistamiselta niin otan vapauden lainata tästä ketjusta muutamia käyttäjiä jotta sinäkin ehkä ymmärtäisit että Crosbykin on aika helvetin hyvä pelaaja:

Crosby on 5'11" eikä silti kaihda ruuhkatilanteita, vaan usein miehen on nähty tekevän peliä jopa kolmen vastustajan keskeltä. Sid on kiekon kanssa maailman nopein mies ja tarpeeksi nopean ja hyvän laiturin kanssa 150 pinnaa kaudessa ei olisi mikään mahdottomuus.

Tilastoja jos haluaa tuijotella, niin Crosbyn pistekeskiarvokin on parempi: Sid 1.37 vs. AO 1.30 ja playoffs: Sid 1.35 vs. AO 1.29.

Itse annan äänen Crosbylle, siksi koska hän pystyy nostamaan enemmän muiden pelaajien tasoa.

Laukaus:
Ovechkin suht selkeästi. SC tosin käyttää etenkin lämäriään hyvin säästeliäästi, eikä itselle loppupeleissä ole edes kovin selvää kuvaa millainen se on. Crosby toki ampuu vähemmän ja AO:n laukaisumäärillä maaleja tuleekin tulla noin paljon. Enivei AO vie tämän.

Syötöt:
Noh, Crosbyhan on pelintekijä ja esimerkiksi Caps -sarjassa on vituttanut katsoa kun Pens ylivoimassa on Letang, joka yllättyy aina Crosbyn maukkaista passeista. Crosby vie tämän.

Luistelu:
Jaa-a, tää on vaikea. Ovechkin no nopeampi, mutta taas Crosbylla on tasapainoinen luisteluasento ja erittäin hyvä liuku.

Fyysinen peli:
Crosby on pienikokoinen mutta tasapaino on hyvä ja häntäkin on vaikea kammeta kiekosta taklauksilla. Itsehän Crosby antaa melko vähän taklauksia.

Johtajanominaisuudet:
Crosby on toiminut kapteeni lähes kaikissa joukkueissan ja on hyvinkin luontainen johtaja. Vei pojankloppina joukkueensa Stanley Cup -finaaleihinkin.

Hyökkäyspeli ja puolustuspeli:
Crosby toki osaa myös metkut hyökkäyksessä. Tämä on aika vaikea suorittaa vertailuna, kun roolit ovat eri. Sentteriä ja laituria koskee vähän eri lainalaisuudet hyökkäyksessä ja puolustuksessa. Sen takia laitan ne samaan ja kokonaisuudessaan Crosby on hieman vahvempi kahteen suuntaan. Hieman epäreiluahan tämä on AO:ta kohtaan sillä ei hänen edes tarvitse _niin_ hanakasti puolustaa mitä Crosbyn.

Peliäly:
Hieman vaikea määrittää, mutta Crosbylla on sellaiset kiekkoaivot mihin vain harva pääsee. Erittäin oivaltava ja nerokas jäällä.

Tekniikka:
Tykkään Crosbyn pikkunäppäristä käsistä hieman enemmän mutta tässäkin pelaajilla on erilainen tekniikka jota on vaikea arvioida puolueettomasti.

Ovechkin: Laukaus, fyysisyys, koko, räjähtävyys, maalintekotaito.
Crosby: Kädet, peliäly, syötöt, liike (käännökset, ketteryys jne).

Ymmärrän kyllä hyvin, että jos NHL:n seuraaminen rajoittuu pistepörssien ja high lightien tuijottamiseen niin varmasti se AO sieltä pomppaa selvemmin esiin. Jos ylipäätään yritettäisiin jotenkin järkevästi verrata kahta eri pelipaikan pelaajaa niin pitäisi ainakin verrata sitä mitä kaverit ovat saman ikäisinä tehneet.

18-vuotiaana Crosby nakutti 102 tehopistettä NHL:ssä kun AO vielä pelasi Venäjällä. 19-vuotiaana Crosby nakutti 120 pistettä NHL:ssä vieden siinä sivussa joukkueensa pitkästä aikaa pudotuspeleihin kun AO vielä pelasi Venäjällä. 20-vuotiaana Crosby nakutti "ainostaan" 72 pistettä pelaten vain 53 ottelua runkosarjassa vieden kuitenkin joukkueensa Stanley Cup finaaleihin (pudotuspeleissä 6+21) ja saman ikäisenä AO pelasi huikean tuloskauden iskien 52+54 tehot (ei pudotuspeleihin). 21-vuotiaana Crosby iski 103 pinnaa vieden joukkueensa pudotuspelejen toiselle kierrokselle (pudotuspeleissä tähän mennessä 9+7) kun saman ikäisenä AO iski 92 tehopistettä eikä vieläkään päässyt pudotuspeleihin.

Jos tämän äänestyksen tarkoitus olisi verrata kahta tämän hetken parasta kenttäpelaajaa niin ei tarvittaisi kuin yksi vaihtoeto: Nicklas Lidström.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös